Jump to content


Photo
- - - - -

Oduzeta dozvola Air-Berlinu


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
7 replies to this topic

#1 PetarS

PetarS
  • Members
  • 57 posts

Posted 05 February 2008 - 01:43

Dakle:
Konacno su se pojavili low cost i za Bg, par meseci je isla reklama, nova destinacija iz Beca, ja presrecan, rezervisao odmah misleci da cu se resiti gastarbajterskih buseva i 10-sati-grand-show-zabave :rolleyes:
I jutros dobijam e-mail od Air Berlina, jako mi je zao ali morali su da storniraju rezervaciju, destinacija Beograd odlozena do daljnjeg. Navodno im je naknadno oduzeta dozvola koju su kao vec imali, jer bi konkurencija Jat-u bilaprejaka :huh:
Nisam mogao da verujem, jos naterao jednog kolegu Ceha da idemo zajedno, kao da vidi Beograd, fuj, kakav blam.
Zna li neko nesto o ovome?

#2 dirk

dirk
  • Members
  • 10 posts

Posted 07 February 2008 - 08:56

da nije ovo u pitanju?

Lauda: Moji avioni bi doneli korist Srbiji
A. Lađarević ||||ij - 07.02.2008. - 23:46
Niki Lauda kaže za „24 sata” da nije dobio dozvolu za rad jer se čeka privatizacija „Jata”...
Austrijska loukost avio-kompanija „Niki”, koja je u vlasništvu bivšeg šampiona Formule 1 Nikija Laude, nije dobila dozvolu za rad u Srbiji, iako je Lauda u utorak bio u Beogradu i razgovarao s ministrom za infrastrukturu Velimirom Ilićem. U razgovoru za „24 sata”, Lauda kaže da su glavne prepreke to što Sporazum o otvorenom nebu još nije ratifikovan u Skupštini Srbije i što se čeka da „Jat ervejz” bude privatizovan.

NEBO - Ugovor o slobodnom nebu je potpisan. Ratifikacija u Parlamentu bi trebalo da bude samo formalnost, ali ne znam zašto se čeka da se JAT proda, jer neće uzeti ni više ni manje novca ako „Niki” bude leteo za Beograd - kaže Niki Lauda za „24 sata”.
Hoćete li odustati od namere da vašu kompaniju dovedete u Beograd?
- Kompanija „Niki” je trebalo da obavlja letove na relaciji Beč - Beograd, koji su inače prvobitno bili zakazani za 10. mart. Moja kompanija nije odbijena, čekamo da se uklone ove prepreke, ali sada ne verujem da ćemo početi da letimo za Srbiju do kraja ove godine. Čekaćemo još, ne odustajemo od srpskog tržišta, ali ako se to oduži, moraćemo da preusmerimo avione u neku drugu zemlju. Mi već letimo ka brojnim destinacijama kao što su Vankuver, Los Anđeles, Njujork, Majorka, Rim...
Koja je računica kompanije „Niki” da počne da leti za Srbiju?
- Mi smo izračunali da sa cenom karte od 29 evra u jednom pravcu, što predstavlja za oko 40 odsto manju cenu od drugih kompanija, možemo godišnje da privučemo oko 100.000 novih putnika.
Zar se to ne isplati i državi Srbiji?
- Naravno. Tolikim povećanjem broja putnika niko ne gubi. Ni JAT, ni kompanija „Niki”. Pored toga, to bi mogao da bude i veliki podsticaj za vašu ekonomiju.

Direktorat: Lauda ne ispunjava uslove
U Ministarstvu za infrastrukturu i Direktoratu civilnog vazduhoplovstva, koji su nadležni za otvaranje novih linija inostranih avio-kompanija koje žele da lete prema Srbiji, kažu da je Laudin zahtev odbijen iz čisto proceduralnih razloga. „Moraju da se ispune brojni proceduralni zahtevi kao što su osnovni tehnički uslovi i opremljenost avio-kompanije, svrsishodnost linije i tehnička obučenosti osoblja. Nešto od toga Laudina kompanija nije ispunila i to je razlog zašto nije dobiila dozvolu za letove”, kaže za „24 sata” Katarina Andrić Milosavljević, savetnica za odnose s javnošću u Direktoratu za civilno vazduhoplovstvo. Ona je objasnila da će, čim se ratifikuje Sporazum o otvorenom nebu, i Laudina i ostale kompanije biti dobrodošle u Srbiju ako ispune bezbednosne uslove.

#3 Shedou

Shedou
  • Members
  • 2,502 posts

Posted 07 February 2008 - 09:14

da nije ovo u pitanju?

Direktorat: Lauda ne ispunjava uslove
U Ministarstvu za infrastrukturu i Direktoratu civilnog vazduhoplovstva, koji su nadležni za otvaranje novih linija inostranih avio-kompanija koje žele da lete prema Srbiji, kažu da je Laudin zahtev odbijen iz čisto proceduralnih razloga. „Moraju da se ispune brojni proceduralni zahtevi kao što su osnovni tehnički uslovi i opremljenost avio-kompanije, svrsishodnost linije i tehnička obučenosti osoblja. Nešto od toga Laudina kompanija nije ispunila i to je razlog zašto nije dobiila dozvolu za letove”, kaže za „24 sata” Katarina Andrić Milosavljević, savetnica za odnose s javnošću u Direktoratu za civilno vazduhoplovstvo. Ona je objasnila da će, čim se ratifikuje Sporazum o otvorenom nebu, i Laudina i ostale kompanije biti dobrodošle u Srbiju ako ispune bezbednosne uslove.


Lauda je (mozda i Air Berlin) clan Star Aliance pa mozda otud zabuna.

Moram da se nasmejem....leteo sam sa Laudom i stvaaarno ne ispunjavaju uslove. Jedva sam cekao da u Bechu presednem u jatov ATR sedamdes' dva koji zadovoljava sve standarde i bezbednos'ne uslove.

#4 Eddard

Eddard
  • Members
  • 4,278 posts

Posted 07 February 2008 - 20:36

Direktorat: Lauda ne ispunjava uslove
U Ministarstvu za infrastrukturu i Direktoratu civilnog vazduhoplovstva, koji su nadležni za otvaranje novih linija inostranih avio-kompanija koje žele da lete prema Srbiji, kažu da je Laudin zahtev odbijen iz čisto proceduralnih razloga. „Moraju da se ispune brojni proceduralni zahtevi kao što su osnovni tehnički uslovi i opremljenost avio-kompanije, svrsishodnost linije i tehnička obučenosti osoblja. Nešto od toga Laudina kompanija nije ispunila i to je razlog zašto nije dobiila dozvolu za letove”, kaže za „24 sata” Katarina Andrić Milosavljević, savetnica za odnose s javnošću u Direktoratu za civilno vazduhoplovstvo. Ona je objasnila da će, čim se ratifikuje Sporazum o otvorenom nebu, i Laudina i ostale kompanije biti dobrodošle u Srbiju ako ispune bezbednosne uslove.


Mislim, smesno! Air Berlin/Niki leti po celoj zapadnoj Evropi, a i sire, i tamo ispunjava uslove, a bas za Bgd ne ispunjava. Mora da je to zbog toga sto je nas avio saobracaj mnogo napredniji od evropskog pa su i tehnicki uslovi visi :rolleyes:. Nema nama jeftinog putovanja dok se Jat ne ugasi i dok ne dodjemo na belu Sengen listu.

#5 Shedou

Shedou
  • Members
  • 2,502 posts

Posted 07 February 2008 - 22:54

Mislim, smesno! Air Berlin/Niki leti po celoj zapadnoj Evropi, a i sire, i tamo ispunjava uslove, a bas za Bgd ne ispunjava. Mora da je to zbog toga sto je nas avio saobracaj mnogo napredniji od evropskog pa su i tehnicki uslovi visi :rolleyes:. Nema nama jeftinog putovanja dok se Jat ne ugasi i dok ne dodjemo na belu Sengen listu.


To je zbog imena. Pamte Laudu po vratolomnom voznjama pa misle da i njegovi piloti isto tako (nebezbedno) voze... :huh:

#6 Spotter

Spotter
  • Members
  • 180 posts

Posted 07 February 2008 - 23:38

Lauda je (mozda i Air Berlin) clan Star Aliance pa mozda otud zabuna.

Moram da se nasmejem....leteo sam sa Laudom i stvaaarno ne ispunjavaju uslove. Jedva sam cekao da u Bechu presednem u jatov ATR sedamdes' dva koji zadovoljava sve standarde i bezbednos'ne uslove.

Ne bilo ti mrsko napisi sta to nije dobro kod laude?

Leteo sam Easyjet-om, Air Berlinom, German Wingsom i RyanAirom, i svi su potpuno ok. Nema besplatnog picha u avionu, razmak izmedju sedista je nesto manji, ne tolerise se prekoracenje limita za tezinu prtljaga, aerodromi su obicno alternativni (toga ste svesni unapred) - i to je to. Sve ostalo perfektno, da ne pominjem potpuno nove avione. Sa druge strane Jatovi avioni su katastrofa. Pa nek su i savrseno ispravni i bezbedni, odvratan je osecaj leteti tim starudijama. O stjuardesama da ne govorim :rolleyes:

#7 Shedou

Shedou
  • Members
  • 2,502 posts

Posted 08 February 2008 - 00:07

Ne bilo ti mrsko napisi sta to nije dobro kod laude?

Leteo sam Easyjet-om, Air Berlinom, German Wingsom i RyanAirom, i svi su potpuno ok. Nema besplatnog picha u avionu, razmak izmedju sedista je nesto manji, ne tolerise se prekoracenje limita za tezinu prtljaga, aerodromi su obicno alternativni (toga ste svesni unapred) - i to je to. Sve ostalo perfektno, da ne pominjem potpuno nove avione. Sa druge strane Jatovi avioni su katastrofa. Pa nek su i savrseno ispravni i bezbedni, odvratan je osecaj leteti tim starudijama. O stjuardesama da ne govorim :rolleyes:


Pomesao si me sa braniocima lika i dela Jata. Ono beshe ironija....

Inache Lauda leti "normalne" letove sa hranom, picem i razmakom....

Kuriozitet: Svaki avion (B737-800) ima svoje ime: George Harison, Kurt Cobain, Freddie Mercury itd

#8 Eddard

Eddard
  • Members
  • 4,278 posts

Posted 08 February 2008 - 11:37

To je zbog imena. Pamte Laudu po vratolomnom voznjama pa misle da i njegovi piloti isto tako (nebezbedno) voze... :huh:


Vidis, nisam o tome razmisljao... Ondak u redu :rolleyes:

Edited by nvukelic, 08 February 2008 - 11:42.