Jump to content


Photo

Daewoo Lanos pomoc!


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
31 replies to this topic

#1 dziggy

dziggy
  • Members
  • 5 posts

Posted 16 July 2006 - 13:31

zanima me da li vredi dati 4400e za lanos 1.5, 2000god,80.000km sa svom opremom.. auto sam pogledao i stvarno je u ekstra stanju
hvala

#2 voja i

voja i
  • Members
  • 3,917 posts

Posted 16 July 2006 - 15:35

provozaj ga prvo.

ja ne bih ni pare dao ni za novi!




200te ili 2001 sam nekoliko dana po holandiji vozio rentirano to dzubre. i dan danas se prekrstim laugh.gif kada se setim koliko srece sam imao sto nisam istrcao u nekoj krivini.

#3 pantapita

pantapita
  • Members
  • 138 posts

Posted 16 July 2006 - 20:21

piše: Aleksandar Todorovic

Daewoo Lanos je prvi automobil koji je pomenuta marka automobila u potpunosti sama razvila. General Motors je imao dobar deo deonica Daewooa u svojim rukama, ali je tek prošle godine u potpunosti preuzeo tu marku automobila i promenio joj ime u Chevrolet. Lanos se proizvodio u verzijama sa troja, èetvoro i petero vrata. Ugraðivani motori su iz korejske produkcije od 1.4, 1.5 i 1.6 litara. Dizel motori nisu bili u ponudi, što je Lanosu na nekim tržištima znatno otežavalo plasman.

Verzija koja Vas zanima opremljena je motorom od 1.5 litara i 86 KS, koje razvija pri 5800 ob/min. Maksimalni obrtni moment od 130 Nm postiže pri 3400 ob/min. Ovaj agregat ima samo 8 ventila, jednu bregastu osovinu i multipoint ubrizgavanje koje je Opelovo. Dakle, ovaj motor je razvio Daewoo, ali je Opel pomogao u nekim segmentima razvoja. Lanos je imao elegantne linije, a dužinom od 4237 mm, širinom od 1678 i visinom od 1432 mm nudio je dovoljno prostora u putnièkom prostoru. Prtljažnik je, na žalost, znatno manji nego kod konkurencije i njegova zapremina iznosi 322 litara. Meðuosovinsko rastojanje mu je 2520 mm, a težina 1111 kg. Proseèna potrošnja iznosi 8,6 litara, ali za ljubitelje štedljivije vožnje je namenjena verzija od 1.4 koja proseèno troši 7,9 l na 100 km puta. Kao što ste i sami zakljuèili, motor nije najmoderniji, ali radi vrlo uglaðeno dok se ne preðe 5000 ob/min. Na žalost, donji postroj nije na nivou ove klase automobila, i ne pruža dovoljno udobnosti, ali ipak zadovoljava. Koènice su mu solidne, napred samoventilirajuæi diskovi, nazad doboši, ali boljka im je što se zaista brzo pregrevaju, tako da se zaustavni put znatno produžava. Motor je dovoljno snažan i za autoput, jer Lanos do 100 km/h stiže za 12,5 sekundi, a postiže i maksimalnu brzinu od 172 km/h. Servo ureðaj je ugraðen serijski u sve modele, a ABS samo u verzije sa oznakom SX. Što se tièe airbagova, oni su se ugraðivali samo u bogatije opremljene verzije, ali dozvoljavamo i moguænost da su se nalazili i u verzijama SE na nekim evropskim tržištima. Pomenuæemo Vam i èinjenicu da je Lanos u verziji SE bio opremljen više nego prevaziðenim pneumaticima 155/80 R 13 T, kakvi se montiraju na našu Zastavu 101, dok je u verziji SX imao mnogo bolje pneumatike dimenzija 175/70 R 13 T.

Lanos, kao i prethodni modeli marke Daewoo imaju solidan kvalitet, dosta su pouzdani, ali imaju i neke slabosti. Najèešæi problemi su sa curenjem hladnjaka, bregastom osovinom, te paljenjem, a klima ureðaji nisu baš najpouzdaniji. Koènice, pogotovo doboši, takoðe znaju èesto da naprave problem. Jedna od najveæih mana Daewooa je nedovoljno razgranata servisna mreža, što Vas kao potencijalnog kupca verovatno najviše i zanima. Cene delova su u proseku za tu klasu, ali ih nije lako pronaæi na našem tržištu. Kod dalje preprodaje imaæete poteškoæa, kako zbog velikog pada vrednosti ovog modela, tako i zbog nezasluženo lošeg imidža koja ova marka automobila poseduje.

U svakom sluèaju, ovaj automobil vredi znatno više nego što košta, tako da æete ipak biti zadovoljni. Eventualno možete da razmislite i o Daewoo Esperu, koji je veæi i udobniji automobil od Lanosa sliène ili iste cene na tržištu polovnjaka.

#4 voja i

voja i
  • Members
  • 3,917 posts

Posted 16 July 2006 - 21:05

QUOTE(voja i @ 16 Jul 2006, 16:35)
provozaj ga prvo.

ja ne bih ni pare dao ni za novi!
200te ili 2001 sam nekoliko dana po holandiji vozio rentirano to dzubre. i dan danas se prekrstim laugh.gif kada se setim koliko srece sam imao sto nisam istrcao u nekoj krivini.



ispravka:
model na koji se odnosi post je aranos.

lanos je ok, previse plastican ali znatno stabilniji. pre par meseci sam ga vozio nedelju dana dok je moj auto bio kod limara.

#5 Stoprocentni

Stoprocentni
  • Members
  • 5,096 posts

Posted 16 July 2006 - 22:03

QUOTE(dziggy @ 16 Jul 2006, 14:31)
zanima me da li vredi dati 4400e za lanos 1.5, 2000god,80.000km sa svom opremom.. auto sam pogledao i stvarno je u ekstra stanju
hvala


Ne. Za te pare mozes naci solidnog nemca, mozda godinu dve starijeg ali boljeg. Razlog; ta auta se cesto kvare cak i u Holandiji gde su odlicni putevi a ne kod nas. Najcesce im se kvari elektronika.

#6 Tenkista

Tenkista
  • Members
  • 3 posts

Posted 16 July 2006 - 22:22

Ako sta pomaze, pre par godina sam vozio koleginog Lanosa na relaciji N.Sad-Sarajevo-N.Sad i uopste me nije odusevio.

Bila je zima i stalno su se maglila stakla, bez obzira na sve kombinacije sa duvanjem vazduha, tek je ukljucivanje klime pomoglo (klima, u januaru !).

Posebno me je iritiralo sto nisam imao osecaj kontrole nad motorom - oduzmem gas, a motor razmislja jos trenutak-dva i onda snizava obrtaje. Isto sa ubrzavanjem: pritisnem gas, pauza, pa ubrzanje. Bas sam se razocarao... Razumem da je elektronika tu da stiti motor, ali to ne bi trebalo da utice na voznju.

Takodje, potrosnja je bila poprilicna. Dostici 10l/100 km u gradu je sasvim normalno za ovaj auto.

Dimenzije: auto je bio sa 4 vrata, mislim da je duzina oko 4.25 m ali prosto ne znam gde su utrosili taj prostor - kabina nije previse prostrana, gepek je osrednji. A Honda Jazz je dugacka 3.85 m i ima gepek od 350 l !!

Savetujem da bacis pogled i na www.carsurvey.org , tamo se javljaju ljudi iz celog sveta, pa vidi kakvi su njihovi komentari.

Hm, da ja imam te pare, nisam siguran da bih se odlucio za ovaj auto... Pre svega zbog potrosnje.

No, svako raspolaze sa svojim resursima po svom nahodjenju. Puno srece, u svakom slucaju !!

#7 dziggy

dziggy
  • Members
  • 5 posts

Posted 17 July 2006 - 00:09

@Tenkista
da, to sam i ja primetio kad sam ga probao, kao da "razmislja" kad mu dam gas! to me malo zbunilo jer znam da mu je uradjen redovan servis pre par dana i bio sam kod majstora sto ga je radio (znam ga licno), da ga pitam,on kaze da mu nije nasao nista da ne valja... tako da izgleda da mu je to mana

#8 fancy

fancy
  • Members
  • 7,551 posts

Posted 17 July 2006 - 10:43

QUOTE(dziggy @ 16 Jul 2006, 14:31)
zanima me da li vredi dati 4400e za lanos 1.5, 2000god,80.000km sa svom opremom.. auto sam pogledao i stvarno je u ekstra stanju
hvala

Ne. Razlog je već pružen:

QUOTE(Stoprocentni @ 16 Jul 2006, 23:03)
Ne. Za te pare mozes naci solidnog nemca, mozda godinu dve starijeg ali boljeg. Razlog; ta auta se cesto kvare cak i u Holandiji gde su odlicni putevi a ne kod nas. Najcesce im se kvari elektronika.

Ako ti je srce zaigralo da voziš Korejanca potraži Hyundai Accent (ali model od 2001.), ali Lanos je baš baš kršić. smile.gif

#9 zagor

zagor
  • Members
  • 6,113 posts

Posted 17 July 2006 - 10:53

QUOTE(fancy @ 17 Jul 2006, 11:43)
Ne. Razlog je već pružen:
Ako ti je srce zaigralo da voziš Korejanca potraži Hyundai Accent (ali model od 2001.)

Ja se bash razmisljam da pazarim novog Hyundai Accent za suprugu. huh.gif

Ne preporucujes/te ? unsure.gif

#10 fancy

fancy
  • Members
  • 7,551 posts

Posted 18 July 2006 - 07:30

Ma Accent je OK, pravi wysiwyg (tačnije wypiwyg wink.gif) auto sa finom reputacijom u inostranstvu.

Usput, jesi li baš mislio na novi auto ili polovni novi model Accenta..? U slučaju da si mislio na prvo, ja bih uvek pre išao na uvezenog polovnog 'nemca' starog 2-3 godine.

#11 maksas

maksas
  • Members
  • 1,625 posts

Posted 18 July 2006 - 13:03

QUOTE(zagor @ 17 Jul 2006, 12:53)
Ja se bash razmisljam da pazarim novog Hyundai Accent za suprugu.  huh.gif

Ne preporucujes/te ? unsure.gif


"Test" Hyundai Accent-a (Accident-a): biggrin.gif

#12 zagor

zagor
  • Members
  • 6,113 posts

Posted 19 July 2006 - 14:04

QUOTE(fancy @ 18 Jul 2006, 08:30)
Ma Accent je OK, pravi wysiwyg (tačnije wypiwyg wink.gif) auto sa finom reputacijom u inostranstvu.

Usput, jesi li baš mislio na novi auto ili polovni novi model Accenta..? U slučaju da si mislio na prvo, ja bih uvek pre išao na uvezenog polovnog 'nemca' starog 2-3 godine.

Pa mislio sam novi Accent. U igri je josh i KIA. Modeli "Rio" ili "Cerata".

I sada treba biti pametan sad.gif

Moze neka pomoc od strucnijih i obavestenijih ? unsure.gif

#13 Ivo Petovic

Ivo Petovic
  • Members
  • 2,019 posts

Posted 19 July 2006 - 14:22

QUOTE(zagor @ 19 Jul 2006, 16:04)
Pa mislio sam novi Accent. U igri je josh i KIA. Modeli "Rio" ili "Cerata".

I sada treba biti pametan sad.gif

Moze neka pomoc od strucnijih i obavestenijih ? unsure.gif


Accent, definitivno. Vozio sam ga i stekao sam vrlo pozitivne mišljenje o njemu.

Hyundai je broj 1 među Korejancima.

#14 fancy

fancy
  • Members
  • 7,551 posts

Posted 19 July 2006 - 22:47

QUOTE(zagor @ 19 Jul 2006, 15:04)
Pa mislio sam novi Accent. U igri je josh i KIA. Modeli "Rio" ili "Cerata".

I sada treba biti pametan sad.gif

Moze neka pomoc od strucnijih i obavestenijih ? unsure.gif

Zaboravi Rio, ima ga moj ortak, bio unutra, vozio se, vozio... srećom čovek ne čita forum pa mogu da kažem - auto je kompletno sranje. Ostavio je maksas link gore i sve što je J.C. rekao za to je potpuno istinito.
Sa druge strane, iako istinit komentar za Accenta sa 1.5l trocilindarskim (!) dizel motorom, ipak je od tada ('02-'03) i dizel motor unapređen a i nije jedini izbor - postoji i 1.5l pristojan benzinac a mislim da je od ove godine dobio i 1.6l.

Opet ponavljam - ništa spektakularno, lično nikad ne bih pazario tako nešto, ali ako si se napržio da kupiš novi auto a imaš para samo za Korejanca, onda - Accent. Mada, savest mi nalaže da ti opet skrenem pažnju da uzmeš u obzir i neki manji auto, tipa Fiesta ili Polo, u tom rangu cene.

p.s. Cerato... izgleda atraktivnije - ali samo na slici. Uživo je, na žalost, potpuno dosadan i što reče J.C. (za neki drugi, al komšijski wink.gif auto) - morate ga voziti sa kutijom (srpski: kesom) na glavi da vas ne bi videli u tome wicked.gif Ne znam vozne karakteristike, ali posle Ria, ne verujem KIA Motors ni najmanje unsure.gif

#15 zagor

zagor
  • Members
  • 6,113 posts

Posted 20 July 2006 - 08:00

QUOTE(fancy @ 19 Jul 2006, 23:47)
Zaboravi Rio, ima ga moj ortak, bio unutra, vozio se, vozio... srećom čovek ne čita forum pa mogu da kažem - auto je kompletno sranje. Ostavio je maksas link gore i sve što je J.C. rekao za to je potpuno istinito.
Sa druge strane, iako istinit komentar za Accenta sa 1.5l trocilindarskim (!) dizel motorom, ipak je od tada ('02-'03) i dizel motor unapređen a i nije jedini izbor - postoji i 1.5l pristojan benzinac a mislim da je od ove godine dobio i 1.6l.

Opet ponavljam - ništa spektakularno, lično nikad ne bih pazario tako nešto, ali ako si se napržio da kupiš novi auto a imaš para samo za Korejanca, onda - Accent.  Mada, savest mi nalaže da ti opet skrenem pažnju da uzmeš u obzir i neki manji auto, tipa Fiesta ili Polo, u tom rangu cene.

p.s. Cerato...  izgleda atraktivnije - ali samo na slici. Uživo je, na žalost, potpuno dosadan i što reče J.C. (za neki drugi, al komšijski wink.gif auto) - morate ga voziti sa kutijom (srpski: kesom) na glavi da vas ne bi videli u tome wicked.gif Ne znam vozne karakteristike, ali posle Ria, ne verujem KIA Motors ni najmanje  unsure.gif


Hvala ti.

Btw, tek sam sada zbunjen, a taman sam pomislio da sam takoreci odlucio sad.gif