Jump to content


Photo

Daewoo Lanos pomoc!


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
31 replies to this topic

#16 ikar

ikar
  • Members
  • 7,779 posts

Posted 20 July 2006 - 09:14

QUOTE(dziggy @ 16 Jul 2006, 14:31)
zanima me da li vredi dati 4400e za lanos 1.5, 2000god,80.000km sa svom opremom.. auto sam pogledao i stvarno je u ekstra stanju
hvala


vredi.

za 4400 eura ces, ako kupujes nemca, kupiti matoru macku u dzaku. svako ko ti kze drugacije, laze. a kad kupujes macku u dzaku mozes imati srece i dobro proci i mozes se totalno ispaliti.

lanos je jeftin auto i to se vidi najvise u unutrasnjosti, plastika, sedista i slicni detalji. motor je nasuprot tome veoma solidan. ako je dobro odrzavan neces imati probleme koje ljude pominju (ne reaguje na gas i slicno). vrlo je zivahan, ima solidnih 86 konja, prosto imas osecaj za volanom da auto ima zivota u sebi. prostora za putnike ima sasvim dovoljno, auto solidno lezi na putu.

dakle, za te pare neces moci da nadjes bolji automobil. najbolja varijanta je da izdvojis 7000 i kupis polovno bolje auto ali izmedju 4400 i 7000 je velika razlika. za 4400 neces moci da kupis japansko niti nemacko auto mladje od 9-10 godina.

#17 henrik larsson

henrik larsson
  • Members
  • 6,231 posts

Posted 20 July 2006 - 16:01

Ne znam, svako ima svoje mišljenje, a ja upravo tražim kola u toj klasi. Ortak iz kraja, inače jedan od najzajebanijih mehaničara u gradu (i po gužvi u radnji i po glasinama), naveo mi je baš Lanos kao jednu od dobrih kupovina. Naveo sam mu nekoliko varijanti, on mi je rekao da zaboravim na Bravu, Bravo i slične kombinacije, dok Lanos može.

A u principu sam skloniji da verujem njemu nego nekom ko je imao sporadične avanture sa 2-3 vrste kola.

#18 ikar

ikar
  • Members
  • 7,779 posts

Posted 20 July 2006 - 20:57

QUOTE(henrik larsson @ 20 Jul 2006, 17:01)
Ne znam, svako ima svoje mišljenje, a ja upravo tražim kola u toj klasi. Ortak iz kraja, inače jedan od najzajebanijih mehaničara u gradu (i po gužvi u radnji i po glasinama), naveo mi je baš Lanos kao jednu od dobrih kupovina. Naveo sam mu nekoliko varijanti, on mi je rekao da zaboravim na Bravu, Bravo i slične kombinacije, dok Lanos može.

A u principu sam skloniji da verujem njemu nego nekom ko je imao sporadične avanture sa 2-3 vrste kola.


ja sam pre 16 meseci kupio lanosa slicnog ovome kojeg je topic starter opisao (samo bez klime, sto je bila prilicna greska). kad sam ga kupio zamenio sam lonac i gume. za 16 meseci sam presao 21k kilometara. osim redovnih servisa i kupovine valjanog radija i zvucnika nisam imao nijedno jedino ulaganje. izmedju ostalog, sa mojom zenom, harper lijem i njegovom zenom sam tim autom isao u barselonu i za 9 dana presao 4600 kilometara. na autoputevima u italiji, francuskoj i spaniji sam retko spustao ispod 150 km/h. u principu, prilicno sam zadovoljan. auto je udoban i prilicno dobro podnosi nase bedne puteve (pre lanosa sam vozio pezo 206 hdi koji je bombona od auta ali koji uopste ne moze da tolerise uslove na nasim putevima). puno sam vozio i opel zafiru koja je lenja mrcina (sto istini za volju ima veze i sa modelom koji sam vozio) i cije je odrzavanje za nase uslove preskupo. jos pre sam vozio suzuki svift, a u poslednje vreme na poslu sam cesto rabio mazdu 3 (predivan auto u svakom pogledu). imajuci sva ta iskustva u vidu, mogu reci da sam u lanosu dobio mnogo vise nego sto sam ocekivao. najveca mana mu je gradska potrosnja koja se krece oko 10.5-11 litara na 100 kilometara. sve ostalo vise nego ok. auto ima zivota, reaguje na gas, solidno lezi na putu, na autoputu bez ikakvih problema ide 160 na sat, dovoljno je prostran za 4 odrasle osobe, ima vise nego pristojan prtljaznik (limuzina, ne znam kako stoje stvari sa hecbekom).

i da, bitno je napomenuti sa je auto u trenutku kad sam ga kupio imao bednih 39k na kilometar satu, da je kupljen u autotrendu i da je imao urednu servisnu knjizicu. takodje sam razmisljao o fijatu i svi su me odvracali od te ideje. majstor kod kojeg sam vozio sva kola koja sam gledao na kontrolu (i koji je za jedno 5-6 auta koje mi je pogledao rekao: ponudi pola od onog sto ti trazi i ni centa vise) mi je rekao da mu ni ne dovozim nikakve fijate osim punta jer mi to nikad nece preporuciti za kupovinu. toliko me iritiralo to opste nipodastavanje fijata da mi je malo falilo da ga uzmem. na kraju je prevladao razum (i kukavicluk) i moja duboka nicim izazvana vera u proizvode sa dalekog istoka. posto nije bilo para za japanca razumne starosti, odlucio sam se za korejanca. za sad se nisam pokajao.

#19 henrik larsson

henrik larsson
  • Members
  • 6,231 posts

Posted 21 July 2006 - 09:15

QUOTE(ikar @ 20 Jul 2006, 21:57)
majstor kod kojeg sam vozio sva kola koja sam gledao na kontrolu (i koji je za jedno 5-6 auta koje mi je pogledao rekao: ponudi pola od onog sto ti trazi i ni centa vise) mi je rekao da mu ni ne dovozim nikakve fijate osim punta jer mi to nikad nece preporuciti za kupovinu.


Ista priča. I meni je ovaj rekao da, ako već zapnem za Fiat, samo Punto dolazi u obzir.

#20 dziggy

dziggy
  • Members
  • 5 posts

Posted 22 July 2006 - 13:19

ipak sam se odlucio za Saxo,2002 god,full sem klime...
hvala svima na odgovorima!!

#21 fancy

fancy
  • Members
  • 7,551 posts

Posted 22 July 2006 - 20:05

QUOTE(dziggy @ 22 Jul 2006, 14:19)
sem klime...

Zažalićeš uskoro takav izbor.
Klima je esencijalna stvar kod novih automobila, pa makar imali i motor od 15 kubika.

I nije mi jasno kao to oprema može da bude "full sem klime", jer kod svih krštenih oprema klima ide niže na lestvici opcija, pre alu felni, pre kožnih sedišta, pre 'električnih' retrovizora, pre grejane šoferke...

#22 dziggy

dziggy
  • Members
  • 5 posts

Posted 23 July 2006 - 10:55

QUOTE(fancy @ 22 Jul 2006, 21:05)
Zažalićeš uskoro takav izbor.
Klima je esencijalna stvar kod novih automobila, pa makar imali i motor od 15 kubika.

I nije mi jasno kao to oprema može da bude "full sem klime", jer kod svih krštenih oprema klima ide niže na lestvici opcija, pre alu felni, pre kožnih sedišta, pre 'električnih' retrovizora, pre grejane šoferke...

autom sam prezadovoljan tako da mi se *ebe za klimu, dobro je imati je naravno ali "esencijalna" stvar pri kupovini auta (u moru smeca sto sam pogledao) mi je u kakvom je opstem stanju auto,godiste,jeli udaran,potrosnja..

#23 fancy

fancy
  • Members
  • 7,551 posts

Posted 23 July 2006 - 12:38

Svakako da je sve to jako bitno, ali mi se generalno čini da kupovina automobila 2002. godište nema mnogo smisla a da nema klimu. Osim, naravno, ako si ga dobio za malu cenu, ispod 5000 smile.gif U inostranstvu su automobili bez klime bezmalo dž pa ih zato vole razni domaći uvoznici jer na njima ostvaruju poveliku zaradu.

Prijatelj je prošle godine kupio Astru 2001. bez klime i dao nekih 7 soma (navuko se na priču da je dizel, malo troši, lalala... frusty.gif ). Ovih dana bi je najradije spucao u zid ili pretesterisao gornji deo karoserije i napravio kabrio biggrin.gif

#24 Hotstepper

Hotstepper
  • Members
  • 298 posts

Posted 23 July 2006 - 15:38

Dva prijatelja poseduju Lanosa. Prvi ga vise vozi na relaciji kuca-majstor-kuca nego iko koga poznajem, a drugom je pre 3 meseca 'crko prekidac za svetla i sad ga vozi samo danju, jer naci delove za Daewoo u SRB je poprilican posao... Oboje govore samo jedno, a to je da sad NEMAJU kome da ga prodaju jer niko ih nece...

Sto naravno ne znaci da tako mora biti i u tvom/vasem slucaju...

#25 ikar

ikar
  • Members
  • 7,779 posts

Posted 23 July 2006 - 15:48

QUOTE(Hotstepper @ 23 Jul 2006, 16:38)
Dva prijatelja poseduju Lanosa. Prvi ga vise vozi na relaciji kuca-majstor-kuca nego iko koga poznajem, a drugom je pre 3 meseca 'crko prekidac za svetla i sad ga vozi samo danju, jer naci delove za Daewoo u SRB je poprilican posao... Oboje govore samo jedno, a to je da sad NEMAJU kome da ga prodaju jer niko ih nece... 

Sto naravno ne znaci da tako mora biti i u tvom/vasem slucaju...


do jaja. ne znam sta bih pre prokomentarisao. ipak, najjaci je ovaj deo da je naci delove poprilican posao... mozda, ako se pod pronalazenjem delova smatra vrsljanje po auto otpadima. istina je da tamo nema puno delova za daevu. sa druge strane, daevu ima regularnu dilersku i servisnu mrezu u srbiji i tamo je poprilicno jednostavno naci apsolutno svaki deo za njihove automobile.

glede ovoga da ih niko nece, pretpostavljam da je 'niko' ime svih ovih ljudi koje svakodnevno mozemo videti na beogradskim ulicama za volanima daevu vozila... jer jedino tako tvoja recenica moze imati smisla.

#26 henrik larsson

henrik larsson
  • Members
  • 6,231 posts

Posted 11 August 2006 - 01:54

Uzo. 2001, ful, srebro metalik, 5 vrata, 4 i po soma.

#27 ikar

ikar
  • Members
  • 7,779 posts

Posted 17 August 2006 - 01:21

QUOTE(henrik larsson @ 11 Aug 2006, 02:54)
Uzo. 2001, ful, srebro metalik, 5 vrata, 4 i po soma.


alal vera! koliko kilometara? iz uvoza ili domaci?

#28 henrik larsson

henrik larsson
  • Members
  • 6,231 posts

Posted 17 August 2006 - 19:20

Šatro 79 soma, mada je sasvim lepo očuvan, Italija, lik bio nepušač, što se i vidi po unutrašnjosti. ABS, klima, airbag, centralna itd.

Samo se treba navići na osetljive gas i kvačilo kod korejanaca. Cima kao blesav.

#29 Bebler

Bebler
  • Banned
  • 2,037 posts

Posted 14 July 2007 - 13:57

Lanos je za pare za koje se može naći sasvim ok. Jedino mu katalizator košta navodno 500 evra.

Kad smo več kod katalizatora, ima li neko iskustva sa univerzalnim katalizatorima, koji se ugrađuju za 200 evra?

#30 alekos

alekos
  • Members
  • 76 posts

Posted 14 July 2007 - 15:55

Mislis na "Univerzalni modifikator"?