Program Kinoteke
#16
Posted 09 February 2004 - 17:44
Četvrtak 26.02. >>> 19:00 KONJE UBIJAJU, ZAR NE? (SAD 1969)
Petak 27.02. >>> 23:00 SUMRAK BOGOVA (ITA/NEM 1969)
Subota 28.02. >>> 19:00 KABARE (SAD 1972)
Nedelja 29.02. >>> 19:00 KRICI I ŠAPUTANJA (ŠVED 1972)
Utorak 02.03. >>> 21:00 PRISLUŠKIVANJE (SAD 1974) + 23:00 NOĆNI PORTIR (ITA 1973)
Sreda 03.03. >>> 21:00 TOMI (VB 1975)
Subota 06.03. >>> 15:00 ČOVEK SLON (SAD 1980)
#17
Posted 09 February 2004 - 17:55
#18
Posted 09 February 2004 - 18:02
#19
Posted 10 February 2004 - 17:34
Je l neko ide na ove indijske filmove koji pocinju veceras? Ponekad jako volim da pogledam film o kojem ama bas nista ne znam unapred, ali pored svih ostalih lepih stvari ovog meseca ne gubi mi se vreme na neko njesra...
#20
Posted 10 February 2004 - 22:11
21:00 DOBRI I LOŠI MOMCI (SAD 1969)
Good guys and the bad guys
ul: Robert Micam (Robert Mitchum), Dord Kenedi (George Kennedy)
r. Bart Kenedi (Burt Kennedy)
21:00 POSLEDNJI HITAC (SAD 1976)
Shootist
ul: Don Vejn (John Wayne), Lorin Bekol (Lauren Bacall)
r. Don Zigel (Don Siegel)
i naravno, ovo ne sme da se propusti
23:00 DOŽIVLJAJI PRISILE KRALJICE PUSTINJE (Australija 1994)
#21
Posted 10 February 2004 - 22:25
uh, ja moram i ovo, da se dekontaminiram od kevina kostnera i out of range
Kakav je film?
#22
Posted 10 February 2004 - 22:31
17:00 HLEB I ČOKOLADA (ITA 1973)
Utorak - Tuesday 2.03. 1
19:00 SEĆAM SE (ITA/FRA 1973)
amarkord odavno nisam gledao....i bas bih mogao ponovo...
a hleb i cokolada sa ninom manfredijem je totalno ludilo. ko nije pogledao, najtoplije preporucujem.
prisluskivanje zvuci zanimljivo, samo da mi posao ne padne za vrat....
#23
Posted 10 February 2004 - 23:21
smor veliki. cak ni robert duvall nije uspeo da ga izvuce.Kakav je film?
da je kraci jedno 45 minuta, mozda i ne bi bilo toliko strasno.
za dvd, zbog pucnjave koja je najokejiji deo
a i gledala sam ga u odeonu, gde je jedno -10, a nigde u okolini nema kokica
Edited by luba, 10 February 2004 - 23:22.
#24
Posted 10 February 2004 - 23:27
E onaj "Ohio" isley brothersa, jel to mozda pesma neil younga zbog koje ga je posle prozivao lynard skynard, il sam ja nesto pobrkao?
#25
Posted 10 February 2004 - 23:41
ne vredi, kostner uvek sjebe sve.
ali zabavno je, dzeri iz ER-a glumi u filmu
#26
Posted 11 February 2004 - 12:14
Skoro neoprostivo
BEZ ZAKLONA/Open Range; SAD, 2003; scenario: Krejg Stroper prema istoimenom romanu Lorana Pejna; reditelj: Kevin Kostner; igraju: Robert Dival, Kevin Kostner, Anet Bening, Majkl Gambon, Majkl Džeter, Dijego Luna, Džejms Ruso i drugi; distributer: Tuck
Aleksandar D. Kostić
Glumcu i samozvanom reditelju Kevinu Kostneru zaista se ne mogu poreći određeni kvaliteti, među kojima nesumnjivo prednjače njegova autorska principijelnost i posledična komercijalna nepoćudnost. Međutim, kako pravila postoje radi izuzetaka, tako je i Kostner svojim dosadašnjim opusom dokazao nemoguće, negirajući suštinsku vrednost ta dva vitalna i jedina preostala časna kreativna polazišta u modernom svetskom filmu. Nakon premijere njegovog novog ostvarenja "Bez zaklona" postaje savršeno jasno i kako mu je to uspelo: on jednostavno nema (i izgleda da nikada nije ni imao!) pravi idejni, stilski i zanatski kapacitet kojim bi stvaralački podržao tu tvrdoglavu i često ubedljivu odlučnost na kojoj se temelji njegova sve apartnija karijera.
Na pragu 50. rođendana i ipak poprilično uznemiren slobodnim padom koji je njegovoj filmografiji i popularnosti doneo novi milenijum, Kostner je postavljajući "Bez zaklona" kao naglašeno psihološki, realističan vestern na racionalnom planu obavio dobar posao, ovoga puta se evidentno oslonivši na iskustvo svog starijeg kolege i nekadašnjeg partnera Klinta Istvuda ("A Perfect World", 1993). Ali, bez obzira da li je strategiju i kreativne sokove crpeo baš iz genijalnih žanrovskih, vestern postskriptuma ovog autora (zaključno sa remek-delom "Unforgiven", 1992), ili i iz nekih skorašnjih, ozbiljnih revizija ove - nažalost - davno izumrle bioskopske vrste (napr. "The Hi-Lo Country" Stivena Frirsa iz 1998, ili "All The Pretty Horses" Bilija Boba Torntona iz 2000. godine), njegove krajnje namere su bile unapred jasne i ogledale su se u kritički oportunom, intelektualnom i stvaralačkom mistifikovanju navodnog preispitivanja civilizacijske univerzalnosti odabranog žanra.
Naravno, nema nikakve sumnje da bi elegična vestern saga sa valjano odmerenim odnosom između mitološkog i naturalističkog, podržana snažnom karakternom karizmatičnošću glumaca poput Roberta Divala, Anet Bening ili Džejmsa Rusoa, danas takođe morala iznedriti utisak inspirativne, moralno složene i višestruko domišljene umetničke instalacije. Međutim, kada se kao gledalac suočite sa filmom "Bez zaklona", sve te osnovane pretpostavke bivaju veoma brzo raspršene, pre svega zato što je gotovo nemoguće otkriti šta ova tanka, stereotipna, bezrazložno dugačka, monotona i navodno mudra pripovest o prerijskom zločinu i zasluženoj osveti hoće zapravo da nam kaže.
Doduše, mereno logikom svakojakog postmodernizma, sasvim je dopustivo da možda i nema nekog dubljeg značenja u sadističkom, dvočasovnom "razvlačenju" do finalnog, jedinog i tek polovično atraktivnog revolveraškog obračuna u Kostnerovom novom delu, već smisao valja tražiti u eventualnoj vizuelnoj perfekciji i ikonografskoj inovativnosti, bolnoj opipljivosti sudbinskih dilema koje muče njegove junake, pa i u čudnim i složenim ličnim istorijama koje ih prate i fatalno opterećuju. Skoro neoprostivo i donekle predvidljivo, "Bez zaklona" jednostavno nema u sebi ni bilo šta od svega toga, nego traje i - tačnije - beskonačno izdiše uglavnom sramno i površno podražavajući ono što je nužno i neizostavno morao autorski da izazove i generiše.
Jedan od neformalnih šampiona ranijih dodela holivudskih "Zlatnih malina" uz kapitalne komercijalne i umetničke promašaje kakvi su bili "Vodeni svet" (1995) i "Poštar" (1997), Kostner je - dakle - žudeo da filmom "Bez zaklona" dođe do svojevrsnog autorskog iskupljenja, a na kraju je dosegao upravo suprotno. Jer, ako je tokom 90-ih, posle nesuvislog i teško objašnjivog trijumfa "Igre s vukovima" (1990), možda mogao da se toleriše kao neshvaćen i ipak uporan, ili kao starinski nepokolebljiv i smešno dezorijentisan, onda je sada definitivno jasno da na mestu tog neprilagođenog celuloidnog avanturiste zapravo stoji samo jedna umorna i jadna persona lišena svakog umetničkog i ideološkog integriteta i vizije.
#27
Posted 13 February 2004 - 12:23
Running Man, The (1963)
Directed by Carol Reed
Laurence Harvey, Lee Remick, Alan Bates...
U stvari jako volim Kinoteku. Odlazak tamo, one crvene (nekada drvene) stolice, poluprazna sala, jedini bioskop u gradu u kojem nema padobranaca, u kojem niko ne pljucka semenke okolo i ne aplaudira na kraju filma. Jedno od poslednjih kultnih mesta u Beogradu.
#28
Posted 05 March 2004 - 22:32
#29
Posted 06 March 2004 - 12:10
#30
Posted 06 March 2004 - 13:23
Nije samo zbog FESTa, dobar deo interesantnih projekcija u Kinoteci je uvek rasprodat i dan dva unapred, a kad je FEST sve je uglavno rasprodato!Bio sam u kinoteci 4.3. da pogledam Jesenjnu sonatu i dosli smo oko 15 min pre pocetka a karte su vec bile rasprodate. Jedno vreme nisam isao ali ovo mi se nikad nije desilo, kinoteka rasprodata i to jos Bergman. Jer to sad neka moda zbog festa ili je to bilo organizovano. Nista me vise ne iznenadjuje u obom gradu.
U svakom slucaju pozitivno...Ne vidim zbog cega te to iznenadjuje...