ja verujem da su to noćne more za reklamiranje, uostalom rezultati njihove borbe mogu da se vide na TV-u non stop. ne mogu da verujem da je glavna žvaka kod reklamiranja uložaka da žena bude bezbrižna itd. ispada da su žene toliko istraumirane ciklusom da je to eNverovatno. ne znam, nisam žena, možda ta reklama i funkcioniše kako treba. svi ti proizvodi koje navodiš nekako čine najveći deo stvari koje se reklamiraju, pa me zaista i ne čudi nedostatak floskula koje bi mogli da upotrebe. naša ingenioznost u reklamiranju se već pokazala primerima sa wc papirom (lik na wc šolji) i uložaka koje reklamiraju navodne manekenke i stjuardese. pardon, zaboravih wash&go.i ja se chesto pitam kako to da neki ljudi uspeju na ONOME da zaradjuju pare.
nego, kako bi vi na primer reklamirali dotichni shampon, ulozak, pelenu ili prashak (poznato je da su to nocne more za reklamne agencije, svi popadaju ko pred staljingradom na tim temama)
elem, gadi mi se nedostatak ideja u tom sektoru. nemam ideja kako da reklamiram te proizvode, to nije moj posao. ono što ja radim ima svoje noćne more i verujem da niko ne bi bio u mojoj koži, sem onih koji uvek kukaju kako je neko bolje prošao u životu