skoda 1.4 MPI 2002 gasi se na leru
#1
Posted 20 May 2010 - 20:45
#2
Posted 20 May 2010 - 21:20
#3
Posted 20 May 2010 - 22:01
Teško će ti neko ovde pomoći, moraćeš u servis na dijagnostiku. Pucanje najpre liči na nedovoljnu količinu goriva, znači ponovo proveri dizne, pa potom senzore i logiku. Slične simptome može izazvati i neuredno i kasno paljenje ali je malo verovatno na takvim automobilima, obično korektno radi dok ne ućuti zauvek.
Ma to sam uradio pre 2 meseca i majsori mi u Skodi rekli:zamena dizni + zamena termostata = 55.000 do 60.000 din. mnogo mi je to. moracu da smislim da neki majstor proba da popravi za mnogo manje para.
#4
Posted 20 May 2010 - 22:42
Koliko se sećam, kolega mi je pričao o sličnom problemu na Fabii,isto se motao po majstorima dok nije našao onog "pravog" koji jeMa to sam uradio pre 2 meseca i majsori mi u Skodi rekli:zamena dizni + zamena termostata = 55.000 do 60.000 din. mnogo mi je to. moracu da smislim da neki majstor proba da popravi za mnogo manje para.
ipak preko dijagnostike utvrdio šta mu je i zašto se gasi.Na kraju,ako me sećanje ne vara, problem je bio banalan i rešenje istog za male pare.
Valjda neki čip,ili tako nešto.Čekam da mi se javi,i podseti me,pa ću napisati.
A ovo sa Škoda servisom je čista klasika,dobro da ti nisu ponudili promenu motora.
Ako mi se javi do nedelje(na odmoru je) pišem,ako ne pitaću mog majstora koji radi u "Škodi"
#5
Posted 20 May 2010 - 23:08
#6
Posted 20 May 2010 - 23:34
Tačno tako,osnova je gorivo,možda je prljav rezervoar,voda u benzinu...Moze da bude regulator pritiska za gorivo ili neki od indzektora ako ne pali kada je motor zagrejan.Naravno moze da bude i gomila drugih stvari.
Ovde je jedan pametnjaković hteo da uštedi bukvalno 8 € i sipao naftu u zemljoradničkoj zadruzi.(Škoda Superb)
Rezultat:promena dizni za oko 450 € .Al ga je uštedeo-svaka mu čast.(priča od mog majstora-drugara iz Škode)
#7
Posted 21 May 2010 - 00:08
#8
Posted 21 May 2010 - 06:23
#9
Posted 21 May 2010 - 09:17
#10
Posted 21 May 2010 - 11:54
#11
Posted 21 May 2010 - 13:39
#12
Posted 21 May 2010 - 13:58
Meni samo nije jasno koji to auto sa cetiri cilindra moze da upali ako mu ne rade dva?
Što, zar neće dva koja rade da daju veću snagu nego što je otpor druga dva?
Ja sam imao takav problem ali pre skoro 40 godina, druga tehnika, dva cilindra koja nisu radila ubacivala su deo goriva u karter, deo je izlazio kroz auspuh, snaga nikakva, do četvrte nije mogao da povuče, ali je nekako išao. VW 1600.
Sada kod ovih sa elektronikom i kompjuterima nemam pojma kako šta funkcioniše, čak ne znam šta uopšte smem sam da proveravam.
#13
Posted 21 May 2010 - 13:58
#14
Posted 21 May 2010 - 14:11
#15
Posted 21 May 2010 - 21:13