Ovo počinje da zapada u začarani krug.Nije važno da li su ostali već razlog zašto su došli.Znači iz istih pobuda su i došli. I jedni i drugi.Neki od tih boraca je ostao u BiH , ali je većini oduzeto državljanstvo, ili su bili proterani.Inače svi muslimani u bivšoj SFRJ su hanefijskog mezheba, što znači da taj red spada u najmekše shvatanje Islama uopšte.
Ocigledno nisi od onih sto brzo kapiraju. Dakle jos jednom polako:
-Ti tvrdis kako je film (sjecas li se to nam je bila tema) pretenciozan glede ocjene stanja na Kosovu i tu prije svega navodis stav autora prema jacanju Islama medju kosovskim Albancima. Ja ti u toj tacci dajem potpuno za pravo i nadopunjujem tvoje vidjenje mojom konstatacijom, da je uCK bila prije svega albanska nacionalna vojska i da nije imala neki vjerski karakter. Uporedjujem UCK sa armijom BiH (i jedni i drugi vecinski muslimani) i ukazujem na utjecaj koji su islamski dobrovoljci imali na BiH drustvo poslije rata.
-Ti se na to nadjes prozvan i argumentujes sa "pa svi su imali dobrovoljce" ili "svi su imali ist pobude" iako moja namjera nije bila da sudim o stranim dobrovoljcima u gradjanskim ratovima na tlu bivse SFRJ. Dakle argumentujes u potpunosti pokraj teme i stovise ne kapiras da se ja i ti slazemo u barem jednoj tacci- a to je nase vidjenje nepostojece islamizacije medju kosovskim Albancima.
Sa ovim Vehabijama u Gornjoj Maoči se radilo pretežno o ovim domaćim a ne stranim.Oni su bili toliko opasni po bezbednost BiH isto koliko i Ismail Prentić po Srbiju.Dve male skupine verskih fanatika.
Zato sam govorio o uticaju koje su strane vehabije vrsile na domace muslimane. U poznatoj jedinici Armije BiH koja je imala najveci broj mudzahedina oko 40% kadra su cinili bosanski muslimani. Koliko su opet ovi (vehabije) opasni po poslijeratno ustrojstvo BiH to je nazalost jos nepoznato, ali da opasnost postoji-postoji.
I jedna mala digresija.U BiH nije bio građanski rat.
Nego sta je bilo? Ajde nauci me molim te.
Edited by solanik, 23 February 2010 - 15:41.