Prvi spijunski snimci novog bolida:
http://www.skysports...stone-shakedown
Edited by Rad-oh-yeah?, 19 February 2016 - 16:20.
Posted 19 February 2016 - 16:18
Prvi spijunski snimci novog bolida:
http://www.skysports...stone-shakedown
Edited by Rad-oh-yeah?, 19 February 2016 - 16:20.
Posted 19 February 2016 - 21:29
Posted 19 February 2016 - 23:05
Ma razbićemo ih!
Posted 20 February 2016 - 01:15
Ako je ikada vreme za tračeve, onda je to sada:
O šasiji nisam ništa čuo, osim da će ići na nož zguza ne bi lepili bolid pozadi.
Izgleda da su opet stvorili zverčinu. Koliko će bit pouzdan, videćemo.
'Ajd d'odem malo u off. Srpski i hrvatski jezik (što je za mene isti qratz) su uključeni po prvi put kao sistemski jezici u jedno mercedesovo vozilo. U pitanju je nova e klasa čija se svetska promocija za zaposlene u Daimleru odigrava u Dubrovniku. Hiljade ljudi iz čitavog sveta će dolaziti u Dubrovnik, na naše podneblje, da se upoznaje sa novom tehnologijom koja će podosta promeniti način kako se koristi automobil.
Druga stvar na koju sam još i više ponosan, je da je R&D prepustio kreiranje svih linija na srpskom i hrvatskom jeziku trening centru mercedesa u Beogradu. I nisu promenili ni jednu jedinu reč koju smo ubacili u kod uz pomoć naših kolega i dugogodišnjih prijatelja iz Hrvatske.
Ne pišem ovo samo da bih se kurtzhio nego da bih dao jedan mali primer kako ljudi sa ovog područija mogu biti napredni i plodotvorni kada nisu zauzeti klanjem i merenjem čija ćuna duža.
Sorry na off-u, moradoh ovo kasti...
Posted 20 February 2016 - 04:57
- nazviždali su pritisak ubrizgavanja i napravili pomak u formiranju smeše u cilindru. Gorivo se u cilindre ubrizgava tako da se na čelu klipa javlja ograničena zapremina vrlo bogate smeše, a da je ostatak prostora u ciilindru ispunjen vrlo siromašnom smešom. Znači 2% prostora je pun goriva, a ostalih 98% je skoro sam vazduh. Glavne prednosti ovakvog koncepta se ogledaju u smanjenoj potrošnji goriva, manjem zagrevanju komore (uz veće naprezanje klipova), bržem porastu obrtnog momenta "iz nule" tj. ubrzavanju iz "lakat" krivine
....
Sorry na off-u, moradoh ovo kasti...
Jos malo off...
Amater sam, znam tek toliko da budem opasan po sebe i okolinu. Mozes li negde pojasniti (ili preporuciti sajt/literaturu) kako ovo kvotovano funkcionise?
O tim stvarima sam citao kad se pojavilo direktno ubrizgavanje, a pre toga kad su se pojavile glave sa dve svecice. Pa se teoretisalo o "flame front speed" i uopste o brzini sagorevanja, rezultatnom pritisku u cilindru i u kada/kako kojem polozaju klipa (izrazenom u stepenima obrta) itd.
Da mi je sve jasno - pa, bas i nije.
Ja sam pun anegdota i prakticnih resenja, ali stvarno bih voleo da razumem zasto i kako nesto radi - ne samo da radi.
troll off...
Posted 20 February 2016 - 10:18
Posted 20 February 2016 - 18:20
Maltene svo hladjenje prebaceno na usisnik iznad glave vozaca. Bocni usisnici minimizirani do bola.
Anoreksican kao manekenka
Posted 20 February 2016 - 18:33
I evo ga, konačno su ga predstavili preko crteža kojeg je naslikao Marčelo Barengi:
Posted 20 February 2016 - 19:52
Ma razbićemo ih!
ali juce
Posted 20 February 2016 - 23:52
Ja sam uz Ascarija
Posted 21 February 2016 - 00:17
Posted 21 February 2016 - 10:31
.@MercedesAMGF1 reveals its 2016 #F1 car as it chases third year of domination: http://beta.autospor...s-2016-f1-car…
No 'launch spec' for Mercedes - W07 will start testing nearly in Melbourne trim: http://beta.autospor...elbourne-spec…
Posted 21 February 2016 - 10:45
Posted 21 February 2016 - 11:12
Malo sam se igrao sa osvetljenjem zadnjeg dela. Zver. Prelepa makina. Uopste su bolidi prilicno fenomenalnog izgleda za sada.
Posted 21 February 2016 - 11:14
Daj molim te neki strucni komentar Meklarena Svima je interesantan Meklarenov nos za sada