Vip Mobile
#1
Posted 11 August 2007 - 13:21
#2
Posted 11 August 2007 - 13:47
#3
Posted 11 August 2007 - 13:53
Evo ja ga koristim vec 3 nedelje i mogu ti reci sledece:
1.Koriste mts mrezu (za sada)
2.Ista se "gubi" na svakih 20 minuta...vraca se za 3
3.Istina je za dopune,pozive, etc. sto uveliko vec reklamiraju, i koristim ga iz tog razloga
4.Jos ga nisam testirao van bg-a,nisam siguran da ima pokrivenost
Zakljucak:
Ne vazi maksima "koliko para toliko muzike", NE koristiti ga u hitnim slucajevima jer se svaki drugi put desava da u toku razgovora izgubi mrezu
Edited by BlackGeorge, 11 August 2007 - 13:53.
#4
Posted 11 August 2007 - 15:40
Pa za sada je interesantan zbog udvosatručavanja dopune i 4 dinana po minutu razgovora.
#5
Posted 11 August 2007 - 16:03
Pa za sada je interesantan zbog udvosatručavanja dopune i 4 dinana po minutu razgovora.
Pa baš i nije toliko interesantan:
VIP
Pozivi prema fiksnoj i svim mobilnim mrežama u Srbiji 4,90
SMS (prema nacionalnim destinacijama) 1,90
SMS (prema međunarodnim destinacijama) 10,00
MMS (nacionalni) 10,00
GPRS 1 KB data 0,05
Cena uspostavljanja veze po svakom započetom razgovoru je 1.50 din. U svim tarifnim paketima razgovori se naplaćuju po sekundi posle prve minute razgovora
MTS
Pozivi ka svim mrežama u nacionalnom saobraćaju 4,80
SMS poruka 1,90
SMS poruka ka inostranim destinacijama 6,25
MMS poruka ka nacionalnim destinacijama 10,00
GPRS prenos podataka, za 100 kB 5,00
Prvih 60 sekundi razgovora tarifira se zaokruživanjem na minut, a nakon toga pozivi se tarifiraju po sekundama. Cena po odlaznom pozivu (odgovor na poziv) naplaćuje se 1,50 dinara.
Sve je bez PDV.
A što se udvostručavanja tiče, i MTS ima one 480+ i 980+ fore.
Edited by jddipqd, 11 August 2007 - 16:05.
#6
Posted 11 August 2007 - 16:17
SMS poruka 1,90
meni dinar zarez nešto smešno na pripejdu
#7
Posted 11 August 2007 - 16:22
To zavisi od tarife... stavio sam ovu što ima istu cenu razgovora ka svim mrežama.
#8
Posted 11 August 2007 - 16:53
Ko voli da razgovara ima Laki tarifu u kojoj je min. razgovora u mrezi 2,9 din. Pa ko voli ili kome su potrebniji razgovori, moze da bira.
Ne vidim da neko od preostala dva konkurenta ima bolju ponudu koja bi me zadovoljila, iako bih Mts menjao samo tako; jos kad vidim da ih ljadza Curcic reklamira smuci mi se.
#9
Posted 11 August 2007 - 17:29
Sve u svemu - .
#10
Posted 11 August 2007 - 17:43
#11
Posted 11 August 2007 - 18:48
Sve u svemu - .
Jbt, koja fama vlada o Telenoru. Svetska kompanija, evropsko ime, donose evropske vrednosti kod nas...Telenor je norveški ekvivalent ovdašnjem Telekomu, totalni monopolista do otprilike 1998. godine, bez ikakve konkurencije...Onda se u Norveškoj pojavljuju drugi operatori koji ga istiskuju izuzetno lagano. Kompanija ide u Nemačku, Poljsku, Češku, odakle je nanovo istiskuju prema istoku, prema Ukrajini, Srbiji, Hrvatskoj, Bugarskoj, posluju u Indoneziji i sličnim zemljama. Istovremeno, stavljaju katanac na ogranke u Nemačkoj, Poljskoj i sada već bogatijim zemljama gde ima ozbiljnije konkurencije. Letimičan pogled koji jasno ukazuje na poslovnu strategiju govori da se radi o tipičnim pijavicama koji ulaze na neko tržište da bi brzo obrnuli lovu dok još nema ozbiljnih provajdera koji dolaze da ostanu, a ne da iscrpe na brzaka koliko mogu i odu. Govno od kompanije. Naravno, ne tvrdim ja da je Karić bio bolji (to govno treba DB da juri, gde je sada kada nam treba...?), ali nemojte pričati o takvim kompanijama kao nekakvim ozbiljnim kompanijama sa evropskim modelom poslovanja itd. Evropski model poslovanja, kakav-takav, moramo najpre uspostaviti među nama samima. Kod nas neće doći nijedna kompanija sa ozbiljnim namerama i evropskim načinom poslovanja dokle god okruženje ne bude bilo takvo, već ovakvi telenor-vip kurčevi-palčevi, ili ogranci nekih ozbiljnih kompanija sa ciljem da u što kraćem roku isisaju profit i zapale. Takve kompanije neće doneti nikakav boljitak ili ozbiljniji pomak, posebno ne u infrastrukturnom smislu.
Edited by filipenko, 11 August 2007 - 18:56.
#12
Posted 11 August 2007 - 19:05
#13
Posted 11 August 2007 - 22:02
Nisam sigurna da je neko platio onoliko koliko je platio za kupovinu Mobtela a sada ulaze toliko koliko ulaze zato da bi "na brzaka okrenuo lovu i otisao". Mozda je nama koji smo navikli na firme tog tipa tesko da shvatimo da neko ume i drugacije da posluje. Norvezani su ozbiljni ljudii imaju ozbiljne kampanje. Btw Telenor je dosao da prodaje robu i usluge , i da naravno napravi sebi profit, sto je osnova i krajnji cilj svih kompanija sa "evropskim modelom poslovanja".
#14
Posted 12 August 2007 - 09:57
Eto - neverica, nismo sigurno, oni su mnogo platili. Da, mnogo su platili, ali to je ubedljivo najisplativija grana privrede i vratiće višestruko u kratkom roku.
Možda. A možda nam je neshvatljivo zašto ne posluju nimalo drugačije, osim što je povećan izbor telefona sa ugovorima. Barem nekima od nas.
Tako je, Norvežani su sjajni, Uefa je gospodska institucija, u Briselu nije sve podređeno birokratiji već efikasnosti, Nemci su najvredniji na svetu, a Francuzi uživaju u najboljoj hrani, Italijani su lenji, Šveđanke zgodne...
Niko ni ne spori da je profit osnova i krajnji cilj. Ali postoji razlika u tome kako se taj profit ostvaruje, što se reflektuje na krajnjeg kupca. Dozvoli da upotrebim drastičniji i radikalniji primer da bih opisao problematiku. Microsoft je lansirao Xbox 360 konzolu, a Sony Playstation 3 konzolu. Playstation 3 poseduje u sebi neverovatne i kvalitetne komponente i predstavlja pravi mali superkompjuter, koji se prodaje ispod cene da bi se zaradilo na igrama. Microsoftov Xbox 360 poseduje napredne komponente, ne takve kao PS3, ali solidne. Međutim, Xbox 360 je proizvod sa greškom u dizajnu, koju je Microsoft posle godinu i po dana priznao, ali koju niti je otklonio niti namerava da otkloni. Procenat reklamacija (za sada) iznosi preko 35% a zbog greške u dizajnu se dešava kvar na bilo kojoj komponenti, po principu slučajnosti, i pre ili kasnije svaka konzola se pokvari! Sa druge strane, procenat reklamacije PS3 konzole je 0.17%. Microsoft ne želi da redizajnira konzole jer ni ne zna u čemu je tačno kvar, a i mnogo bi ga koštalo, već popravlja konzole po principu da sa jedne na drugu nakače one delove koji im fale!? Pri tome, te konzole posle crkavaju ponovo, desi se nešto drugo. Zašto - to im se više isplati nego da rade redizajn od nule i da plaćaju nove mašine u fabrikama koje angažuju za sklapanje konzole. Eto - profitabilnije je i legalno. Da li je i legitimno? Obe kompanije zarađuju i prave profit i to je legitimno. Ali, zar se ne vidi nikakva razlika u pristupu Sony-ja i Microsoft-a?
Za sam kraj - ovo oko "pijavica" sistema nisam ja izmislio, dovoljno je pogledati Telenorov portfolio na Vikipediji. Nije aophodno# biti ekonomski stručnjak da bi se uočio poslovni model, koji grubo rečeno glasi - "uđi na siromašno tržište u razvoju, budi tamo nekoliko godina, kada se tržište razvije i dođe konkurencija - prodaj i idi u susednu zemlju". To je jasno kao dan i vidi se na osnovu toga što bi iz zemalja u kojima su prisutni odlazili čim bi se pojavila ozbiljnija konkurencija. Da su oni ostajali u Poljskoj, Nemačkoj, Češkoj i sl. zemljama mogao bih da prihvatim tezu o norveškoj gospodi, koja žele da ostvare profit visokim kvalitetom usluga. Ali ne, oni su prepoznali da sa malim ili nikakvim ulaganjima, sa izuzetkom startne kupovine, mogu da dobiju mobilne mreže u siromašnijim zemljama i uz komparativno bednu količinu para uloženih u marketing (naspram količine koja je neophodna za ulaganje u infrastrukturu) uzmu deo tržišta dok se ne pojavi neki ozbiljan operator, koji će da poboljšava infrastrukturu, uvodi nove usluge, povezuje i objedinjuje region svojim mrežama, pravi cross-service i regionalne usluge i planove i slično. Da sve bude paradoksalnije, pobrojano radi Telekom, koji se širi u Bosni, CG i drugim zemljama...I nema nikakve veze da li su šefovi Telenora gospoda, da li su inženjeri profesionalci, da li slušaju klasiku i tome slično.
#15
Posted 12 August 2007 - 13:08
Te fore su mnogo dobre jer prakticno dobijes 3 puta vise u roku od 10 meseci (100 dinara + 50 poruka mesecno)i. Plus ako uplacujes kredit preko svog tekuceg racuna odmah dobijes bonus od 10%.
Ovo 980+ mi posebno odgovara jer Internet uplacujem sms-om pa mi sad posle nekoliko meseci gotovo vise i ne trebaju dopune.