
Mada neko treba da pomene da je kvalitet Mecke opao od pocetka 90-tih sa nekim promenama u strategiji fabrike> Volvo motori npr. (ovo za volvo tek cuo u DDR-u, pre mesec dana) - tako da ja vozim savrsen auto.
Posted 26 April 2005 - 16:55
Posted 26 April 2005 - 17:22
u sve tri kategorije si potpuno u krivu.U svakom slucaju BMW.
Glavni razlozi po meni su: kvalitet i necujnost motora, mekoca na drumu i trajnost. U sve 3 kategorije BMW dere Mercedes.
Edited by purple rain, 26 April 2005 - 17:26.
Posted 26 April 2005 - 17:22
Belgradische Mangupen Wagen
Posted 26 April 2005 - 17:36
Posted 26 April 2005 - 17:38
Posted 26 April 2005 - 17:42
Edited by WVIZ, 26 April 2005 - 17:47.
Posted 26 April 2005 - 18:01
Posted 26 April 2005 - 18:25
Posted 26 April 2005 - 18:38
Posted 26 April 2005 - 19:45
Posted 26 April 2005 - 21:28
MAndarinad od kad me volis?Saab je u vlasnistvu GM kao i opel - radjeni na istoj platformi. Sto bi rekao Rambo - ista frizura pogled i kljun.
Svaka slicnost je vise nego namerna.
WVIZ sorry ali vozis astru.
Edited by WVIZ, 26 April 2005 - 21:30.
Posted 26 April 2005 - 21:58
pardon, are you talking to me?MAndarinad od kad me volis?
TAcno je da je SAAB pod GM-om.
Posted 26 April 2005 - 22:15
"Inace ne vidim ni jedan aspekat u kom je BMW bolji od audija."u sve tri kategorije si potpuno u krivu.U svakom slucaju BMW.
Glavni razlozi po meni su: kvalitet i necujnost motora, mekoca na drumu i trajnost. U sve 3 kategorije BMW dere Mercedes.
Mada se slazem sa Malteseom da su zadnjih 15 godina poceli da fushare.
Ne prave se vise automobili kao sto je bila 128 ica (da,da - "ciganski san"). Moj ujak je sa jednom obrnuo sat
(On kaze da je pre nego sto je prodaolicno sa njom presao milion i 300 000.)
Takav je auto napravio reputaciju za mercedes.
Inace ne vidim ni jedan aspekat u kom je BMW bolji od audija.
Edit: Ispravka - pitao ujaka za svaki slucaj: nije bila 128 ica - nego 'mini' (200 D).