Jump to content


Photo

PEUGEOT 307


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
54 replies to this topic

#46 ivicaf

ivicaf
  • Members
  • 454 posts

Posted 06 September 2006 - 00:50

QUOTE(Borris_ @ 2 Jul 2006, 21:31)
Nikada Megan - najgora kola koja sam vozio


jel mislis na prvi model megan-a ili ovaj novi ?? Meni je stari tip gotivan i ocekujem od njega mnogo (ako ga kupim) ; pojasni sta mu fali...

#47 byMaX

byMaX
  • Members
  • 876 posts

Posted 09 September 2006 - 15:18

QUOTE(duleNS @ 12 Jul 2006, 23:16)
pre dve nedelje sam postao vlasnik 307-ice, 2.0hdi, ali onaj od 90 konja motor, polovan, ukratko prezadovoljan sam, potrosnja mala, udoban je, malo je tvrd ako sedis nazad, ono za menjac sam i ja primetio tako da mi je laknulo kad sam cuo da i drugi imaju tu zamerku, malo mi se nesvidja sto mu ne vidis njusku pa ne moze tacno da se odredi koliko mozes da ides napred branikom i malo je lenj u prvoj i drugoj, ali u trecoj chupa napred....
kad sam ga isterao na drum, pokazivao je da ima goriva samo za 40km, ja sam ga nagazio, a on nece da predje 55km/h i tako u svakoj brzini kao da ima blokadu neku, nazvao sam odmah prodavca, on kaze da ga vratim nazad da pogleda, usput sam stao da natocim goriva i kad sam krenuo sa pumpe on je poleteo..... izgleda postoji neka varijanta da stedi gorivo ako padne na neki mali nivo....pametan auto, razmislja umesto tebe, zato su ga i neke sluzbe u nasoj zemlji nabavile za svoje radnike.... smile.gif
ima i odlicnu stvar za putovanja...hladi pivo za zedne vozace u fioci suvozaca...


Hlađenje pića ima i Stilo sa kompletnom opremom (klimom) na istom mestu smile.gif
Da se uključim u topic pošto imam iskustva sa 307, testirao sam je par dana pošto sam hteo da kupim. Ista varijanta HDI sa 90ks, dosta sporiji i lenji motor od onog sa 120 i kusur KS (kapiram da je taj sličan kao i ovaj 1.9JTD koji ja imam). Ne dopada mi se što na zadnjoj klupi nema toliko mesta (sveukupno, mesta u kabini ima daleko manje nego peugeot 406, čak je bliži 206-ici nego 406-ici, što se od spolja ne bi reklo - i daleko manje mesta u kabini nego kod Stila) i što su zadnja sedišta postavljena visoko pa glavom viši ljudi (190 cm) udaraju u krov. Takođe je tvrđi nego što bi trebalo jedan Francuz da bude, a u krivini, ako ima nekoga nazad, nije baš stabilan, čini se da se malo naginje, pa je dobro u toj situaciji imati ASR... Ne znam, mene je razočarao pomalo. I dalje smatram da ima jako lepu liniju i godinama je bio moj favorit, a onda sam se razočarao i to onda kad je trebalo da ga kupim sad.gif

#48 duleNS

duleNS
  • Members
  • 7 posts

Posted 23 September 2006 - 22:28

ne mogu da se slozim sa tim uleganjem u krivinama, ja i dalje tvrdim, posle dosta predjenih km da je extra u izvlacenju krivina.
interesantno, i ja sa suprugom sam gledao fiat stila dizelku i posle svih sagledanja tehnickih karakteristika i ostalog presudio je prvo - zenski ukus, znate vec o cemu pricam ( da draga ) a i druga stvar je sto na trzistu ima preterano mnogo fiat stila a dobrih pezoa jako malo, pa ako bude nesto iskrslo npr neka bolja masina za tri puta manje vremena cu udomiti pezoa po nekoj realnoj ceni nego sto bi mi to uspelo sa stilom.

#49 byMaX

byMaX
  • Members
  • 876 posts

Posted 11 October 2006 - 17:08

QUOTE(duleNS @ 23 Sep 2006, 22:28)
ne mogu da se slozim sa tim uleganjem u krivinama, ja i dalje tvrdim, posle dosta predjenih km da je extra u izvlacenju krivina.
interesantno, i ja sa suprugom sam gledao fiat stila dizelku i posle svih sagledanja tehnickih karakteristika i ostalog presudio je prvo - zenski ukus, znate vec o cemu pricam ( da draga ) a i druga stvar je sto na trzistu ima preterano mnogo fiat stila a dobrih pezoa jako malo, pa ako bude nesto iskrslo npr neka bolja masina za tri puta manje vremena cu udomiti pezoa po nekoj realnoj ceni nego sto bi mi to uspelo sa stilom.



Verovatno misliš na verziju sa 4 vrata koja je katastrofalna. Verzija sa 3V je extra i svima se dopada. Meni je 307 i dalje lepši automobil i malo je falilo da ga kupim, ali sam odustao jer sam se baš razočarao kad sam ga vozio... Iza sebe takođe imam više stotina hiljada kilometara, pa znam kada sam siguran u nekom automobilu a kada ne...

#50 Borris_

Borris_
  • Members
  • 3,423 posts

Posted 12 October 2006 - 17:33

QUOTE(ivicaf @ 6 Sep 2006, 02:50)
jel mislis na prvi model megan-a ili ovaj novi ?? Meni je stari tip gotivan i ocekujem od njega mnogo (ako ga kupim) ; pojasni sta mu fali...



Izvini tek sam sada vidio ovo pitanje:

Mislim na novi tip megana.

Kocnice su mu uzasne (nemoj slucajno da kocis u krivini)

#51 Bambi

Bambi
  • Banned
  • 636 posts

Posted 12 November 2006 - 14:56

Vozio sam se jednom na zadnjem sedištu. Vrlo tvrd i neudoban automobil. Jako neprijatan osećaj u krivinama, izaziva muku i nagon za povraćanje, iako sam na toj deonici puta, od 60-tak km skoro svakodnevno prolazio u drugim automobilima, ovako nešto mi se nije desilo niti u jednom vozilu u kome sam putovao.

Dizajn mi se dopada, i tu bi se negde završilo moje poimanje o ovom automobilu.

#52 malisan

malisan
  • Members
  • 33 posts

Posted 21 November 2006 - 15:45

QUOTE(neutralac @ 30 May 2006, 10:16)
Najbolji auto je novi auto.
Reče H.Ford, a on je znao ponešto o autekima.


to bese onaj sto je pravio nova kola i gnusao se polovne konjske zaprege umazane balegom ?

na stranu sve, par preporuka za polovnjake koje sam imao prilike da vozim:

Audi 100 (A6 prva serija) 2.5 tdi: apsolutno neunistivo cudoviste koje jede malu decu. Mana je sto je tvrda na Golfa, ima mali volan, na meti je obijaca. San svakog ponosnog vlasnika kozne jakne, CZ 99 i kesice suncokretovih semenki.

Mecka 123 200 D (tandzara): takodje neunistiva, uzasno troma, prostrana, delovi su u proseku 10 E, ima 5 kablova, haubu otvaram na svakih 10000 km da promenim ulje/filtere i da, ova koju vozim ne trosi ni gram ulja a udajem je na prolece, pa ako je neko zainteresovan...

Reno Laguna karavan 1.9 tdi: smeh od potrosnje goriva cak i sa zakucanom klimom, relativno udoban u poredjenju sa starijim franuskim rodjacima. Mana - previse elektronike. Primetan je prilican broj iste na nasim ulicama, pogotovo kod taxista, mozda je i to neka preporuka.

Reno 21 1.6b: jedan od najudobnijih automobila koji sam imao prilike da vozim. Njegovo vreme je kanda proslo, sto zbog starosti i cene delova, ali ako naletite na nekog penzosa koji prodaje istu zbog, recimo, privatne diskushernije, vredi se zaleteti. Uvek kupujte kola od penzosa.

Suzuki Maruti 1 (japanac, ne madjar): ubedljivo najbolji gradski automobil koji sam imao prilike da vozim. Na zalost, i njegovo vreme je proslo, pa za njega takodje vazi prica o nesretnom penzosu od prethodne preporuke.

Sve ostalo spada u domen cistog mazohizma kad je rec o, navodnom, vozenju u kolima. Tu se prvenstveno izdvajaju Golf 3 i Polo kojigod (novi ili stari, nebitno). Pozadi su toliko prostrani da ti opusteno nisu potrebni donji ekstremiteti.

#53 Grunf

Grunf
  • Members
  • 1,066 posts

Posted 21 November 2006 - 16:38

QUOTE(malisan @ 21 Nov 2006, 15:45)
Sve ostalo spada u domen cistog mazohizma kad je rec o, navodnom, vozenju u kolima. Tu se prvenstveno izdvajaju Golf 3 i Polo kojigod (novi ili stari, nebitno). Pozadi su toliko prostrani da ti opusteno nisu potrebni donji ekstremiteti.

Hail.gif Hail.gif

#54 Bambi

Bambi
  • Banned
  • 636 posts

Posted 22 November 2006 - 14:57

QUOTE(Grunf @ 21 Nov 2006, 16:38)


Car!!! biggrin.gif

#55 bojan33

bojan33
  • Members
  • 247 posts

Posted 30 November 2006 - 10:44

QUOTE(malisan @ 21 Nov 2006, 15:45)
to bese onaj sto je pravio nova kola i gnusao se polovne konjske zaprege umazane balegom ?

na stranu sve, par preporuka za polovnjake koje sam imao prilike da vozim:


Reno Laguna karavan 1.9 tdi: smeh od potrosnje goriva cak i sa zakucanom klimom, relativno udoban u poredjenju sa starijim franuskim rodjacima. Mana - previse elektronike. Primetan je prilican broj iste na nasim ulicama, pogotovo kod taxista, mozda je i to neka preporuka.



pa i nije baš smeh od potrošnje - 8.5l evro dizela po gradu za 1.9dci 120 KS