Jump to content


Photo

skola fotograije


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
11 replies to this topic

#1 todosije

todosije
  • Members
  • 30 posts

Posted 06 September 2003 - 11:45

da li kod nas postoji neka ozbiljna ustanova koja skoluje fotografe ili se za to mora ici u inostranstvo???

nije moguce da su svi fotografi kod nas amateri???

pozdrav!

#2 toscatuvia

toscatuvia
  • Members
  • 4 posts

Posted 10 September 2003 - 11:54

ima sigurno ,trebalo bi da se raspitas u photo radnjama, nego mene jako interesuje fotografija ali nemam aparat pa sta mi preporucujes( neko mi rece da su zenitovi aparati dobri za pocetnike)
da li si cuo za prodaju aparata u skc , mozda tamo dobijes odgovor.

pozdrav

#3 pametnica

pametnica
  • Members
  • 2,125 posts

Posted 10 September 2003 - 14:01

I mene strasno zanim fotografija. Totalni sam amater! Vise bi me zanimao neki kurs forografije, nista ultra profesionalno. Hajde ako neko zna i za nesto takvo neka napise.
Jedina stvar koja me je odvracala od fotografije je cinjenica da je to jako skup hobi. Da li je? Koliko otprilike para jede ?

#4 voja i

voja i
  • Members
  • 3,917 posts

Posted 10 September 2003 - 15:16

ima sigurno ,trebalo bi da se raspitas u photo radnjama...

Por el amor de Díos, to je kao kad bi ga poslao kod molera da ga pripremi za prijemni na likovnu akademiju. :lol:

#5 zzzzz

zzzzz
  • Members
  • 2,055 posts

Posted 12 September 2003 - 02:34

Bio je ranije (pre nekoliko godina) kurs fotografije na N.U. "Bozidar Adzija", ul. Bozidara Adzije 3.

#6 pametnica

pametnica
  • Members
  • 2,125 posts

Posted 12 September 2003 - 09:58

Znam da je bilo, mislim da jos imaju, ali mi se cini da su sv i kursevi na BA totalni shit.

#7 todosije

todosije
  • Members
  • 30 posts

Posted 13 September 2003 - 13:16

e ovo sam nasao pre par dana na dizajn-zoni..

Udruzenje profesionalnih fotografa srbije-skola fotografije
http://www.dizajnzon...opic.php?t=5440