skoda 1.4 MPI 2002 gasi se na leru
#16
Posted 23 May 2010 - 22:25
#17
Posted 05 June 2010 - 07:59
Bio na dijagnostici (2600 din) Modul (deo ide preko svecica i tu je bobina, to je umesto kablova...), svecice i termo davac. tako su bar rekli dijagnosticari...
Kupio sam delove (5000 bobina nova), termo davac 375 din i svecice 1000 din. Promenio sam te tri stvari i auto sada ide kao nov. Kraj dogadjaja.
Edited by magsavers, 05 June 2010 - 08:00.
#18
Posted 05 June 2010 - 08:42
Meni je mercedes 2.3l palio na jedan, nešto sam radio i probao da zaverglam računajući da sa skinuta 3 kabla neće upaliti kad ono poče da tupće kao aran, prastari dizel na pumpama za zalivanje i za sečenje drva.Meni samo nije jasno koji to auto sa cetiri cilindra moze da upali ako mu ne rade dva?
Ovo je uobičajen kvar na novijim autima, dve bobine, svaka za po da cilindra i nekad otkaže bobina a nekad ono što je drajvuje, na nekim fiatima je u istoj kutija sa kompjuterom pa se menja sve zajedo. Ne moraju ljudi više da se akaju sa platinama, sad promene celo to nešto od koju stotinu eura.I meni je to nelogično. Kao dsa ta dva cilindra samo povremeno gube smešu, ako se tako ponašaju, nemoguće da konstantno ne rade
#19
Posted 05 June 2010 - 10:25
Meni je mercedes 2.3l palio na jedan, nešto sam radio i probao da zaverglam računajući da sa skinuta 3 kabla neće upaliti kad ono poče da tupće kao aran, prastari dizel na pumpama za zalivanje i za sečenje drva.
Ovo je uobičajen kvar na novijim autima, dve bobine, svaka za po da cilindra i nekad otkaže bobina a nekad ono što je drajvuje, na nekim fiatima je u istoj kutija sa kompjuterom pa se menja sve zajedo. Ne moraju ljudi više da se akaju sa platinama, sad promene celo to nešto od koju stotinu eura.
Lepe te inovacije