Jump to content


Photo
- - - - -

Avio-kompanija MARTINAIR


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
42 replies to this topic

#1 Nikola S.

Nikola S.
  • Members
  • 1,147 posts

Posted 25 February 2008 - 22:12

Pomoć, i ako može što pre, do petka.

Da li neko ima lično iskustvo sa ovom kompanijom ili je možda čuo od nekog - prijatelja, neprijatelja, tetke, babe, ujne...svejedno.

Da li je razlika u odnosu British ili AirFrance neopisiva, ili su ok?

Hitno mi je, hvala


#2 DJ_Vasa

DJ_Vasa
  • Members
  • 7,769 posts

Posted 25 February 2008 - 23:09

A šta te zanima konkretno? Postoji oko 50 godina, a do sada su im samo dva aviona pala. Dovoljno?

#3 Nikola S.

Nikola S.
  • Members
  • 1,147 posts

Posted 26 February 2008 - 00:23

Konkretno me zanima poredjenje sa ostalim kompanijama, sa stanovišta putnika.

Ja bih ipak da čujem iskustva, ne tehničke podatke sa wikipedia.com

Hvala, svejedno

#4 Klika

Klika
  • Members
  • 751 posts

Posted 26 February 2008 - 00:25

Konkretno me zanima poredjenje sa ostalim kompanijama, sa stanovišta putnika.

Ja bih ipak da čujem iskustva, ne tehničke podatke sa wikipedia.com

Hvala, svejedno


Martin Air = KLM

Edited by Klika, 26 February 2008 - 00:25.


#5 down with the sickness

down with the sickness
  • Members
  • 8,325 posts

Posted 26 February 2008 - 00:30

Ja nisam, ali moji prijatelji su putovali sa Martinom. Od Amsterdama do Beograda je bio .... JATov, pa skoro dvokrilac, malo mladji.

Martin je koliko para toliko muzike, malo stariji avion. Sa British i Lufthansa nemoj da poredis, mozda sa Malevom, CSA koji inace vise ne lete za Toronto (CSA samo letnja sezona).

#6 down with the sickness

down with the sickness
  • Members
  • 8,325 posts

Posted 26 February 2008 - 00:31

Martin Air = KLM


Mozda si u pravu, ali ne bih rekao.

#7 Klika

Klika
  • Members
  • 751 posts

Posted 26 February 2008 - 01:40

Mozda si u pravu, ali ne bih rekao.


Martin Air je deo KLM-a ........ koji radi popularne carter letove pa su samim tim i dosta jeftiniji. `60-tih godina je KLM postao vecinski vlasnik Martina.

Nekad se prosto iznenadim kako dobre ponude imaju. Pre neki dan uzeo kartu na relaciji Vankuver-Beograd (sa Lufthanzom), odlicno sam prosao sa cenom, ali mi tip rece, neki nas cova, da Martin Air ima jako dobre ponude na ovoj relaciji od polovine maja do polovine juna , takodje agvust-septembar, i u ovom periodu cu cak karte jeftinije nego u februaru mesecu, sto je prilicno cudno s obzirom da je recimo februar mrtva sezona.

No, sve u svemu Martin Air je sasvim ok, ne znam sta bi to bilo drugacije u odnosu na neku drugu kompaniju, osim sto ti tamo neki daju malo bolji rucak i onda te oderu jedno $200-300 vise. Avioni isti, neudobni kako god okrenes, kada putujes 7-8 i vise sati, uzas, noge ne osecas kada izadjes iz aviona.

Edited by Klika, 26 February 2008 - 01:43.


#8 down with the sickness

down with the sickness
  • Members
  • 8,325 posts

Posted 26 February 2008 - 02:04

Izgleda da je tako, nekada nezavisna kompanija, kupljena od KLM-a. Na KLM su se ljudi zalili, u smislu stari su im avioni. To je to. Nemaju personal screens, to sigurno, znam da nije od zivotne vaznosti, ali ukazuje na godiste aviona.

U pravu si i za let, izadjes ukochen cime god letis, ali meni je nekako "udobnije" sa British Airways-om, ja ne znam da li oni imaju avion stariji od 3 godine, bar meni tako izgleda.

Edited by down with the sickness, 26 February 2008 - 03:14.


#9 Nikola S.

Nikola S.
  • Members
  • 1,147 posts

Posted 26 February 2008 - 09:09

Ok... A da li je pametno dodati 50€ u jednom smeru i ići LUFTHANSOM?
Čekanje izmedju letova je isto.

#10 nickie

nickie
  • Members
  • 6,347 posts

Posted 26 February 2008 - 09:28

pa mislim da to ti sam moras da odlucis. ako ces se tako mirnije osecati, ok. :huh:

licno ne bih imala uopste problem da letim tom kompanijom. verujem da su sve kompanije koje imaju dozvolu da lete po evropi sigurne.
sto opet ne garantuje da ne moze nista da se desi, al to ne moze niko da ti garantuje ni za lufthansu.

a mozda i lose razmisljam. :rolleyes:

#11 jatavedas

jatavedas
  • Members
  • 10 posts

Posted 26 February 2008 - 12:15

Hello Nikola a i ostali. Koja je cena karte koju si nasao? Ja sam u turizmu, radim sa kartama pa vam mozda mogu pronaci povoljne karte. Naravno to dobrim delom zavisi od presedanja, datuma, kompanije....
ako nekome treba pomoc neka se javi na janbovid@yahoo.com

Inace je problem kupiti kartu one way ako nemas iseljenje ili radnu vizu, iz Srbije naravno. Ali u tvom slucaju to nije slucaj. Kada se iseljavate imate pravo na 2x 23kg da ponesete...


Ok... A da li je pametno dodati 50€ u jednom smeru i ići LUFTHANSOM?
Čekanje izmedju letova je isto.



#12 Nikola S.

Nikola S.
  • Members
  • 1,147 posts

Posted 26 February 2008 - 12:44

pa mislim da to ti sam moras da odlucis. ako ces se tako mirnije osecati, ok. :rolleyes:


Ma samo da ima što više zanimacija da mi brže prodje vreme...

#13 nickie

nickie
  • Members
  • 6,347 posts

Posted 26 February 2008 - 12:45

Ma samo da ima što više zanimacija da mi brže prodje vreme...


:rolleyes:


i srecno!

#14 Nikola S.

Nikola S.
  • Members
  • 1,147 posts

Posted 26 February 2008 - 12:51

Hello Nikola a i ostali. Koja je cena karte koju si nasao? Ja sam u turizmu, radim sa kartama pa vam mozda mogu pronaci povoljne karte.


Hello! Cene karata su 690€ sa MartinAirom, a 740€ sa Lufthasom. Lufthansa je u nedelju, tako da to polako dobija na značaju zbog organizacije dočeka moje malenkosti tamo...

Obe rezervisane, do petka moram da se odlučim.
Ne znam da li može da se nadje nešto povoljnije, izgleda da bi SVI da putuju, baš TAMO i baš TADA.

Inace je problem kupiti kartu one way ako nemas iseljenje ili radnu vizu, iz Srbije naravno. Ali u tvom slucaju to nije slucaj. Kada se iseljavate imate pravo na 2x 23kg da ponesete...



Hvala za info. Da li je to standardna kilaža ili možda zavisi od kompanije. Tipa - platim skuplju kartu, ALI dobijem još neki kilogram preko da ponesem?
Inače, problem je naći one-way kartu u svakom slučaju (P:"Kako to?", O:"Pa, uglavnom kupuju povratne." Najbliže normalnom odgovoru su bili u Britishu gde mi je operaterka rekla da će možda od marta pustiti neke jednosmerne, ali nije sigurno... do tada će jedino da mi preostane da stopiram neki tanker da me preveze...

#15 Nikola S.

Nikola S.
  • Members
  • 1,147 posts

Posted 26 February 2008 - 12:53

:rolleyes:


i srecno!


Ja stvarno ne znam kako ću 10 sati u zatvorenom prostoru...

Ili neke droge, ili možda da simuliram ovde kući pripreme , tipa - prvi dan SAT, drugi dan DVA SATA bez izlaska iz sobe i tako do deset...