Jump to content


Photo
- - - - -

VN Malezije 2013.


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
442 replies to this topic

Poll: VN Malezije 2013. (26 member(s) have cast votes)

Ko je pobednik?

  1. Vettel (7 votes [26.92%])

    Percentage of vote: 26.92%

  2. Webber (0 votes [0.00%])

    Percentage of vote: 0.00%

  3. Alonso (8 votes [30.77%])

    Percentage of vote: 30.77%

  4. Massa (0 votes [0.00%])

    Percentage of vote: 0.00%

  5. Hamilton (1 votes [3.85%])

    Percentage of vote: 3.85%

  6. Rosberg (1 votes [3.85%])

    Percentage of vote: 3.85%

  7. Kimi (8 votes [30.77%])

    Percentage of vote: 30.77%

  8. Grosjean (0 votes [0.00%])

    Percentage of vote: 0.00%

  9. Neko od nenavedenih (1 votes [3.85%])

    Percentage of vote: 3.85%

McLaren će pobediti na nekoj trci u 2013.

  1. Da (20 votes [76.92%])

    Percentage of vote: 76.92%

  2. Ne (6 votes [23.08%])

    Percentage of vote: 23.08%

Vote Guests cannot vote

#436 Dzoni_m

Dzoni_m
  • Members
  • 1,793 posts

Posted 28 March 2013 - 08:49


Dobro pitanje. Voleo bih da vidim analizu krug za krug.

 

Evo je Comparison of the drivers Sebastian Vettel VS Mark Webber Race  Malaysia GP 2013 (link)


Edited by Dzoni_m, 28 March 2013 - 08:51.


#437 nlavrnja

nlavrnja
  • Members
  • 31,992 posts

Posted 28 March 2013 - 10:37

Nejasna mi je ovde jedna stvar - ako je vec bila taktika tima da zadrze svoje pozicije i cuvaju gume, zasto je Vettelu data meksa, medium guma? :D

Druga stvar, kako je Webber vozio ubedljivo najbrzi krug u poslednjem stintu tokom te borbe sa Vettelom, a kada je preteknut vise nije mogao da se sastavi?

#438 Ibiza

Ibiza
  • Members
  • 1,487 posts

Posted 28 March 2013 - 10:43

Nejasna mi je ovde jedna stvar - ako je vec bila taktika tima da zadrze svoje pozicije i cuvaju gume, zasto je Vettelu data meksa, medium guma? :D

Druga stvar, kako je Webber vozio ubedljivo najbrzi krug u poslednjem stintu tokom te borbe sa Vettelom, a kada je preteknut vise nije mogao da se sastavi?

Rekao bih da nije hteo...



#439 Dzoni_m

Dzoni_m
  • Members
  • 1,793 posts

Posted 28 March 2013 - 10:57

Nejasna mi je ovde jedna stvar - ako je vec bila taktika tima da zadrze svoje pozicije i cuvaju gume, zasto je Vettelu data meksa, medium guma? :D

Druga stvar, kako je Webber vozio ubedljivo najbrzi krug u poslednjem stintu tokom te borbe sa Vettelom, a kada je preteknut vise nije mogao da se sastavi?

 

Pa zato sto je u 25 krugu njemu receno da se strpi i da sve ide po planu. Problem je sto mi ne znamo sta je bio plan. Da je Vetelov pit bio jednako brz kao i Webberov ne bi uopste imali brobu. Vetel bi bio ispred. 

 

Zovi te me paranoikom, covekom koji ne vidi realnost jer "navija za Vetela" itd ali ja uopste ne mislim da je postojao bilo koji dogovor pre trke ovde. Odluka da se pozicije zamrznu doneta onda kada je Vetel izasao iza Webbera posle poslednjeg stopa. Mozda je deo garaze oko Webbera predpostavljao to i predlagao pa je donata ta konacna odluka, ali ono "strpi se" upuceno Vetelu i izlazak na meksim gumama mi je potpuno u usprotnosti sa "planom". 

 

Slobodno kritikujte i kazite nije tako, nema problema, prihvatam to, ali meni ova "odluka" RB jako smrducka. 



#440 nlavrnja

nlavrnja
  • Members
  • 31,992 posts

Posted 28 March 2013 - 11:05

Kazem ja, mnogo je cudno to slanje na mediumu, a imaju sigurne pozicije, da je Vettel izasao ispred sigurno bi isto bilo taktika ocuvanja pozicija, nema apsolutno nikakve logike za medium gume. Uopste me ne bi cudiloda je Vettel imao neku precutnu podrsku za ovako nesto, pogotovo sto je bilo vremena za vracanje pozicije. Takodje, ne sumnjam ni da im je drago sto je na kraju pobedio, da je bilo nesto oko 4. i 5. pozicije onda bi popizdeli, dok ovih 7 poena vise sto je Vettel uzeo mogu mnogo da znace u borbi za titulu.

Nije mi jasno zasto ne definisu 1. i 2. vozaca i zasto uopste loze Webbera da je ravnopravan, kada je razlika u kvalitetu izmedju njih dvojice veca nego izmedju Alonsa i Mase.

#441 alpiner

alpiner
  • Members
  • 11,330 posts

Posted 28 March 2013 - 11:40

 Odluka da se pozicije zamrznu doneta onda kada je Vetel izasao iza Webbera posle poslednjeg stopa. 

 

Odluka je doneta pre tog poslednjeg pita. Ja bar sam tako pročitao. Možda je izmišljotina, ali zašto bi Webber pre odlaska na zamenu guma odlučio da stavi sporije hard kada je ima još jedan set novih mediuma?


Edited by alpiner, 28 March 2013 - 13:15.


#442 Hertzog

Hertzog
  • Members
  • 2,572 posts

Posted 28 March 2013 - 12:02

Pa Mozda su se kodVettela plasili da ih Mercedes ne stigne, a za jadnog Webbera bili sigurni da ce sacuvati prvo mesto :)

#443 Dzoni_m

Dzoni_m
  • Members
  • 1,793 posts

Posted 28 March 2013 - 12:19

Odluka je doneta pre tog poslednjeg pita. Ja bar sam tako pričitao. Možda je izmišljotina, ali zašto bi Webber pre odlaska na zamenu guma odlučio da stavi sporije hard kada je ima još jedan set novih mediuma?

 

Upravo to Alp. Veber ide na tvrdje jer je ionako "planirano" da izadje iza Vetela. Vetelov pit je sporiji izlazi iza i onda ide odluka da je to to, Mercedes ne moze da ih stigne (teorijski mislim da bi ih Rosberg uhavatio da mu je dato zeleno svetlo, ali pitanje je da li bi imao goriva, jer Hamilton sigurno nije imao) 1-2 imaju neka ostane formacija. Problem je sta je sa onim "strpi se sve je po planu" iz 25-tog kruga? Da li je plan bio uzeti meke, odraditi dobar pit izaci ispred Webbera? Mozda za njegovog inzinjera. To je ono. Mi ne znamo celu pricu, Britanci su napravili vec famu oko svega, vec znamo zbog cega. Procitaj kolumne is Silverstona 2011 i ove od pre 7 dana a pisao ih isti covek. Pa pogledaj na Twiteru zajebanciju izmedju Martin Brundle i Klarksona (TG) gde prica ide "Ako Vetel ima zensku nek je Webber "overi" i stvar resena".  

Mislim da uopste ne treba ulaziti u celu ovu pricu oko RB jer mi znamo jedva delic onoga sto je bio "dogovor" i dogovor. Ponavljam se ko papagaj, mozda moje razmisljanje nema osnova. Fair enough, ali opet mozemo podvuci crtu i reci: obadvojica su iste seronje. Ni jedan ni drugi nemaju pravo da se ljute, jer podmecu nogu jedan drugom i nisu krivi za to vec je kriv menadzment RB koji treba da uradi jednu od dve stvari: pusti ih da "ga mere" na stazi i progutajte posledice, ili reci ti si prvi ti si drugi, kome se svidja 'fala lepo, kome se ne svidja vrata su tu.

 

Sada meni "posteni" Webber da izvinete, drvi, a radi to isto.

 

U celoj ovoj halabuci Mercedes se provuce jer kod njih bi frka 3 sata posle zavrsetka i svi zaboravise, a u stvari, TO je veci problem, pogotovu za puriste kojima timske naredbe smetaju. 

 

I jos nesto oko Webbera, sada potpuno na stranu: meni da moj zaposleni posle neke nesuglasice ode i iskljuci telefon i ne javlja se dok njegov kolega sedi u simulatoru, bi tako popio otkaz i to momentalni. Briga me koliko si ljut. Jos bolje, tako bi mozda uspeli da ispeglaju problem koliko-toliko, ovako jos gore.


Edited by Dzoni_m, 28 March 2013 - 12:23.