Jump to content


Photo

CG tablice, godinu dana posle


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
140 replies to this topic

#61 foto

foto
  • Members
  • 815 posts

Posted 11 June 2007 - 16:56

QUOTE(barba1971 @ 10 Jun 2007, 14:21) <{POST_SNAPBACK}>
Alternativa je da ostane status quo do izbora neke nove vlade, a do tada ce se prirodnim putem smanjiti broj vozila sa CG tablicama (mada mnogi koriste ovako nedefinisano stanje, pa i danas kupuju kola u CG) i onda ce neka nova Vlada moci da zabrani koriscenje takvih vozila.


Pa verovatno to rade na osnovu Ustavne Povelje. wink.gif

#62 bsbsbsbs

bsbsbsbs
  • Members
  • 108 posts

Posted 12 June 2007 - 09:59

QUOTE(grga1313 @ 11 Jun 2007, 13:55) <{POST_SNAPBACK}>
i onda su ovi "sverceri,vrdalame,sitni kriminalci itd".,krivi sto su hteli da prevare drzavu.


Sverceri, vrdalame i kriminalci su odavno sebe snabdeli voznim parkom, te nisu morali da se "cimaju" sa crnogorcima. Takve kombinacije najvise su bili prinudjeni da prave propadnici nekadasnje "srednje klase" i jos poneka sirotinja koja, ako nista, bar da priusti sebi neki pristojan auto. Pogledajte malo i videcete da sa CG tablicama najvise ima automobila vrednosti do najvise 5.000 evra, kao sto su Audi, VW, BMW stari od 10 godina pa navise. To je za kriminalce i svercere blam da voze, oni su sada u BG dzipovima sa "malim" tablicama. Razmislite malo.

#63 grga1313

grga1313
  • Members
  • 3 posts

Posted 12 June 2007 - 20:49

QUOTE(bsbsbsbs @ 12 Jun 2007, 09:59) <{POST_SNAPBACK}>
Sverceri, vrdalame i kriminalci su odavno sebe snabdeli voznim parkom, te nisu morali da se "cimaju" sa crnogorcima. Takve kombinacije najvise su bili prinudjeni da prave propadnici nekadasnje "srednje klase" i jos poneka sirotinja koja, ako nista, bar da priusti sebi neki pristojan auto. Pogledajte malo i videcete da sa CG tablicama najvise ima automobila vrednosti do najvise 5.000 evra, kao sto su Audi, VW, BMW stari od 10 godina pa navise. To je za kriminalce i svercere blam da voze, oni su sada u BG dzipovima sa "malim" tablicama. Razmislite malo.

Mislim da nije pazljivo procitan post,navodnici ukazuju da je upravo obratno,a to su nazivi kojima su te ljude nazivali od pocetka same ujdurme gospoda Parivodic i Dinkic.

#64 bsbsbsbs

bsbsbsbs
  • Members
  • 108 posts

Posted 13 June 2007 - 11:18

QUOTE(grga1313 @ 12 Jun 2007, 21:49) <{POST_SNAPBACK}>
Mislim da nije pazljivo procitan post,navodnici ukazuju da je upravo obratno,a to su nazivi kojima su te ljude nazivali od pocetka same ujdurme gospoda Parivodic i Dinkic.


Nisam bio pazljiv, izvinjavam se.

#65 dexte

dexte
  • Members
  • 697 posts

Posted 14 June 2007 - 08:35

QUOTE(bsbsbsbs @ 12 Jun 2007, 10:59) <{POST_SNAPBACK}>
Sverceri, vrdalame i kriminalci su odavno sebe snabdeli voznim parkom, te nisu morali da se "cimaju" sa crnogorcima. Takve kombinacije najvise su bili prinudjeni da prave propadnici nekadasnje "srednje klase" i jos poneka sirotinja koja, ako nista, bar da priusti sebi neki pristojan auto. Pogledajte malo i videcete da sa CG tablicama najvise ima automobila vrednosti do najvise 5.000 evra, kao sto su Audi, VW, BMW stari od 10 godina pa navise. To je za kriminalce i svercere blam da voze, oni su sada u BG dzipovima sa "malim" tablicama. Razmislite malo.

E, PA GOSPODO DRAGA, ajd da zaista sagledamo problem :
1. Prosto ne mogu da verujem da niko od Vas nije gledao Djelica u vestima na B92 kada je decidno saopstio da NIKO KO JE PRE CG REFERENDUMA KUPIO AUTO SA CG TABLICAMA NIJE PREKRSIO NIKAKAV ZAKON I DA JE ON ZBOG TOGA (IZMEDjU OSTALOG) ZA PREREGISTRACIJU! Tako da prica tipa te ovako su te onako su prekrsili zakon...NE STOJI!
2. Dinkic je protiv toga i na to ima pravo, jer sve dosadasnje preregistracije, legalizacije i sl. su bile cin dobre volje Vlade.Zasto je Dinkic toliko zapeo stvarno bih voleo da znam.Mogu da pretpostavim da je u pitanju to sto neko uzima dobru lovu na uvozu polovnjaka, koji su ubedljivo najskuplji u Srbiji na kugli zemaljskoj, i njemu smeta to sto ima 70.000 vozila od kojih taj neko nije uzeo ni centa (EJ, NI CENTA ZUTOG).
3. Kome odgovara trnutna situacija?
a)Vladi CG koja godisnje uzima cistih 15-20 miliona eura NI ZA STA.Vlada Srbije gubi godisnje toliko + 50_ak miliona eura koliko bi po Djelicu uslo u budzet ako bi bilo preregistracije!
b)Svima onima koji su razmisljali da za 2-2.500 eura kupe neki pristojan auto na CG table, pa nisu, vec su za te pare kupili krseve na B.Potoku, pa ne mogu sebi da oproste tu gresku.

#66 Grunf

Grunf
  • Members
  • 1,066 posts

Posted 14 June 2007 - 08:50

QUOTE(dexte @ 14 Jun 2007, 09:35) <{POST_SNAPBACK}>
koji su ubedljivo najskuplji u Srbiji na kugli zemaljskoj,

pored celog posta, koji je neopevana glupost, ovo je potpuno netacno.

#67 Tresko

Tresko
  • Members
  • 7,316 posts

Posted 14 June 2007 - 10:27

QUOTE(dexte @ 14 Jun 2007, 09:35) <{POST_SNAPBACK}>
E, PA GOSPODO DRAGA, ajd da zaista sagledamo problem :
1. Prosto ne mogu da verujem da niko od Vas nije gledao Djelica u vestima na B92 kada je decidno saopstio da NIKO KO JE PRE CG REFERENDUMA KUPIO AUTO SA CG TABLICAMA NIJE PREKRSIO NIKAKAV ZAKON I DA JE ON ZBOG TOGA (IZMEDjU OSTALOG) ZA PREREGISTRACIJU! Tako da prica tipa te ovako su te onako su prekrsili zakon...NE STOJI!
2. Dinkic je protiv toga i na to ima pravo, jer sve dosadasnje preregistracije, legalizacije i sl. su bile cin dobre volje Vlade.Zasto je Dinkic toliko zapeo stvarno bih voleo da znam.Mogu da pretpostavim da je u pitanju to sto neko uzima dobru lovu na uvozu polovnjaka, koji su ubedljivo najskuplji u Srbiji na kugli zemaljskoj, i njemu smeta to sto ima 70.000 vozila od kojih taj neko nije uzeo ni centa (EJ, NI CENTA ZUTOG).
3. Kome odgovara trnutna situacija?
a)Vladi CG koja godisnje uzima cistih 15-20 miliona eura NI ZA STA.Vlada Srbije gubi godisnje toliko + 50_ak miliona eura koliko bi po Djelicu uslo u budzet ako bi bilo preregistracije!
b)Svima onima koji su razmisljali da za 2-2.500 eura kupe neki pristojan auto na CG table, pa nisu, vec su za te pare kupili krseve na B.Potoku, pa ne mogu sebi da oproste tu gresku.

Pa ko govori da su oni kupovinom vozila u CG prekršili Zakon? Nisu. Potpuno legalno su ih kupili u CG.

Ali, da bi ih legalno registrovali u Srbiji, moraju da plate carinu, PDV(koje nisu platili), i da auto bude po standardu EURO 3. Oni neće da plate dažbine. A taj zahtev je nelegalan.

Znači, Djelić je potpuno ispravno rekao da nisu kršili Zakon kupujući automobile u CG. Kao što ga ne bi kršili ni da su ga kupili u Italiji, pa vozili u Srbiji sa italijanskim tablicama.

Ono što je problematično, je zahtev tih ljudi da se izuzmu iz primene Zakona. Što je nedopustivo.

#68 dexte

dexte
  • Members
  • 697 posts

Posted 14 June 2007 - 11:09

QUOTE(Tresko @ 14 Jun 2007, 11:27) <{POST_SNAPBACK}>
Pa ko govori da su oni kupovinom vozila u CG prekršili Zakon? Nisu. Potpuno legalno su ih kupili u CG.

Ali, da bi ih legalno registrovali u Srbiji, moraju da plate carinu, PDV(koje nisu platili), i da auto bude po standardu EURO 3. Oni neće da plate dažbine. A taj zahtev je nelegalan.

Znači, Djelić je potpuno ispravno rekao da nisu kršili Zakon kupujući automobile u CG. Kao što ga ne bi kršili ni da su ga kupili u Italiji, pa vozili u Srbiji sa italijanskim tablicama.

Ono što je problematično, je zahtev tih ljudi da se izuzmu iz primene Zakona. Što je nedopustivo.

Izvinjavam se na nedorecenosti : Djelic je rekao da nije prekrsen zakon ne samo kupovinom nego i vozenjem na teritoriji tadasnje SCG, odnosno sada Srbije posto je ona naslednik SCG. Dakle ako je auto sa saobracajnom na kojoj je datum pre CG referenduma taj auto bi mogao da se, po njemu, preregistruje, po Dinkicu ne i tu nastaje problem.
95% automobila o kojima se govori i koji su u ovoj raspravi o preregistraji nemaju euro 3 i kod njih je problem.To sto neki voze "besne dzipove i sl" sa CG tablicama pa to su ljudi iz CG i poznaju se po MNE nalpnici.
Sto se tice carina i poreza PONAVLjAM ONI SU PLACENI : Koliko znam pdv je ibio sti i u CG i u SRB ali ne i carina i to za nekih 10_ak %, iako su carinske stope morale biti usaglasene U TADA POSTOJECOJ, VAZECOJ I MEDjUNARODNO PRIZNATOJ SCG.Molim Vas nemojte mi samo reci da sada treba da na patike koje sam kupio u CG pre 1,5 god placam carinu i pdv,zato sto u njima hodam po BG-u?!

#69 dexte

dexte
  • Members
  • 697 posts

Posted 14 June 2007 - 11:17

QUOTE(Grunf @ 14 Jun 2007, 09:50) <{POST_SNAPBACK}>
pored celog posta, koji je neopevana glupost, ovo je potpuno netacno.

Opevaj mi malo tu glupost molim te.Ne znam stvarno koliko kostaju automobili npr. u tunguziji, ali mislim da se ona ne nalazi na kugli zemaljskoj.
Realno objasnjenje zasto npr. golf 3, 92-93 god, dobar, ocuvan u CG kosta oko 2.500 eura a u Srbiji isto godiste, presao otprilike isto, manje dobar i manje ocuvan kosta i do 1.000 eura vise? Koja je to matematika? Ukraden? To se bar danas moze proveriti za 5 minuta.

#70 Tresko

Tresko
  • Members
  • 7,316 posts

Posted 14 June 2007 - 11:28

QUOTE(dexte @ 14 Jun 2007, 12:09) <{POST_SNAPBACK}>
Izvinjavam se na nedorecenosti : Djelic je rekao da nije prekrsen zakon ne samo kupovinom nego i vozenjem na teritoriji tadasnje SCG, odnosno sada Srbije posto je ona naslednik SCG. Dakle ako je auto sa saobracajnom na kojoj je datum pre CG referenduma taj auto bi mogao da se, po njemu, preregistruje, po Dinkicu ne i tu nastaje problem.
95% automobila o kojima se govori i koji su u ovoj raspravi o preregistraji nemaju euro 3 i kod njih je problem.To sto neki voze "besne dzipove i sl" sa CG tablicama pa to su ljudi iz CG i poznaju se po MNE nalpnici.
Sto se tice carina i poreza PONAVLjAM ONI SU PLACENI : Koliko znam pdv je ibio sti i u CG i u SRB ali ne i carina i to za nekih 10_ak %, iako su carinske stope morale biti usaglasene U TADA POSTOJECOJ, VAZECOJ I MEDjUNARODNO PRIZNATOJ SCG.Molim Vas nemojte mi samo reci da sada treba da na patike koje sam kupio u CG pre 1,5 god placam carinu i pdv,zato sto u njima hodam po BG-u?!

Pa dobro, ni voženjem nisu kršili propise tada. I to niko ne osporava.

Ali, problem ostaje ono što sam već ranije napisao. Ti ljudi žele da budu izuzeti od primene Zakona u Srbiji, koji predvidja da prilikom registracije vozila moraš da priložiš dokaze da si platio PDV, i carinu(ako je auto iz inostranstva). A ti ljudi to ne mogu da prikažu.

U SCG je postojao razdvojeni sistem poreza i carine. Tako da se činjenica da je plaćen(eventualno) PDV i carina u CG ne može uvažiti. Osim, ako kao ustupak ne odluče, da se to uvaži kao delimično plaćanje, a da se plati razlika. Što bi opet bilo nezakonito.

To što ti automobili nisu po EURO 3 standardu, je već isključivi problem vlasnika istih, i to državu ne treba da se tiče. Ako ne ispunjavaju taj uslov, ne mogu da se registruju na teritoriji Srbije. End of story.

Patike, s druge strane ne predstavljaju pokretne stvari za koje se vodi registar(registar registrovanih motornih vozila, aviona, brodova), pa tako ne podležu uslovima za registraciju sličnim uslovima za registraciju automobila. To čini primer i poredjenje bezveznim.

Svaki ustupak toj grupi ljudi, bi bio nezakonit i bespravan, te na štetu budžeta i svih poreskih obveznika u Srbiji.

#71 dexte

dexte
  • Members
  • 697 posts

Posted 14 June 2007 - 12:26

QUOTE(Tresko @ 14 Jun 2007, 12:28) <{POST_SNAPBACK}>
Pa dobro, ni voženjem nisu kršili propise tada. I to niko ne osporava.

Ali, problem ostaje ono što sam već ranije napisao. Ti ljudi žele da budu izuzeti od primene Zakona u Srbiji, koji predvidja da prilikom registracije vozila moraš da priložiš dokaze da si platio PDV, i carinu(ako je auto iz inostranstva). A ti ljudi to ne mogu da prikažu.

U SCG je postojao razdvojeni sistem poreza i carine. Tako da se činjenica da je plaćen(eventualno) PDV i carina u CG ne može uvažiti. Osim, ako kao ustupak ne odluče, da se to uvaži kao delimično plaćanje, a da se plati razlika. Što bi opet bilo nezakonito.

To što ti automobili nisu po EURO 3 standardu, je već isključivi problem vlasnika istih, i to državu ne treba da se tiče. Ako ne ispunjavaju taj uslov, ne mogu da se registruju na teritoriji Srbije. End of story.

Patike, s druge strane ne predstavljaju pokretne stvari za koje se vodi registar(registar registrovanih motornih vozila, aviona, brodova), pa tako ne podležu uslovima za registraciju sličnim uslovima za registraciju automobila. To čini primer i poredjenje bezveznim.

Svaki ustupak toj grupi ljudi, bi bio nezakonit i bespravan, te na štetu budžeta i svih poreskih obveznika u Srbiji.

Kada pomonjemo propise uredbe i sl. sve je isto kao pre CG referenduma, Dakle ako tada nisu krseni isti, a u medjuvremenu nisu promenjeni, kako je moguce da se sada pa krse? Pa ne prica Djelic to napamet nego se covek raspitao, kao i ja jer me to interesuje.DAKLE NIKAKAV ZAKON NIJE PREKRSEN I AJDE DA TO ZAKLjUCIMO.

Ne zelim da budem izuzet od primena bilo kog Zakona u Srbiji( mada ne znam o kom zakonu se misli, jer svidjalo se to nekom ili ne tada su bili najstariji zakoni SCG) i auto nije uvezen iz inostranstva jer CG koja tada nije bila inostranstvo.

U SCG nije smeo da 'postoji razdvojeni sistem poreza i carina".Zasto CG i Srbija nisu usaglasile svoje propise shodno tadasnjoj Ustavnoj povelji ja ne znam i za to ne zelim da snosim posledice.Za neobavestene ta famozna Ustavna povelja je ustav tadasnje postojece nam drzave u kojoj smo ziveli kakva god da je bila.Ustavnu povelju SCG, raspadom iste, nasledio je ustav Srbije, a pre raspada MORALA JE DA BUDE "STARIJA" OD POJEDINACNIH USTAVA SRBIJE I CG. Opet, zasto to nije bio slucaj ne znam.

Kako da se ne tice Drzave, kad su tih 70.000 ljudi koji voze te automobile iz te iste Drzave, u kojoj se proizvode novi automobili koji sigurno nemaju euro 3, i tu nikoga ne kaci nikakva uredba.

Najveci problem je sto ja tvrdim suprotno, da najvise gube poreski obveznici u Srbiji. Kako? Vec sam napisao 50 milina u startu + 20_ak milona evra godisnje.

PONOVO PITAM KOME ODGOVARA TRNUTNO STANjE? 70.000 AUTOMOBILA SE VOZI I POSTO NEMA ZAKONSKOG OSNOVA DA SE TO ZABRANI, NAJBOLjE JE DOZVOLITI NEKI VID PREREGISTRAJIJE I GOTOVO, INACE ONI CE SE I DALJE VOZITI A SRBIJA (BUDzET A SAMIM TIM I PORESKI OBVEZNICI) CE ZBOG TOGA BITI NA GUBITKU.

#72 jms_uk_2001

jms_uk_2001
  • Validating
  • 2,684 posts

Posted 14 June 2007 - 12:58

QUOTE(dexte @ 14 Jun 2007, 12:26) <{POST_SNAPBACK}>
Zasto CG i Srbija nisu usaglasile svoje propise shodno tadasnjoj Ustavnoj povelji ja ne znam i za to ne zelim da snosim posledice.Za neobavestene ta famozna Ustavna povelja je ustav tadasnje postojece nam drzave u kojoj smo ziveli kakva god da je bila.Ustavnu povelju SCG, raspadom iste, nasledio je ustav Srbije, a pre raspada MORALA JE DA BUDE "STARIJA" OD POJEDINACNIH USTAVA SRBIJE I CG. Opet, zasto to nije bio slucaj ne znam.


ne znam i ne zelim ni ja, ali, nazalost, tako je. i ti delujes malo neobavesteno - kao da su se uvek svi zakoni u Srbiji postovali.

#73 CTPAX

CTPAX
  • Members
  • 10,503 posts

Posted 14 June 2007 - 13:03

QUOTE(dexte @ 14 Jun 2007, 13:26) <{POST_SNAPBACK}>
Kada pomonjemo propise uredbe i sl. sve je isto kao pre CG referenduma, Dakle ako tada nisu krseni isti, a u medjuvremenu nisu promenjeni, kako je moguce da se sada pa krse? Pa ne prica Djelic to napamet nego se covek raspitao, kao i ja jer me to interesuje.DAKLE NIKAKAV ZAKON NIJE PREKRSEN I AJDE DA TO ZAKLjUCIMO.

Ne zelim da budem izuzet od primena bilo kog Zakona u Srbiji( mada ne znam o kom zakonu se misli, jer svidjalo se to nekom ili ne tada su bili najstariji zakoni SCG) i auto nije uvezen iz inostranstva jer CG koja tada nije bila inostranstvo.

U SCG nije smeo da 'postoji razdvojeni sistem poreza i carina".Zasto CG i Srbija nisu usaglasile svoje propise shodno tadasnjoj Ustavnoj povelji ja ne znam i za to ne zelim da snosim posledice.Za neobavestene ta famozna Ustavna povelja je ustav tadasnje postojece nam drzave u kojoj smo ziveli kakva god da je bila.Ustavnu povelju SCG, raspadom iste, nasledio je ustav Srbije, a pre raspada MORALA JE DA BUDE "STARIJA" OD POJEDINACNIH USTAVA SRBIJE I CG. Opet, zasto to nije bio slucaj ne znam.

Kako da se ne tice Drzave, kad su tih 70.000 ljudi koji voze te automobile iz te iste Drzave, u kojoj se proizvode novi automobili koji sigurno nemaju euro 3, i tu nikoga ne kaci nikakva uredba.

Najveci problem je sto ja tvrdim suprotno, da najvise gube poreski obveznici u Srbiji. Kako? Vec sam napisao 50 milina u startu + 20_ak milona evra godisnje.


Dobro, kad ćete prestati da se folirate?

Kakva državna zajednica? Kao, vi niste znali da to ne funkcioniše, da postoje dva carisnka, poreska i monetarna sistema, da se zakoni ne usaglašavaju, da ta država postoji samo u UN i na sportskim takmičenjima, da se cela stvar raspada... Kao, jedino što je bilo bitno i relevantno je jedna rečenica u mrtvoj Ustavnoj povelji - da je tržište SCG jedinstveno.

I vama je to amin. Nema veze što sa druge strane u tom trenutku imate zaokruženu državu Srbiju sa jasnim pravilima (koja važe za sve, osim za vas mudre).

Postojale su dve države - Crna Gora i Srbija - i neka kvazi mrtvorođena tvorevina SCG. To što ste se vi opredelili da "slušate" administraciju državne zajednice koja ne postoji niti je postojala, to što ste se ponašali u skladu sa carinskim i poreskim sistemom SCG koji nije ni postojao, to što ste se uzdali da će vas zaštiti pravosuđe i policija SCG koji nikad nisu ni postojali - to je jednostavno vaš problem i nikako ne predstavlja razlog da vam neko sad gleda kroz prste i pravi izuzetak u vašem slučaju.

U Srbiji su stvari bile više nego jasne - i u pogledu carine, poreza, uvoza, standarda... Vi ste svojevoljno prenebegli tu jasnu situaciju i zaigrali na totalno nesigurnu kartu uzdajući se u jednu mrtvu rečenicu u mrtvoj Ustavnoj povelji - da je tržište SCG jedinstveno. Kockali ste se, hteli da ispadnete pametni - i izgubili.


QUOTE
PONOVO PITAM KOME ODGOVARA TRNUTNO STANjE? 70.000 AUTOMOBILA SE VOZI I POSTO NEMA ZAKONSKOG OSNOVA DA SE TO ZABRANI, NAJBOLjE JE DOZVOLITI NEKI VID PREREGISTRAJIJE I GOTOVO, INACE ONI CE SE I DALJE VOZITI A SRBIJA (BUDzET A SAMIM TIM I PORESKI OBVEZNICI) CE ZBOG TOGA BITI NA GUBITKU.


Trenutno stanje ne odgovara nikom.

Policija treba da uklanja iz saobraćaja vozila koja nisu propisno registrovana (ovde, u Crnoj Gori ili bilo gde drugde u svetu). One koji voze neregistrovana vozila treba kazniti.

Od zaplenjenih kola lepo napraviti kocke. Ionako se kocke skoro ne prave, tj. svako govno na četiri točka u ovoj zemlji može da se proda.

U Srbiji postoji dva puta više automobila nego 91. godine, a ulice i parkinzi su isti.

#74 dexte

dexte
  • Members
  • 697 posts

Posted 14 June 2007 - 14:35

QUOTE(CTPAX @ 14 Jun 2007, 14:03) <{POST_SNAPBACK}>
Postojale su dve države - Crna Gora i Srbija - i neka kvazi mrtvorođena tvorevina SCG. To što ste se vi opredelili da "slušate" administraciju državne zajednice koja ne postoji niti je postojala, to što ste se ponašali u skladu sa carinskim i poreskim sistemom SCG koji nije ni postojao, to što ste se uzdali da će vas zaštiti pravosuđe i policija SCG koji nikad nisu ni postojali - to je jednostavno vaš problem i nikako ne predstavlja razlog da vam neko sad gleda kroz prste i pravi izuzetak u vašem slučaju.
U Srbiji su stvari bile više nego jasne - i u pogledu carine, poreza, uvoza, standarda... Vi ste svojevoljno prenebegli tu jasnu situaciju i zaigrali na totalno nesigurnu kartu uzdajući se u jednu mrtvu rečenicu u mrtvoj Ustavnoj povelji - da je tržište SCG jedinstveno.

Gde pise da su tada postojale dve drzave? Kakva god bila tvorevina SCG ona je ITEKAKO POSTOJALA (nastala od SRJ, a ova od SFRJ, koja je nastala od FNRJ, a ova od Kraljevine SHS koja je nastala od Kraljevine Srbije i Kraljevine Crne Gore i tako stigosmo do ameba).

Trenutno stanje ne odgovara nikom.
Policija treba da uklanja iz saobraćaja vozila koja nisu propisno registrovana (ovde, u Crnoj Gori ili bilo gde drugde u svetu). One koji voze neregistrovana vozila treba kazniti.

Slazem se, samo ja ne vozim nepropisno registrovano vozilo, I VISE SAM NEGO SIGURAN DA POLICIJA REVNOSNO ISKLjUCUJE SVA VOZILA KOJA NISU REGULARNA I SL, ALI NE POSTOJI ZAKONSKI OSNOV DA SE OVIH 70.000 VOZILA UKLONI.MOZE DA SE NE DOZVOLI PREREGISTRACIJA I STA ONDA? DA JE TO TAKO LAKO VEC BI ODAVNO BILO URADjENO I TACKA. OVAKO KAO NE MOZE PREREGISTRACIJA, A VI SLOBODNO VOZITE...?!

Od zaplenjenih kola lepo napraviti kocke. Ionako se kocke skoro ne prave, tj. svako govno na četiri točka u ovoj zemlji može da se proda.

Pred svakim SUP-om ima dosta zaplenjenih vozila sa raznoraznim tablicama (i bez), pa probaj mozda ti krene dobar biznis sa kockicama.

U Srbiji postoji dva puta više automobila nego 91. godine, a ulice i parkinzi su isti.

Pa nisu bas ulice i parkinzi isti, al izgleda da nam je standard skocio, pa neko kupio jugica a neko merdzana...


#75 DJ_Vasa

DJ_Vasa
  • Members
  • 7,769 posts

Posted 14 June 2007 - 15:22

QUOTE(dexte @ 14 Jun 2007, 12:17) <{POST_SNAPBACK}>
Realno objasnjenje zasto npr. golf 3, 92-93 god, dobar, ocuvan u CG kosta oko 2.500 eura a u Srbiji isto godiste, presao otprilike isto, manje dobar i manje ocuvan kosta i do 1.000 eura vise? Koja je to matematika? Ukraden? To se bar danas moze proveriti za 5 minuta.


Golf u Srbiji toliko košta jer je "Švabo", a ako je još i "diiiizel, BRE" s_d.gif biće još skuplji, jer ima budala koji će baciti te pare na ljubljenog und voljenog im Herr Golfa. Evo malo citata iz Halo Oglasa od 14.juna:

QUOTE
VW Golf I 1.6D (1985), motor i limarija dobri, registrovan, vlasnik, 1.450 EUR.
VW Golf I dizel (1983), registrovan 1 god, 1.650, nije fiksno. 011/xxx-xxxx.
VW Golf II 1.6D (1985), 5v/5b, trula višnja, limarija dobra, registrovan do 8.2007, na ime kupca, 1.950 EUR.


Uzeo sam samo nekoliko primera, mada ih ima na tone. Da citiramo i ono što kaže CTPAX:
QUOTE
...tj. svako govno na četiri točka u ovoj zemlji može da se proda...


Skoro svi ostali automobili koji nisu hergestelt in Deutschland i ne pripadaju VW-Audi familiji mogu se naći za manje novca. Ne sporim da nemački automobili imaju kvalitet i ugled, ali dati toliko para za tinejdžera je loša investicija. Doduše, dok ima ovaca, biće i džempera. Zbog toga će ovih nekoliko modela kod nas i imati visoke cene dok ima budala koji će toliko da plate.

Edited by DJ_Vasa, 14 June 2007 - 18:46.