R.I.P.
#46
Posted 02 August 2007 - 02:42
/\
||
name droppings...
mozes li da napises nesto bez postapanja imenima i citatima?
ma ne!
to su takozvane reference, vrlo razlicite od name dropping, mislim...znas.
p.s.
ta magicna rec trag.
#47
Posted 02 August 2007 - 03:43
ma ne!
to su takozvane reference, vrlo razlicite od name dropping, mislim...znas.
p.s.
ta magicna rec trag.
referenca je ispomoc u opisivanju/kritici dela.
ovo sto ti radis je ispomoc pri davanju vaznosti sopstvenom misljenju o delu.
ne zanima me sta je rekao kaninghem,
zanima me imas li ti SVOJE misljenje?
a ono 'mislim.. znas' nadam se da nema potrebe da napominjem u koju kategoriju spada?
Edited by kobac, 02 August 2007 - 03:45.
#48
Posted 02 August 2007 - 10:47
#49
Posted 02 August 2007 - 10:48
Chris "Nice Guy Eddie" Penn
Attached Files
#50
Posted 03 August 2007 - 21:05
: (
nedavno sam u subotici gledala Tyskien tj Tisina (youtube)
Sail on silver wings
Through this storm
What fortune love may bring
Back to my arms again
The love of a former golden age
I am disabled by fears concerning which course to take
For now that wheels are turning
I find my faith deserting me
This night is filled with cries
Of dispossesed children in search of paradise
A sign of a sign of unresolved ambition
Drives the pinwheel on and on
I am disabled by fears concerning which course to take
When memory bears witness to the innocence
Consumed in dying rage
The way lies through our love
There can be no other means to the end
Or keys to my heart
You will never find
You will never find
za najlepse erotske momente na filmu - u zabriskie dolini. a kod bergmana nista ne odvajam.
#51
Posted 03 August 2007 - 22:46
antonioni, ipak ti nisi bertolucci.
A ko ga tretira tako? (prvi evropski umetnicki film)
Jedan od kojih 'onih'- da li kazes da je 'isprazni umetnicki' ili 'bez ikakve umetnosti', mozes li da pojasnis?
Da li ti smeta sto film ne bezi od nacina zivota jednog vremena i drustvenog sloja ili ti smeta nesto drugo?
Mali hint: pokusaj da koristis vise recenica a manje tacki, zbog razumljivosti.
#52
Posted 04 August 2007 - 11:05
A ko ga tretira tako? (prvi evropski umetnicki film)
Jedan od kojih 'onih'- da li kazes da je 'isprazni umetnicki' ili 'bez ikakve umetnosti', mozes li da pojasnis?
Da li ti smeta sto film ne bezi od nacina zivota jednog vremena i drustvenog sloja ili ti smeta nesto drugo?
Mali hint: pokusaj da koristis vise recenica a manje tacki, zbog razumljivosti.
[/quote
naravno dude da su ti nerazumljive moje elipse, iza njih se krije nametljivo objasnjenje koje bi za znalce blow up-a bilo neka vrsta degradacija i insulta na njihovu inteligenciju.
cak je i kobac , u vecem delu shvatio, pa nije postavljao idiotska pitanja.
ko su? to su naravno ,dude, amerikanci...------>uostalom, euforija/kod jednog dela kritike je bila tolika da su cak i dva eminentna americka rezisera bila inspirisana blow up-om. srecom, ta se euforija stisala i film je konacno dobio svoje mesto.
onih 'art' filmova , gde naracije gotovo i nema, gde se ostavlja aktivnom/?/ gledaocu da po svom nahodjenju pogadja da li je ili nije, sta je stvarnost sta je fikcija i pritom bukvalno trpi umetnikovo razvlecenje sa kulminativnom scenom mime grupe koja mozda igra a mozda i ne f-ing tenis. uostalom, hey, zasto ti ovo pisem, pa zar cortazarove teme ne obiluju bas tim trazenjem identiteta, halucinacijama...
a groovy 60s? pa dude to je najlepse nesto sto se dogodilo rat i smrt i bunt uz bozanstvenu muziku...kada rekoh muzika, svi krediti antoniju za 'the train kept a rollin' ...---->if you know what i mean?
Edited by pussy galore, 04 August 2007 - 11:20.
#53
Posted 04 August 2007 - 11:49
#54
Posted 04 August 2007 - 11:58
cak je i kobac , u vecem delu shvatio, pa nije postavljao idiotska pitanja.
ko su? to su naravno ,dude, amerikanci...------>uostalom, euforija/kod jednog dela kritike je bila tolika da su cak i dva eminentna americka rezisera bila inspirisana blow up-om. srecom, ta se euforija stisala i film je konacno dobio svoje mesto.
onih 'art' filmova , gde naracije gotovo i nema, gde se ostavlja aktivnom/?/ gledaocu da po svom nahodjenju pogadja da li je ili nije, sta je stvarnost sta je fikcija i pritom bukvalno trpi umetnikovo razvlecenje sa kulminativnom scenom mime grupe koja mozda igra a mozda i ne f-ing tenis. uostalom, hey, zasto ti ovo pisem, pa zar cortazarove teme ne obiluju bas tim trazenjem identiteta, halucinacijama...
a groovy 60s? pa dude to je najlepse nesto sto se dogodilo rat i smrt i bunt uz bozanstvenu muziku...kada rekoh muzika, svi krediti antoniju za 'the train kept a rollin' ...---->if you know what i mean?
Brate a shta ti znachi ovo "dude" shto napishesh sa vremena na vreme...takodje ovo "insult"?
#55
Posted 04 August 2007 - 12:08
a insult? ima jedna lokalna-narodna: `I'd insult you, but you're not bright enough to notice'...
#56
Posted 04 August 2007 - 12:42
znao sam da se kladim na pravog igraca
#57
Posted 04 August 2007 - 13:22
a insult? ima jedna lokalna-narodna: `I'd insult you, but you're not bright enough to notice'...
Ima i ona od ratka kize tankosica: "uvredio bih te, ali nisam poneo srafciger".
Edited by helpline, 04 August 2007 - 13:26.
#58
Posted 04 August 2007 - 14:14
vokativ/ pp
znao sam da se kladim na pravog igraca
da, bio si brzi , ali i to je nesto, bar si ovog puta bio 'artikulisaniji'.
Edited by pussy galore, 04 August 2007 - 14:20.
#60
Posted 04 August 2007 - 19:43
"He's done two masterpieces, you don't have to bother with the rest. One is Blow-Up, which I've seen many times, and the other is La Notte, also a wonderful film, although that's mostly because of the young Jeanne Moreau. In my collection I have a copy of Il Grido, and damn what a boring movie it is. So devilishly sad, I mean. You know, Antonioni never really learned the trade. He concentrated on single images, never realising that film is a rhythmic flow of images, a movement. Sure, there are brilliant moments in his films. But I don't feel anything for L'Avventura, for example. Only indifference. I never understood why Antonioni was so incredibly applauded. And I thought his muse Monica Vitti was a terrible actress."