Jump to content


Photo
- - - - -

Montazne kuce


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
4 replies to this topic

#1 medic

medic
  • Members
  • 140 posts

Posted 10 June 2009 - 09:57

Vec neko vrijeme mi se mota ideja o kupovini placa i izgradnji ( montiranju) montazne kuce . S obzirom da sam laik u gradjevinarstvu, interesuju me misljenja forumasha sa iskustvom , moze i " cula rekla kazala", a najpozeljnije bi bilo da ima neko ko vec koristi takve vrste objekata , ili da se nadje neki dobronamjerni insajder sa iskrenim savjetom :ph34r: .
Obisao sam gotovo sve sajtove firmi koje se bave tom djelatnoscu( u Srbiji, BiH, Hrvatskoj), i prilicno sam informisan cijenama, uslovima ,mogucnostima itd, ali ono u cemu oskudjevam su informacije o kvalitetu gradjevina takvog tipa.

Unaprijed zahvaljujem.

#2 vladimir_krizan

vladimir_krizan
  • Members
  • 1 posts

Posted 09 April 2010 - 09:47

Vec neko vrijeme mi se mota ideja o kupovini placa i izgradnji ( montiranju) montazne kuce . S obzirom da sam laik u gradjevinarstvu, interesuju me misljenja forumasha sa iskustvom , moze i " cula rekla kazala", a najpozeljnije bi bilo da ima neko ko vec koristi takve vrste objekata , ili da se nadje neki dobronamjerni insajder sa iskrenim savjetom :ph34r: .
Obisao sam gotovo sve sajtove firmi koje se bave tom djelatnoscu( u Srbiji, BiH, Hrvatskoj), i prilicno sam informisan cijenama, uslovima ,mogucnostima itd, ali ono u cemu oskudjevam su informacije o kvalitetu gradjevina takvog tipa.

Unaprijed zahvaljujem.



Ja vec 3 godine zivim u montaznoj kuci. Imao sam predrasuda prema njima, ali sada kad bih opet gradio, gradio bih iskljucivo montaznu kucu, jer prednosti su mnogobrojne.

Sto se tice izvodjaca radova kod nas, znam da treba izbegavati Ivanjicu jer grade po tehnologiji iz sedamdesetih godina. Ima nekoliko firmi u Beogradu i Vojvodini koje grade kao sto se gradi u Sloveniji ili Austriji.