SF16-H
SF16T.jpg 32.97KB 19 downloads
SF16T 2.jpg 43.54KB 20 downloads
SF16T 3.jpg 22.95KB 18 downloads
SF16T 4.jpg 57.5KB 17 downloads
Edited by Wingman, 19 February 2016 - 14:48.
Posted 19 February 2016 - 14:19
SF16-H
SF16T.jpg 32.97KB 19 downloads
SF16T 2.jpg 43.54KB 20 downloads
SF16T 3.jpg 22.95KB 18 downloads
SF16T 4.jpg 57.5KB 17 downloads
Edited by Wingman, 19 February 2016 - 14:48.
Posted 19 February 2016 - 14:42
Short short nose, pull rod susp and ld front wing
New top panel on nose. An S-duct is coming
Ferrari revert to push-rod set-up for F1 2016 season on SF16-H: http://skysports.tv/Uu39Ro
Edited by Wingman, 19 February 2016 - 15:43.
Posted 19 February 2016 - 14:57
Posted 19 February 2016 - 15:57
Lep bolid!
Posted 19 February 2016 - 16:01
Pazi kako je agresivan zadnji kraj:
Posted 19 February 2016 - 16:22
Jedva čekam Dasubov komentar.
Posted 19 February 2016 - 17:19
Ti li si Jurgene...
Jako lepo izgleda.
'Ajmo Dasubo i Down, stručne komentare.
Posted 19 February 2016 - 17:30
Da je lep, lep je. Al kad bi mogao da napadne Mecke...
Posted 19 February 2016 - 17:34
Obično kad je lep, bude i spor. Nadam se da neće biti taj slučaj.
Posted 19 February 2016 - 17:47
Spakovali su zadnji kraj tesnje i od lanjskog Meklarena. Ovo je totalni Size Zero, il' pukovnik il' pokojnik pristup.
Posted 19 February 2016 - 18:14
Jebacki ovo izgleda. Prijatno sam iznenadjen.
Nadam se samo da nisu bili samouvereni oko hladjenja bez osnova.
Edited by Downforce, 19 February 2016 - 18:25.
Posted 19 February 2016 - 19:13
Posted 19 February 2016 - 20:57
Radikalne promjene, ne mogu docekati 20.3.
Ono sto je izvjeso nabacili su sponzora, masala!!
Posted 19 February 2016 - 23:14
Posted 20 February 2016 - 00:36
Želim da ovaj auto bude brz i da dobija trke. To bi bilo dobro za F1.
Ali...
Prednji kraj je copy paiste Merc filozofija najbolje vidljiva na prošlogodišnjem Vilijamsu, sa wanna be venturijem i ubrzavanjem oko "kljuna". Pogotovu se to upadljivo poklapa sa promenom sistema ogibljenja napred. Dok su prošle godine želeli "miran" prednji kraj sa dugačkim nosom koji je trebalo da zakucava kljun u patos, ove godine je izgleda igranka da se što više vazduha pošalje odazad kako bi kokakoličast zadnji deo bio zalepljen za patos i time što efikasnije koristio motor i manje drao gume.
Ubeđen sam da imaju neku šemu "provetravanja" prostora za pogon iz više razloga. Prvo vido sam neke rupe oko "trostrukog" auspuha. Mož' biti i da se tripujem, ali čim su ga odazad tesno napravili ili su mnogo dobri na hladnjacima ili su mnogo dobri na "provetravanju". Ili oboje.
Uostalom, Alison je dosada pokazao da zna da napravi auto koji dobro radi kada je vruće.
Tu mi je najzanimljiviji airbox, jer mi dismr da se tu krije zapakovan dodatni hladnjak koji je delimično odgovoran za to tesno pakovanje zguza.
Pored toga mislim da su sigurno napredovali i na smanjenju termičkih gubitaka na pogonskoj jedinici i da se sada sigurno oslobađa manje toplote.
Očigledno je da je na Alisona silno uticao w06, a zadnji kraj je definitvno na tragu prošlogodišnjeg Meklarena.
Mož' biti da je ofarban u crveno-belo (i napred zvezdo lealeeeee ), ali dragi moji, meni ovo liči na hibrid Meklaren Mercedesa.
I zato mi budi nostalgiju.
Zezam se. Neka je sa srećom tifozi.
Forza Ferrari