Schiphol ima nekih 1200 poletanja i sletanja na dan.
Iz iskustva znaju da ih vejavica, kao ova koja je najavljena za danas, uspori u radu za nekoliko procenata i da zbog nje neće ostvariti plan.
Preventivno su otkazali 94 leta u nadi da će ostalih hiljadu i nešto letova odraditi kako treba.
Pokušavaju da minimalizuju štetu.
Odabrali su da otkažu letove na najkraćim linijama, "u komšiluk".
Računaju i da će putnici manje da ih psuju ako im otkažu let dan ranije (i tako daju dovoljno vremena da se snađu za vozne karte ili neki drugi prevoz), nego ako čekaju da putnici doputuju na aerodrom, spremni za let, pa im tek onda kažu da je let, eto, morao da bude otkazan.
Sve je to ok, sve razumem, ali ne mogu da prihvatim rebuking za ponedeljak, kao sto su uradili, jer moram zbog posla biti tamo kud sam posla. Pisala sam im i da je ok da idem za FRA o svom trosku vozom, ali da se vratim njihovim letom kao sto je originalno planirano. Potvrde i ponovo posalju e-ticket sa rebukiranim letom za sutra ujutru....nista od njihovog odgovora da ce biti promenjeno u "one way ticket only". Dobiti ih na telefon - nemoguca misija. Na WhatsApp odgovorili jednom za 20 sati....sta sad raditi???
p.s. ti "komsijski" letovi su, u nekim slucajevima, samo delovi letova za neke putnike. Neki pisu da treba da idu na odmor u Tokio, preko Minhena, let im otkazan...jeste to "komsijski" let za Minhen, a sta dalje?