Jump to content


Photo

Jel' ablendujete


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
81 replies to this topic

Poll: Da upozorite one koji vam dolaze u susret? (94 member(s) have cast votes)

Da upozorite one koji vam dolaze u susret?

  1. Da, uvek (66 votes [70.21%])

    Percentage of vote: 70.21%

  2. Ponekad (17 votes [18.09%])

    Percentage of vote: 18.09%

  3. Nikad (11 votes [11.70%])

    Percentage of vote: 11.70%

Vote Guests cannot vote

#46 eoten

eoten
  • Members
  • 1,132 posts

Posted 22 February 2006 - 21:16

Jms:

ovde je ogranicenje 70mph na motorways, automobili mogu bez problema da voze 120-150mph, ali ako te uhvati radar da si vozio preko 100mph, oduzimaju ti dozvolu na licu mesta....

Ogranicenje na autoputu oko 110? Isuse, nije cudo da svako malo nadju neko dvoriste puno leseva. Sva ta frustracija mora da se ispolji na neki nacin.

Edit: slovo

Edited by eoten, 22 February 2006 - 22:29.


#47 eoten

eoten
  • Members
  • 1,132 posts

Posted 22 February 2006 - 21:27

voja i:

& kakve bre zveri sa 200ks!? to sad ima pod haubom svaki malo bolji porodicni dizel.

Joj, verovatno si u pravu. Ali ja kao "ponosni" vlasnik Ford Sierre od 16 godina ne pratim najnovije trendove. Sto bi gledao nove automobile i njihove performanse kada su mi dostupni kao i Sharon Stone :wub:
Mada , opet mi se mota po glavi isto pitanje. Ovde su neki pokusali da svedu stvar na ono cuveno "kod nas ne valja ... ". Ali ako je i u Engleskoj na snazi idiotsko ogranicenje na autoputevima zasto drzava koja je uvela to ogranicenje dozvoljava da se , kao sto kazes , skoro svaka porodicna limuzina moze voziti skoro duplo brze? I to drzava (drzave) koja je mnogo uredjenija od nase i gde stvari generalno bolje funkcionisu. Razumem ja ono da jaci motor u nekim situacijama moze pomoci da se iz opasne situacije izadje bez posledica i to ima granice.

Edit: slovo

Edited by eoten, 22 February 2006 - 21:28.


#48 eoten

eoten
  • Members
  • 1,132 posts

Posted 22 February 2006 - 22:15

Bata.Ilich

Da nisu sva ogranicenja brzine skroz smislena, tu se slazem

Ispravka : Nisu sva ogranicenja brzine besmislena

nekada cak i zaborave da uklone znakove koji su bili postavljeni prilikom opravke puta i slicno

Tacnije: nekada se cak sete da uklone znakove posto zavrse stagod da su prckali po putu ili oko njega.
Koliko vidim ti si van Srbije , pa ako i dolazis kolima ovde pretpostavljam da se ne maltretiras da silazis sa cuvenog poluautoputa kod Feketica i vozis starim putem do Novog Sada da izbegnes harac u visini preko pola sume za koju mozes da se vozas po madjarskoj tri dana. E, od Srbobrana do Novog Sada ogranicenje je svuda 60 na sat uz one idiotske table koje oznacavaju koliko dugo vazi ogranicenje. Pa posle par kilometara nova. Put je delimicno odlican ( gde su popravke zavrsene ) a delimicno los ( gde jos nisu ) ali niko se nije setio da znakove ukloni pa se i po novim deonicama gmili 60 na sat ili rizikuje , za nase uslove , ne mala kazna.
E sad, koliko su ogranicenja opravdana nek ti posluzi sledeci primer: pre oko mesec dana prosao sam tuda ladno vozeci oko 120 na sat posto se nasao "sponzor" koji je vozio tom brzinom. I ne samo ja vec i jos par vozila iza mene. Imam 44 godine i zelja za divljanjem je daleko iza mene, vozim po ogranicenjima kad moram a kad sam siguran da nema drumskih razbojnika onoliko brzo koliko mogu da se osecam sigurno. Ali nesto debelo nije u redu sa ogranicenjima kada potpuno sigurno moze da se vozi duplo brze.
I jos gori primer , kako je bezbednost saobracaja direktno ugrozena kretenskim znakom za ogranicenje brzine na 40 na sat. Na istoj deonici kod , valjda , Ceneja iz mraka odjednom izroni znak "radovi na putu" i ogranicenje 40 na sat. To je bilo pre par meseci kad sam tuda prvi put prosao posle par meseci i jos nisam znao o cemu se radi. Vozio sam oko 90 na sat iza jednog vozila i noga mi je krenula ka kocnici jer kad na nepoznatom putu vidis 40 na sat ipak ne zelis tuda da prodjes duplo brze. Medjutim , u retrovizoru sam video da mi se jedan tip nabio u dupe i vozi na desetak metara iza mene. Odustao sam od kocenja i lepo prosao tuda sa 90 na sat po savrseno ravnom putu jer su radovi ocigledno bili zavrseni. Da sam kocio verovatno bi doslo do sudara i milion problema. O mogucnosti da se dobije zestoka kazna jer se vozi za 50 kom/h brze od ogranicenja da i ne govorim. Just great :wub:

#49 eoten

eoten
  • Members
  • 1,132 posts

Posted 22 February 2006 - 22:18

Ziza:

Da, redovito. I obozavam to.

Znaci , ako se na putu Subotica-Sombor mimoidjem sa zagrebackim Twingom (i zenom za volanom) koji ne blica da slobodno nagazim stoju (100 na sat) :wub:

#50 509

509
  • Members
  • 1,059 posts

Posted 22 February 2006 - 23:29

dosta dobro znam sta govorim jer mi se sa prethodnim automobilom desavalo da krenem u "tesno" obilazenje, vratim u trecu, da uhvatim zalet, i ako se zaboravim, elektronika me pred kraj sasece na 6.800. chupanje, saltanje u cetvrtu, gas do daske i molis boga da onaj drugi malo uspori.

U jeeeeee, ti si ko Fandjo :wub:
Sta trazis u crvenom ako nisi u maksimalnom stepenu prenosa?

Pozdrav,
509

#51 voja i

voja i
  • Members
  • 3,917 posts

Posted 23 February 2006 - 00:14

voja i:

Joj, verovatno si u pravu. Ali ja kao "ponosni" vlasnik Ford Sierre od 16 godina ne pratim najnovije trendove. Sto bi gledao nove automobile i njihove performanse kada su mi dostupni kao i Sharon Stone :(
Mada , opet mi se mota po glavi isto pitanje. Ovde su neki pokusali da svedu stvar na ono cuveno "kod nas ne valja ... ". Ali ako je i u Engleskoj na snazi idiotsko ogranicenje na autoputevima zasto drzava koja je uvela to ogranicenje dozvoljava da se , kao sto kazes , skoro svaka porodicna limuzina moze voziti skoro duplo brze? I to drzava (drzave) koja je mnogo uredjenija od nase i gde stvari generalno bolje funkcionisu. Razumem ja ono da jaci motor u nekim situacijama moze pomoci da se iz opasne situacije izadje bez posledica i to ima granice.

Edit: slovo

<{POST_SNAPBACK}>

iz prostog razloga sto ne postoji nikakva logika u fabrickom ogranicenju brzine (bar ne na neku vrednost blisku max. dozvoljenoj). neki prozvodjaci (bmw, mercedes, audi...) je elektronski ogranicavaju na 250. i sta se desava? za par stotina € u specijalizovanm servisu za 15 minuta ti skinu to ogranicenje. sada zamisli kako bi tek biznis procvetao da postoji zakon po kome proizvodjaci moraju da fabricki ogranice brzinu na 150! na stranu sto bi takvo ogranicenje (kao sto vec rekoh) potencijalno bilo i opasno.

cemu snaga?
obicno veca snaga implicira i veci obrtni momenat (i sa ravnijom krivom - osim kod "navrtenih" zujallica), sto znaci daleko udobnija voznja, manje potrebe da saltujes da bi uvek bio u optimalnoj zoni u kojoj je obrtni momenat najveci. u gradskoj voznji to i te kako puno znaci. moderne dizele (a i benzince) "ladno" mozes da ubacis u trecu i da prakticno zaboravis na rucicu menjaca (osim na semaforu). a kao sto si i sam rekao, i dobra startnost/rekuperacija pomazu i da se znatno brze (bezbednije) obavi preticanje sporijih ucesnika u saobracaju.

pravo pitanje je cemu 300+ ks (ili manje vaznih km/h) na koje je jedini valjan odgovor: pure adrenalin za one koji to sebi mogu da priuste. :s_w:
(& lot of sharon stone lookalikes na kopilotovom sedistu :wub:)


U jeeeeee, ti si ko Fandjo :)
Sta trazis u crvenom ako nisi u maksimalnom stepenu prenosa?

Pozdrav,
509

<{POST_SNAPBACK}>

sta cu, jadan, kada volim crvene automobile. :huh:

odlicno pitanje.
uglavnom iz neiskustva (15ak godina i nekih 250.000km manje) i puke zelje da se preticanje sto brze i bezbednije odradi.
nije opravdanje ali kada vozis auto sa japanskim motorom od 100ks iz 1300ccm, bez kompresora, veruj mi, to i nije tako tesko. motor zivne tek na 4000-4500, i dok trepnes, vec si u crvenom. a ako samo malo ranije presaltujes, nadjes se u kilavoj cetvrtoj na ispod 3500.

p.s.
nije juan manuel bio bas takav strucnjak za urnisanje motora. pre ce biti, recimo, kimi. 0:)

Edited by voja i, 23 February 2006 - 00:21.


#52 509

509
  • Members
  • 1,059 posts

Posted 23 February 2006 - 00:20

@509
odlicno pitanje.
uglavnom iz neiskustva (15ak godina i nekih 250.000km manje) i puke zelje da se preticanje sto brze i bezbednije odradi.
nije opravdanje ali kada vozis auto sa japanskim motorom od 100ks iz 1300ccm, bez kompresora, veruj mi, to i nije tako tesko. motor zivne tek na 4000-4500, i dok trepnes, vec si u crvenom. a ako samo malo ranije presaltujes, nadjes se u kilavoj cetvrtoj na ispod 3500.

<{POST_SNAPBACK}>

Da ti nisi terao Suzuketa ili 'ondu ?

Pozdrav,
509

#53 Bata.Ilich

Bata.Ilich
  • Members
  • 5,646 posts

Posted 23 February 2006 - 00:24

@eoten:
Pazi kad mnogo stvari u zivotu nisu potaman ili onako kako mi mislimo da bi trebalo da budu. Medjutim, pitanje je ovde ipak bilo "ablendovati ili ne" (dakle u opstoj situaciji), a ne "jesu li svi znakovi na potezu SU-BG korektno postavljeni". U tom smislu mi ne pada na pamet da bilo kome sugerisem da vozi brze ili sporije, ali ni da "vadim" bilo koga iz govana; svi su vozaci punoletni i ako krse pravila (idiotska ili ne), rade to na svoju odgovornost.

#54 voja i

voja i
  • Members
  • 3,917 posts

Posted 23 February 2006 - 00:24

Da ti nisi terao Suzuketa ili 'ondu ?

Pozdrav,
509

<{POST_SNAPBACK}>

swifta, od 90-95, bog da mu dusu prosti. :wub:
klinac kome sam ga prodao ga je sa'ranio za manje od 6 meseci.

#55 Bata.Ilich

Bata.Ilich
  • Members
  • 5,646 posts

Posted 23 February 2006 - 00:32

swifta, od 90-95, bog da mu dusu prosti.  :)
klinac kome sam ga prodao ga je sa'ranio za manje od 6 meseci.

<{POST_SNAPBACK}>


Ti ko Dzim Keri u Dumb&Dumberu sto je prodao (slepom) klincu iz komsiluka kanarinca sa otfikarenom glavom (zalepljenu selotejpom) :wub:

#56 509

509
  • Members
  • 1,059 posts

Posted 23 February 2006 - 00:32

swifta, od 90-95, bog da mu dusu prosti.  :wub:
klinac kome sam ga prodao ga je sa'ranio za manje od 6 meseci.

<{POST_SNAPBACK}>

Jel' crni?

Moja gospodja je svojevremeno terala jedan cigla boje i jedan zeleni (Alahu rad).

Pozdrav,
509

#57 voja i

voja i
  • Members
  • 3,917 posts

Posted 23 February 2006 - 00:36

Jel' crni?

Moja gospodja je svojevremeno terala jedan cigla boje i jedan zeleni (Alahu rad).

Pozdrav,
509

<{POST_SNAPBACK}>

ne, imas u editu - crveni.
zeleni?
koliko se secam, bile su samo tri boje u kombinaciji: crna, crvena i bela. u verziji iz 93/94 (sa rebrastim branicima i okruglom tablom) je bila i teget (mislim).


Ti ko Dzim Keri u Dumb&Dumberu sto je prodao (slepom) klincu iz komsiluka kanarinca sa otfikarenom glavom (zalepljenu selotejpom)  :wub:

<{POST_SNAPBACK}>

:)

sa 120.000km u perfektnom stanju. zakucao se negde, dobro da je zivu glavu izvukao. 0:)

Edited by voja i, 23 February 2006 - 00:40.


#58 509

509
  • Members
  • 1,059 posts

Posted 23 February 2006 - 00:43

ne, imas u editu - crveni.
zeleni?
koliko se secam, bile su samo tri boje u kombinaciji: crna, crvena i bela. u verziji iz 93/94 (sa rebrastim branicima i okruglom tablom) je bila i teget (mislim).

<{POST_SNAPBACK}>

Ziveo sam u Madjarskoj i oba Suzuketa su bila pazarena 1998. godine. Boja cigle je bio sportac, a zelenko je bio lemozina sa puno vrata :wub:

Pozdrav,
509

#59 eoten

eoten
  • Members
  • 1,132 posts

Posted 23 February 2006 - 09:59

@eoten:
Pazi kad mnogo stvari u zivotu nisu potaman ili onako kako mi mislimo da bi trebalo da budu. Medjutim, pitanje je ovde ipak bilo "ablendovati ili ne" (dakle u opstoj situaciji), a ne "jesu li svi znakovi na potezu SU-BG korektno postavljeni". U tom smislu mi ne pada na pamet da bilo kome sugerisem da vozi brze ili sporije, ali ni da "vadim" bilo koga iz govana; svi su vozaci punoletni i ako krse pravila (idiotska ili ne), rade to na svoju odgovornost.

<{POST_SNAPBACK}>

Ok, u pravu si. Malo me je ponela frustracija pa sam istrolovao licnim problemima. Nece se vise ponoviti. Obecavam :wub:

#60 garfild

garfild
  • Members
  • 787 posts

Posted 23 February 2006 - 10:35

Amblendujem uvek a ponekad i kad nema pajkana :wub: