Telenor Krsi Prava Potrosaca!
#1
Posted 21 February 2007 - 00:27
o detaljima paketa mozete saznati vise na http://www.telenor.c...ivate&page=3234
Kod ovog paketa pretplata je 1000 din bez pdv-a i toliki iznos mozete da potrosite na telefoniranje a da vam troskovi ne budu veci od pretplate. U tu pretplatu se ne racunaju sms poruke i gprs usluga (oni se dodatno naplacuju). Problem je u tome sto telenor ne omogucava korisnicima uvid u trenutno stanje potrosnje (u toku meseca) samo za telefoniranje vec za telefoniranje+sms+gprs (pozivom *311# ili uvidom u tekuce stanje na telenorovom sajtu). Dakle korisnik nikada ne moze da zna koliko mu je ostalo jos "besplatnog" telefoniranja (do 1000 din bez pdv) u toku meseca. na poslednjem racunu ukupna potrosnja mi je bila 1100 din a od toga samo 650 na telefoniranje. Dakle ja sam mogao da potrosim jos 350 dinara na telefoniranje a da mi racun bude isti! Telenor namerno skriva tekuce stanje troskova telefoniranja bez sms-a i gprs-a!
dakle ja bih mogao da znam ovaj podatak jedino u koliko bi mobilni telefon iskljucivo koristio za telefoniranje (bez sms i gprs) sto je suludo. Ovo je klasicno krsenje prava potrosaca koje ni u jednoj normalnoj drzavi ne bi moglo da prodje!
#2
Posted 21 February 2007 - 01:59
o detaljima paketa mozete saznati vise na http://www.telenor.c...ivate&page=3234
Kod ovog paketa pretplata je 1000 din bez pdv-a i toliki iznos mozete da potrosite na telefoniranje a da vam troskovi ne budu veci od pretplate. U tu pretplatu se ne racunaju sms poruke i gprs usluga (oni se dodatno naplacuju). Problem je u tome sto telenor ne omogucava korisnicima uvid u trenutno stanje potrosnje (u toku meseca) samo za telefoniranje vec za telefoniranje+sms+gprs (pozivom *311# ili uvidom u tekuce stanje na telenorovom sajtu). Dakle korisnik nikada ne moze da zna koliko mu je ostalo jos "besplatnog" telefoniranja (do 1000 din bez pdv) u toku meseca. na poslednjem racunu ukupna potrosnja mi je bila 1100 din a od toga samo 650 na telefoniranje. Dakle ja sam mogao da potrosim jos 350 dinara na telefoniranje a da mi racun bude isti! Telenor namerno skriva tekuce stanje troskova telefoniranja bez sms-a i gprs-a!
dakle ja bih mogao da znam ovaj podatak jedino u koliko bi mobilni telefon iskljucivo koristio za telefoniranje (bez sms i gprs) sto je suludo. Ovo je klasicno krsenje prava potrosaca koje ni u jednoj normalnoj drzavi ne bi moglo da prodje!
Prevara. Odma' na sud...
ZALI SE TELENORU A NE NAMA!!!!!
#3
Posted 18 March 2007 - 00:33
#4
Posted 18 March 2007 - 16:45
*123#send dobijes informaciju o trenutnom stanju.
#5
Posted 18 March 2007 - 19:53
*123#send dobijes informaciju o trenutnom stanju.
Da, ali to ne vazi za postpaid korisnike, a ja sam postpaid. Kada hocu da znam stanje racuna moram ili na web site telenor, ili da posaljem poruku u formatu STA na 9830 koju mi naravno naplacuju. Sto je morate priznati vrlo kretenski!
#6
Posted 19 March 2007 - 03:37
Kome ne odgovara ima drugog operatera, ruku na srce ništa boljeg, ali uskoro će i treći, pa se možda stvari poprave.
clown, budi srećan ako ti je to jedini problem sa njima. Ja sam na post paid-u već nekoliko godina, a kada su menjali interval tarifiranja, ranije je valjda bilo od 21. do 21. u mesecu, pa su promenili na od 1. do 1. Onda je nastala neka greška u njihovoj evidenciji i tužio sam se na Mobtelom 2 godine jer su tražili da im račun od 4000din platim dva puta, da bih na kraju posle 2 godine ja dobio spor. Mislio sam da će Norvežani to dovesti u red, ali izgleda je još gore.
#7
Posted 19 March 2007 - 04:45
stanje na postpaidu mozes proveriti kucanjem komande *311# ... ili koga ne mrzi to moze uraditi na wap sajtu telenora ukoliko koristis GPRS
#8
Posted 19 March 2007 - 10:43
stanje na postpaidu mozes proveriti kucanjem komande *311# ... ili koga ne mrzi to moze uraditi na wap sajtu telenora ukoliko koristis GPRS
Thanx anfield
btw ovo nije postojalo dok je bio mobtel; bar koliko ja znam, a korisnik postpaida sam vec 8 godina. Bilo je samo slanje poruke STA na 9830.
#9
Posted 20 March 2007 - 10:33
a na *411# -> mozes dobiti informacije o visini racuna, tekucem racunu i pozivu na broj na koji mozes da platis racun preko uplatnice, za slucaj da ne stigne
#10
Posted 20 March 2007 - 10:55
stanje na postpaidu mozes proveriti kucanjem komande *311# ... ili koga ne mrzi to moze uraditi na wap sajtu telenora ukoliko koristis GPRS
To stanje je takodje sa smsom, kreditiranjem, parkingom, gprsom, bez popusta, pretplate i pdv-a, tako da opet ne znas koliko si besplatnih minuta potrosio.
#11
Posted 20 March 2007 - 12:16
U mom slucaju besplatni minuti ne postoje, jer nisam na tim paketima. Jedino sto imam besplatno je 60 sms mesecno. Kada sam uzimao sim karticu pripaid tada nije ni postojao. Bilo je samo biznis, neki srednji i porodicni paket. Ja sam na biznis paketu. S tim sto sam se nedavno prebacio na neki biznis pro. I sada mi se vreme potrosenog razgovora meri u sekundama. Npr ako je impuls 30 sekundi a ja sam pricao 12 onda mi se cena 1 impulsa deli i obracunava koliko kosta 12 sek.
#12
Posted 20 March 2007 - 12:22
stanje na postpaidu mozes proveriti kucanjem komande *311# ... ili koga ne mrzi to moze uraditi na wap sajtu telenora ukoliko koristis GPRS
A da li postoji nesto slicno na MTS-u?
#13
Posted 20 March 2007 - 16:57
o detaljima paketa mozete saznati vise na http://www.telenor.c...ivate&page=3234
Kod ovog paketa pretplata je 1000 din bez pdv-a i toliki iznos mozete da potrosite na telefoniranje a da vam troskovi ne budu veci od pretplate. U tu pretplatu se ne racunaju sms poruke i gprs usluga (oni se dodatno naplacuju). Problem je u tome sto telenor ne omogucava korisnicima uvid u trenutno stanje potrosnje (u toku meseca) samo za telefoniranje vec za telefoniranje+sms+gprs (pozivom *311# ili uvidom u tekuce stanje na telenorovom sajtu). Dakle korisnik nikada ne moze da zna koliko mu je ostalo jos "besplatnog" telefoniranja (do 1000 din bez pdv) u toku meseca. na poslednjem racunu ukupna potrosnja mi je bila 1100 din a od toga samo 650 na telefoniranje. Dakle ja sam mogao da potrosim jos 350 dinara na telefoniranje a da mi racun bude isti! Telenor namerno skriva tekuce stanje troskova telefoniranja bez sms-a i gprs-a!
dakle ja bih mogao da znam ovaj podatak jedino u koliko bi mobilni telefon iskljucivo koristio za telefoniranje (bez sms i gprs) sto je suludo. Ovo je klasicno krsenje prava potrosaca koje ni u jednoj normalnoj drzavi ne bi moglo da prodje!
telenor=mobtel, lopine ostaju lopine
ništa se nije promenilo u ovom svinjcu.
#14
Posted 20 March 2007 - 17:45
SMS poruka u tekst formatu "stanje" na broj 797. Kada sistem radi (a dosta cesto ne radi) dobija se poruka sa trenutnim zaduzenjem i kolicinom nepotrosenih "besplatnih" minuta unutar i van 064/065 mreze i preostali broj "besplatnih" SMSova.
#15
Posted 29 March 2007 - 10:06
zna li neko da li to imaju inostrane mreze, kako je to napolju uradjeno?