Jump to content


Photo
- - - - -

Kako otici negde... Proces.


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
48 replies to this topic

#1 giger.

giger.
  • Members
  • 84 posts

Posted 13 January 2008 - 15:05

Ocekivao sam da cu na ovom forumu umesto support group-e za one koji su vec emigrirali naci savete kako zaista otici iz ove zemlje.

Molim nekoga da me malo uputi i pomogne posto sam totalni pocetnik sto se emigracije tice, a zeleo bih da odem iz ove zemlje sto pre... Jednostavno mi je muka vise od "odlucujucih" izbora, plus izgleda da je ekipi na vlasti totalno pukao film i izgleda da od EU nema nista... Ipak velikom broju Srba odgovara izolacija, kvote privilegije i ostale mucke...

Moja situacija. Imam 27 godina, zavrsio sam fakultet, "Informacioni Sistemi" na FON-u. Engleski mi je odlican. Ne znam da li nesto znaci, ali imam i srpsko i hrvatsko drzavljanstvo. Radim u domacoj ispostavi americke software firme. Sve sto radimo se proda u Americi (outsorcing). Znaci klasican softver inzenjer/programer sa tek 6 meseci iskustva, ali radim puno i dosta ucim na poslu, a kapiram i da ce ovaj proces emigracije potrajati neko vreme tako da kad dodje vreme da se cekira avionska karta imacu mnogo vise iskustva. U principu zadovoljan sam svojim statusom u Srbiji i Beogradu, ali muka mi je od "odlucujucih izbora", srpskog mentaliteta i javasluka, itd. da ne nabrajam sad. Jednostavno osecam da ovde ne moze da se napreduje i zivi normalno... Osecam kao da ne pripadam ovde i mislim da je to i vise nego dovoljan razlog da se odselim odavde.

Imam neku rodbinu u Australiji na koju bas i ne racunam i neke prijatelje u Kanadi od kojih bih mozda i mogao da ocekujem nesto, ali bih ipak voleo da znam da li postoji mogucnost da sam sebi resim problem bez icije pomoci i bez icijih garantnih pisama.