QUOTE(neutralac @ 30 May 2006, 10:16)
Najbolji auto je novi auto.
Reče H.Ford, a on je znao ponešto o autekima.
to bese onaj sto je pravio nova kola i gnusao se polovne konjske zaprege umazane balegom ?
na stranu sve, par preporuka za polovnjake koje sam imao prilike da vozim:
Audi 100 (A6 prva serija) 2.5 tdi: apsolutno neunistivo cudoviste koje jede malu decu. Mana je sto je tvrda na Golfa, ima mali volan, na meti je obijaca. San svakog ponosnog vlasnika kozne jakne, CZ 99 i kesice suncokretovih semenki.
Mecka 123 200 D (tandzara): takodje neunistiva, uzasno troma, prostrana, delovi su u proseku 10 E, ima 5 kablova, haubu otvaram na svakih 10000 km da promenim ulje/filtere i da, ova koju vozim ne trosi ni gram ulja a udajem je na prolece, pa ako je neko zainteresovan...
Reno Laguna karavan 1.9 tdi: smeh od potrosnje goriva cak i sa zakucanom klimom, relativno udoban u poredjenju sa starijim franuskim rodjacima. Mana - previse elektronike. Primetan je prilican broj iste na nasim ulicama, pogotovo kod taxista, mozda je i to neka preporuka.
Reno 21 1.6b: jedan od najudobnijih automobila koji sam imao prilike da vozim. Njegovo vreme je kanda proslo, sto zbog starosti i cene delova, ali ako naletite na nekog penzosa koji prodaje istu zbog, recimo, privatne diskushernije, vredi se zaleteti. Uvek kupujte kola od penzosa.
Suzuki Maruti 1 (japanac, ne madjar): ubedljivo najbolji gradski automobil koji sam imao prilike da vozim. Na zalost, i njegovo vreme je proslo, pa za njega takodje vazi prica o nesretnom penzosu od prethodne preporuke.
Sve ostalo spada u domen cistog mazohizma kad je rec o, navodnom, vozenju u kolima. Tu se prvenstveno izdvajaju Golf 3 i Polo kojigod (novi ili stari, nebitno). Pozadi su toliko prostrani da ti opusteno nisu potrebni donji ekstremiteti.