Jump to content


Photo

Vip Mobile


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
21 replies to this topic

#1 bogdan83

bogdan83
  • Members
  • 135 posts

Posted 11 August 2007 - 13:21

Da li ima uopste korisnika ovog operatera.Koliko je pompezno najavljivan ,licno sam mnogo vise ocekivao od istih. Cini mi se da se ni stari operateri inisu previse uzbudili sa novom nazovi konkurencijom. Vip Mobile je do sada neprevazidjeni kada je potrebno oblepljivati gradske autobuse reklamama, i laganjem televizijskog auditorijuma da vide duplo. Da li imaju jos nekih pogodnosti. Isti operater nudi mnogo vise u Hrvatskoj nego ovde. Imam osecaj da je na samom startu rada u Hrvatskoj nudio vise nego ovi sto nude nama danas.

#2 Roki Balboa

Roki Balboa
  • Members
  • 753 posts

Posted 11 August 2007 - 13:47

Tek su poceli sa radom, licno nemam razloga da menjam operatora, zato mislim da to vazi i za ostale korisnike. A da bi se to desilo, oni moraju da potvrde kvalitet koji ocigledno nemaju. Zato ce im trebati jos dugo vremena da se useme

#3 BlackGeorge

BlackGeorge
  • Members
  • 685 posts

Posted 11 August 2007 - 13:53

QUOTE(bogdan83 @ 11 Aug 2007, 14:21) <{POST_SNAPBACK}>
Da li ima uopste korisnika ovog operatera.Koliko je pompezno najavljivan ,licno sam mnogo vise ocekivao od istih. Cini mi se da se ni stari operateri inisu previse uzbudili sa novom nazovi konkurencijom. Vip Mobile je do sada neprevazidjeni kada je potrebno oblepljivati gradske autobuse reklamama, i laganjem televizijskog auditorijuma da vide duplo. Da li imaju jos nekih pogodnosti. Isti operater nudi mnogo vise u Hrvatskoj nego ovde. Imam osecaj da je na samom startu rada u Hrvatskoj nudio vise nego ovi sto nude nama danas.

Evo ja ga koristim vec 3 nedelje i mogu ti reci sledece:
1.Koriste mts mrezu (za sada)
2.Ista se "gubi" na svakih 20 minuta...vraca se za 3
3.Istina je za dopune,pozive, etc. sto uveliko vec reklamiraju, i koristim ga iz tog razloga
4.Jos ga nisam testirao van bg-a,nisam siguran da ima pokrivenost

Zakljucak:
Ne vazi maksima "koliko para toliko muzike", NE koristiti ga u hitnim slucajevima jer se svaki drugi put desava da u toku razgovora izgubi mrezu

Edited by BlackGeorge, 11 August 2007 - 13:53.


#4 RidiK

RidiK
  • Members
  • 27 posts

Posted 11 August 2007 - 15:40

Pa VIP ima svuda gde ima i MTS, pošto koristi njihovu mrežu.

Pa za sada je interesantan zbog udvosatručavanja dopune i 4 dinana po minutu razgovora.

#5 jddipqd

jddipqd
  • Members
  • 384 posts

Posted 11 August 2007 - 16:03

QUOTE(RidiK @ 11 Aug 2007, 16:40) <{POST_SNAPBACK}>
Pa VIP ima svuda gde ima i MTS, pošto koristi njihovu mrežu.

Pa za sada je interesantan zbog udvosatručavanja dopune i 4 dinana po minutu razgovora.

Pa baš i nije toliko interesantan:

VIP
Pozivi prema fiksnoj i svim mobilnim mrežama u Srbiji 4,90
SMS (prema nacionalnim destinacijama) 1,90
SMS (prema međunarodnim destinacijama) 10,00
MMS (nacionalni) 10,00
GPRS 1 KB data 0,05
Cena uspostavljanja veze po svakom započetom razgovoru je 1.50 din. U svim tarifnim paketima razgovori se naplaćuju po sekundi posle prve minute razgovora

MTS
Pozivi ka svim mrežama u nacionalnom saobraćaju 4,80
SMS poruka 1,90
SMS poruka ka inostranim destinacijama 6,25
MMS poruka ka nacionalnim destinacijama 10,00
GPRS prenos podataka, za 100 kB 5,00
Prvih 60 sekundi razgovora tarifira se zaokruživanjem na minut, a nakon toga pozivi se tarifiraju po sekundama. Cena po odlaznom pozivu (odgovor na poziv) naplaćuje se 1,50 dinara.

Sve je bez PDV.

A što se udvostručavanja tiče, i MTS ima one 480+ i 980+ fore.

Edited by jddipqd, 11 August 2007 - 16:05.


#6 Maya Order

Maya Order
  • Members
  • 518 posts

Posted 11 August 2007 - 16:17

QUOTE(jddipqd @ 11 Aug 2007, 17:03) <{POST_SNAPBACK}>
MTS

SMS poruka 1,90


meni dinar zarez nešto smešno na pripejdu

#7 jddipqd

jddipqd
  • Members
  • 384 posts

Posted 11 August 2007 - 16:22

QUOTE(Maya Order @ 11 Aug 2007, 17:17) <{POST_SNAPBACK}>
meni dinar zarez nešto smešno na pripejdu

To zavisi od tarife... stavio sam ovu što ima istu cenu razgovora ka svim mrežama.

#8 Step

Step
  • Members
  • 505 posts

Posted 11 August 2007 - 16:53

Na Tipi tarifi sms poruka je 0,9 dinara. Jesu nesto skuplji razgovori, ali u ovom trenutku vise koristim sms.
Ko voli da razgovara ima Laki tarifu u kojoj je min. razgovora u mrezi 2,9 din. Pa ko voli ili kome su potrebniji razgovori, moze da bira.

Ne vidim da neko od preostala dva konkurenta ima bolju ponudu koja bi me zadovoljila, iako bih Mts menjao samo tako; jos kad vidim da ih ljadza Curcic reklamira smuci mi se.

#9 mfmilan

mfmilan
  • Members
  • 6,795 posts

Posted 11 August 2007 - 17:29

VIP mozda(ustvari sigurno) jos uvek nema neku dobru ponudu, ali je dobrano uzdrmao prvobitnu dvojku. MTS i Telenor kao da su imali dogovor - vi pljackajte, i mi cemo. I dok mi je za MTS jasno, za Telenor mi nikako ne ide u glavu. Jedan od najvecih operatera na svetu da dozvoli sebi ovakvo blamiranje.. uzas. Postoje dva moguca razloga - ili je dobra usluga utopija svuda, a ne samo kod nas, ili glavne zverke u Telenoru ne znaju da su ovde zaposlili gomile i gomile nesposobnih, lenjih i sujetnih ljudi koji nemaju pojma o poslu koji rade. Ja tipujem na ovo drugo, i cenim da to nece dugo trajati. Ipak ovi drugi nisu pametniji. Da jesu, oni bi upravljali Telenorom, a oni prvi bi radili za njih.
Sve u svemu - yucky.gif .

#10 Atreid

Atreid
  • Banned
  • 8,210 posts

Posted 11 August 2007 - 17:43

Ja uzeo karticu iz zezanja pa je turio u stari Ericsson s868. Kako VIP nema mreze u NSu, tako se kaci na MTSovu, pa je kvalitet ka i u MTSa. Da bi stvarno i presao na VIP licno su mi podrebne dvije stvari, da nema Rominga sa VIPom u HR i da uvedu portabilnost broja posto mi se moj broj sa Telenora nikako ne napusta. Inace, od jeseni ce da krene ozbiljnija trka, a od VIPa se bolji uslovi mogu ocekivati tek iza nove godine.

#11 filipenko

filipenko
  • Members
  • 5,336 posts

Posted 11 August 2007 - 18:48

QUOTE(Meelan @ 11 Aug 2007, 16:29) <{POST_SNAPBACK}>
VIP mozda(ustvari sigurno) jos uvek nema neku dobru ponudu, ali je dobrano uzdrmao prvobitnu dvojku. MTS i Telenor kao da su imali dogovor - vi pljackajte, i mi cemo. I dok mi je za MTS jasno, za Telenor mi nikako ne ide u glavu. Jedan od najvecih operatera na svetu da dozvoli sebi ovakvo blamiranje.. uzas. Postoje dva moguca razloga - ili je dobra usluga utopija svuda, a ne samo kod nas, ili glavne zverke u Telenoru ne znaju da su ovde zaposlili gomile i gomile nesposobnih, lenjih i sujetnih ljudi koji nemaju pojma o poslu koji rade. Ja tipujem na ovo drugo, i cenim da to nece dugo trajati. Ipak ovi drugi nisu pametniji. Da jesu, oni bi upravljali Telenorom, a oni prvi bi radili za njih.
Sve u svemu - yucky.gif .

Jbt, koja fama vlada o Telenoru. Svetska kompanija, evropsko ime, donose evropske vrednosti kod nas...Telenor je norveški ekvivalent ovdašnjem Telekomu, totalni monopolista do otprilike 1998. godine, bez ikakve konkurencije...Onda se u Norveškoj pojavljuju drugi operatori koji ga istiskuju izuzetno lagano. Kompanija ide u Nemačku, Poljsku, Češku, odakle je nanovo istiskuju prema istoku, prema Ukrajini, Srbiji, Hrvatskoj, Bugarskoj, posluju u Indoneziji i sličnim zemljama. Istovremeno, stavljaju katanac na ogranke u Nemačkoj, Poljskoj i sada već bogatijim zemljama gde ima ozbiljnije konkurencije. Letimičan pogled koji jasno ukazuje na poslovnu strategiju govori da se radi o tipičnim pijavicama koji ulaze na neko tržište da bi brzo obrnuli lovu dok još nema ozbiljnih provajdera koji dolaze da ostanu, a ne da iscrpe na brzaka koliko mogu i odu. Govno od kompanije. Naravno, ne tvrdim ja da je Karić bio bolji (to govno treba DB da juri, gde je sada kada nam treba...?), ali nemojte pričati o takvim kompanijama kao nekakvim ozbiljnim kompanijama sa evropskim modelom poslovanja itd. Evropski model poslovanja, kakav-takav, moramo najpre uspostaviti među nama samima. Kod nas neće doći nijedna kompanija sa ozbiljnim namerama i evropskim načinom poslovanja dokle god okruženje ne bude bilo takvo, već ovakvi telenor-vip kurčevi-palčevi, ili ogranci nekih ozbiljnih kompanija sa ciljem da u što kraćem roku isisaju profit i zapale. Takve kompanije neće doneti nikakav boljitak ili ozbiljniji pomak, posebno ne u infrastrukturnom smislu.

Edited by filipenko, 11 August 2007 - 18:56.


#12 Born Too Loose

Born Too Loose
  • Members
  • 1,205 posts

Posted 11 August 2007 - 19:05

Filipenko, svaka ti je ka' Njegoseva. Bar sto se tice Telenora.

#13 MisMango

MisMango
  • Members
  • 387 posts

Posted 11 August 2007 - 22:02

QUOTE(filipenko @ 11 Aug 2007, 19:48) <{POST_SNAPBACK}>
Jbt, koja fama vlada o Telenoru. Svetska kompanija, evropsko ime, donose evropske vrednosti kod nas...Telenor je norveški ekvivalent ovdašnjem Telekomu, totalni monopolista do otprilike 1998. godine, bez ikakve konkurencije...Onda se u Norveškoj pojavljuju drugi operatori koji ga istiskuju izuzetno lagano. Kompanija ide u Nemačku, Poljsku, Češku, odakle je nanovo istiskuju prema istoku, prema Ukrajini, Srbiji, Hrvatskoj, Bugarskoj, posluju u Indoneziji i sličnim zemljama. Istovremeno, stavljaju katanac na ogranke u Nemačkoj, Poljskoj i sada već bogatijim zemljama gde ima ozbiljnije konkurencije. Letimičan pogled koji jasno ukazuje na poslovnu strategiju govori da se radi o tipičnim pijavicama koji ulaze na neko tržište da bi brzo obrnuli lovu dok još nema ozbiljnih provajdera koji dolaze da ostanu, a ne da iscrpe na brzaka koliko mogu i odu. Govno od kompanije. Naravno, ne tvrdim ja da je Karić bio bolji (to govno treba DB da juri, gde je sada kada nam treba...?), ali nemojte pričati o takvim kompanijama kao nekakvim ozbiljnim kompanijama sa evropskim modelom poslovanja itd. Evropski model poslovanja, kakav-takav, moramo najpre uspostaviti među nama samima. Kod nas neće doći nijedna kompanija sa ozbiljnim namerama i evropskim načinom poslovanja dokle god okruženje ne bude bilo takvo, već ovakvi telenor-vip kurčevi-palčevi, ili ogranci nekih ozbiljnih kompanija sa ciljem da u što kraćem roku isisaju profit i zapale. Takve kompanije neće doneti nikakav boljitak ili ozbiljniji pomak, posebno ne u infrastrukturnom smislu.


Nisam sigurna da je neko platio onoliko koliko je platio za kupovinu Mobtela a sada ulaze toliko koliko ulaze zato da bi "na brzaka okrenuo lovu i otisao". Mozda je nama koji smo navikli na firme tog tipa tesko da shvatimo da neko ume i drugacije da posluje. Norvezani su ozbiljni ljudii imaju ozbiljne kampanje. Btw Telenor je dosao da prodaje robu i usluge , i da naravno napravi sebi profit, sto je osnova i krajnji cilj svih kompanija sa "evropskim modelom poslovanja".

#14 filipenko

filipenko
  • Members
  • 5,336 posts

Posted 12 August 2007 - 09:57

QUOTE(MisMango @ 11 Aug 2007, 21:02) <{POST_SNAPBACK}>
Nisam sigurna da je neko platio onoliko koliko je platio za kupovinu Mobtela a sada ulaze toliko koliko ulaze zato da bi "na brzaka okrenuo lovu i otisao".

Eto - neverica, nismo sigurno, oni su mnogo platili. Da, mnogo su platili, ali to je ubedljivo najisplativija grana privrede i vratiće višestruko u kratkom roku.

QUOTE(MisMango @ 11 Aug 2007, 21:02) <{POST_SNAPBACK}>
Mozda je nama koji smo navikli na firme tog tipa tesko da shvatimo da neko ume i drugacije da posluje.

Možda. A možda nam je neshvatljivo zašto ne posluju nimalo drugačije, osim što je povećan izbor telefona sa ugovorima. Barem nekima od nas.

QUOTE(MisMango @ 11 Aug 2007, 21:02) <{POST_SNAPBACK}>
Norvezani su ozbiljni ljudii imaju ozbiljne kampanje.

Tako je, Norvežani su sjajni, Uefa je gospodska institucija, u Briselu nije sve podređeno birokratiji već efikasnosti, Nemci su najvredniji na svetu, a Francuzi uživaju u najboljoj hrani, Italijani su lenji, Šveđanke zgodne...

QUOTE(MisMango @ 11 Aug 2007, 21:02) <{POST_SNAPBACK}>
Btw Telenor je dosao da prodaje robu i usluge , i da naravno napravi sebi profit, sto je osnova i krajnji cilj svih kompanija sa "evropskim modelom poslovanja".

Niko ni ne spori da je profit osnova i krajnji cilj. Ali postoji razlika u tome kako se taj profit ostvaruje, što se reflektuje na krajnjeg kupca. Dozvoli da upotrebim drastičniji i radikalniji primer da bih opisao problematiku. Microsoft je lansirao Xbox 360 konzolu, a Sony Playstation 3 konzolu. Playstation 3 poseduje u sebi neverovatne i kvalitetne komponente i predstavlja pravi mali superkompjuter, koji se prodaje ispod cene da bi se zaradilo na igrama. Microsoftov Xbox 360 poseduje napredne komponente, ne takve kao PS3, ali solidne. Međutim, Xbox 360 je proizvod sa greškom u dizajnu, koju je Microsoft posle godinu i po dana priznao, ali koju niti je otklonio niti namerava da otkloni. ph34r.gif Procenat reklamacija (za sada) iznosi preko 35% blink.gif a zbog greške u dizajnu se dešava kvar na bilo kojoj komponenti, po principu slučajnosti, i pre ili kasnije svaka konzola se pokvari! Sa druge strane, procenat reklamacije PS3 konzole je 0.17%. Microsoft ne želi da redizajnira konzole jer ni ne zna u čemu je tačno kvar, a i mnogo bi ga koštalo, već popravlja konzole po principu da sa jedne na drugu nakače one delove koji im fale!? Pri tome, te konzole posle crkavaju ponovo, desi se nešto drugo. Zašto - to im se više isplati nego da rade redizajn od nule i da plaćaju nove mašine u fabrikama koje angažuju za sklapanje konzole. Eto - profitabilnije je i legalno. Da li je i legitimno? Obe kompanije zarađuju i prave profit i to je legitimno. Ali, zar se ne vidi nikakva razlika u pristupu Sony-ja i Microsoft-a?



Za sam kraj - ovo oko "pijavica" sistema nisam ja izmislio, dovoljno je pogledati Telenorov portfolio na Vikipediji. Nije aophodno# biti ekonomski stručnjak da bi se uočio poslovni model, koji grubo rečeno glasi - "uđi na siromašno tržište u razvoju, budi tamo nekoliko godina, kada se tržište razvije i dođe konkurencija - prodaj i idi u susednu zemlju". To je jasno kao dan i vidi se na osnovu toga što bi iz zemalja u kojima su prisutni odlazili čim bi se pojavila ozbiljnija konkurencija. Da su oni ostajali u Poljskoj, Nemačkoj, Češkoj i sl. zemljama mogao bih da prihvatim tezu o norveškoj gospodi, koja žele da ostvare profit visokim kvalitetom usluga. Ali ne, oni su prepoznali da sa malim ili nikakvim ulaganjima, sa izuzetkom startne kupovine, mogu da dobiju mobilne mreže u siromašnijim zemljama i uz komparativno bednu količinu para uloženih u marketing (naspram količine koja je neophodna za ulaganje u infrastrukturu) uzmu deo tržišta dok se ne pojavi neki ozbiljan operator, koji će da poboljšava infrastrukturu, uvodi nove usluge, povezuje i objedinjuje region svojim mrežama, pravi cross-service i regionalne usluge i planove i slično. Da sve bude paradoksalnije, pobrojano radi Telekom, koji se širi u Bosni, CG i drugim zemljama...I nema nikakve veze da li su šefovi Telenora gospoda, da li su inženjeri profesionalci, da li slušaju klasiku i tome slično.

#15 Titus Pullo

Titus Pullo
  • Members
  • 653 posts

Posted 12 August 2007 - 13:08

QUOTE(jddipqd @ 11 Aug 2007, 17:03) <{POST_SNAPBACK}>
A što se udvostručavanja tiče, i MTS ima one 480+ i 980+ fore.


Te fore su mnogo dobre jer prakticno dobijes 3 puta vise u roku od 10 meseci (100 dinara + 50 poruka mesecno)i. Plus ako uplacujes kredit preko svog tekuceg racuna odmah dobijes bonus od 10%.
Ovo 980+ mi posebno odgovara jer Internet uplacujem sms-om pa mi sad posle nekoliko meseci gotovo vise i ne trebaju dopune.