Koji filmovi su, po vašem mišljenju, obeležili ovu godinu?
Šta ne bismo trebali propustiti?
Po IMDB listi najboljih ostvarenja od 2000. pa do danas, iz ove godine Top Ten su:
1. No Country for Old Men - najbolje rangiran, ocena 8.8, već zauzeo 15. mesto (sa tendencijom rasta) u Top 250 svih vremena
2. Ratatouille /8.3 (98/250)
3. The Bourne Ultimatum /8.2 (111/250)
4. American Gangster /8.1 (146/250)
5. Atonement /8.1
6. 3:10 to Yuma /8.1 (174/250)
7. Grindhouse /8.1
8. The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford /8.0
9. Hot Fuzz /8.0 (200/250)
10. Into the Wild /8.0
Vaši predlozi?
najbolji u 2007.
Started by
Persephone
, Dec 15 2007 03:32
6 replies to this topic
#1
Posted 15 December 2007 - 03:32
#2
Posted 15 December 2007 - 03:50
jos nisam gledala No Country for Old Men + cekam Sweeney Todda... osim toga.....
Grindhouse...
i The Bourne Ultimatum... definitivno najbolji film u ovoj godini.. po mom ukusu
Grindhouse...
i The Bourne Ultimatum... definitivno najbolji film u ovoj godini.. po mom ukusu
#3
Posted 15 December 2007 - 03:50
1) No country for old men i Zodiac (deljeno)
2) Hot Fuzz
3) Michael Clayton
4) Ratatouille
5) Fracture
6) Shooter
7) Disturbia
8) The Simpsons Movie
9) The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford
2) Hot Fuzz
3) Michael Clayton
4) Ratatouille
5) Fracture
6) Shooter
7) Disturbia
8) The Simpsons Movie
9) The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford
Edited by incognito, 15 December 2007 - 03:51.
#4
Posted 15 December 2007 - 03:55
i The Bourne Ultimatum... definitivno najbolji film u ovoj godini.. po mom ukusu
Je l' dobar film, il' `dobar` glumac? Posto film po sebi je tezi shit ... Mislim i ja bi, da prostis, kresnuo Moniku Beluci, al' to ne znaci da je `Shoot 'em up` dobar, a kamo li najbolji film...
#5
Posted 15 December 2007 - 04:09
i glumac, i film; rezija, scenografija.. sve u kompletu.... film mi je ultra savrsen
i da, zaboravila sam 300
i da, zaboravila sam 300
#6
Posted 15 December 2007 - 19:00
1. No country for old man ( vec sam ga i stavio u preporukama)
2. Fracture
3. The Bourne Ultimatum
4. Grindhouse
5. Superbad
6. 300
za sada sam se setio ovih, ali bice dopuna u svakom slucaju
2. Fracture
3. The Bourne Ultimatum
4. Grindhouse
5. Superbad
6. 300
za sada sam se setio ovih, ali bice dopuna u svakom slucaju
#7
Posted 15 December 2007 - 20:57
i da, zaboravila sam 300
eto kako se ukusi razlikuju. Ja sam ostao do kraja u bioskopu dok sam gledao 300 samo da bih se smejao od srca na gluposti koje su tamo izvaljivali.
Za mene su neki od najboljih:
- 28 weeks later
- Zodiac
- Beowulf