PEUGEOT 307
#16
Posted 29 May 2006 - 15:47
Fenomenalno, nemam reči!
Nikad nisam shvatio to obožavanje, pre svega Golfa 2 od strane ex Yu šofera. Ne znam da li postoji veća šitina od auta. Zahvaljujući tome je Srbija i šire auto otpad Evrope.
#17
Posted 29 May 2006 - 20:04
Odosmo u troll, ali sad se baš nećemo složiti. Ja sam govorio o novim kolima. S starima je priča malo drugačija. Golf 2 jeste čudo. Kad sam rekao da su se Nemci zajebali kod njega, nisam mislio da je šitina, nego da je neuništiv, tj. totalno isplativ za kupca, a totalno neisplativ za fabriku. Ti golfovi se primiču starosti od 20 godina, a i dalje ferceraju ko sat, ako su iole održavani.
Jedna vrlo važna stvar se na ovom podforumu vrlo retko pominje - održavanje. OK, sakupi se za neki auto, uračuna se neka prihvatljiva rata, francuzi su tu O.K... I šta kad te majmun zalepi na semaforu? Šta kad krene da otkazuje? Praviš od njega kavez za zečeve, ili radiš za njega? Prijatelju pre neki dan crko delić na jeftinom "twingu"... dvacet' soma dinara - opa! Ko iz dupeta!
E, tu je pomenuta "dvojka" zakon. Delovi su mu jeftiniji nego kod "juga" (kome je to jedina prednost), tj. kupiš ih na svakoj trafici, a za 20.000 dinara uradiš generalku. Dakle, prava stvar za običnog smrtnika koji živi od obične prosečne plate (ako želi da se vozi, a ne drži fensi unikatno govno, jeftino kupljeno ali sa astronomskim delovima koji stižu samo prodom preko okeana, pokvareno na parkingu).
Da li vredi 2,5 - 3,5 soma evra? Nešto što je pre 10-ak godina vredelo 5.000 maraka? Mislim da ipak ne. Kod nas je izgovor verovatno "Zastava" i zaštita tržišta, ali "dvojka" vredi isto i u Bosni.
#18
Posted 29 May 2006 - 20:11
Sve najgore; većina se sklapa negde u Iranu i užasno su loši.
Menjač posebno.
Super je udoban, lak za vožnju, brzo ide, ali je više u servisu nego na ulici.
#19
Posted 29 May 2006 - 20:28
Nije zgoreg podsetiti se sjajnog posta sa nekog drugog foruma:
Bravo!
#20
Posted 29 May 2006 - 20:31
Jedna vrlo važna stvar se na ovom podforumu vrlo retko pominje - održavanje. OK, sakupi se za neki auto, uračuna se neka prihvatljiva rata, francuzi su tu O.K... I šta kad te majmun zalepi na semaforu? Šta kad krene da otkazuje? Praviš od njega kavez za zečeve, ili radiš za njega? Prijatelju pre neki dan crko delić na jeftinom "twingu"... dvacet' soma dinara - opa! Ko iz dupeta!
E, tu je pomenuta "dvojka" zakon. Delovi su mu jeftiniji nego kod "juga" (kome je to jedina prednost), tj. kupiš ih na svakoj trafici, a za 20.000 dinara uradiš generalku. Dakle, prava stvar za običnog smrtnika koji živi od obične prosečne plate (ako želi da se vozi, a ne drži fensi unikatno govno, jeftino kupljeno ali sa astronomskim delovima koji stižu samo prodom preko okeana, pokvareno na parkingu).
Da li vredi 2,5 - 3,5 soma evra? Nešto što je pre 10-ak godina vredelo 5.000 maraka? Mislim da ipak ne. Kod nas je izgovor verovatno "Zastava" i zaštita tržišta, ali "dvojka" vredi isto i u Bosni.
Nećemo se složiti, imaš pravo, ali nema veze. Lepo si to napisao.
Takodje si prvi koga sam čuo da to obrazloži racionalno. SVI ostali koje sam čuo da pričaju o tom autu su bili u bosanskom fazonu - vidi gore.
#21
Posted 30 May 2006 - 07:20
#22
Posted 30 May 2006 - 07:51
Ako nećeš kod majstora, kupi Forda.
Ali to je za drugu temu.
#23
Posted 30 May 2006 - 07:56
#24
Posted 30 May 2006 - 08:30
Vozio sam ih nekoliko, od 1990, jednog imam i sad. Mogu da kažem samo sve najbolje. Redovan servis i nemaš problem. Jednom za 15 godina mi se desio kvar koji me je zaustavio na putu, tačnije rečeno u gradu, (elektro), inače mogu samo da pohvalim.
Edited by alberto.ascari, 30 May 2006 - 08:30.
#25
Posted 30 May 2006 - 09:05
Dobar je 307. Dosta ih znam ovdje na poslu sto ga imaju(vecinom SW) i zadovoljni su. Redovan servis i vozi.
#26
Posted 30 May 2006 - 09:16
Reče H.Ford, a on je znao ponešto o autekima.
#27
Posted 30 May 2006 - 09:42
I jos manje isplativ za kupcevu kicmu i bubrege. Retko neudoban auto.
E, tu je pomenuta "dvojka" zakon. Delovi su mu jeftiniji nego kod "juga" (kome je to jedina prednost), tj. kupiš ih na svakoj trafici, a za 20.000 dinara uradiš generalku. Dakle, prava stvar za običnog smrtnika koji živi od obične prosečne plate (ako želi da se vozi, a ne drži fensi unikatno govno, jeftino kupljeno ali sa astronomskim delovima koji stižu samo prodom preko okeana, pokvareno na parkingu).
Ima jedna dosta bitna stvar koju si prevideo. To je poreklo tih jeftinih delova. Pozovi Autokomerc, pa vidi cene originalnih delova. Autokomerc, koji je tada (1999) bio generalni zastupnik VW-a, je iste godine, za generalnu na 3 godine starom Polu 1.9 SDi, vlasnistvo firme u kojoj sam tada radio, trazio 12000 DEM (dvanaest hiljada maraka). Je l to jeftino odrzavanje? Manite se ljudi te price kako su nemacka kola jeftina za odrzavanje, a sva ostala skupa. Ako ne kupujete delove proizvedene u Staroj Pazovi ili ne znam vec gde, razlike u cenama uopste nisu drasticne.
Eto, tu cemo da se slozimo. Jeste sumanuto precenjen. Nijednog trenutka ne tvrdim da je Golf 2 nekvalitetan auto. Samo je uzasno precenjen i ne zasluzuje taj kultni status.
Edited by Grunf, 30 May 2006 - 09:43.
#28
Posted 30 May 2006 - 09:53
Dozvolio bih sebi malu varijaciju.
Najbolji je dienstwagen. A uglavnom su uvek novi, retko nadješ stariji od 3 - 4 godine.
#29
Posted 30 May 2006 - 09:56
I jos manje isplativ za kupcevu kicmu i bubrege. Retko neudoban auto.
Ima jedna dosta bitna stvar koju si prevideo. To je poreklo tih jeftinih delova. Pozovi Autokomerc, pa vidi cene originalnih delova. Autokomerc, koji je tada (1999) bio generalni zastupnik VW-a, je iste godine, za generalnu na 3 godine starom Polu 1.9 SDi, vlasnistvo firme u kojoj sam tada radio, trazio 12000 DEM (dvanaest hiljada maraka). Je l to jeftino odrzavanje? Manite se ljudi te price kako su nemacka kola jeftina za odrzavanje, a sva ostala skupa. Ako ne kupujete delove proizvedene u Staroj Pazovi ili ne znam vec gde, razlike u cenama uopste nisu drasticne.
Eto, tu cemo da se slozimo. Jeste sumanuto precenjen. Nijednog trenutka ne tvrdim da je Golf 2 nekvalitetan auto. Samo je uzasno precenjen i ne zasluzuje taj kultni status.
No name delovi se kreću negde oko 20 do 30% cene original spare parts.
#30
Posted 30 May 2006 - 11:17