Jump to content


Photo
- - - - -

Avion Air France-a nestao s radara


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
181 replies to this topic

#166 tex

tex
  • Members
  • 587 posts

Posted 08 June 2009 - 16:08

zar nije 30 dana?

Tvrdi se da u idealnim uslovima traju i preko 40 dana (bez ostecenja kucista, na suvom), ali pod vodom uz (veoma verovatna) ostecenja...tesko. Uostalom kako to da niko jos uvek nije uzpeo da locira homing signal?

#167 Amelija

Amelija
  • Members
  • 6,996 posts

Posted 08 June 2009 - 18:36

zanimljiv tekst (naravno sve su samo pretpostavke i mogućnosti)

što se tiče lociranja, može biti da je potonulo prilično daleko od mesta pada/mesta gde su pronašli sve što su pronašli

#168 tex

tex
  • Members
  • 587 posts

Posted 10 June 2009 - 12:38

Posto se kao uzrok nesreci sve vise pominju Pitot-cevi (a donkele i AOA senzori), interesantan je podatak o proizvodjacu: na A330 i A340 (mozda i ostale modele) ugradjuju se Pitot cevi dva proizvodjaca: francuskog Thalesa i americkog Goodricha. A330 koji se srusio imao je francuske Pitot-cevi. Mnoge kompanije (ukljucujuci Qantas i Emirates) su vec objavile da se na njihovim avionima nalaze americke cevi.

#169 Amelija

Amelija
  • Members
  • 6,996 posts

Posted 14 June 2009 - 11:26

Španski El Pais piše da sve više toga (analiza nekih delova aviona + autopsije) ukazuje da se avion raspao u vazduhu.

Kažu da jeste moguće da su poludeli ti indikatori brzine i da je avion uleteo u oluju a da nema odgovarajuće podatke što je vrlo opasno jer ako leti suviše malom brzinom može da se "zaustavi" pa padne, a ako leti suviše velikom dolazi do ogromnih sila i pritisaka i može da se raspadne (npr dovoljno je da pukne jedan prozor i da se zbog velike razlike pritisaka sve raspadne).

Ko razume španski može sve da vidi ovde:
http://www.elpais.co...elpepiint_7/Tes

#170 dare...

dare...
  • Members
  • 2,008 posts

Posted 24 June 2009 - 03:24

Tvrdi se da u idealnim uslovima traju i preko 40 dana (bez ostecenja kucista, na suvom), ali pod vodom uz (veoma verovatna) ostecenja...tesko. Uostalom kako to da niko jos uvek nije uzpeo da locira homing signal?


Underwater locator beacon u idealnim uslovima traje prekonekoliko godina... Ali tada ne radi, već ga aktivira ga isključivo voda... I tada on (aktiviran vodom) drnda na niskim frekvencama 37,5kHz, jedno mesec-dva-tri dana (min.30dana)... I na flight i na voice recorderu se nalazi na prednjem delu kutije. To je dodatni valjak koji je ujedno i baterija i predajnik...

Posted Image



Obrati ovde pažnju, kada je ovaj recimo avion pao, zatim kada je signal lociran, a kada su konačno izvađeni voice i flight recorder... Inače u pitanju je YU-AOO koji, je nekoliko godina leteo za nas, a par godina pre nesreće izdat je indonežanskom Adam Air-u

Edited by dare..., 24 June 2009 - 03:26.


#171 tex

tex
  • Members
  • 587 posts

Posted 25 June 2009 - 10:16

Underwater locator beacon u idealnim uslovima traje prekonekoliko godina... Ali tada ne radi, već ga aktivira ga isključivo voda... I tada on (aktiviran vodom) drnda na niskim frekvencama 37,5kHz, jedno mesec-dva-tri dana (min.30dana)... I na flight i na voice recorderu se nalazi na prednjem delu kutije. To je dodatni valjak koji je ujedno i baterija i predajnik...




Obrati ovde pažnju, kada je ovaj recimo avion pao, zatim kada je signal lociran, a kada su konačno izvađeni voice i flight recorder... Inače u pitanju je YU-AOO koji, je nekoliko godina leteo za nas, a par godina pre nesreće izdat je indonežanskom Adam Air-u



Sve je ovo OK...ali samo u slucaju da nije doslo do ostecenja. ULB radi upravo zahvaljujuci vodi...

Steta za AOO...usao sam u njega bas tog dana kada je dosao u JAT i prvi put bio postavljen na Service Apron...imao je niz galley-a u repu i nije imao red sedista sa brojem 13 :ph34r:.

#172 dare...

dare...
  • Members
  • 2,008 posts

Posted 25 June 2009 - 18:02

i nije imao red sedista sa brojem 13 :ph34r:.


Kao što vidiš, to nije pomoglo...

#173 Amelija

Amelija
  • Members
  • 6,996 posts

Posted 26 June 2009 - 13:04

Opet El Pais, kažu jedna Italijanka se nije ukrcala na ovaj nesrećni avion jer je zakasnila il nije bilo mesta il šta god, i onda posle par dana poginula u kolima u saobraćajnoj nesreći.

Znači ako si "zapisan" za nesreću zapisan si i gotovo, sa ili bez broja 13.

#174 kinky kitten

kinky kitten
  • Members
  • 2,915 posts

Posted 27 June 2009 - 13:23

Obustavili su potragu za telima i delovima aviona posto vec 9 dana nisu nasli nista. Potraga za crnom kutijom se nastavlja, al nesto ne obecava da ce biti pronadjena.

#175 kinky kitten

kinky kitten
  • Members
  • 2,915 posts

Posted 30 June 2009 - 10:27

Auh, losa godina za AirBus :ph34r:

#176 revolucionar

revolucionar
  • Banned
  • 2,408 posts

Posted 30 June 2009 - 22:20

Auh, losa godina za AirBus :ph34r:

Mene vise sokiraju izjave birokrata. Unapred se napada aviokompanija a ne konstruktor.
Aviokompanija nije bila na crnoj listi ali " Aviokomanija “Jemenija Er već je neokliko godina problematična po pitanju bezbednosti".
Niko ne kaze sta je to problematicno.
Drugo, avion i nije bio tako star (1999)

Mnogo ima nelogicnosti kad je u pitanju prozvodjac aviona (AirBus)...

#177 tex

tex
  • Members
  • 587 posts

Posted 30 June 2009 - 23:58

Mene vise sokiraju izjave birokrata. Unapred se napada aviokompanija a ne konstruktor.
Aviokompanija nije bila na crnoj listi ali " Aviokomanija “Jemenija Er već je neokliko godina problematična po pitanju bezbednosti".
Niko ne kaze sta je to problematicno.
Drugo, avion i nije bio tako star (1999)

Mnogo ima nelogicnosti kad je u pitanju prozvodjac aviona (AirBus)...


Ne volim Airbus....i posle poslednjeg leta sa A318 obecao sam sebi da vise nikada necu leteti Airbusem....ali je to ipak vrhunski proizvodac aviona, bez dileme...ipak to nije Tupolev, Illusin, Sukhoi..

#178 iDemo

iDemo
  • Members
  • 5,385 posts

Posted 15 January 2010 - 08:35

Illegal Arms Trade Experts in Air France Crash

Amid the media frenzy and speculation over the disappearance of Air France flight 447, the loss of two of the world's most prominent figures in the war on the illegal arms trade has been virtually overlooked. Pablo Dreyfus, who was traveling with is wife aboard the flight from Rio de Janerio to Paris, had worked with the Brazilian authorities for years to stop the flow of weapons and ammunition that have fueled drug wars in Rio. Also traveling with Dreyfus was his friend and colleague Ronald Dreyer, a Swiss diplomat and coordinator of the Geneva Declaration on Armed Violence. Dreyfus and Dreyer were on their way to Geneva to present the latest edition of the Small Arms Survey handbook, of which Dreyfus was a joint editor. It was to have been an important step in their relentless fight towards a less profitably violent future.



#179 kinky kitten

kinky kitten
  • Members
  • 2,915 posts

Posted 04 February 2013 - 03:23

slucajno sam naletela na air crash investigation o af 447, pa da zakljucimo nagadjanja.

crna kutija pronadjena je posle 2 godine. ovde na topiku se vec pominjao problem pito cevi, ali cini se da je ljudski faktor opet presudio. nije mi uopste jasno kako je moguce da piloti nisu osetili da im avion ne leti vec da pada!? jos mi je manje jasno zasto nisu pokusali da zaobidju oluju, kao sto su ucinili ostali avioni koji su neposredno pre i posle leteli u tom podrucju.

 


Edited by kinky kitten, 04 February 2013 - 03:27.


#180 ravnicar

ravnicar
  • Members
  • 2,743 posts

Posted 07 February 2013 - 22:38

... nije mi uopste jasno kako je moguce da piloti nisu osetili da im avion ne leti vec da pada!? 

 

Ne moze se osetiti skoro nista ukoliko nije doslo do naglog propadanja i vecih g-sila. Zbog toga i imaju instrumente kojima moraju verovati ali i prepoznati kvar. Ukoliko su zauzeti nekim desavanjem u kokpitu, dosta toga preti da ostane neprimeceno. Desavalo se i ranije.