Jump to content


Photo
* * * - - 1 votes

Žene i reklame


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
179 replies to this topic

#46 Mioba

Mioba
  • Sleepers
  • 4,859 posts

Posted 06 February 2008 - 09:59

volim reklame gde prelepi mladi muskarci

- peru

ima jedan smežurani što povremeno riba kupatilo sa mr. musculom
ne pamtim kad sam poslednji put videla mladog, prelepog da bilo šta radi

#47 Sleepers

Sleepers
  • Members
  • 8,129 posts

Posted 06 February 2008 - 10:00

Da... A muskarci bas nesto ne zele da se poistovete sa Pamelom Anderson. :rolleyes: Mozda s nekim anonimcem koji reklamira proizvod namenjen muskarcima, a on uz pomoc tog proizvoda zbari Pamelu... :huh:


Ima jedna zgodna reklama za dezodorans gdje su glavni akteri zene koje polude cim osjete taj miris. (ne znam tocno kako se zove), ali sigurno pali.

A inace, zasto je obavezno na sajmovima automobila kraj najnovijeg modela auta i zenski model?

#48 ohbabyw

ohbabyw
  • Members
  • 2,208 posts

Posted 06 February 2008 - 10:10

eh... čekaj samo da uz manekenke unesu i automatske puške na sedišta..

#49 fancy

fancy
  • Members
  • 7,551 posts

Posted 06 February 2008 - 10:33

Otkud znas, mozda ima musku kucnu pomocnicu? :rolleyes:

Misliš kućnog pomoćnika..? :)

Well, ako stvari pojednostavimo i isključimo pomoćnike i pomoćnice, u kombinaciji npr. mene & gospođe uvek postoji 50% šanse da pegla muško a 50% da pegla žensko, dok je kod miss mango i njene lepše polovine operator pegle u 100% slučajeva žensko :huh:

#50 ohbabyw

ohbabyw
  • Members
  • 2,208 posts

Posted 06 February 2008 - 11:03

provokacija :rolleyes:

#51 Mashinovodja

Mashinovodja
  • Members
  • 2,454 posts

Posted 06 February 2008 - 13:04

ima jedan smežurani što povremeno riba kupatilo sa mr. musculom
ne pamtim kad sam poslednji put videla mladog, prelepog da bilo šta radi

U reklamama se mladi i prelepi najčešće briju revolucionarnom napravom XY. Negde u blizini, u niskom startu čeka napaljena mlada i prelepa, koja zaskoči mladog i prelepog čim ovaj završi brijući postupak i s neskrivenim zadovoljstvom pređe šakom preko lica koje je sada, naravno, nežnije i glađe od bebine guze.

Postoji i podvarijanta gde se revolucionarna brijuća naprava XY zamenjuje ništa manje revolucionarnim aftershaveom WZ, koji takođe nagoni mlade i prelepe ženskog pola da zaskaču korisnike WZ-a.

#52 ohbabyw

ohbabyw
  • Members
  • 2,208 posts

Posted 06 February 2008 - 13:17

pa, mislim, žene zaskaču i neobrijane...

#53 Mashinovodja

Mashinovodja
  • Members
  • 2,454 posts

Posted 06 February 2008 - 13:51

A inace, zasto je obavezno na sajmovima automobila kraj najnovijeg modela auta i zenski model?

Ne znam, to mi nikad nije bilo jasno, ali i ja sam to uočio. Svojevremeno sam posećivao poznate sajmove automobila (Pariz, Ženeva) i nikad me nisu zanimali izloženi ženski modeli, nego isključivo oni na četiri točka.
Nisam stručnjak za marketing, ali meni izgleda da je to jedno od nepisanih (i po meni, potpuno pogrešnih) pravila marketinga: nećeš omanuti ako robu koju valjaš asociraš s komadom lepog ženskog mesa, naročito ako je roba namenjena muškim kupcima. Nemam dokaza za ovo, to je samo moja pretpostavka na osnovu ogromnog broja ubistveno dosadnih reklama napravljenih po uvek istoj šemi: nekakva izblajhana Barbika s nameštenim osmehom pokušava da mi proda bilo šta u opsegu od kesice čipsa, preko šampona i hrane za bebe, do termoizolacionih ploča.
U meni najlepšoj reklami koju sam ikad video (jedna poznata marka piva) uopšte nema žena, ali kad god vidim logotip tog piva, ja bih ga naručio, ne zato što je toliko bolje od ostalih (a dobro je! :rolleyes:), nego zato što mi se reklama toliko dopala.

#54 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 06 February 2008 - 13:57

Ne znam, to mi nikad nije bilo jasno, ali i ja sam to uočio. Svojevremeno sam posećivao poznate sajmove automobila (Pariz, Ženeva) i nikad me nisu zanimali izloženi ženski modeli, nego isključivo oni na četiri točka.
Nisam stručnjak za marketing, ali meni izgleda da je to jedno od nepisanih (i po meni, potpuno pogrešnih) pravila marketinga: nećeš omanuti ako robu koju valjaš asociraš s komadom lepog ženskog mesa, naročito ako je roba namenjena muškim kupcima. Nemam dokaza za ovo, to je samo moja pretpostavka na osnovu ogromnog broja ubistveno dosadnih reklama napravljenih po uvek istoj šemi: nekakva izblajhana Barbika s nameštenim osmehom pokušava da mi proda bilo šta u opsegu od kesice čipsa, preko šampona i hrane za bebe, do termoizolacionih ploča.
U meni najlepšoj reklami koju sam ikad video (jedna poznata marka piva) uopšte nema žena, ali kad god vidim logotip tog piva, ja bih ga naručio, ne zato što je toliko bolje od ostalih (a dobro je! :rolleyes:), nego zato što mi se reklama toliko dopala.



Koje je to pivo?

Slažem se sa tobom, gola riba je na reklami za keramičke pločice, webasto grejanje u kamionskim kabinama i auto gume. Reklama je nešto najstupidnije što je ljudski mozak izmislio. Sa ženama ili bez njih.

#55 Mioba

Mioba
  • Sleepers
  • 4,859 posts

Posted 06 February 2008 - 13:58

pa, mislim, žene zaskaču i neobrijane...

istina je, mogle bismo sad da debatujemo o tome šta je "prelep" dasa, uglancan i zategnut ili može i malo odroncan :rolleyes:

svejedno, reklama gađa ispod pojasa, a pritom ne mislim na sex već na samopouzdanje

#56 Mashinovodja

Mashinovodja
  • Members
  • 2,454 posts

Posted 06 February 2008 - 13:59

pa, mislim, žene zaskaču i neobrijane...

Ma, naravno, i neobrijane (srećom! :rolleyes:)
Ali suština reklame je da te natera da (pogrešno) misliš kako čim se obriješ mašinicom X, pomoću pene Y, drastično povećavaš svoje šanse da budeš zaskočen.
A ako se još aftershaveuješ aftershaveom Z, nećeš moći da se odbraniš od buljuka žena koje čekaju pred vratima s namerom da te zaskoče...

#57 Amelija

Amelija
  • Members
  • 6,996 posts

Posted 06 February 2008 - 14:04

Reklame su generalno teška glupost.

#58 Mashinovodja

Mashinovodja
  • Members
  • 2,454 posts

Posted 06 February 2008 - 14:27

Koje je to pivo?

Stella Artois. Ali ne ona debilna koja ide na našim televizijama, sa osnovnom idejom "kada drmneš jednu Stellu Artois, dopašće ti se i gabor koji ti je doneo", nego onu koja je išla jedno vreme na Discoveryju, s vagon-barom (da ne prepričavam ako si gledao).
Izgleda da i oni prave reklame za tzv. "zonu A" i "zonu B", pa je nama zapala debilna varijanta jer smatraju da onu finiju ne bismo razumeli.

Slažem se sa tobom, gola riba je na reklami za keramičke pločice, webasto grejanje u kamionskim kabinama i auto gume. Reklama je nešto najstupidnije što je ljudski mozak izmislio. Sa ženama ili bez njih.

Da. Ovde se jedno vreme mogla videti na bilboardima reklama za autogume s raskrečenom balerinom na podu i natpisom "prianja za podlogu". Meni je delovalo krajnje debilno, odvratno i prizemno, ali navodno, bilo je i oduševljenih. Nemam ništa protiv seksi asocijacija u reklamama, ali tu je izuzetno teško ostati samo golicljiv, bez prelaženja granice dobrog ukusa.

Reklama ne mora biti sama po sebi imbecilna. Ali problem je u tome što imamo stalnu poplavu baš imbecilnih reklama, verovatno zato što se izradom reklama bavi previše ljudi koji nisu dovoljno talentovani i kvalifikovani za taj posao. Zato imamo toliko reklama koje su toliko stupidne da ih jedino po stupidnosti pamtimo i izazivaju upravo kontarefekat: "a, to su oni sa onom reklamom sa liste Top 10 najidiotskijih svih vremena".

Ali mora se priznati da ima i dobrih reklama koje mogu prijatne za gledanje i teraju gledaoca da se divi umeću majstora koji su ih smislili. Možda bi neko mogao pokrene topic "Reklame koje volite, ne zbog kvaliteta predmeta reklame, nego zbog kvaliteta same reklame".

#59 Mashinovodja

Mashinovodja
  • Members
  • 2,454 posts

Posted 06 February 2008 - 14:32

Reklame su generalno teška glupost.

Ali se bez njih ne može. Jedini problem je kako učiniti da ne budu tako glupe i tako dosadne, ogromna većina njih?

#60 Radisa

Radisa
  • Members
  • 652 posts

Posted 06 February 2008 - 14:40

Ma, naravno, i neobrijane (srećom! :huh:)
Ali suština reklame je da te natera da (pogrešno) misliš kako čim se obriješ mašinicom X, pomoću pene Y, drastično povećavaš svoje šanse da budeš zaskočen.
A ako se još aftershaveuješ aftershaveom Z, nećeš moći da se odbraniš od buljuka žena koje čekaju pred vratima s namerom da te zaskoče...

trol on

I kad malo omatoriš, shvatiš, da najčešće, posle brijanja nije ti ni do one jedne žene koju imaš, već samo čekaš trenutak da te san uhvati, a ne još i da te spopada buljuk žena ... :rolleyes:

trol of