Jump to content


Photo

San svakog pasulja je da prdne u čabar!


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
77 replies to this topic

#16 pixy

pixy
  • Members
  • 4,111 posts

Posted 20 October 2003 - 06:21

i ja se chesto pitam kako to da neki ljudi uspeju na ONOME da zaradjuju pare.

nego, kako bi vi na primer reklamirali dotichni shampon, ulozak, pelenu ili prashak (poznato je da su to nocne more za reklamne agencije, svi popadaju ko pred staljingradom na tim temama)

ja verujem da su to noćne more za reklamiranje, uostalom rezultati njihove borbe mogu da se vide na TV-u non stop. ne mogu da verujem da je glavna žvaka kod reklamiranja uložaka da žena bude bezbrižna itd. ispada da su žene toliko istraumirane ciklusom da je to eNverovatno. ne znam, nisam žena, možda ta reklama i funkcioniše kako treba. svi ti proizvodi koje navodiš nekako čine najveći deo stvari koje se reklamiraju, pa me zaista i ne čudi nedostatak floskula koje bi mogli da upotrebe. naša ingenioznost u reklamiranju se već pokazala primerima sa wc papirom (lik na wc šolji) i uložaka koje reklamiraju navodne manekenke i stjuardese. pardon, zaboravih wash&go.

elem, gadi mi se nedostatak ideja u tom sektoru. nemam ideja kako da reklamiram te proizvode, to nije moj posao. ono što ja radim ima svoje noćne more i verujem da niko ne bi bio u mojoj koži, sem onih koji uvek kukaju kako je neko bolje prošao u životu :lol:

#17 Gojko & Stojko

Gojko & Stojko
  • Members
  • 3,000 posts

Posted 20 October 2003 - 07:39

Ne znam kako se u majcici trenutno reklamira pivo (poslednje cega se ja secam je bio Sinisa sa "Stvarno najbolje" ili Vlade Divac koji se zamalo ne polije sa, cini mi se, valjevskim).
Ovde ima jedna mnogo gotivna reklama za Tooheys New - kao ide tip ulicom i vodi slatkog belog psica za sobom, kad ga spaze ortaci iz paba i zovu unutra. Tip pogleda u natpis "No Dogs Allowed" i iskusno stavlja tamne naocare, ulazi unutra sa sve psicem i narucuje:
"Schooner of New, please", na sta mu barmen odgovara (svi u pabu se ucute):
"Sorry mate, no dogs allowed".
Tip nastavlja:
"This is a guide dog, mate", na sta ce barmen:
"Guide dogs are German Shepherds or Labradors" - a tip ce spremno:
"What did they give to me?", na sta svi prsnu u smeh, i neko dobacuje: "Give that man a New!" (sto je endline za sve Tooheys New reklame).

Share & Enjoy

#18 Bata.Ilich

Bata.Ilich
  • Members
  • 5,646 posts

Posted 20 October 2003 - 10:02

Da, ulosci kao tema reklama su mi uvek upadali u oci po jednoj stvari - aktivnosti. Ok, razumem da zele da prikazu kako su zene u tom trenutku nasmejane zbog neke srece i zadovoljstva (kao) i sto zele da prikazu kako "ti dani nisu nista razliciti od ostalih", ali ga, brate, preterase; u svakoj reklami za uloske, riba ne samo da se osmehuje od srece sto je dobila, nego i dize tegove, vozi bajk po planini (uspon barem 75%), igra balet, raduje se sto "moze da nosi najtanju tangu bas svaki dan u mesecu", itd.

Primer stupidne reklame je (meni omiljena reklamno-pljuvacka firma) Kinder; ona kada tip vozi pikap kroz neku pustinju (Arizona ili Nevada). Odjednom, nailazi na kera (dalmatinac) kako stopira usred te pustinje. Pusta ga unutra i pocne da prica sa njime. Odjednom, ker na mestu suvozaca pocinje da se pretvara u ribu. Da se meni to desilo, doziveo bih srcku na licu mesta - u najmanju ruku bih legao na kocnicu i izazvao saobracajku. Medjutim, sta momak radi? Nudi joj cokoladu, hvaleci je (cokoladu, ne ribu). Onda ona, odusevljena cokoladom, odlucuje da ponese sa sobom ostatak cokolade i tipa (sve sa pikapom), podrize prstic i oni polecu... Covek prosto pozeli da kupi odmah celo paklo doticne cokolade, zar ne?




P.S. Marketing @Alan:

- "Dobar dan, dajte mi 75 deka cvijeca, idem muzu na grob"
- "Da vam zamotam ili cete ih potrositi ovdje?"

#19 maxivida

maxivida
  • Members
  • 3,167 posts

Posted 20 October 2003 - 10:17

Primer stupidne reklame je (meni omiljena reklamno-pljuvacka firma) Kinder; ona kada tip vozi pikap kroz neku pustinju (Arizona ili Nevada). Odjednom, nailazi na kera (dalmatinac) kako stopira usred te pustinje. Pusta ga unutra i pocne da prica sa njime. Odjednom, ker na mestu suvozaca pocinje da se pretvara u ribu. Da se meni to desilo, doziveo bih srcku na licu mesta - u najmanju ruku bih legao na kocnicu i izazvao saobracajku. Medjutim, sta momak radi? Nudi joj cokoladu, hvaleci je (cokoladu, ne ribu). Onda ona, odusevljena cokoladom, odlucuje da ponese sa sobom ostatak cokolade i tipa (sve sa pikapom), podrize prstic i oni polecu...    Covek prosto pozeli da kupi odmah celo paklo doticne cokolade, zar ne?

To nije reklama za Kinder, nego za Duplo. :lol:

Kinder ima dovoljno svojih stupidnosti, nemoj mu još napakivati i tuđe. How about that old one o Kinder čokoladi koja je toliko puna mleka, da čovek to može da vidi, okusi i čuje?! Ili serijal sa braćom Kličko u glavnim ulogama? Ili Kinder Pengui, "veličine mobilnog telefona" --> ne trebaju ti dve ruke da ga jedeš? :lol: :lol: :lol:

#20 Dunadan

Dunadan
  • Members
  • 12,305 posts

Posted 20 October 2003 - 14:15

Da, ulosci kao tema reklama su mi uvek upadali u oci po jednoj stvari - aktivnosti. Ok, razumem da zele da prikazu kako su zene u tom trenutku nasmejane zbog neke srece i zadovoljstva (kao) i sto zele da prikazu kako "ti dani nisu nista razliciti od ostalih", ali ga, brate, preterase; u svakoj reklami za uloske, riba ne samo da se osmehuje od srece sto je dobila, nego i dize tegove, vozi bajk po planini (uspon barem 75%), igra balet, raduje se sto "moze da nosi najtanju tangu bas svaki dan u mesecu", itd.

da
reklame za usloshke su toliko uchestale da su se valjda smuchile svakoj zeni, da ne pominjem mushkarce.
i bash to, ispada da svaka jedva cheka da dobije kako bi se osmehnula, prvi put od proshlog ciklusa.
bullshit!
i onaj osecaj suvoce... koga oni lazu? :lol: :lol: :lol:

#21 cat

cat
  • Members
  • 134 posts

Posted 21 October 2003 - 00:09

Mene kod tih reklama za uloške najviše nervira ona plava tečnost! :lol:
Ako se već prave toliko ludi, onda neka smisle nešto drugo gde ne prikazuju nikakvu tečnost, a pogotovo ne plavu! Ovako direktno vredjaju svoju ciljnu grupu, što je valjda presedan u marketingu.

Ovi produkti su namenjeni isključivo ženama a serviraju im se stvari zbog kojih bi genijalne tvorce čitavog ovog "standarda" za reklamiranje uložaka trebalo tužiti: npr. gde je famozni plavi gel i kako to da se ne osmehujem ko' sumanuta istog trenuka kad vidim a kamoli upotrebim uložak!
Toliko nepotrebnih laži zarad hipokrizije! I šta ima uopšte da ih reklamiraju! Ko mora da ih koristi, kupiće ih svejedno ili se odlučiti za elegantniju varijantu - tampone koje btw. ne reklamiraju ni upola kao sve-probleme-rešavajuće-uloške that save the day!

#22 Gonzo

Gonzo
  • Members
  • 3,133 posts

Posted 21 October 2003 - 00:39

reklama je dobra ako ne vredja nikoga (vecinu) i ako pare dobijene povecanjem prodaje prevazilaze troskove reklame.

#23 Alan Ford NY City

Alan Ford NY City
  • Members
  • 93 posts

Posted 28 October 2003 - 05:31

Još jedan primer vređanja inteligencije jeste ono:
Smanjuje bora do 40 %, ili holesterol do 40 % (margarin) ili dodatak prašku za veš koji do 65 % smanjuje taloženje kamenca.
Kako to znaju???
Stave nekog tipa, majstora i lekara odjednom i on tako lupi da pasta za zube smanjuje mogućnost karijesa do 56 %...
Ali i sama rečenica možda nije jasna.
Kao ono, popust od 5 do 60 %.
Pa 5 % pojeftini prašak za pecivo, a 30 % poklopac za kotao na lokomotivi, koji niko i neće da kupi.
Tako i ovo smanjivanje bora, možda je 2 %, ali još uvek je sve ISTINITO... U granicama obećanog.

Ali da margarin pomaže kod bolesti srca ili da smanjuje rizik, to je sranje.
Uostalom kod Deane Milović najbolje vidimo dejstvo svih pomada još od 2000. godine.
"Gde čeka 2006.?"
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#24 Bata.Ilich

Bata.Ilich
  • Members
  • 5,646 posts

Posted 28 October 2003 - 12:44

Te reklame za kozmetiku i razne preparate su vrhunac, slazem se. Jednostavno pucaju na to da se ljudi (tj. zene) ne secaju hemije iz skole. :lol:
Na primer, "otkriveno je da cink utice povoljno na peglanje bora"; zene kupuju cink-preparate i ubise se od mazanja. Tri meseca kasnije - HIT! "Preparati bazirani na bakru!"
Yebote, sta bi sa onim silnim cinkom?!?? Posto u novom preparatu nema cinka, znaci da su vas prethodnih 3 meseca lagali i polako trovali teskim metalima :lol:

U sustini, nijedan od tih preparata ne pomaze, ali valjda i ne skodi. Osim za dzep.

#25 pixy

pixy
  • Members
  • 4,111 posts

Posted 28 October 2003 - 12:58

jedna od reklama koja me uvek oduševi svojom debilnošću je ona za Aurelio - kolače i salate. Baja je katastrofalan glumac, sve je usrano napravljeno, muzika je debilna, a kad odeš tamo i naručiš dva kolača, upropastiš se.... uvek mi je neprijatno da gledam tu reklamu, mnogo je glupa.

#26 kamichak

kamichak
  • Members
  • 3,597 posts

Posted 28 October 2003 - 13:03

a titlovana reklama za grand kafu u firenci ?????
prvo se pojavila bez titla, a onda je neko resio da nam je "priblizi" :lol:

#27 luba

luba
  • Members
  • 1,254 posts

Posted 28 October 2003 - 15:25

a tek radijska reklama za dvesta zlatnika u merix proizvodima?
zanima me da li ta kolicina reklamiranja plavog gela, onog za smrad i svih mogucih praskova ima nekog efekta na populaciju koja trosi jednu pastu za zube godisnje, ili kako god da su pokazala istrazivanja.
mozda je odgovor u prvoj recenici, daj zlato, pa cu da perem carape :lol:

#28 pixy

pixy
  • Members
  • 4,111 posts

Posted 28 October 2003 - 15:35

a titlovana reklama za grand kafu u firenci ?????
prvo se pojavila bez titla, a onda je neko resio da nam je "priblizi" :lol:

nisam znao.....tj. nisam video na vreme

izbegavam reklame kad god mogu

mene u toj reklami iritira ženski glas koji na engleskom priča istoriju Firence - meni to ne zvuči kao italijanski vodič koji se muči da priča na stranom jeziku, nego kao neka naša uspijuša

beats me, nemam pojma ni da li su to snimali u Firenci

ma nije ni bitno

Kad već govorim o kafi, ono što me nervira je Srpska kafa, ili kako se već zove. Kako oni misle da mi je približe, tako što će mi pokazati nekog bolida koji neobrijan sedi na nekoj rečnoj adi i peca, a pored njega samo ker? Šta je poruka te kafe - biće vas sramota da je pijete na javnom mestu i sa nekim drugim ljudskim bićem? Otprilike im je ponestalo ideja...

#29 Bata.Ilich

Bata.Ilich
  • Members
  • 5,646 posts

Posted 28 October 2003 - 16:14

To za tipa sto sedi sam i peca su verovatno hteli da kazu da eto i kada si sam - nisi sam, ima tu neko topao i aromatican ko ce da ti pravi drustvo; ali uz takav koncept, to je lako mogla da bude reklama i za prdez :lol:

#30 Gonzo

Gonzo
  • Members
  • 3,133 posts

Posted 28 October 2003 - 19:07

U sustini, nijedan od tih preparata ne pomaze, ali valjda i ne skodi

jesi li siguran?