Jump to content


Photo

Program Kinoteke


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
39 replies to this topic

#16 jamie

jamie
  • Members
  • 1,771 posts

Posted 09 February 2004 - 17:44

mooozda se vidimo na nekim od ovih filmova:

Četvrtak 26.02. >>> 19:00 KONJE UBIJAJU, ZAR NE? (SAD 1969)

Petak 27.02. >>> 23:00 SUMRAK BOGOVA (ITA/NEM 1969)

Subota 28.02. >>> 19:00 KABARE (SAD 1972)

Nedelja 29.02. >>> 19:00 KRICI I ŠAPUTANJA (ŠVED 1972)

Utorak 02.03. >>> 21:00 PRISLUŠKIVANJE (SAD 1974) + 23:00 NOĆNI PORTIR (ITA 1973)

Sreda 03.03. >>> 21:00 TOMI (VB 1975)

Subota 06.03. >>> 15:00 ČOVEK SLON (SAD 1980)

#17 reg

reg
  • Members
  • 4,229 posts

Posted 09 February 2004 - 17:55

Na Prisluskivanju u svakom slucaju. :lol:

#18 lena lovich

lena lovich
  • Members
  • 530 posts

Posted 09 February 2004 - 18:02

Mozda, Dirk Bogardu je tesko odoleti u nocnom portiru!

#19 chandra

chandra
  • Members
  • 2,782 posts

Posted 10 February 2004 - 17:34

Na Prisluskivanju se vidimo sigurno.

Je l neko ide na ove indijske filmove koji pocinju veceras? Ponekad jako volim da pogledam film o kojem ama bas nista ne znam unapred, ali pored svih ostalih lepih stvari ovog meseca ne gubi mi se vreme na neko njesra...

#20 luba

luba
  • Members
  • 1,254 posts

Posted 10 February 2004 - 22:11

uh, ja moram i ovo, da se dekontaminiram od kevina kostnera i out of range

21:00 DOBRI I LOŠI MOMCI (SAD 1969)
Good guys and the bad guys
ul: Robert Micam (Robert Mitchum), Dord Kenedi (George Kennedy)
r. Bart Kenedi (Burt Kennedy)

21:00 POSLEDNJI HITAC (SAD 1976)
Shootist
ul: Don Vejn (John Wayne), Lorin Bekol (Lauren Bacall)
r. Don Zigel (Don Siegel)

i naravno, ovo ne sme da se propusti
23:00 DOŽIVLJAJI PRISILE KRALJICE PUSTINJE (Australija 1994)

#21 reg

reg
  • Members
  • 4,229 posts

Posted 10 February 2004 - 22:25

uh, ja moram i ovo, da se dekontaminiram od kevina kostnera i out of range


Kakav je film?

#22 Larko

Larko
  • Banned
  • 6,536 posts

Posted 10 February 2004 - 22:31

Ponedeljak - Monthday 1.03.

17:00 HLEB I ČOKOLADA (ITA 1973)

Utorak - Tuesday 2.03. 1


19:00 SEĆAM SE (ITA/FRA 1973)


amarkord odavno nisam gledao....i bas bih mogao ponovo...
a hleb i cokolada sa ninom manfredijem je totalno ludilo. ko nije pogledao, najtoplije preporucujem.
prisluskivanje zvuci zanimljivo, samo da mi posao ne padne za vrat....

#23 luba

luba
  • Members
  • 1,254 posts

Posted 10 February 2004 - 23:21

Kakav je film?

smor veliki. cak ni robert duvall nije uspeo da ga izvuce.
da je kraci jedno 45 minuta, mozda i ne bi bilo toliko strasno.
za dvd, zbog pucnjave koja je najokejiji deo

a i gledala sam ga u odeonu, gde je jedno -10, a nigde u okolini nema kokica

Edited by luba, 10 February 2004 - 23:22.


#24 reg

reg
  • Members
  • 4,229 posts

Posted 10 February 2004 - 23:27

Bas sam se ponadao da ce zbog Duvala i ok ekipe film biti bolji od par prethodnih gluposti, i mislio da odem sutra da pogledam. Mozda ipak overim Samuraja i ukljucim se u onaj topic.


E onaj "Ohio" isley brothersa, jel to mozda pesma neil younga zbog koje ga je posle prozivao lynard skynard, il sam ja nesto pobrkao?

#25 luba

luba
  • Members
  • 1,254 posts

Posted 10 February 2004 - 23:41

c,s,n&y

ne vredi, kostner uvek sjebe sve.
ali zabavno je, dzeri iz ER-a glumi u filmu

#26 chandra

chandra
  • Members
  • 2,782 posts

Posted 11 February 2004 - 12:14

Danas od juce. Kostic u poznatom furoznom maniru razvaljuje Kostnera. Po zasluzi...

Skoro neoprostivo

BEZ ZAKLONA/Open Range; SAD, 2003; scenario: Krejg Stroper prema istoimenom romanu Lorana Pejna; reditelj: Kevin Kostner; igraju: Robert Dival, Kevin Kostner, Anet Bening, Majkl Gambon, Majkl Džeter, Dijego Luna, Džejms Ruso i drugi; distributer: Tuck

Aleksandar D. Kostić

Glumcu i samozvanom reditelju Kevinu Kostneru zaista se ne mogu poreći određeni kvaliteti, među kojima nesumnjivo prednjače njegova autorska principijelnost i posledična komercijalna nepoćudnost. Međutim, kako pravila postoje radi izuzetaka, tako je i Kostner svojim dosadašnjim opusom dokazao nemoguće, negirajući suštinsku vrednost ta dva vitalna i jedina preostala časna kreativna polazišta u modernom svetskom filmu. Nakon premijere njegovog novog ostvarenja "Bez zaklona" postaje savršeno jasno i kako mu je to uspelo: on jednostavno nema (i izgleda da nikada nije ni imao!) pravi idejni, stilski i zanatski kapacitet kojim bi stvaralački podržao tu tvrdoglavu i često ubedljivu odlučnost na kojoj se temelji njegova sve apartnija karijera.
Na pragu 50. rođendana i ipak poprilično uznemiren slobodnim padom koji je njegovoj filmografiji i popularnosti doneo novi milenijum, Kostner je postavljajući "Bez zaklona" kao naglašeno psihološki, realističan vestern na racionalnom planu obavio dobar posao, ovoga puta se evidentno oslonivši na iskustvo svog starijeg kolege i nekadašnjeg partnera Klinta Istvuda ("A Perfect World", 1993). Ali, bez obzira da li je strategiju i kreativne sokove crpeo baš iz genijalnih žanrovskih, vestern postskriptuma ovog autora (zaključno sa remek-delom "Unforgiven", 1992), ili i iz nekih skorašnjih, ozbiljnih revizija ove - nažalost - davno izumrle bioskopske vrste (napr. "The Hi-Lo Country" Stivena Frirsa iz 1998, ili "All The Pretty Horses" Bilija Boba Torntona iz 2000. godine), njegove krajnje namere su bile unapred jasne i ogledale su se u kritički oportunom, intelektualnom i stvaralačkom mistifikovanju navodnog preispitivanja civilizacijske univerzalnosti odabranog žanra.
Naravno, nema nikakve sumnje da bi elegična vestern saga sa valjano odmerenim odnosom između mitološkog i naturalističkog, podržana snažnom karakternom karizmatičnošću glumaca poput Roberta Divala, Anet Bening ili Džejmsa Rusoa, danas takođe morala iznedriti utisak inspirativne, moralno složene i višestruko domišljene umetničke instalacije. Međutim, kada se kao gledalac suočite sa filmom "Bez zaklona", sve te osnovane pretpostavke bivaju veoma brzo raspršene, pre svega zato što je gotovo nemoguće otkriti šta ova tanka, stereotipna, bezrazložno dugačka, monotona i navodno mudra pripovest o prerijskom zločinu i zasluženoj osveti hoće zapravo da nam kaže.
Doduše, mereno logikom svakojakog postmodernizma, sasvim je dopustivo da možda i nema nekog dubljeg značenja u sadističkom, dvočasovnom "razvlačenju" do finalnog, jedinog i tek polovično atraktivnog revolveraškog obračuna u Kostnerovom novom delu, već smisao valja tražiti u eventualnoj vizuelnoj perfekciji i ikonografskoj inovativnosti, bolnoj opipljivosti sudbinskih dilema koje muče njegove junake, pa i u čudnim i složenim ličnim istorijama koje ih prate i fatalno opterećuju. Skoro neoprostivo i donekle predvidljivo, "Bez zaklona" jednostavno nema u sebi ni bilo šta od svega toga, nego traje i - tačnije - beskonačno izdiše uglavnom sramno i površno podražavajući ono što je nužno i neizostavno morao autorski da izazove i generiše.
Jedan od neformalnih šampiona ranijih dodela holivudskih "Zlatnih malina" uz kapitalne komercijalne i umetničke promašaje kakvi su bili "Vodeni svet" (1995) i "Poštar" (1997), Kostner je - dakle - žudeo da filmom "Bez zaklona" dođe do svojevrsnog autorskog iskupljenja, a na kraju je dosegao upravo suprotno. Jer, ako je tokom 90-ih, posle nesuvislog i teško objašnjivog trijumfa "Igre s vukovima" (1990), možda mogao da se toleriše kao neshvaćen i ipak uporan, ili kao starinski nepokolebljiv i smešno dezorijentisan, onda je sada definitivno jasno da na mestu tog neprilagođenog celuloidnog avanturiste zapravo stoji samo jedna umorna i jadna persona lišena svakog umetničkog i ideološkog integriteta i vizije.

#27 chandra

chandra
  • Members
  • 2,782 posts

Posted 13 February 2004 - 12:23

Juce:

Running Man, The (1963)

Directed by Carol Reed

Laurence Harvey, Lee Remick, Alan Bates...

U stvari jako volim Kinoteku. Odlazak tamo, one crvene (nekada drvene) stolice, poluprazna sala, jedini bioskop u gradu u kojem nema padobranaca, u kojem niko ne pljucka semenke okolo i ne aplaudira na kraju filma. Jedno od poslednjih kultnih mesta u Beogradu.

#28 lena lovich

lena lovich
  • Members
  • 530 posts

Posted 05 March 2004 - 22:32

Danas cula da je zlatokosi Dinko T. najavio da su 8.marta zene izuzete od placanja karata, pa ko voli....

#29 Mravojed

Mravojed
  • Members
  • 125 posts

Posted 06 March 2004 - 12:10

Bio sam u kinoteci 4.3. da pogledam Jesenjnu sonatu i dosli smo oko 15 min pre pocetka a karte su vec bile rasprodate. Jedno vreme nisam isao ali ovo mi se nikad nije desilo, kinoteka rasprodata i to jos Bergman. Jer to sad neka moda zbog festa ili je to bilo organizovano. Nista me vise ne iznenadjuje u obom gradu.

#30 Rain Girl

Rain Girl
  • Members
  • 2,803 posts

Posted 06 March 2004 - 13:23

Bio sam u kinoteci 4.3. da pogledam Jesenjnu sonatu i dosli smo oko 15 min pre pocetka a karte su vec bile rasprodate. Jedno vreme nisam isao ali ovo mi se nikad nije desilo, kinoteka rasprodata i to jos Bergman. Jer to sad neka moda zbog festa ili je to bilo organizovano. Nista me vise ne iznenadjuje u obom gradu.

:lol: Nije samo zbog FESTa, dobar deo interesantnih projekcija u Kinoteci je uvek rasprodat i dan dva unapred, a kad je FEST sve je uglavno rasprodato!
U svakom slucaju pozitivno...Ne vidim zbog cega te to iznenadjuje...