Jump to content


Photo
- - - - -

Prokleti vojni rok. Pomagajte!


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
143 replies to this topic

#1 perakle

perakle
  • Members
  • 9 posts

Posted 15 June 2010 - 19:32

Trebaju mi neke sugestije oko odlaganja-izbegavanja vojnog roka. Naime, imam 27 godina i student sam biologije. Stigao mi je poziv za vojsku koji sam ko pravi kreten uz potpis preuzeo u posti. Treba da se javim 22.juna da me upute na sluzenje VR u septembru kao POSLEDNJU klasu. Posto imam 27 godina ne mogu vise da odlazem sluzenje preko faksa. Stvar je u tome da mi je ostalo jos pet ispita do kraja i stvarno ne bih da bespotrebno izgubim jos 6-9 meseci zivota.
Razmisljao sam o par opcija:

Jedna je da uzmem sa faksa uverenje da sam student i koliko mi je ispita preostalo (pet komada), pa da uz to prilozim i molbu da mi dozvole jos jedno odlaganje.

Drugo je da odem do lekara da mi napisu uverenje ili sta vec da nisam dobrog zdravstvenog stanja, posto zaista imam povisen krvni pritisak vec osam godina, srcani zalistak mi ne radi dobro, a imam i problema sa zelucem zbog koga sam i u bolnicu zaglavljivao. Kontam da bi me onda poslali u vojnu bolnicu da to i oni ustanove, pa onda zbogom djaci.

Treca je i najjednostavnija-jednostavno da se ne pojavljujem u vojnom odseku (iako mi je na minut od kuce). Ne znam koliko je ovo dobro tj. da li bi dolazili po mene, da li bi morao da platim kaznu za neodazivanje posto imaju moj potpis (kreten)...

Sta raditi??? Imam jos sedam dana do krajnjeg roka za odaziv.

Edited by perakle, 15 June 2010 - 19:34.


#2 CTPAX

CTPAX
  • Members
  • 10,503 posts

Posted 15 June 2010 - 19:43

Prijatno, septembar. :) :ph34r:

#3 David Gilmour

David Gilmour
  • Members
  • 5,374 posts

Posted 15 June 2010 - 19:55