Jump to content


Photo

PEUGEOT 307


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
54 replies to this topic

#1 DON LEONE

DON LEONE
  • Members
  • 21 posts

Posted 26 May 2006 - 14:28

U prilici sam da kupim Peugeota 307,2,0 hdi.Recite mi ,molim Vas,kakva su Vasa iskustva sa ovim automobilom?

#2 DON LEONE

DON LEONE
  • Members
  • 21 posts

Posted 26 May 2006 - 16:18

Cuo sam da limarija i trap nisu bas najbolji.

#3 voja i

voja i
  • Members
  • 3,917 posts

Posted 27 May 2006 - 07:17

procitaj.

#4 DON LEONE

DON LEONE
  • Members
  • 21 posts

Posted 27 May 2006 - 11:12

Sada tek nisam pametan sta da radim!!!

#5 Glas RazumaN

Glas RazumaN
  • Members
  • 2,538 posts

Posted 27 May 2006 - 11:16

Trenutno ga vozim na časovima za polaganje i mogu ti reći da ide kao zmaj. biggrin.gif

#6 DON LEONE

DON LEONE
  • Members
  • 21 posts

Posted 27 May 2006 - 11:26

Prava vatra? laugh.gif

#7 matakovic

matakovic
  • Members
  • 47 posts

Posted 28 May 2006 - 22:27

E video sam ga nekoliko puta. Lep auto nema sta. Vidi sigurno neces pogresiti. A i ja imam jedno pitanje u tom stilu. Razmisljam da kupim ficu ili juga. Sta mislite? Zna li neko.

#8 DON LEONE

DON LEONE
  • Members
  • 21 posts

Posted 29 May 2006 - 06:45

Biti il ne biti! laugh.gif

#9 CTPAX

CTPAX
  • Members
  • 10,503 posts

Posted 29 May 2006 - 08:04

U prilici sam da krpim "juga" 17 godina starog - 500 školjka, 500 limarija, ili da ga prodam za 1.000 i idem busom. Kakva su vasa iskustva sa busom? unsure.gif

P.S. buržujčino, za 307 pitaj pandure dry.gif

Edited by CTPAX, 29 May 2006 - 08:05.


#10 DON LEONE

DON LEONE
  • Members
  • 21 posts

Posted 29 May 2006 - 08:19

Ma uvek nam razgovor odluta na neke druge teme.Nikako da stignemo do razgovora o trapu i limariji. rolleyes.gif

#11 CTPAX

CTPAX
  • Members
  • 10,503 posts

Posted 29 May 2006 - 12:41

QUOTE(DON LEONE @ 29 May 2006, 09:19)
Ma uvek nam razgovor odluta na neke druge teme.Nikako da stignemo do razgovora o trapu i limariji. rolleyes.gif


Ja ti ozbiljno kažem - pitaj pandure. Svaki dan ga voze, akaju po beogradskim rupama. Ako možeš, nađi majstore ili ako imaju servise koji održavaju pandurske 307. Niko ti neće dati bolju i relevantniju informaciju.

#12 DON LEONE

DON LEONE
  • Members
  • 21 posts

Posted 29 May 2006 - 13:11

Pazi kada mi to nije palo na pamet. cool.gif

#13 matakovic

matakovic
  • Members
  • 47 posts

Posted 29 May 2006 - 14:10

Salu na stranu sa ficama i jugicima ali iskreno moj predlog je da se klonis FRANCUZA i da kupis za slicne pare mozda i jeftinije neki nemacki auto ( Opel nije NEMAC ) i da uzivas. Ovi se kvare non stop i posle godinu dana svake nedelje ces placati neku zajebanciju koja se krece i do nekoliko stotina eura ( za najgluplji kvar ) A da ne napominjem kako je nasa policija jedina u evropi koja koristi te automobile sem Francuza koji moraju. POLO je po mom misljenju najbolji za najrealniju cifru. Ako si, a vidim da jesi burzujcina onda kupuj sta hoces bez pitanja! Ovako ispada da se hvalis ovde nama obicnim smrtnicima.

#14 CTPAX

CTPAX
  • Members
  • 10,503 posts

Posted 29 May 2006 - 15:15

QUOTE(matakovic @ 29 May 2006, 15:10)
Salu na stranu sa ficama i jugicima ali iskreno moj predlog je da se klonis FRANCUZA i da kupis za slicne pare mozda i jeftinije neki nemacki auto ( Opel nije NEMAC ) i da uzivas. Ovi se kvare non stop i posle godinu dana svake nedelje ces placati neku zajebanciju koja se krece i do nekoliko stotina eura ( za najgluplji kvar ) A da ne napominjem kako je nasa policija jedina u evropi koja koristi te automobile sem Francuza koji moraju.  POLO je po mom misljenju najbolji za najrealniju cifru. Ako si, a vidim da jesi burzujcina onda kupuj sta hoces bez pitanja! Ovako ispada da se hvalis ovde nama obicnim smrtnicima.


Ne znam odakle ti ideja da su nemci bolji i da se ne kvare. Bilo nekad. Shvatili su da su se masno zajbali sa neuništivim golfom 2 i svaki sledeći model je planski sve veće govno od prethodnog, što se kvaliteta i trajnosti tiče (šminka i elektronika su nešto drugo). WV pravi delove od plastike, ono što je nekad bio metal, sa rokom trajanja koji se sve češće mere mesecima, a ne godinama. Cilj je da im na svakih par meseci tutneš po 500 evrića, manje više.

#15 Grunf

Grunf
  • Members
  • 1,066 posts

Posted 29 May 2006 - 15:37

QUOTE(CTPAX @ 29 May 2006, 16:15)
Ne znam odakle ti ideja da su nemci bolji i da se ne kvare. Bilo nekad. Shvatili su da su se masno zajbali sa neuništivim golfom 2 i svaki sledeći model je planski sve veće govno od prethodnog, što se kvaliteta i trajnosti tiče (šminka i elektronika su nešto drugo). WV pravi delove od plastike, ono što je nekad bio metal, sa rokom trajanja koji se sve češće mere mesecima, a ne godinama. Cilj je da im na svakih par meseci tutneš po 500 evrića, manje više.

Ma, to je onaj genijalni stav nema to, dok švaboooo ne napravi puke.gif
Nije zgoreg podsetiti se sjajnog posta sa nekog drugog foruma:
QUOTE
Zelje, ceznje i nadanja prosecnog ljubitelja nemackih kola

Passat - san svakog VWovca. "To ti'j auto." ® © voice snimka razgovora
na pazaru u Tuzli. Ferrari medju svim jaranima ovog svijeta.

Vento - klasa iznad Golfa, isti auto kao Passat, ali 1 cm uzi. Za zemljake
koji bas nemaju hrpu para, ali imaju vise nego za Golf.

Golf - VWovska klasika. Onaj tko se domogne Golfa, prakticno kao da je
ostvario sve zivotne ciljeve i dosao na vrh hijerarhijske piramide. Moze ici
i iznad - Vento, Passat, ali vec i sa Golfom upisao se na listu Besmrtnih
Zemljaka. Jos ako je diesel - dobija mjesto na nebu odmah do Boga, jer,
jel'te, trosi 4 litre po gradu...

Polo Classic - smanjeni Vento. Namijenjen uglavnom za jaranske hanume i
prijevoz musave djecurlije od vrtica do kuce i natrag. Posto je rijec o
relativno novom modelu, statusni simbol medju zenskom celjadi vlasnika
Golfova i Passata.

Polo - donekle avangarda, jer najmanje podsjeca na odvratnu VWovsku marku, a
i nema diesel verzije. VWovci ga mrze jer sa njim serijski dolazi servo
volan, a poznato je da oni ne podnose bilo kakve dodatke koji omogucavaju
laksu voznju, zamjenjuju ljudsku snagu itd. (centralna brava, podizaci
stakala, servo volan itd.) Nekima koji nisu VWovci, ovaj autic je cak i
simpatican, tako da ga vecina okorjelih (Golf I diesel type) VWovaca gleda s
gnusanjem.

Sharan - najnoviji trend medju VWovcima, u 1.9 tdi izvedbi (trosi dve
mjer'ce dizla na 100 kilometara) posebno pogodan za prijevoz igraca lokalnih
klubova (Drkovac Donji, Ma'ala gornja, Pale, Tuzla, Vrbik Musavi itd.) na
konfederalne susrete u drugi kanton.

Ge-Te-i - misticni pojam na spomen kojega zatitra srce svakog pravog VWovca
koji je imao najmanje tri Golfa I diesel i sa svakim prosao u prosjeku
780.000 km bez servisa i izmjene ulja.

VR6 - nesto daleko, nedodirljivo i misticno. Na spomen tog motora, pravi
VWovac zapadne u trans, i zamisli sam sebe kako vozi hanumu u lokalni disco
u Golfu III sa tom oznakom na prednjem i zadnjem kraju auta. Doduse, crv
sumnje je ipak prisutan i ovdje: to je benzinac, to trosi, ne meres' uzet'
loz ulje iz babinog traktora!

Diesel - gorivo buducnosti kojemu stremi svaki VWovac, motor pogonjen tim
gorivom mracni je, misticni i krajnji cilj svakog stovatelja prave
volfsburske tradicije, rijec je o pojmu koji se prenosi s pokoljenja na
pokoljenje poput nekog plemenskog totema vrijednog stovanja. VWovac nije
VWovac ako nije imao Golfa diesel, ako nije u njega ulijevao aditiv protiv
smrzavanja nafte, ako nije mijenjao grijace i ako nije barem jednom imao
problema sa paljenjem auta dok je hladan zbog smanjene kompresije i
dotrajalosti motora. Zabiljezeni su slucajevi da su VWovci pili sadrzaj
filtera nafte jer su mislili da ce im srediti probleme sa izostankom
erekcije.

VW Buba - "bas je slatka, to ti je u stvari Porsche 911". "Tko ne moze
napraviti auto od 105 hp na 1500 ccm boxeru, radi 45 hp na 1600 ccm
boxeru" - izreke su kojima bi se dao napisati ovaj ogavni nusprodukt
automobilske industrije, a koji predstavlja pozivanje na tradiciju modernih
vlasnika Golfa diesel. Kao sto je mudri covjek rekao - tko je nije vozio,
ima pravo tvrditi da je simpaticna.

Benzin - agresor kojeg treba unistiti. Gorivo na koje idu tamo neki BMWi,
Alfa Romei, Ferrariji, Porschei, Renaulti etc. Navodno ga koriste i nacionalni
neprijatelji u svrhu unistavanja svjetle dieselske tradicije naseg dragog
konfederalnog susjeda.

Mercedes 200 D - zamjenski automobil koji se prema Statutu Zemljona smije
kupiti i voziti u slucaju da na pazaru taj dan nije bilo Golfa diesel.

Alfa Romeo - nacionalni neprijatelj br. 1. Svaki pravi vlasnik Golfa diesel
ima primary directive pricati o tome kako se kvare, kako su nekvalitetni i
sto je najvaznije - isticati kako puno trose, i to, gle cuda, uvijek u
trenutku dok isti prolazi na cesti s njihove lijeve strane.