Jump to content


Photo
- - - - -

skoda 1.4 MPI 2002 gasi se na leru


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
18 replies to this topic

#1 magsavers

magsavers
  • Members
  • 14 posts

Posted 20 May 2010 - 20:45

:ph34r: :) Pre dva meseca auto nije hteo da upali kada je zagrejan. Promenio sam akumulator, ocisto dizne i promenio filter za gorivo. Do danas je auto sluzio orektno. Jutros je upalio normalno. Veceras je jedva upalio i poceo da se gasi u leru. Sipao sam gorivo, jer je bilo pri kraju ali jos nije gorela lampica za rezervu. Posle sipanja goriva jedva samupalio auto. Gasio se jos 3 puta za 2 km. Pre parkiranja su se iz auspuha cule i 2 ili 3 eksplozije. Pomagajte drugovi...

#2 rory

rory
  • Members
  • 2,989 posts

Posted 20 May 2010 - 21:20

Teško će ti neko ovde pomoći, moraćeš u servis na dijagnostiku. Pucanje najpre liči na nedovoljnu količinu goriva, znači ponovo proveri dizne, pa potom senzore i logiku. Slične simptome može izazvati i neuredno i kasno paljenje ali je malo verovatno na takvim automobilima, obično korektno radi dok ne ućuti zauvek.

#3 magsavers

magsavers
  • Members
  • 14 posts

Posted 20 May 2010 - 22:01

Teško će ti neko ovde pomoći, moraćeš u servis na dijagnostiku. Pucanje najpre liči na nedovoljnu količinu goriva, znači ponovo proveri dizne, pa potom senzore i logiku. Slične simptome može izazvati i neuredno i kasno paljenje ali je malo verovatno na takvim automobilima, obično korektno radi dok ne ućuti zauvek.


Ma to sam uradio pre 2 meseca i majsori mi u Skodi rekli:zamena dizni + zamena termostata = 55.000 do 60.000 din. mnogo mi je to. moracu da smislim da neki majstor proba da popravi za mnogo manje para.

#4 Prag 011

Prag 011
  • Members
  • 2,647 posts

Posted 20 May 2010 - 22:42

Ma to sam uradio pre 2 meseca i majsori mi u Skodi rekli:zamena dizni + zamena termostata = 55.000 do 60.000 din. mnogo mi je to. moracu da smislim da neki majstor proba da popravi za mnogo manje para.

Koliko se sećam, kolega mi je pričao o sličnom problemu na Fabii,isto se motao po majstorima dok nije našao onog "pravog" koji je
ipak preko dijagnostike utvrdio šta mu je i zašto se gasi.Na kraju,ako me sećanje ne vara, problem je bio banalan i rešenje istog za male pare.
Valjda neki čip,ili tako nešto.Čekam da mi se javi,i podseti me,pa ću napisati.


A ovo sa Škoda servisom je čista klasika,dobro da ti nisu ponudili promenu motora. :ph34r:

Ako mi se javi do nedelje(na odmoru je) pišem,ako ne pitaću mog majstora koji radi u "Škodi" :)

#5 MAGRIPA65

MAGRIPA65
  • Members
  • 20,706 posts

Posted 20 May 2010 - 23:08

Moze da bude regulator pritiska za gorivo ili neki od indzektora ako ne pali kada je motor zagrejan.Naravno moze da bude i gomila drugih stvari.

#6 Prag 011

Prag 011
  • Members
  • 2,647 posts

Posted 20 May 2010 - 23:34

Moze da bude regulator pritiska za gorivo ili neki od indzektora ako ne pali kada je motor zagrejan.Naravno moze da bude i gomila drugih stvari.

Tačno tako,osnova je gorivo,možda je prljav rezervoar,voda u benzinu...

Ovde je jedan pametnjaković hteo da uštedi bukvalno 8 € i sipao naftu u zemljoradničkoj :) zadruzi.(Škoda Superb)
Rezultat:promena dizni za oko 450 € :ph34r: .Al ga je uštedeo-svaka mu čast.(priča od mog majstora-drugara iz Škode)

#7 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 21 May 2010 - 00:08

Za pocetak bez majstora isprazni tank i properi ga. Mozda ima prljavstine. To je onako bez ulaganja. Posto nece da pali kad je "vruc", postoje aditivi, tecnosti koje se dodaju u pun tank i prociscavaju brizgaljke i kanale kroz koje protice gorivo. Ako to ne upali, na kraju ces ipak morati da nadjes nekoga ko moze da dijagnostikuje problem. Ne znam karakteristike modela, ali verujem da postoji kompjuter koji kontrolise performanse motora, pa citanjem kodova moze dosta da se sazna.

#8 magsavers

magsavers
  • Members
  • 14 posts

Posted 21 May 2010 - 06:23

Idem da probam da li radi.

#9 magsavers

magsavers
  • Members
  • 14 posts

Posted 21 May 2010 - 09:17

Bio sam kod majstora. Kaze da ne rade 2 klipa. Misli da treba da promenim svecice i ,,modul paljenja,, to je deo sto stoji preko svecica umesto kablova i bobine. Potrazicu da vidim koliko kosta taj deo (on misli da je oko 7000,00 din). Naravno on samo misli da je to uzrok, nije 100% siguran.

#10 kapetanm

kapetanm
  • Members
  • 3,153 posts

Posted 21 May 2010 - 11:54

meni se to ranije dešavalo iz sasvim drugih razloga - zaprljan motorčić ler gasa. Čišćenje sa WD ili sredstvom za rerne = 600 din. A ako se trese i ne rade klipovi, pođi od sitnijih stvari - kablova svećica, itd, a moguća je i voda u gorivu. Da nisi možda prao motor skoro ?

#11 MAGRIPA65

MAGRIPA65
  • Members
  • 20,706 posts

Posted 21 May 2010 - 13:39

Meni samo nije jasno koji to auto sa cetiri cilindra moze da upali ako mu ne rade dva?

#12 Div

Div
  • Members
  • 7,752 posts

Posted 21 May 2010 - 13:58

Meni samo nije jasno koji to auto sa cetiri cilindra moze da upali ako mu ne rade dva?


Što, zar neće dva koja rade da daju veću snagu nego što je otpor druga dva?
Ja sam imao takav problem ali pre skoro 40 godina, druga tehnika, dva cilindra koja nisu radila ubacivala su deo goriva u karter, deo je izlazio kroz auspuh, snaga nikakva, do četvrte nije mogao da povuče, ali je nekako išao. VW 1600.

Sada kod ovih sa elektronikom i kompjuterima nemam pojma kako šta funkcioniše, čak ne znam šta uopšte smem sam da proveravam.

#13 kapetanm

kapetanm
  • Members
  • 3,153 posts

Posted 21 May 2010 - 13:58

I meni je to nelogično. Kao dsa ta dva cilindra samo povremeno gube smešu, ako se tako ponašaju, nemoguće da konstantno ne rade

#14 MAGRIPA65

MAGRIPA65
  • Members
  • 20,706 posts

Posted 21 May 2010 - 14:11

Pazi jedno je ako imas lose sagorevanje u dva cilindra a drugo ako dva totalno ne rade.Ja sam imao problem sa indzektorom na V6 i palio je bez problema ali cim ubacis u petu nije imao snagu da povuce.Naravno na leru je radio kao traktor ali opet si mogao da vozis.Kada je riknuo i drugi indzektor nisi mogao uopste da ga upalis.

#15 magsavers

magsavers
  • Members
  • 14 posts

Posted 21 May 2010 - 21:13

U leru radi kao traktor a vuce slabo i pri malom gasu se gasi. Nije za voznju. Veceras se na 6 km ugasio 10 puta. Vrlo se tesko tada pali, bas mora da se vergla. Nadam se da cu sutra pre podne da nadjem nekoga da utvrdi sta je kvar pa da ga sredi...