Ferarijev tehnicki direktor Aldo Kosta je dao opsiran intervju za italijansku La Republiku. Izjavio je izmedju ostalog da je Ferarijev vazdusni tunel bio pomalo zastareo ali da su uspeli da taj problem otklone i da pocinje nova era za Ferari. U 2011. ce se truditi da otpocetka budu na vrhu i da potom primene uspesan tempo razvoja automobila tokom godine, kao sto su uspeli u ovoj sezoni.
Ono sto je najzanimljivije rekao je da novi F11 biti ekstreman, na ivici onoga sto pravila dozvoljavaju. To je interesantno jer se u poslednje 2 godine bas i nisu proslavili svojim idejama vec su uspesno implementirali resenja protivnika i onda ih razvijali tokom cele sezone, kao produvani difuzor ove godine.
E sad je pitanje da li oni mogu da se izbore sa Njuijem. Njui je svakako sjajan i najbolji u F1 dizajner ali ne mora da znaci da ce i sledece godine njegov auto biti najbolji. Imao je on i sezona u kojima je potpuno podbacio. Vec sam mnogo puta rekao da kod Ferarija tehnicki deo tima nije problem. Aldo Kosta je sasvim dobar dizajner, Rori Birn ga je godinama obucavao i spremao da preuzme posao kada on ode. Tu je naravno i Pet Fraj, do maja ove godine dizajner Meklarena, covek koji je trebalo da "potpise" dizajn Meklarena MP4-26. Njegov najupsesniji automobil je svakako bio Meklaren MP4-22 iz 2007. On ce biti zaduzen za elektroniku i oslanjanje. Nadam se zaista da ce njih dvojica uspeti da pariraju Njuiju i da naprave ako ne najbolji, onda barem auto jednak Red Bulu. Za ostalo ce se pobrinuti jedan covek po imenu Fernando
Edited by alpiner, 27 January 2011 - 10:21.