Jump to content


Photo
- - - - -

Testiranja 2016.


  • Please log in to reply
143 replies to this topic

#76 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 25 February 2016 - 18:11

Danasnja vremena:

1	Räikkönen	Ferrari		1:23.477	80
2	Kvyat		Red Bull	1:24.293	96
3	Celis		Force India	1:24.840	75
4	Magnussen	Renault Sport	1:25.263	153
5	Verstappen	Toro Rosso	1:25.393	110
6	Nasr		Sauber		1:26.053	121
7	Rosberg		Mercedes	1:26.187	86
8	Hamilton	Mercedes	1:26.295	99
9	Massa		Williams	1:26.483	54
10	Gutiérrez	Haas		1:27.802	89
11	Haryanto	Manor		1:28.266	51
12	Alonso		McLaren				3

Meckari su tokom ova 4 dana presli vise od 10 kompletnih duzina trke...


  • 1

#77 alpiner

alpiner
  • Members
  • 11,330 posts

Posted 25 February 2016 - 18:55

Laps completed today:
 
Magnussen, 153
Nasr, 121
Verstappen, 110
Hamilton, 99
Kvyat, 96
Gutierrez, 89
Rosberg, 86
Raikkonen, 80
Celis, 75
Massa, 54
Haryanto, 51
Alonso, 3

  • 1

#78 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 25 February 2016 - 20:17

Adam Cooper ‏@adamcooperF1

The brand new @HaasF1Team completed 24 more laps at Barcelona this week than @McLarenF1 was able to manage

 

:ajme:

 

ali kad se setim prosle godine, i ovo je puna kapa!


  • 0

#79 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 25 February 2016 - 21:34

Ma koliko da je bilo sandbagginga, imamo na medium gumama isto vreme kao mečka, ja zadovoljan.

 

A Haas je definitivno skroz druga liga u odnosu na ulazke u šampionat Marussie, HRT, Caterhama, Virgina i sl. Ozbiljan tim, još će Webber da mi vrati kintu.


  • 0

#80 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 25 February 2016 - 22:39

Statistika:

 

Teams’ fastest times – full test

Pos	Team		Model	Time
1	Ferrari		SF16-H	1’22.810
2	Force India	VJM09	1’23.110
3	Red Bull	RB12	1’23.525
4	Mercedes	W07	1’24.867
5	Renault		RS16	1’25.263
6	Toro Rosso	STR11	1’25.393
7	Haas		VF-16	1’25.524
8	Williams	FW38	1’25.648
9	Manor		MRT05	1’25.925
10	McLaren		MP4-31	1’26.082

(2016 cars only)



Teams’ mileages – full test

Team		Total distance (km)
Mercedes	3,137.47
Toro Rosso	2,080.785
Sauber		2,010.96 (2015 car)
Williams	1,792.175
Red Bull	1,717.695
Ferrari		1,638.56
Renault		1,596.665
Force India	1,550.115
Haas		1,308.055
McLaren		1,196.335
Manor		1,177.715

Pa, tu smo negde sa Manorom u istoj ligi... :ajme:


  • 1

#81 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 26 February 2016 - 00:01

MGP sa jednim pogonom je prešao skoro 10 distanci jedne trke.
Naznake prave brzine videće se na sledećem testiranju, jer će da odšrafe motor.
Oba vozača MGP imaju probleme sa vratom zbog divljih izliva pogona na izlasku iz krivine. Kažu da se Niko posebno žalio na cimanje vrata kad božana zagrebe stazu.

Stvorili su zverčinu.


Toto se ozbiljno ukenjao od Ferarija, dok Pedi veruje da je MGP još ohoho ispred.
Pitanje koje će odrediti titulu je kontrola prenošenje snage na podlogu, jer su cifre obrtnog momenta sumanute.

  • 2

#82 Desiderius 86

Desiderius 86
  • Members
  • 826 posts

Posted 26 February 2016 - 00:14

Kako vam se čini ovo do sada,jel isto kao i do sada ili je Ferari konačno konkurentniji
  • 0

#83 Wingman

Wingman
  • Members
  • 1,585 posts

Posted 26 February 2016 - 00:24

2016 - Ted's Notebook - Barcelona First Test, Day 3


  • 1

#84 Wingman

Wingman
  • Members
  • 1,585 posts

Posted 26 February 2016 - 00:26


  • 1

#85 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 26 February 2016 - 00:37

Kako vam se čini ovo do sada,jel isto kao i do sada ili je Ferari konačno konkurentniji

 

Ja bih rekao da je jos gore, da je Mecka jos dominantnija nego pre...


  • 1

#86 "Doc" Holliday

"Doc" Holliday
  • Members
  • 2,430 posts

Posted 26 February 2016 - 13:42

Nazalost, moram da se slozim sa tobom Radoje


Edited by "Doc" Holliday, 26 February 2016 - 14:57.

  • 0

#87 staneC

staneC
  • Members
  • 864 posts

Posted 27 February 2016 - 09:26

Pitanje amatera.
Mečka na testiranjima vozi 24h LM sa zavrnutim motorom. Kruži li kruži.
Skupljanje podataka, testiranje sistema, gume,... Odvezli 3000 km u modu "imštalacijski krug".
Ako če sa zavrnutim motorom pobedjivati utrke OK, ali ako neče, zašto?
I Mclaren je prošle godine sa zavrnutim motorom mogao da odveze utrku skoro do krja, a sa odvrnutim, pola kruga.

Edited by staneC, 27 February 2016 - 09:26.

  • 0

#88 Dzoni_m

Dzoni_m
  • Members
  • 1,793 posts

Posted 27 February 2016 - 11:05

I sta ce da rade ako im mekse gume bude prosto topio? Nije da su poznati po tome kako su nezni prema gumama. Meni to njihovo nabijanje krugova uopste nije bitno. 2014 jeste bilo bitno. Danas, 3-ce sezone sa tim agregatima/pogonom, ne bih rekao. Ostali nisu imali problema da voze duzinu trke, tako da ja o tome ne bi previse brinuo. 

 

Prvi testovi su zaista potpuna nepoznanica i ja ne bih komentarisao nista do kraja sledece test sesije.


  • 0

#89 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 27 February 2016 - 12:27

Nabijali su kilometre ne bi li utvrdili pouzdanost pogona sa potpuno novim konceptom hlađenja pogona.
Ako sa tim omanu, džabe brzina kad neće dočekati kraj trke i kad će trošiti motor po trci.
Dakle, prvo optimizacija parametara bitnih za pouzdanost, a onda pipanje koliko smeju da ga odvrnu.
Kad nabodu granicu od 5 trka po pogonu, a da ne sprže gume i ne slome vrat vozaču, to je to.

Nije bitno što je auto brutalan, mene impresionira koliko dobro znaju da sprovedu na testiranjima ono što žele da saznaju.

Stepen inženjerske veštine je neverovatan. Šteta što to prolazi neopaženo u moru drugih stvari koje plasiraju mediji.
 


Edited by alpiner, 28 February 2016 - 08:29.

  • 0

#90 alpiner

alpiner
  • Members
  • 11,330 posts

Posted 28 February 2016 - 10:17

fqz3olnr.png


  • 0