"Ma ne fali mu nista, samo sredina i krajevi, osim toga sve OK"
McLaren - Renault 2018
#391
Posted 07 May 2018 - 17:38
#392
Posted 07 May 2018 - 20:58
Ne treba trošiti vreme i novac na ovaj budž.
Stiže nam novo gorivo za vikend. Plan od pre par nedelja je i da svaka ekipa ima po jedan novi motor u Monaku, ne znam da li se još drže toga
#393
Posted 07 May 2018 - 21:10
#394
Posted 07 May 2018 - 23:03
Ne treba trošiti vreme i novac na ovaj budž.
Stiže nam novo gorivo za vikend. Plan od pre par nedelja je i da svaka ekipa ima po jedan novi motor u Monaku, ne znam da li se još drže toga
Ideja je da ovaj sto ga budu predstavili u Spaniji i unapredili za Silverston vise ne bude budz. Bar su tako najavljivali, ovo bi sad trebalo biti Meklaren - Reno u pravom smislu a ne Meklaren/Honda - Reno.
#395
Posted 08 May 2018 - 07:27
Od Kanade je sada plan. I ima vise smisla Kanada od Monaka realno
Pokušao sam da se nadovežem na tvoju priču, šta ako nekome zvekne motor u Španiji ili Monaku. Plan je bio da se što pre spremi jedan novi po ekipi za takav slučaj. Te poslednje 3-4 nedelje pred Kanadu se sklapaju motori njihov razvoj je gotov, pa su navodno prva tri trebala da odu u Monako i da svako dobije po jedan. Nije loše ako je istina
Najvažnije je da vidimo novi mgu-k u Kanadi i da napokon radi. Ovo može da nas ukopa na duži period ako smo fulali.
Edited by alpiner, 08 May 2018 - 14:37.
#396
Posted 08 May 2018 - 08:41
Najvažnije je da vidimo novi mgu-k u Kanadi i da napokon radi. Ovo može da nas ukopa na duži period ako smo fulali.
ni ja nisam ziv dok ne vidim novi mgu-k konacno.
Edited by alpiner, 08 May 2018 - 14:37.
#397
Posted 09 May 2018 - 08:08
McLaren's significant upgrade package to its MCL33, set to be introduced in Spain, will center around the car's all new front wing and nose.
While the Woking-based outfit has enjoyed a step-up in performance this season, mainly thanks to its Renault-powered engine, the team is still racing at a considerable distance from F1's trio of front-runners.
McLaren fielded an interim car in the first four races of the year, with a more refined and evolved version of the MCL33 set to be unveiled this weekend, and one which will hopefully prove considerably faster in a straight line, McLaren's weak point so far in 2018.
"There were two working groups over the winter," said a McLaren source.
"One was tasked with a basic test car for the Renault engine, while the other worked on the actual aerodynamic concept. That had to be held off until the new nose was ready."
Indeed, according to Germany's Auto Motor und Sport, the most striking feature of the updated car will be its radical front end.
"The most striking detail will be the new nose," said well-informed correspondent Michael Schmidt.
"The crash test was passed on April 11. Rumour has it that the design is pretty spectacular.
"It's quite possible that McLaren says goodbye to the stub nose, perhaps doing something similar to Force India and Mercedes."
Both Fernando Alonso and McLaren racing director Eric Boullier have played down expectations however, as the majority of the field will be introducing updates at the Circuit de Catalunya this week.
"Barcelona is an opportunity to try some new things, see where we are and the direction we will take for the rest of the season," said Alonso.
Edited by alpiner, 09 May 2018 - 08:10.
#398
Posted 09 May 2018 - 12:32
Da, nesto su izmudrovali, bilo je problema da prodju kres test i zato se izmedju ostalog kasnilo. Ovo sto je do sada vozeno je od kokpita napred prakticno bio proslogodisnji bolid sa novim zadnjim krajem zbog Renoa, i aerodinamika na tako zbudzenom bolidu nije funkcionisala najbolje. Ovo sada je ustvari prvo predstavljanje pravog Meklaren - Reno bolida za sezonu 2018.
Ocigledno su isli po principu ili pukovnik ili pokojnik, videcemo sta ce se od toga desiti (sto rekose Bulije i Alonso - mozda budemo napredovali, mozda budemo nazadovali, a mozda bude isto ). U svakom slucaju koliko ovo ima sanse da nas ubaci u borbu sa RBR za trece mesto toliko moze da ispadne i totalna katastrofa.
Ocekuje se jos jedan veliki aerodinamicki apgrejd za Silverston.
#401
Posted 10 May 2018 - 18:26
#402
Posted 10 May 2018 - 18:27
Nikada nisam video ovako nesto. Meklarenovi navijaci na Autosportu su odlepili od srece.
#403
Posted 10 May 2018 - 18:43
Uh kuku majko, ovo ce ili da bude zmaj ili ce da bude katastrofa ko onaj Vilijamsov tuljan onomad. Uz onaj Lotusov dupli nos od pre par sezona odavno nisam video radikalnije resenje, totalno loodilo!
#404
Posted 10 May 2018 - 19:00
Kazu da je ovaj nos Prodovo "čedo", nesto sto je odavno planirao. Bilo bi kul kada bi Dasubo i Downforce napisali svoje utiske o ovom cudu.
#405
Posted 10 May 2018 - 23:03
Prosto rečeno, sve su bacili na to da ubrzaju vazduh ispod nosa i tako stvore veće prianjane. Kanalisanjem tog vazduha preko bočnih portala i patosa pokušaće da prenesu veću količinu obrtnog momenta na zadnje točkove.
To će sigurno smanjiti proklizavanje zadnjih guma i moraće ponovo da "pipaju" "prozor" u kome rade pneumatici. Čitav petak je 100% posvećen tome.
Zbog toga što je ova staza test staza biće im lakše da alokacinom podataka predvide šta raditi na ostalim stazama.
Zadnji deo su smanjili povećavajući profil kroz koji vazduh ide na zadnje krilo.
Dakle, ideja je dobiti auto za puno prianjanja koji će biti brz kroz duge brze krivine.
Ništa ovde specijalno nije novo, ali se mora priznati da je lepo upakovano.
Sve ovo ima i RB i Mercedes. Ferari radi nešto drugačije.