ima jedan smežurani što povremeno riba kupatilo sa mr. musculomvolim reklame gde prelepi mladi muskarci
- peru
ne pamtim kad sam poslednji put videla mladog, prelepog da bilo šta radi
Posted 06 February 2008 - 09:59
ima jedan smežurani što povremeno riba kupatilo sa mr. musculomvolim reklame gde prelepi mladi muskarci
- peru
Posted 06 February 2008 - 10:00
Da... A muskarci bas nesto ne zele da se poistovete sa Pamelom Anderson. Mozda s nekim anonimcem koji reklamira proizvod namenjen muskarcima, a on uz pomoc tog proizvoda zbari Pamelu...
Posted 06 February 2008 - 10:10
Posted 06 February 2008 - 10:33
Misliš kućnog pomoćnika..?Otkud znas, mozda ima musku kucnu pomocnicu?
Posted 06 February 2008 - 11:03
Posted 06 February 2008 - 13:04
U reklamama se mladi i prelepi najčešće briju revolucionarnom napravom XY. Negde u blizini, u niskom startu čeka napaljena mlada i prelepa, koja zaskoči mladog i prelepog čim ovaj završi brijući postupak i s neskrivenim zadovoljstvom pređe šakom preko lica koje je sada, naravno, nežnije i glađe od bebine guze.ima jedan smežurani što povremeno riba kupatilo sa mr. musculom
ne pamtim kad sam poslednji put videla mladog, prelepog da bilo šta radi
Posted 06 February 2008 - 13:17
Posted 06 February 2008 - 13:51
Ne znam, to mi nikad nije bilo jasno, ali i ja sam to uočio. Svojevremeno sam posećivao poznate sajmove automobila (Pariz, Ženeva) i nikad me nisu zanimali izloženi ženski modeli, nego isključivo oni na četiri točka.A inace, zasto je obavezno na sajmovima automobila kraj najnovijeg modela auta i zenski model?
Posted 06 February 2008 - 13:57
Ne znam, to mi nikad nije bilo jasno, ali i ja sam to uočio. Svojevremeno sam posećivao poznate sajmove automobila (Pariz, Ženeva) i nikad me nisu zanimali izloženi ženski modeli, nego isključivo oni na četiri točka.
Nisam stručnjak za marketing, ali meni izgleda da je to jedno od nepisanih (i po meni, potpuno pogrešnih) pravila marketinga: nećeš omanuti ako robu koju valjaš asociraš s komadom lepog ženskog mesa, naročito ako je roba namenjena muškim kupcima. Nemam dokaza za ovo, to je samo moja pretpostavka na osnovu ogromnog broja ubistveno dosadnih reklama napravljenih po uvek istoj šemi: nekakva izblajhana Barbika s nameštenim osmehom pokušava da mi proda bilo šta u opsegu od kesice čipsa, preko šampona i hrane za bebe, do termoizolacionih ploča.
U meni najlepšoj reklami koju sam ikad video (jedna poznata marka piva) uopšte nema žena, ali kad god vidim logotip tog piva, ja bih ga naručio, ne zato što je toliko bolje od ostalih (a dobro je! ), nego zato što mi se reklama toliko dopala.
Posted 06 February 2008 - 13:58
istina je, mogle bismo sad da debatujemo o tome šta je "prelep" dasa, uglancan i zategnut ili može i malo odroncanpa, mislim, žene zaskaču i neobrijane...
Posted 06 February 2008 - 13:59
Ma, naravno, i neobrijane (srećom! )pa, mislim, žene zaskaču i neobrijane...
Posted 06 February 2008 - 14:04
Posted 06 February 2008 - 14:27
Stella Artois. Ali ne ona debilna koja ide na našim televizijama, sa osnovnom idejom "kada drmneš jednu Stellu Artois, dopašće ti se i gabor koji ti je doneo", nego onu koja je išla jedno vreme na Discoveryju, s vagon-barom (da ne prepričavam ako si gledao).Koje je to pivo?
Da. Ovde se jedno vreme mogla videti na bilboardima reklama za autogume s raskrečenom balerinom na podu i natpisom "prianja za podlogu". Meni je delovalo krajnje debilno, odvratno i prizemno, ali navodno, bilo je i oduševljenih. Nemam ništa protiv seksi asocijacija u reklamama, ali tu je izuzetno teško ostati samo golicljiv, bez prelaženja granice dobrog ukusa.Slažem se sa tobom, gola riba je na reklami za keramičke pločice, webasto grejanje u kamionskim kabinama i auto gume. Reklama je nešto najstupidnije što je ljudski mozak izmislio. Sa ženama ili bez njih.
Posted 06 February 2008 - 14:32
Ali se bez njih ne može. Jedini problem je kako učiniti da ne budu tako glupe i tako dosadne, ogromna većina njih?Reklame su generalno teška glupost.
Posted 06 February 2008 - 14:40
trol onMa, naravno, i neobrijane (srećom! )
Ali suština reklame je da te natera da (pogrešno) misliš kako čim se obriješ mašinicom X, pomoću pene Y, drastično povećavaš svoje šanse da budeš zaskočen.
A ako se još aftershaveuješ aftershaveom Z, nećeš moći da se odbraniš od buljuka žena koje čekaju pred vratima s namerom da te zaskoče...