Za koga navijate?
#16
Posted 18 January 2008 - 10:39
U protivnom ću bojkotovati bolid u kom vozi i navijati isključivo za drugog vozača koji tada bude u Ferrariju!
Forza Scuderia Ferrari
#17
Posted 18 January 2008 - 11:02
#18
Posted 18 January 2008 - 11:59
Voleo bih da od ovih postojecih pretendenata Kimi ili Alonso osvoje titulu, a svidelo bi mi se i kada bi Rozberg mogao da ucini nesto vise.
U svakom slucaju
Edited by Vincenzo, 18 January 2008 - 12:01.
#19
Posted 18 January 2008 - 14:11
#20
Posted 18 January 2008 - 14:13
#21
Posted 18 January 2008 - 14:31
Vozaci:
1/ Prost
2/ Hil
3/ Montoja
4/ Baton
#22
Posted 18 January 2008 - 17:44
nadrealno: Ferrari
(U suštini je to poštovanje trkačkog duha ove marke i fascinacija njihovim civilnim automobilima. Prošle godine sam kupio čak dva; jednog poklonio, drugi je tuto kompleto und forever moj. Kada sam počeo da pratim F1 početkom osamdesetih, apsolutno su me osvojili upornošću da ne odustanu od takmičenja tokom svih onih godina kada su rezultati bili mizerni.)
objektivno: F1 u globalu, naročito kada manji timovi uzimaju dobre bodove.
Letos sam na Malpensi (Milanski aerodrom) u Ferrari shopu ostavio preko 300€ tako da se delom mogu smatrati i njihovim sponzorom :Ptongue.gif
Kada Kimi bude stiskao gas do poda i preticao Alonsa možeš biti ponosan što je možda baš tih pola litre goriva utrošenih u ključnoj krivini plaćeno tvojim novcem.
#23
Posted 18 January 2008 - 18:53
Gore pomenute ekipe imaju istoriju, koja bi se mogla definisati kao porodicna pa u tom smislu i bliska "obicnim" ljudima. Ali zamislite situcaiju u kojoj neko navija za Toyotu U fazonu:"Yes majstori, u prosloj ste sezoni pretekli GM u broju prozivedenih automobila"
#24
Posted 18 January 2008 - 19:13
Danas skoro svaki tim "ima istoriju" jer su nastali tako sto je kompanija kupila vec postojecu ekipu - neke su menjale vlasnistvo i ime po 5-6 puta a jos uvek voze pod isto licencom sa pocetka 80-tih ili cak dalje - eto sadasnja Honda je naslednik Tirela koji je u F1 jos od 60-tih, sadasnji Reno je naslednik Tolemana (tima u kome je karijeru poseo Sena), Toro Roso je naravno Minardi (u F1 od 1985 u kontinuitetu, pre togs 1977 sa Skuderija Everest)...
#25
Posted 18 January 2008 - 19:28
#26
Posted 18 January 2008 - 19:33
Tacno, ali licno pravim razliku izmedju Porshea i npr.BMW-a. Drugacije je kada jedna trkacka kompanija (ako mogu tako da se izrazim) preuzme neki tim u F1 i kada to ucini neka korporacija u vidu Toyote, Merc. ili BMW, a prvenstveno kako bi povecali prodaju neceg kao sto je ovo:
Koliko bi onda timova imali ako bi u F1 bile iskljucivo "trkacke" kompanije?
Edited by Klika, 18 January 2008 - 19:33.
#27
Posted 18 January 2008 - 19:41
Definisi ovo "trkacka kompanija"...Tacno, ali licno pravim razliku izmedju Porshea i npr.BMW-a. Drugacije je kada jedna trkacka kompanija...
#28
Posted 18 January 2008 - 19:46
BMW-ova istorija u auto-moto sportu nije nista siromasnija od Porseove...Tacno, ali licno pravim razliku izmedju Porshea i npr.BMW-a.[/img]
#29
Posted 18 January 2008 - 21:15
Definisi ovo "trkacka kompanija"...
Mislio sam na one koje se iskljucivo bave prozivodnjom brzih sportskih automobila, a ne pravljenjem Yarisa i slicno
Misssim, mozda sam prenaglio sa navodjenjem BMW-a ili mercedesa, jerbo oni imaju dugu tradiciju u moto sportu, ali eto Toyota mi bode oci.
#30
Posted 18 January 2008 - 21:43
Mislio sam na one koje se iskljucivo bave prozivodnjom brzih sportskih automobila, a ne pravljenjem Yarisa i slicno
Misssim, mozda sam prenaglio sa navodjenjem BMW-a ili mercedesa, jerbo oni imaju dugu tradiciju u moto sportu, ali eto Toyota mi bode oci.
Honda pravi Civic , Mercedes Smart..........a ako bi se kojim cudom sutra Bugatti pojavio na stazi verovatno bi na njemu bio znak W sa ponekom reklamom za Golf ili nesto slicno.........
Edited by Klika, 18 January 2008 - 21:45.