Jump to content


Photo
- - - - -

VN SAD, Ostin


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
330 replies to this topic

Poll: VN SAD, Ostin (22 member(s) have cast votes)

Ko je pobednik?

  1. Alonso (6 votes [27.27%])

    Percentage of vote: 27.27%

  2. Vettel (8 votes [36.36%])

    Percentage of vote: 36.36%

  3. Webber (1 votes [4.55%])

    Percentage of vote: 4.55%

  4. Hamilton (4 votes [18.18%])

    Percentage of vote: 18.18%

  5. Button (1 votes [4.55%])

    Percentage of vote: 4.55%

  6. Kimi (2 votes [9.09%])

    Percentage of vote: 9.09%

  7. Neko od nenavedenih (0 votes [0.00%])

    Percentage of vote: 0.00%

Staza izgleda...

  1. interesantno (18 votes [81.82%])

    Percentage of vote: 81.82%

  2. kao klasični tilkedrom (4 votes [18.18%])

    Percentage of vote: 18.18%

Vote Guests cannot vote

#1 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 14 November 2012 - 06:12

Novo poglavlje u nesrećnoj ljubavi F1 i (još uvek) najveće svetske ekonomske sile biće ispisano na potpuno novoj stazi kraj Ostina u Teksasu.

Posted Image

Dužina kruga: 5516 m
Broj krivina: 20
Dužina trke: 56 krugova, 308,896 km
Rekord staze: - nema, na ovoj stazi nije još voženo

Granpri trkanje u SAD ima veoma dugu tradiciju, koja se prepliće sa istorijom lokalnog trkanja u stilu Indija, iako ta dva sveta uglavnom postoje paralelno jedan sa drugim.

Sve je počelo davne 1904. godine trkama za Vanderbilt Kup, organizovanim po ugledu na slična takmičenja u Evropi i uz značajno prisustvo internacionalnih vozača i timova. Za samo par godina ovo je postalo jedno od prestižnijih takmičenja na svetu, a u međuvremenu 1906. je u Francuskoj vožen i prvi Granpri u istoriji. Već 1908. se organizuje prva trka pod firmom Velika Nagrada SAD u Savani, Džordžija, a 1911. organizacija Vanderbilt Kupa se fuzioniše sa organizacijom Velike Nagrade i ove dve trke se u narednom periodu voze zajedno, u okviru jednog trkačkog vikenda.

U međuvremenu, 1905. počinje organizacija prvog američkog nacionalnog šampionata, 1911. se organizuje prvi Indi 500, iz čega izrasta Indikar.

VN SAD u svom originalnom izdanju se gasi stupanjem SAD u Prvi svetski rat, ali Vanderbilt Kup se obnavlja u drugoj polovini 30-tih godina uz učešće moćnih nemačkih Srebrnih Strela, da bi i to bilo prekinuto izbijanjem Drugog svetskog rata.

Posted Image

1946. na ruševinama predratnog Granpri trkanja nastaje F1, a 1950. se osniva svetski šampionat na čijem kalendaru se našao i Indi 500, i ostao tamo 11 sezona zaključeno sa 1960. Ovaj period na Indiju je obeležio i trijumfom i tragedijom naše gore list Bil Vuković sa dve pobede 1953. i 1954. i fatalnim udesom 1955.

Posted Image

Tako negde u to isto vreme obnavljaju se i trke za VN SAD i (ponovo) Vanderbilt Kup, obe u formi Formule Libre sa preovlađujućim učešćem sportskih dvoseda. No, 1959. kada je već bilo jasno da i definitivno ne postoji interesovanje za nastavak saradnje između svetova F1 i Indi trkanja, organizuje se i prva "zvanična" VN SAD u sastavu šampionata F1 na Sebringu.

Trka ostaje na kalendaru šampionata neprekidno do 1980. godine ustalivši se na stazi Votkins Glen, u međuvremenu se organizuje i trka za VN SAD (Zapad) u Long Biču 1976. - 1983. pa se trke na Glenu počinju nazivati VN SAD (Istok).

Posted Image

Posted Image

1981. trka na Votkins Glenu je uvrštena na kalendar ali organizatori doživljavaju bankrot i to je bio još jedan privremeni kraj trke pod firmom VN SAD, i u narednom preriodu počinje lutanje, menjanje mesta održavanja i firme pod kojom se trka organizuje.

1981. i 1982. voze se trke na parkingu kazina u Las Vegasu pod imenom VN Cezarove Palate, jedno od bizarnijih poglavlja u istoriji F1.

1982. organizuje se i VN Detroita, pa tako te godine SAD postaje jedina država na čijoj teritoriji su u jednoj F1 sezoni vožene tri zvanične trke za šampionat. VN Detroita ostaje na kalendaru do 1988. godine.

1984. umesto trke u Long Biču koju preuzima Indikar organizuje se trka za VN Dalasa. Nije se pokazala uspešnom pa nakon tog jednog pokušaja više nije ni uključivana u šampionat. Ova trka će ostati zapamćena ponajviše zahvaljujući Menslovom dramatisanju sa guranjem oštećenog bolida i onesvešćivanjem pred samom linijom cilja.

Posted Image

1989. opet vaskrsava VN SAD, ovaj put na uličnoj stazi u Finiksu (simbolika, simbolika), gde se voze tri trke pa se opet sve prekida i gasi. Ipak iz ovog perioda ostaje nam klasik iz 1990. i sjajna vožnja Žana Alezija u nejakom Tirelu kada je dobro namučio favorizovanog Aertona Senu.

http://www.youtube.com/watch?v=jye3mBc8L24

Ovo je period velike ekspanzije Indikar trkanja i u SAD jednostavno nije bilo mesta za F1.

2000. VN SAD dolazi "mečki na rupu", obnavlja se ni manje ni više nego baš na IMS - legendarnoj "Ciglani", domu Indi 500. Ali, ne vozi se na ovalu već na improvizovanoj stazi u njegovoj unutrašnjosti. Ovde se trke organizuju sa promenljivim uspehom i bivaju obeležene skandalima - nameštenim fotofinišem u kome je Barikelo "pobedio" Šumahera 2002. i Mišelinovim FIAskom iz 2005. Poslednja VN SAD u Indijanapolisu vožena je 2007. godine.

Posted Image

I tako, evo nas na još jednom početku - hoće li ovaj put stvari zaživeti na duži period ili će sve opet stati pre nego što se sastavi cela decenija, ko će ga znati. Pričalo se i o dodavanju još jedne trke u SAD već od naredne sezone pod firmom VN Amerike, ali kako stvari trenutno stoje ništa od toga.

U svakom slučaju tržište SAD je suviše veliko da bi proizvođači uključeni u F1 mogli sebi dozvoliti da ga ignorišu, ali u isto vreme to je tržište sa vrlo specifičnim mentalitetom i afinitetima koje slabo reaguje na isforsirani elitizam Bernijevskog tipa. Da bi F1 uspela ovde ona se mora prilagoditi - pitanje je da li ona to ume. Želja očigledno postoji, ne bi se inače uporno vraćali u SAD uprkos svim dosadašnjim brodolomima.

Šta reći o stazi u Ostinu? Velika nepoznanica za sve, ovaj Granpri vikend je njena premijera, nikad do sada ovde nije vožena trka u bilo kakvoj kategoriji. Opet je dizajn radio Bernijev "dvorski arhitekta" Herman Tilke, i ovaj put nam je priuštio stazu koja se vozi obrnutim smerom, kontra kazalji sata, sastavljenu od delova "inspirisanim" klasičnim stazama poput Silverstona, Hokenhajma ili Interlagosa.

Pireli igra na sigurno i donosi tvrde i srednje gume, a timovi će dobiti na raspolaganje nekoliko dodatnih setova guma za slobodne treninge više nego što je to uobičajeno da bi se prikupilo što više informacija za dogodine.

DRS zona se nalazi na pravcu iza krivine 11.

Do kraja šampionata su ostale još samo dve trke (uključujući ovu, i još Brazil), na tabeli vodi Sebastijan Fetel sa 10 poena prednosti u odnosu na Fernanda Alonsa, ostali više nemaju ni matematičke šanse za titulu. Računica je jednostavna - Alonsu trebaju dve pobede, jedino u toj varijanti ne zavisi od Fetelovog rezultata.

Ili to ili da se nada da će Njuijevo čudo da zakaže i ne završi trku.

Posted Image

Rekorderi po broju pobeda na Granpri trkama na teritoriji SAD su Mihael Šumaher i Aerton Sena sa po 5 u konkurenciji vozača, u konkurenciji konstruktora vodi je Ferari sa 12 pobeda ispred Meklarena i Lotusa koji imaju po 11.

Lista pobednika Granpri trka u SAD (i Indi 500 dok se brojao za svetski šampionat):
* obeležava trke van šampionata F1

1904.* Džordž Hit, Panar (Nasau, Vanderbilt Kup)
1905.* Viktor Emeri, Darak (Nasau, Vanderbilt Kup)
1906.* Luj Vagner, Darak (Nasau, Vanderbilt Kup)
1908.* Džordž Robertson, Lokomobil (Long Ajlend, Vanderbilt Kup)
1908.* Luj Vagner, Fiat (Savana, VN SAD)
1909.* Hari Grant, Alko (Long Ajlend, Vanderbilt Kup)
1910.* Hari Grant, Alko (Long Ajlend, Vanderbilt Kup)
1910.* Dejvid Brus-Braun, Benc (Savana, VN SAD)
1911.* Ralf Malford, Lozije (Savana, Vanderbilt Kup)
1911.* Dejvid Brus-Braun, Fiat (Savana, VN SAD)
1912.* Ralf Depalma, Mercedes (Milvoki, Vanderbilt Kup)
1912.* Kejleb Brag, Fiat (Milvoki, VN SAD)
1914.* Ralf Depalma, Šreder-Mercedes (Santa Monika, Vanderbilt Kup)
1914.* Edi Palen, Merser (Santa Monika, VN SAD)
1915.* Dario Resta, Pežo (San Francisko, Vanderbilt Kup)
1915.* Dario Resta, Pežo (San Francisko, VN SAD)
1916.* Dario Resta, Pežo (Santa Monika, Vanderbilt Kup)
1916.* Haudi Vilkoks i Džoni Ejtkin, Pežo (Santa Monika, VN SAD)
1936.* Tacio Nuvolari, Alfa Romeo (Ruzvelt Rejsvej, Vanderbilt Kup)
1937.* Bernd Rozemajer, Auto Union (Ruzvelt Rejsvej, Vanderbilt Kup)
1950. Džoni Parsons, Kertis Kraft-Ofenhauzer (Indi 500)
1951. Li Volard, Kertis Kraft-Ofenhauzer (Indi 500)
1952. Troj Rutman, Kuzma-Ofenhauzer (Indi 500)
1953. Bil Vuković, Kertis Kraft-Ofenhauzer (Indi 500)
1954. Bil Vuković, Kertis Kraft-Ofenhauzer (Indi 500)
1955. Bob Svajkert, Kertis Kraft-Ofenhauzer (Indi 500)
1956. Pat Flaherti, Votson-Ofenhauzer (Indi 500)
1957. Sem Henks, Selih-Ofenhauzer (Indi 500)
1958. Džimi Brajan, Selih-Ofenhauzer (Indi 500)
1958.* Čak Deg, Skarab-Ševrolet (Riversajd, VN SAD)
1959. Rodžer Vord, Votson-Ofenhauzer (Indi 500)
1959.Brus Meklaren, Kuper-Klimaks (Sebring, VN SAD)
1960. Džim Ratman, Votson-Ofenhauzer (Indi 500)
1960.* Hari Karter, Sangvelini (Ruzvelt Rejsvej, Vanderbilt Kup)
1960. Sterling Mos, Lotus-Klimaks (Riversajd, VN SAD)
1961. Ins Ajrlend, Lotus-Klimaks (Votkins Glen, VN SAD)
1962. Džim Klark, Lotus-Klimaks (Votkins Glen, VN SAD)
1963. Grem Hil, BRM (Votkins Glen, VN SAD)
1964. Grem Hil, BRM (Votkins Glen, VN SAD)
1965.* Džim Hol, Šaparal-Ševrolet (Bridžhempton, Vanderbilt Kup)
1965. Grem Hil, BRM (Votkins Glen, VN SAD)
1966.* Džeri Grant, Lola-Ford (Bridžhempton, Vanderbilt Kup)
1966. Džim Klark, Lotus-BRM (Votkins Glen, VN SAD)
1967.* Mark Donohju, Lola-Ševrolet (Bridžhempton, Vanderbilt Kup)
1967. Džim Klark, Lotus-Ford (Votkins Glen, VN SAD)
1968.* Skip Skot, Lola-Ševrolet (Bridžhempton, Vanderbilt Kup)
1968. Džeki Stjuart, Matra-Ford (Votkins Glen, VN SAD)
1969. Johen Rint, Lotus-Ford (Votkins Glen, VN SAD)
1970. Emerson Fitipaldi, Lotus-Ford (Votkins Glen, VN SAD)
1971. Fransoa Sever, Tirel-Ford (Votkins Glen, VN SAD)
1972. Džeki Stjuart, Tirel-Ford (Votkins Glen, VN SAD)
1973. Roni Peterson, Lotus-Ford (Votkins Glen, VN SAD)
1974. Karlos Rojteman, Brabam-Ford (Votkins Glen, VN SAD)
1975. Niki Lauda, Ferari (Votkins Glen, VN SAD)
1976. Klej Regaconi, Ferari (Long Bič, VN SAD (Zapad))
1976. Džems Hant, Meklaren-Ford (Votkins Glen, VN SAD (Istok))
1977. Mario Andreti, Lotus-Ford (Long Bič, VN SAD (Zapad))
1977. Džems Hant, Meklaren-Ford (Votkins Glen, VN SAD (Istok))
1978. Karlos Rojteman, Ferari (Long Bič, VN SAD (Zapad))
1978. Karlos Rojteman, Ferari (Votkins Glen, VN SAD (Istok))
1979. Žil Vilnev, Ferari (Long Bič, VN SAD (Zapad))
1979. Žil Vilnev, Ferari (Votkins Glen, VN SAD (Istok))
1980. Nelson Pike, Brabam-Ford (Long Bič, VN SAD (Zapad))
1980. Alen Džons, Vilijams-Ford (Votkins Glen, VN SAD (Istok))
1981. Alen Džons, Vilijams-Ford (Long Bič, VN SAD (Zapad))
1981. Alen Džons, Vilijams-Ford (Las Vegas, VN Cezarove Palate)
1982. Niki Lauda, Meklaren-Ford (Long Bič, VN SAD (Zapad))
1982. Džon Votson, Meklaren-Ford (Detroit, VN Detroita)
1982. Mikele Alboreto, Tirel-Ford (Las Vegas, VN Cezarove Palate)
1983. Džon Votson, Meklaren-Ford (Long Bič, VN SAD (Zapad))
1983. Mikele Alboreto, Tirel-Ford, (Detroit, VN Detroita)
1984. Nelson Pike, Brabam-BMW (Detroit, VN Detroita)
1984. Keke Rozberg, Vilijams-Honda (Dalas, VN Dalasa)
1985. Keke Rozberg, Vilijams-Honda (Detroit, VN Detroita)
1986. Aerton Sena, Lotus-Reno (Detroit, VN Detroita)
1987. Aerton Sena, Lotus-Honda (Detroit, VN Detroita)
1988. Aerton Sena, Meklaren-Honda (Detroit, VN Detroita)
1989. Alen Prost, Meklaren-Honda (Finiks, VN SAD)
1990. Aerton Sena, Meklaren-Honda (Finiks, VN SAD)
1991. Aerton Sena, Meklaren-Honda (Finiks, VN SAD)
2000. Mihael Šumaher, Ferari (Indijanapolis, VN SAD)
2001. Mika Hakinen, Meklaren-Mercedes (Indijanapolis, SAD)
2002. Rubens Barikelo, Ferari (Indijanapolis, VN SAD)
2003. Mihael Šumaher, Ferari (Indijanapolis, VN SAD)
2004. Mihael Šumaher, Ferari (Indijanapolis, VN SAD)
2005. Mihael Šumaher, Ferari (Indijanapolis, VN SAD)
2006. Mihael Šumaher, Ferari (Indijanapolis, VN SAD)
2007. Luis Hamilton, Meklaren-Mercedes (Indijanapolis, VN SAD)
2012. ?, ? (Ostin, VN SAD)

Edited by alpiner, 14 November 2012 - 15:39.


#2 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 14 November 2012 - 09:12

Radoje, uvod je prva liga :+1:

Oblik staze mi se ne sviđa jer ima te dve lakat krivine sa "divljačkim" pravcem između. Nadam se da će trka biti takva da ćemo ponovo napisati 30 strana o njoj.

Što se rezultata tiče, uprkos grešnoj mi meklarenovskoj duši: FORZA ALONSO

#3 4_Webber

4_Webber
  • Members
  • 17,335 posts

Posted 14 November 2012 - 09:56

FORZA ALONSO

Pa zar za zlog glavonju da navijas?! :o

:P

#4 Dzoni_m

Dzoni_m
  • Members
  • 1,793 posts

Posted 14 November 2012 - 10:18

Samo protiv Alonsa. Voleo bih da Vetel zavrsi posao ovde tj. da overi titulu.

Meni se takodje staza ne svidja. Video sam na nekim fotkama standardnu Tilke pricu: asfaltirali nekoliko kvadratnih kilometara i nacrtali stazu linijama. Tj ima previse asfaltnih zona za izletanje bas na potencijalno "zanimljivim" mestima......

Edited by Dzoni_m, 14 November 2012 - 10:19.


#5 Duh sa sekirom

Duh sa sekirom
  • Members
  • 966 posts

Posted 14 November 2012 - 10:30

Oblik staze mi se ne sviđa jer ima te dve lakat krivine sa "divljačkim" pravcem između. Nadam se da će trka biti takva da ćemo ponovo napisati 30 strana o njoj.

Pa jedan pravac (ciljni) je pre ukosnice, a drugi "divljački" pravac je posle ukosnice, mada i ta krivina na kraju divljačkog pravca nije baš tupa... Videćemo...
U međuvremenu evo kako izgleda krug na CotA, Prvi je Mario Andreti u starom Lotusu, a posle je Jerome D Ambrosio u novom Lotusu.
http://www.youtube.com/watch?v=S5gLoxNE7ms
http://www.youtube.c...h?v=S5gLoxNE7ms

Edited by Duh sa sekirom, 14 November 2012 - 10:31.


#6 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 14 November 2012 - 12:24

Pa zar za zlog glavonju da navijas?! :o

:P


Od dva zla biram manje, a i mislim da bi bilo odlično za F1 da Alonso dobije ovu sezonu. Da bi to uradio moraće da odveze dve nadrealno dobre trke, tj. da pobedi direktnog konkurenta dva puta. A i sve ostale...

Samo protiv Alonsa. Voleo bih da Vetel zavrsi posao ovde tj. da overi titulu.

Meni se takodje staza ne svidja. Video sam na nekim fotkama standardnu Tilke pricu: asfaltirali nekoliko kvadratnih kilometara i nacrtali stazu linijama. Tj ima previse asfaltnih zona za izletanje bas na potencijalno "zanimljivim" mestima......


Izvinjavam se ako sam te pogrešno shvatio, ali da li je tebi žao što staza poseduje velike bezbednosne zone?

Pogledah snimak koji je Duh okačio i baš mi je super što uprkos "Tilketovskoj" konfiguraciji ima tu lepu karakteristiku različite elevacije terena.
Pogotovu je super prva krivina kad se nosem "gađa" u nebo, tj. apex ne može da se vidi. Biće vrlo interesantno odakle će Gro da startuje :lol+:

#7 Duh sa sekirom

Duh sa sekirom
  • Members
  • 966 posts

Posted 14 November 2012 - 13:03

Ne znam o čemu je Džoni mislio, ali meni jedna stvar odavno smeta... Ne znam koliko su velike asfaltne zone za izletanje bezbedne, ali fale mi šljunkovite zone, tj manje prava na graške koje one daju... Ovako vozači mogu da jurcaju, bez skoro ikakve brige hoće li moći da nastave trku ako pogreše ili ako izgube kontrolu i izlete, dok sa šljunkom to nije bio slučaj. Ako završiš u šljunku šanse da nastaviš trku su minimalne, tj. onolike kolike su šanse da NE nastaviš trku ako izletiš u asfaltnoj zoni... Mislim da to doprinosi nepažnji vozača na guranju kod obilaženja. Čisto sumnjam da bi smo u AbuDabiju videli ono čukanje za drugi SC da je tamo bio šljunak... Ako dodamo tome Veberov izuzetno nesmotren "povratak" na stazu ispred Mase posle pokušaja obilaženja, kao da je on na stazi, a Masa u zoni za izletanje....Možda su velike asfaltne zone za izletanje bezbednije od velikih šljunkovitih zona za izletanje, ali sam ubeđen da doprinose većoj nesmotrenosti vozača i većem broju čukanja koje se nažalost lako može izdenuti u nešto gore...
Elem, da se vratimo na CotA.
Prva krivina definitivno obećava. Prvo zalet u zid, zatim "ciljanje" neba, a teme se ne vidi, niti imali ikoga iza...
Takođe mi i pravac sa blagom krivinom pre "divljačkog" pravca deluje kao moguće zgodno mesto za obilaženje, mada pošto je DRS zona odmah posle ukosnice sumnjam da će mnogi rizikovati da ovde probaju nešto. Naravno sve zavisi i gde se meri rastojanje za DRS...

Edited by Duh sa sekirom, 14 November 2012 - 13:05.


#8 alpiner

alpiner
  • Members
  • 11,330 posts

Posted 14 November 2012 - 13:26

1976.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Lauda - Ferrari 312T2
Posted Image

Pobednik Hunt - McLaren M23
Posted Image

#9 Dzoni_m

Dzoni_m
  • Members
  • 1,793 posts

Posted 14 November 2012 - 13:31

Izvinjavam se ako sam te pogrešno shvatio, ali da li je tebi žao što staza poseduje velike bezbednosne zone?


Pogresno si me shvatio. Upravo sto je Duh rekao, bezbedonosne zone moraju postojati i naravno da mi ne smetaju. Smetaju mi ASFALTIRANE povrsine (par hektara) gde je staza oivicena sa dve bele linije i to je to. Vozaci onda mogu gresiti do mile volje jer ne gube vreme ako naprave neki kiks. Ovako pesak, ili trava pa pokusaj da pretices van staze ili pogresi na kocenju pa "slucajno" malo van staze pa posle ovako ili onako. Zato napravis lepo veliku zonu izletanja ali trava ili pesak ili nesto trece sto ce oduzeti vreme ali biti bezbedno za vozaca i publiku.

Inace i meni se svidja sto ima "brdo-dol" varijanti ali je sve ostalo vec vidjeno. Standardni Tilke style. Mada, ko zna, mozda staza proizvede dobre trke.

Edited by Dzoni_m, 14 November 2012 - 13:32.


#10 alpiner

alpiner
  • Members
  • 11,330 posts

Posted 14 November 2012 - 13:31

Ligier-Matra JS5
Posted Image

Posted Image

E to je pravo čestitanje!
Posted Image

#11 alpiner

alpiner
  • Members
  • 11,330 posts

Posted 14 November 2012 - 13:34

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#12 alpiner

alpiner
  • Members
  • 11,330 posts

Posted 14 November 2012 - 13:59

Lotus 78
Posted Image

Wolf WR2, dizajn legendarnog Harvey Postlethwaitea
Posted Image

P34. Ako ste se ikada zapitali ko je konstruisao ovaj automobil, njegovo ime je Derek Gardner. Tyrrelli sa kojima je Stewart osvajao titule su njegov dizajn
Posted Image

Posted Image

Edited by alpiner, 14 November 2012 - 14:05.


#13 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 14 November 2012 - 14:02

Pogresno si me shvatio. Upravo sto je Duh rekao, bezbedonosne zone moraju postojati i naravno da mi ne smetaju. Smetaju mi ASFALTIRANE povrsine (par hektara) gde je staza oivicena sa dve bele linije i to je to. Vozaci onda mogu gresiti do mile volje jer ne gube vreme ako naprave neki kiks. Ovako pesak, ili trava pa pokusaj da pretices van staze ili pogresi na kocenju pa "slucajno" malo van staze pa posle ovako ili onako. Zato napravis lepo veliku zonu izletanja ali trava ili pesak ili nesto trece sto ce oduzeti vreme ali biti bezbedno za vozaca i publiku.

Inace i meni se svidja sto ima "brdo-dol" varijanti ali je sve ostalo vec vidjeno. Standardni Tilke style. Mada, ko zna, mozda staza proizvede dobre trke.


Ok, potpuno ste u pravu obojica. I meni se ispred ekrana više sviđa šljunak, al' za volanom bi pre izabr'o asfalt :P

boldovano: Daj Bože...

#14 alpiner

alpiner
  • Members
  • 11,330 posts

Posted 14 November 2012 - 14:05

Niki
Posted Image

#15 alpiner

alpiner
  • Members
  • 11,330 posts

Posted 14 November 2012 - 14:09

1979.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Edited by alpiner, 14 November 2012 - 14:14.