Posted 15 April 2017 - 18:35

Bravo Bottas

Lep rezultat za Rendžu. 

#33 Doorn

Doorn
  • Members
  • 14,739 posts

Posted 15 April 2017 - 20:01

Kaze Max da nije mogao napraviti bolji krug zbog Masse. Zasmetao mu. Nije imao vremena da ugrije gume za bolji krug. Suyra kaze ima sanse za borbu sa kojoma dok je merc jos nedostizan.

#34 Downforce

Downforce
  • Members
  • 4,995 posts

Posted 15 April 2017 - 20:22

Valteri je bio odlican. Mislim da bi mogao da padne i prvenac sutra. :)

#35 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 15 April 2017 - 20:43

Pola sekunde na PP, slabo....

Kakve su penalizacije?

Ili je ovo i grid sutra?

#36 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 15 April 2017 - 21:23

Pola sekunde na PP, slabo....

Kakve su penalizacije?

Ili je ovo i grid sutra?

Alonso menja pun q stvari na bolidu, ne znam da li mu za to sleduje kazna. Osim toga cini mi se da su svi OK.

#37 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 15 April 2017 - 23:35

ywSc1Gn.jpg

C9eU-gOXYAA8X-Z.jpg

Što se tiče menjanja komponenti, evo stanja do kvala:

* Menjač: Kvjat, Alonso, Verlajn i Strol

* Elektronika: Fetel, Fandorn, Hulkenberg

* Motor s unutrašnjim izgaranjem: Rajkonen, Fandorn, Kvjat, Hulkenberg

* Turbo: Rajkonen, Fandorn, Fetel, Kvjat, Hulkenberg

* MGUH: Rajkonen, Fandorn, Fetel, Kvjat, Hulkenberg

* MGUK: Sajnc, Fandorn, Grožan, Magnusen, Hulkenberg

* Baterija: Fetel

C9eO3naXgAIZjwp.jpg

#38 leone

leone
  • Members
  • 3,630 posts

Posted 16 April 2017 - 00:27

Toto kaze da razlika nije realna. Kao Ferari je imao problema sa podupravljanjem i sutra ocekuje da budu bolji. Sent from my LG-H850 using Tapatalk

Navodno imaju setup za trku da bi sacuvali zadnje gume pa stoga podupravljanje...nadam se da ne laze ;)

#39 Downforce

Downforce
  • Members
  • 4,995 posts

Posted 16 April 2017 - 08:09

Toto da laze - ma kaaaaaakvi...

#40 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 16 April 2017 - 08:23

Ja ću biti u kolima, negde u Bayernu verovatno kad počne trka, Down, navijaj i za mene, pls.

#41 Desiderius 86

Desiderius 86
  • Members
  • 826 posts

Posted 16 April 2017 - 08:32

Jel ima neka dobra aplikacija gde može da se prati čitav tok trke Makar pozicije ako ništa drugo

#42 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 16 April 2017 - 10:40

Alonsov mehaničar Mark Koks:

I really need this week to be over. I feel broken

jošš...

He was an elephant and then a shark in China, but Fernando Alonso says he will need to be a "quick camel" in the desert on Sunday after more Honda engine woe in qualifying for the Bahrain Grand Prix.

Three days after the shock announcement he will contest this year's Indy 500 instead of the Monaco Grand Prix, Alonso was brought back to earth with a bang in Bahrain as his Honda engine blew up in Q2. The problem has been traced to the MGU-H and will require a full power unit change overnight.

Alonso has been driving around the limitations of Honda's troublesome power unit so far this season, saying he pushed "like a big animal" in China just to line up 13th, before mastering the wet start like a "shark" the following day, where he ran as high as sixth before retiring. With a bleak outlook for Sunday's race Alonso was happy to continue the animal-themed assessments of his chances.

"Here it has to be something from the heat," he said. "[I will be] a quick camel tomorrow!"

Alonso certainly had the hump after his Q2 failure, something he is convinced cost him a place higher up the order.

"The lap was good, until the last corner I was half a second faster than in Q1, but I went on the throttle and it blew up. Unfortunately that's the situation and we see tomorrow what we can do. The lap was good, we were going to be somewhere between 12th and 14th, again, as in the first two races, but the engine blew up and I just dived into the pits."

The Spaniard also used his Q1 lap times to once again point to the strength of McLaren's chassis, which the team believes is one of the best in the field.

"The midfield was extremely tight, we should have been between P12 and P14, in Q1 we were just 1,2s away from the faster car and with the power deficit we have, in this track, that clearly demonstrates we have one of the best chassis in the field."

#43 Downforce

Downforce
  • Members
  • 4,995 posts

Posted 16 April 2017 - 11:36

I ja sam na putu, ali se nadam da stizem za trku

#44 Ripper

Ripper
  • Members
  • 4,494 posts

Posted 16 April 2017 - 11:46

Jel ima neka dobra aplikacija gde može da se prati čitav tok trke Makar pozicije ako ništa drugo

Imas ovaj tviter nalog autosporta gde izbacuju update sa staze svako malo.

https://twitter.com/...ve/with_replies

#45 Hertzog

Hertzog
  • Members
  • 2,572 posts

Posted 16 April 2017 - 12:43

Ja odoh kod mojih na rucak i bice neke rodbine, ne mogu se ljutiti na mene sto gledam F1 njima iza ledja. Ipak je danas veliki praznik i vreme prastanja :lol+: