Jump to content


Photo
- - - - -

Mercedes 2016


  • Please log in to reply
75 replies to this topic

#1 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 19 February 2016 - 16:18

Prvi spijunski snimci novog bolida:

 

http://www.skysports...stone-shakedown

 

screen-shot-2016-02-19-at-13-24-51.png


Edited by Rad-oh-yeah?, 19 February 2016 - 16:20.

  • 0

#2 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 19 February 2016 - 21:29

Moćno izgleda, crno nam se piše :) još par fotki:
 
Cbk82PbVAAAVKLm.jpg
 
Cbl_JxNVAAAIv6q.jpg
 
Na gornjoj slici vidljiva su dva pomoćna usisnika za hlađenje komponenti, ako dodamo veličinu istoga s donje slike ispada da će celokupni usisnik biti ogroman.
Sudeći po ovom selfiju Nika Rozberga, Mercedes je malčice kopirao dizajn usisnika motora s prošlogodišnjeg modela Tora Rosa.Masivno izgleda ta rupa:
CblBEx3UcAAm6Q7.jpg
  • 0

#3 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 19 February 2016 - 23:05

Ma razbićemo ih! :lol+:


  • 1

#4 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 20 February 2016 - 01:15

Ako je ikada vreme za tračeve, onda je to sada:

  • pogon lagano dohvata 900 bhp, procena je da je to oko 70% mogućnosti, ograničavajući faktori su disipacija toplote, nedostatak mehaničkog prijanjanja i potrošnja goriva
  • nazviždali su pritisak ubrizgavanja i napravili pomak u formiranju smeše u cilindru. Gorivo se u cilindre ubrizgava tako da se na čelu klipa javlja ograničena zapremina vrlo bogate smeše, a da je ostatak prostora u ciilindru ispunjen vrlo siromašnom smešom. Znači 2% prostora je pun goriva, a ostalih 98% je skoro sam vazduh. Glavne prednosti ovakvog koncepta se ogledaju u smanjenoj potrošnji goriva, manjem zagrevanju komore (uz veće naprezanje klipova), bržem porastu obrtnog momenta "iz nule" tj. ubrzavanju iz "lakat" krivine
  • problemi su divlji pikovi obrtnog momenta na točkovima i uprkos svim merama za povećanje termičke efikasnosti, poprilična "proizvodnja" toplote.

 

O šasiji nisam ništa čuo, osim da će ići na nož zguza ne bi lepili bolid pozadi.

 

Izgleda da su opet stvorili zverčinu. Koliko će bit pouzdan, videćemo.

 

 

 

'Ajd d'odem malo u off. Srpski i hrvatski jezik (što je za mene isti qratz) su uključeni po prvi put kao sistemski jezici u jedno mercedesovo vozilo. U pitanju je nova e klasa čija se svetska promocija za zaposlene u Daimleru odigrava u Dubrovniku. Hiljade ljudi iz čitavog sveta će dolaziti u Dubrovnik, na naše podneblje, da se upoznaje sa novom tehnologijom koja će podosta promeniti način kako se koristi automobil.

Druga stvar na koju sam još i više ponosan, je da je R&D prepustio kreiranje svih linija na srpskom i hrvatskom jeziku trening centru mercedesa u Beogradu. I nisu promenili ni jednu jedinu reč koju smo ubacili u kod uz pomoć naših kolega i dugogodišnjih prijatelja iz Hrvatske.

 

Ne pišem ovo samo da bih se kurtzhio :s_d: nego da bih dao jedan mali primer kako ljudi sa ovog područija mogu biti napredni i plodotvorni kada nisu zauzeti klanjem i merenjem čija ćuna duža.

 

Sorry na off-u, moradoh ovo kasti...


  • 5

#5 zoran59

zoran59
  • Members
  • 10,124 posts

Posted 20 February 2016 - 04:57

  • nazviždali su pritisak ubrizgavanja i napravili pomak u formiranju smeše u cilindru. Gorivo se u cilindre ubrizgava tako da se na čelu klipa javlja ograničena zapremina vrlo bogate smeše, a da je ostatak prostora u ciilindru ispunjen vrlo siromašnom smešom. Znači 2% prostora je pun goriva, a ostalih 98% je skoro sam vazduh. Glavne prednosti ovakvog koncepta se ogledaju u smanjenoj potrošnji goriva, manjem zagrevanju komore (uz veće naprezanje klipova), bržem porastu obrtnog momenta "iz nule" tj. ubrzavanju iz "lakat" krivine

....

Sorry na off-u, moradoh ovo kasti...

 

Jos malo off...

Amater sam, znam tek toliko da budem opasan po sebe i okolinu. Mozes li negde pojasniti (ili preporuciti sajt/literaturu) kako ovo kvotovano funkcionise?

 

O tim stvarima sam citao kad se pojavilo direktno ubrizgavanje, a pre toga kad su se pojavile glave sa dve svecice. Pa se teoretisalo o "flame front speed" i uopste o brzini sagorevanja, rezultatnom pritisku u cilindru i u kada/kako kojem polozaju klipa (izrazenom u stepenima obrta) itd.

 

Da mi je sve jasno - pa, bas i nije.

Ja sam pun anegdota i prakticnih resenja, ali stvarno bih voleo da razumem zasto i kako nesto radi - ne samo da radi.

 

troll off...


  • 0

#6 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 20 February 2016 - 10:18

Zorane, guglaj stratified cobustion i biće ti jasnije. Fora je u ubrizgavanju takvom da se formira vrlo bogata smeša u malom i ograničenom delu cilindra, dok je ostatak komore popunjen maltene samo vazduhom. Taj deo pun goriva je "generator" sagorevanja koji "tera" i onaj deo siromašne smeše da sagori.
Fora je da imaš svećicu koja može da proizvede takvu varnicu koja može da upali taj sloj bogat goriva. Takođe, treba ti sophisticated dizna und komora za sagorevanje.
U F1 je Mercedes odmah krenuo sa ovim konceptom, a sada se priča da su ostvarili dodatnu optimizaciju procesa sagorevanja.
  • 1

#7 Downforce

Downforce
  • Members
  • 4,995 posts

Posted 20 February 2016 - 18:20

Maltene svo hladjenje prebaceno na usisnik iznad glave vozaca. Bocni usisnici minimizirani do bola.

 

m3mpygK.png?1

 

Anoreksican kao manekenka :ph34r:


  • 1

#8 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 20 February 2016 - 18:33

I evo ga, konačno su ga predstavili preko crteža kojeg je naslikao Marčelo Barengi:

 

CbrKP5gWIAAjyv6.png


  • 0

#9 "Doc" Holliday

"Doc" Holliday
  • Members
  • 2,430 posts

Posted 20 February 2016 - 19:52

Ma razbićemo ih! :lol+:

ali juce :rotflmao: :rotflmao:


  • 0

#10 Downforce

Downforce
  • Members
  • 4,995 posts

Posted 20 February 2016 - 23:52

i-find-your-lack-of-faith-disturbing-thu

 

Ja sam uz Ascarija :P


  • 2

#11 Hertzog

Hertzog
  • Members
  • 2,572 posts

Posted 21 February 2016 - 00:17

Je suis Ascari :lol+:
  • 2

#12 Wingman

Wingman
  • Members
  • 1,585 posts

Posted 21 February 2016 - 10:31

 
 

.@MercedesAMGF1 reveals its 2016 #F1 car as it chases third year of domination: http://beta.autospor...s-2016-f1-car… 

 

CbuVZWdWEAAT6Xy.jpg

 
 

No 'launch spec' for Mercedes - W07 will start testing nearly in Melbourne trim: http://beta.autospor...elbourne-spec… 

 

CbufmihWEAASrdi.jpg


  • 0

#13 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 21 February 2016 - 10:45

Mislim da su i što se aerodinamike tiče išli punom snagom. Airbox je ogroman, upravo iz razloga tesnog pakovanja pozadi. I Ferari i MGP su izgleda koristili "produvacanje" preko airboxa ne bi li dobili sumanuto kompaktne proporcije pozadi. Ideja je nahraniti vazduhom zadnje krilo, ne bi li aerodinamički grip nadoknadio očigledni manjak mehaničkog gripa. Izgleda da se aerodinamika vraća na velika vrata u F1.

Attached Files


  • 0

#14 Downforce

Downforce
  • Members
  • 4,995 posts

Posted 21 February 2016 - 11:12

osvetljen.jpg

 

Malo sam se igrao sa osvetljenjem zadnjeg dela. Zver. Prelepa makina. Uopste su bolidi prilicno fenomenalnog izgleda za sada.


  • 2

#15 4_Webber

4_Webber
  • Members
  • 17,335 posts

Posted 21 February 2016 - 11:14

Daj molim te neki strucni komentar Meklarena :D Svima je interesantan Meklarenov nos za sada


  • 0