Problem F1 posljednjih godina je sto timovi cim ocijene da vise nemaju sansi za titulu na pola sezone prekidaju razvoj i okrecu se narednoj sezoni. Ne radi se samo o ovim malim timovima koji sastavljaju kraj sa krajem nego je upravo Mercedes takvom politikom unistio drugi dio 2013. Zato je uvedeno dvostruko bodovanje zadnje trke, da se timovi motivisu za borbu do kraja sezone, oni veci za titulu, ovi manji da poboljsaju plasman medju konstruktorima i zarade koji milion vise. Valjda je zato jasnije zasto se dvostruko boduje zadnja trka a ne prva, Monako ili Monza. Ideja i motiv uopste nisu losi, do Monze se ozbiljno racunalo da bi i Ricciardo mogao u borbu za titulu ako na zadnju trku dodje sa manje od -50 a sumnjam da bi to nekome smetalo kao sto im smeta Rosberg. Lauda je sinoc poslije trke rekao za RTL da je najveci dobitak Mercedesa u Austinu sto su se i teoretski rijesili opasnosti
Ricciarda. Ovako dominantan Mercedes (koji je dominaciju ostvario, izmedju ostalog, zrtvovanjem drugog dijela prosle sezone) rijesio se prijetnje sekundu-dvije sporijeg po krugu Ricciarda tek dvije trke prije kraja dok su Vettel i ranije Schumacher vec prije jeseni bili promovisani u prvake. To moze biti nepravedno za Hamiltona, ali nije ni prva ni posljednja nepravda u F1. Jel dokazana crash-gate afera a nisu ponisteni rezultati trke zbog koje je 2008. prvak postao Hamilton, a ne Massa? Jel Prost osvojio 18 bodova vise od Senne ( i to po starom bodovanju) i ostao bez titule jer su bila "takva pravila"?
Drugar, izvini, ali davno nešto nisam besmislenije pročitao ovde. Ok, Švarci je van konkurencije.
Ako je MGP "upropastio" ovu sezonu, pa šta je tek Ferari uradio F1 od 2007. god kad je Kime uzeo titulu?
Da ti pojasnim suštinu auto sporta: spojiš najbolji auto sa najboljim vozačem i imaš sigurno titulu. Spojiš najbolji auto sa vrhunskim vozačem i verovatno imaš titulu. Spojiš shit auto sa reinkarnacijom Fanđa, Sene, Prosta i dede u jednom čoveku i imaš - ćorak.
Zato svi timovi i fabrike zadnjih 100 godina nastoje da imaju najbolji mogući auto.
I da, MGP nije odustao na pola prošle,godine, neko je tri godine pravio tim koji je demudirao sve ove godine.