Dosadni filmovi...
#1
Posted 11 May 2009 - 12:59
1. Zodijak
2...
#2
Posted 11 May 2009 - 13:04
Mozda bi turnir "najdosadniji film svih vremena" okupio više participanata
1. Zodijak
2...
1. Zodijak
2. Le fils (2002)
#3
Posted 11 May 2009 - 14:32
1. Zodijak
2. Le fils (2002)
1. Zodiac (2007)
2. Le fils (2002)
3. The Curious Case of Benjamin Button (2008)
Ako se zapljune jos neko, izmesticemo u poseban topic...
#4
Posted 11 May 2009 - 19:40
1. Zodiac (2007)
2. Le fils (2002)
3. The Curious Case of Benjamin Button (2008)
Ako se zapljune jos neko, izmesticemo u poseban topic...
1. Zodiac (2007)
2. Le fils (2002)
3. The Curious Case of Benjamin Button (2008)
4. Gran Torino
#5
Posted 11 May 2009 - 21:02
2. Le fils (2002)
3. The Curious Case of Benjamin Button (2008)
4. Gran Torino
5.From Dusk Till Dawn
#6
Posted 11 May 2009 - 21:08
2. Le fils (2002)
3. The Curious Case of Benjamin Button (2008)
4.From Dusk Till Dawn
5. Slumdog Millionaire
#7
Posted 12 May 2009 - 07:36
2. Le fils (2002)
3. The Curious Case of Benjamin Button (2008)
4.From Dusk Till Dawn
5. Slumdog Millionaire
6.Novecento (1976.)
7.Underground(1995.)
Edited by kayser, 12 May 2009 - 07:38.
#8
Posted 12 May 2009 - 07:54
1.Zodiac (2007)
2.Le fils (2002)
3.The Curious Case of Benjamin Button (2008)
4.From Dusk Till Dawn
5. Slumdog Millionaire
6.Novecento (1976.)
7.Underground(1995.)
8.Gran Torino (2008)
9.The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (2007)
Edited by st4lk3r, 12 May 2009 - 07:54.
#9
Posted 12 May 2009 - 09:13
Villiam je dodao "Gran Torino", pa ću da ispravim grešku, a dodaću i budućeg pobednika
ispravka, ja sam dodao Gran torino
1.Zodiac (2007)
2.Le fils (2002)
3.The Curious Case of Benjamin Button (2008)
4.From Dusk Till Dawn
5. Slumdog Millionaire
6.Novecento (1976.)
7.Underground(1995.)
8.Gran Torino (2008)
9.The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (2007)
10.Flags of our fathers
#10
Posted 12 May 2009 - 09:34
2.Le fils (2002)
3.The Curious Case of Benjamin Button (2008)
4.From Dusk Till Dawn
5. Slumdog Millionaire
6.Novecento (1976.)
7.Underground(1995.)
8.Gran Torino (2008)
9.The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (2007)
10.Flags of our fathers
11. Pride and glory (2008)
#11
Posted 12 May 2009 - 09:42
#12
Posted 12 May 2009 - 09:57
johnny mad dog
lord of the rings
Edited by zecov, 12 May 2009 - 09:58.
#13
Posted 12 May 2009 - 10:29
lord of the rings
#14
Posted 12 May 2009 - 11:40
talented mr. ripley (ovo ne znam ni zashto sam ni kako sam odgledala do kraja)
#15
Posted 12 May 2009 - 11:58