Jump to content


Photo
- - - - -

VN SAD 2014, Ostin


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
98 replies to this topic

#76 Jurgen

Jurgen
  • Members
  • 6,514 posts

Posted 03 November 2014 - 18:50

Pa eto poslednja je i zato vredi duplo, takva su pravila. Kome se ne sviđa ne mora da učestvuje, ni da gleda. Po meni je bolje da poslednja trka vredi duplo, nego da se bodovi dodeljuju za pol pozicije, najbrže krugove i najviše krugova provedenih u vođstvu, jer su to manje više nebitne stavke, a mnoge serije ih primenjuju. I u tenisu na Mastersu u Londonu svaka pobeda donosi 200 poena, a nije tako na ostalim turnirima...

Možda nije fer, ali je tako. Verovatno nije fer, ali nije ni to da se Alonso, Fetel i Raikonen vuku po 6,7,8 mestu... Tako da su razna pravila omogućila i Hamiltonu i Rozbergu ovogodišnje rezultate, pa oni nemaju nikakva prava da se žale.



#77 Dzoni_m

Dzoni_m
  • Members
  • 1,793 posts

Posted 03 November 2014 - 18:53

A sta ako gremlin udari u Brazilu i Hamilton ne zavrsti trku nego je Niko uzme i udje u Jabadabudabi sa poenom prednosti?
 
I onda "trkacki incident" na startu gde se cuknu i obojica zavrse pored staze?
 
Mislim, cak i da bude istinski trkacki incident niko ne bi oprao ni Mercedes ni Nika posle toga. A ni Hamiltona, da je situacija obrnuta.
 
Jednostavno se namesta na lose, jedina nam je nada da ce zadnja trka biti ubibog dosadna da ne bude ikakvih kontroverzi.

 
Da i ta teorija je potpuno realna. Cela prica je toliko gadna za tim duplim poenima da to nije normalno. Poptuno idiotski
 

Ja bih baš voleo da Niko uzme titulu u poslednjoj trci zahvaljujući duplim bodovima.
Ne vidim šta je tu toliko gore od onih pravila kada su se računale samo najuspešnije trke, samo mislim da bi bilo bolje da poslednja trka traje dosta duže od ostalih, recimo 500km ili tako nešto, ali s obzirom na pravila o gorivu, znam da je to nemoguće. I u košarci neka ekipa bude ubedljivo najbolja u regularnom delu sezone, pa ispadnu u plejofu, u fudbalu odlučuje famozni gol u gostima....

 
Radoye ti jhe lepo objasnio. Playoff je nesto drugo i drugacije zamisljeno, Cup isto tako. Ovde nema "najuspesnijih trka" niti bilo cega. Svaka trka za sebe i jednak broj poena. To sto ti najvijas za Rosberga je tvoja stvar. Rosberg nije zasluzio titulu ovde godine. Nazalost, moze da se desi da je uzme na glupost. 

 

Za ovaj poslednji post, mogu samo da ti kazem da ti ne treba da gledas F1. Ako vec gledas neku "tradiciju" (sudeci po tome da je nesto pogresno se Alonso, Fetel i Raikonen vuku po 7,8,9 mestu) ond ata trka u pizidi materini ne treba ni da se vozi, jer nema nikakav kvalitet. I nikakva "razna pravila" nisu omogucija Rosbergu i Luisu ovogodisnje rezultate, vec rad u Mercedesovih zaposlenih za 4 godine. 


Edited by alpiner, 04 November 2014 - 07:54.


#78 Jurgen

Jurgen
  • Members
  • 6,514 posts

Posted 03 November 2014 - 19:24

Nisam rekao POGREŠNO, već da možda nije fer jer su isto tako ljudi u Ferariju i Red Bulu vredno radili prethodnih godina.

 

Ako promene pravila nisu omogućile ovakvu dominaciju Mercedesa, ja neću više napisati nijedan post vezan za F1. Pa pre samo godinu dana Fetel je pobedio na DEVET trka za redom, dok je Mercedes na tih 9 trka od plasmana na podijum imao jedno drugo mesto Rosberga i po jedno treće Hamiltona i Rosberga. 



#79 Jurgen

Jurgen
  • Members
  • 6,514 posts

Posted 03 November 2014 - 19:27

 

Radoye ti jhe lepo objasnio. Playoff je nesto drugo i drugacije zamisljeno, Cup isto tako. Ovde nema "najuspesnijih trka" niti bilo cega. Svaka trka za sebe i jednak broj poena. To sto ti najvijas za Rosberga je tvoja stvar. Rosberg nije zasluzio titulu ovde godine. Nazalost, moze da se desi da je uzme na glupost. 

 

 

 

Hamilton je imao 2 kvara u trkama ove godine, a Rosberg 3. 



#80 Dzoni_m

Dzoni_m
  • Members
  • 1,793 posts

Posted 03 November 2014 - 19:59

Hamilton je imao 2 kvara u trkama ove godine, a Rosberg 3. 

 

?! Pa? Hamilton nije zavrsio 3 trke, Rosberg 2. Hamiton je vadio i kestenje iz vatre 2 puta i uspeo u tome. Rosberg to nije uradio. O boju pobeda ne vredi govoriti.

 

Nisam rekao POGREŠNO, već da možda nije fer jer su isto tako ljudi u Ferariju i Red Bulu vredno radili prethodnih godina.

 

Ako promene pravila nisu omogućile ovakvu dominaciju Mercedesa, ja neću više napisati nijedan post vezan za F1. Pa pre samo godinu dana Fetel je pobedio na DEVET trka za redom, dok je Mercedes na tih 9 trka od plasmana na podijum imao jedno drugo mesto Rosberga i po jedno treće Hamiltona i Rosberga. 

 

Opet pa sta? Sta hoces ovime da kazes? Mercedes je BOLJE uradio posao jer su saznali za promene pravila U ISTO vreme kada i drugi timovi, i svi su imali podjednake sanse da naprave isti rezultat. Dakle, promena pravila, kao takva NIJE omogucila Mercedesu da dominira, vec dobro uradjen posao u Mercedesu. To je mogao da uradi i Ferrari i RB i bilo koji drugi tim ALI NIJE. Prema tome dobili su ih cisto. I drugi su radili vredno, ali nedovoljno i lose u odnosu na Mercedes. Za to nema nagrade. 


Edited by Dzoni_m, 03 November 2014 - 20:00.


#81 romantik

romantik
  • Members
  • 7,759 posts

Posted 03 November 2014 - 20:07

Ne brinite se nista, delje ovo Hamilton do kraja. Niko vec dugo izgleda kao uplasen pas sa sve podvijenim repom, kako van staze tako i na njoj...

 

Objasnio je Luis ove godine.

 

Ovo je ono sto mi bode oci i zasto ne bih voleo da Luis uzme titulu. Niko je nakon Belgije samo senka onog vozaca pre tog vikenda i plasim se da je to posledica desavanja van staze. Ok, neko ko nije u stanju da se odupre takvom pritisku mozda i ne zasluzuje titulu, ali opet, ni sefovi nisu morali tako reagovati.



#82 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 03 November 2014 - 20:14

Insajderska informacija kaže da vozači imaju apsolutno jednak tretman. Jedino što nije dozvoljeno je, po stoti put kažem, bacanje ružne slike na imidž kompanije kao što se desilo u Belgiji.

Od šefova su podosta se nadobijali po tamburi ove sezone i Niko i Luis.

 

Luis je jednostavno brži i to je to. 

 

Džoni, druže, nema potrebe da se unapred nerviramo. Ajd' da sačekamo trke u Brazilu i pustari pa da vidimo šta će biti.



#83 Jurgen

Jurgen
  • Members
  • 6,514 posts

Posted 03 November 2014 - 20:37

Možda bi bilo dobro da pažljivo pročitaš nečiji post i konsultuješ rečnik pre nego što počneš da napadaš nekoga.
Omogućiti znači učiniti nešto mogućim, odnosno nisam rekao da su pravila načinjena takvim da bi Mercedes dominirao, već da je njihova promena dala šansu ostalim timova da se bore, a očigledno i pobede Red Bul. U okviru 'novih' pravila je i to dvostruko bodovanje poslednje trke.

#84 Dzoni_m

Dzoni_m
  • Members
  • 1,793 posts

Posted 03 November 2014 - 20:44

Dasubo, ih reci ti to crvu u glavi :) Znas kako kad pocne da gricka......

 

Retkim, okreci i obrzi do sutra , dvostruko bodovanje jedne totalno nebitne trke ne mozes da racinalizujes i to treba da ti bude jasno. Zasto ne bodujemo duplo prvu trku sezone? Pa onda duple bodove za Monako jer je najkraca, pa duple za Monzu jer je najbrza, pa duple za Spa jer je najzanimljivija, i tako do besvesti. Ponavljam, racionalizacija jedne potpuno sulude odluke je nemoguca. 



#85 srebrenko repcic

srebrenko repcic
  • Members
  • 413 posts

Posted 03 November 2014 - 23:01

Problem F1 posljednjih godina je sto timovi cim ocijene da vise nemaju sansi za titulu na pola sezone prekidaju razvoj i okrecu se narednoj sezoni. Ne radi se samo o ovim malim timovima koji sastavljaju kraj sa krajem nego je upravo Mercedes takvom politikom unistio drugi dio 2013. Zato je uvedeno dvostruko bodovanje zadnje trke, da se timovi motivisu za borbu do kraja sezone, oni veci za titulu, ovi manji da poboljsaju plasman medju konstruktorima i zarade koji milion vise. Valjda je zato jasnije zasto se dvostruko boduje zadnja trka a ne prva, Monako ili Monza. Ideja i motiv uopste nisu losi, do Monze se ozbiljno racunalo da bi i Ricciardo mogao u borbu za titulu ako na zadnju trku dodje sa manje od -50 a sumnjam da bi to nekome smetalo kao sto im smeta Rosberg. Lauda je sinoc poslije trke rekao za RTL da je najveci dobitak Mercedesa u Austinu sto su se i teoretski rijesili opasnosti Ricciarda. Ovako dominantan Mercedes (koji je dominaciju ostvario, izmedju ostalog, zrtvovanjem drugog dijela prosle sezone) rijesio se prijetnje sekundu-dvije sporijeg po krugu Ricciarda tek dvije trke prije kraja dok su Vettel i ranije Schumacher vec prije jeseni bili promovisani u prvake. To moze biti nepravedno za Hamiltona, ali nije ni prva ni posljednja nepravda u F1. Jel dokazana crash-gate afera a nisu ponisteni rezultati trke zbog koje je 2008. prvak postao Hamilton, a ne Massa? Jel Prost osvojio 11 bodova vise od Senne ( i to po starom bodovanju na samo 16 trka) i ostao bez titule jer su bila "takva pravila"?


Edited by srebrenko repcic, 03 November 2014 - 23:15.


#86 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 03 November 2014 - 23:26

Problem F1 posljednjih godina je sto timovi cim ocijene da vise nemaju sansi za titulu na pola sezone prekidaju razvoj i okrecu se narednoj sezoni. Ne radi se samo o ovim malim timovima koji sastavljaju kraj sa krajem nego je upravo Mercedes takvom politikom unistio drugi dio 2013. Zato je uvedeno dvostruko bodovanje zadnje trke, da se timovi motivisu za borbu do kraja sezone, oni veci za titulu, ovi manji da poboljsaju plasman medju konstruktorima i zarade koji milion vise. Valjda je zato jasnije zasto se dvostruko boduje zadnja trka a ne prva, Monako ili Monza. Ideja i motiv uopste nisu losi, do Monze se ozbiljno racunalo da bi i Ricciardo mogao u borbu za titulu ako na zadnju trku dodje sa manje od -50 a sumnjam da bi to nekome smetalo kao sto im smeta Rosberg. Lauda je sinoc poslije trke rekao za RTL da je najveci dobitak Mercedesa u Austinu sto su se i teoretski rijesili opasnosti

Ricciarda. Ovako dominantan Mercedes (koji je dominaciju ostvario, izmedju ostalog, zrtvovanjem drugog dijela prosle sezone) rijesio se prijetnje sekundu-dvije sporijeg po krugu Ricciarda tek dvije trke prije kraja dok su Vettel i ranije Schumacher vec prije jeseni bili promovisani u prvake. To moze biti nepravedno za Hamiltona, ali nije ni prva ni posljednja nepravda u F1. Jel dokazana crash-gate afera a nisu ponisteni rezultati trke zbog koje je 2008. prvak postao Hamilton, a ne Massa? Jel Prost osvojio 18 bodova vise od Senne ( i to po starom bodovanju) i ostao bez titule jer su bila "takva pravila"?

 

Drugar, izvini, ali davno nešto nisam besmislenije pročitao ovde. Ok, Švarci je van konkurencije.

 

Ako je MGP "upropastio" ovu sezonu, pa šta je tek Ferari uradio F1 od 2007. god kad je Kime uzeo titulu?

 

Da ti pojasnim suštinu auto sporta: spojiš najbolji auto sa najboljim vozačem i imaš sigurno titulu. Spojiš najbolji auto sa vrhunskim vozačem i verovatno imaš titulu. Spojiš shit auto sa reinkarnacijom Fanđa, Sene, Prosta i dede u jednom čoveku i imaš - ćorak.

Zato svi timovi i fabrike zadnjih 100 godina nastoje da imaju najbolji mogući auto.

 

I da, MGP nije odustao na pola prošle,godine, neko je tri godine pravio tim koji je demudirao sve ove godine.



#87 srebrenko repcic

srebrenko repcic
  • Members
  • 413 posts

Posted 04 November 2014 - 00:10

Drugar, izvini, ali davno nešto nisam besmislenije pročitao ovde. Ok, Švarci je van konkurencije.

 

Ako je MGP "upropastio" ovu sezonu, pa šta je tek Ferari uradio F1 od 2007. god kad je Kime uzeo titulu?

 

Da ti pojasnim suštinu auto sporta: spojiš najbolji auto sa najboljim vozačem i imaš sigurno titulu. Spojiš najbolji auto sa vrhunskim vozačem i verovatno imaš titulu. Spojiš shit auto sa reinkarnacijom Fanđa, Sene, Prosta i dede u jednom čoveku i imaš - ćorak.

Zato svi timovi i fabrike zadnjih 100 godina nastoje da imaju najbolji mogući auto.

 

I da, MGP nije odustao na pola prošle,godine, neko je tri godine pravio tim koji je demudirao sve ove godine.

Poznato je da je Mercedes pocetkom druge polovine sezone sve resurse prebacio na 2014. Ocijenili su da nemaju  sansi za titulu, da ce staze odgovarati Red Bullu, da nema dvostrukog bodovanja zadnje  trke... Red Bull, Renault i Ferrari nisu sebi mogli dozvoliti takav luksuz jer su Vettel i Alonso bili relativno blizu jedan drugog. Pokazalo se da je Ferarijeva racunica bila losa: potrosili su lovu i vrijeme a najbolje sto je postigao Alonso bilo je 10-ak sekundi zaostatka za Vettelom u Monzi i Spa. Ostale staze bile su po mjeri Red Bulla + Renault je pratio korak. Za to vrijeme Mercedes je razvijao tri paralelna koncepta power-unita sa budzetom od 167 miliona eura (Renaultov je razvijen za 50 miliona). Rezultat svega je dominacija Red Bulla u drugomz dijelu 2013. i jos veca dominacija Mercedesa u 2014. Da bi se sprijecio ovakav scenario uvedeno je dvostruko bodovanje zadnje trke. Apsolutna dominacija Mercedesa u dobroj mjeri je dezavuisala ideju, ali opet Ricciardo je znao izazvati znoj na licu Wolfa i Laude koji su stalno govorili da se konkurencije treba rijesiti prije double-dhabija. Ako se smanji dominacija Mercedesa narednih godina bi se mogli vidjeti pravi efekti dvostrukog bodovanja.



#88 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 04 November 2014 - 00:24

Znači Mercedes je odgovoran zbog duplih bodova u Jabababadabaiju?

 

Besmislica.


Edited by DASUBO, 04 November 2014 - 09:33.


#89 srebrenko repcic

srebrenko repcic
  • Members
  • 413 posts

Posted 04 November 2014 - 00:47

Pa, moglo bi se reci da je proslogodisnje "takticko povlacenje" Mercedesa nakon sto su u prvom dijelu sezone bili najozbiljniji konkurent Red Bulla bio jedan od razloga zasto je FIA uvela dvostruko bodovanje. Zeljeli su motivisati timove na borbu do samog kraja, ali nisu ocekivali takvu dominaciju Mercedesa u 2014. godini i da ce vise od polovine grida biti zauzeto pukim finansijskim prezivljavanjem umjesto kontinuiranog razvoja bolida.



#90 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 04 November 2014 - 01:44

Malo morgen, sto rece onomad onaj sto su ga posadili pod lipu. Dvostruki poeni su uvedeni zato i samo zato sto je Seik zahtevao od Bernija kad mu vec placa 10x vise od ostalih da se zadnja trka vozi u njegovoj pustinjskoj pripizdini sa hotelom koji menja boje, da mu Berni garantuje da ce titula biti resavana bas tu. Ako je iko "kriv" onda je to Njui i njegovi dominantni bolidi sa kojima je Fetel cetiri puta naguzio sve ostale.

 

Ono sto je presudilo za potpunu dominaciju RBR-a u drugom delu sezone je odluka Pirelija da nakon one frke na Silverstonu promeni konstrukciju guma i vrati je na onu iz prethodnih sezona koja je vise odgovarala RBR-u. Mnogi su tu izvisili, ne samo Mercedes.


Edited by Rad-oh-yeah?, 04 November 2014 - 01:47.