Jump to content


Photo

Telenor Krsi Prava Potrosaca!


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
15 replies to this topic

#1 clown

clown
  • Members
  • 107 posts

Posted 21 February 2007 - 00:27

korisnik sam telenor paketa mobilne telefonije "vise price 1000".
o detaljima paketa mozete saznati vise na http://www.telenor.c...ivate&page=3234
Kod ovog paketa pretplata je 1000 din bez pdv-a i toliki iznos mozete da potrosite na telefoniranje a da vam troskovi ne budu veci od pretplate. U tu pretplatu se ne racunaju sms poruke i gprs usluga (oni se dodatno naplacuju). Problem je u tome sto telenor ne omogucava korisnicima uvid u trenutno stanje potrosnje (u toku meseca) samo za telefoniranje vec za telefoniranje+sms+gprs (pozivom *311# ili uvidom u tekuce stanje na telenorovom sajtu). Dakle korisnik nikada ne moze da zna koliko mu je ostalo jos "besplatnog" telefoniranja (do 1000 din bez pdv) u toku meseca. na poslednjem racunu ukupna potrosnja mi je bila 1100 din a od toga samo 650 na telefoniranje. Dakle ja sam mogao da potrosim jos 350 dinara na telefoniranje a da mi racun bude isti! Telenor namerno skriva tekuce stanje troskova telefoniranja bez sms-a i gprs-a!
dakle ja bih mogao da znam ovaj podatak jedino u koliko bi mobilni telefon iskljucivo koristio za telefoniranje (bez sms i gprs) sto je suludo. Ovo je klasicno krsenje prava potrosaca koje ni u jednoj normalnoj drzavi ne bi moglo da prodje!

#2 martinj

martinj
  • Members
  • 1,540 posts

Posted 21 February 2007 - 01:59

QUOTE(clown @ 21 Feb 2007, 00:27)
korisnik sam telenor paketa mobilne telefonije "vise price 1000".
o detaljima paketa mozete saznati vise na http://www.telenor.c...ivate&page=3234
Kod ovog paketa pretplata je 1000 din bez pdv-a i toliki iznos mozete da potrosite na telefoniranje a da vam troskovi ne budu veci od pretplate. U tu pretplatu se ne racunaju sms poruke i gprs usluga (oni se dodatno naplacuju). Problem je u tome sto telenor ne omogucava korisnicima uvid u trenutno stanje potrosnje (u toku meseca) samo za telefoniranje vec za telefoniranje+sms+gprs (pozivom *311# ili uvidom u tekuce stanje na telenorovom sajtu). Dakle korisnik nikada ne moze da zna koliko mu je ostalo jos "besplatnog" telefoniranja (do 1000 din bez pdv) u toku meseca. na poslednjem racunu ukupna potrosnja mi je bila 1100 din a od toga samo 650 na telefoniranje. Dakle ja sam mogao da potrosim jos 350 dinara na telefoniranje a da mi racun bude isti! Telenor namerno skriva tekuce stanje troskova telefoniranja bez sms-a i gprs-a!
dakle ja bih mogao da znam ovaj podatak jedino u koliko bi mobilni telefon iskljucivo koristio za telefoniranje (bez sms i gprs) sto je suludo. Ovo je klasicno krsenje prava potrosaca koje ni u jednoj normalnoj drzavi ne bi moglo da prodje!


Prevara. Odma' na sud...

ZALI SE TELENORU A NE NAMA!!!!!

#3 bukem

bukem
  • Members
  • 273 posts

Posted 18 March 2007 - 00:33

A ja mislio norvezani posteni...

#4 Tresko

Tresko
  • Members
  • 7,316 posts

Posted 18 March 2007 - 16:45

Ili pak jednostavnom operacijom kucanja na tastaturi mobilnog:

*123#send dobijes informaciju o trenutnom stanju.

#5 Massive_Attack

Massive_Attack
  • Members
  • 2,103 posts

Posted 18 March 2007 - 19:53

QUOTE(Tresko @ 18 Mar 2007, 16:45)
Ili pak jednostavnom operacijom kucanja na tastaturi mobilnog:

*123#send dobijes informaciju o trenutnom stanju.

Da, ali to ne vazi za postpaid korisnike, a ja sam postpaid. Kada hocu da znam stanje racuna moram ili na web site telenor, ili da posaljem poruku u formatu STA na 9830 koju mi naravno naplacuju. Sto je morate priznati vrlo kretenski!

#6 requiem

requiem
  • Members
  • 230 posts

Posted 19 March 2007 - 03:37

QUOTE(Massive_Attack @ 18 Mar 2007, 19:53)
Da, ali to ne vazi za postpaid korisnike, a ja sam postpaid. Kada hocu da znam stanje racuna moram ili na web site telenor, ili da posaljem poruku u formatu STA na 9830 koju mi naravno naplacuju. Sto je morate priznati vrlo kretenski!

Kome ne odgovara ima drugog operatera, ruku na srce ništa boljeg, ali uskoro će i treći, pa se možda stvari poprave.
clown, budi srećan ako ti je to jedini problem sa njima. Ja sam na post paid-u već nekoliko godina, a kada su menjali interval tarifiranja, ranije je valjda bilo od 21. do 21. u mesecu, pa su promenili na od 1. do 1. Onda je nastala neka greška u njihovoj evidenciji i tužio sam se na Mobtelom 2 godine jer su tražili da im račun od 4000din platim dva puta, da bih na kraju posle 2 godine ja dobio spor. Mislio sam da će Norvežani to dovesti u red, ali izgleda je još gore.

#7 anfield

anfield
  • Members
  • 386 posts

Posted 19 March 2007 - 04:45

@Massive Attack
stanje na postpaidu mozes proveriti kucanjem komande *311# ... ili koga ne mrzi to moze uraditi na wap sajtu telenora ukoliko koristis GPRS

#8 Massive_Attack

Massive_Attack
  • Members
  • 2,103 posts

Posted 19 March 2007 - 10:43

QUOTE(anfield @ 19 Mar 2007, 04:45)
@Massive Attack
stanje na postpaidu mozes proveriti kucanjem komande *311# ... ili koga ne mrzi to moze uraditi na wap sajtu telenora ukoliko koristis GPRS

Thanx anfield wink.gif
btw ovo nije postojalo dok je bio mobtel; bar koliko ja znam, a korisnik postpaida sam vec 8 godina. Bilo je samo slanje poruke STA na 9830.

#9 anfield

anfield
  • Members
  • 386 posts

Posted 20 March 2007 - 10:33

Ovo postoji vec par meseci wink.gif
a na *411# -> mozes dobiti informacije o visini racuna, tekucem racunu i pozivu na broj na koji mozes da platis racun preko uplatnice, za slucaj da ne stigne

#10 sanjanvm

sanjanvm
  • Members
  • 46 posts

Posted 20 March 2007 - 10:55

QUOTE(anfield @ 19 Mar 2007, 04:45)
@Massive Attack
stanje na postpaidu mozes proveriti kucanjem komande *311# ... ili koga ne mrzi to moze uraditi na wap sajtu telenora ukoliko koristis GPRS

To stanje je takodje sa smsom, kreditiranjem, parkingom, gprsom, bez popusta, pretplate i pdv-a, tako da opet ne znas koliko si besplatnih minuta potrosio.

#11 Massive_Attack

Massive_Attack
  • Members
  • 2,103 posts

Posted 20 March 2007 - 12:16

QUOTE(sanjanvm @ 20 Mar 2007, 10:55)
To stanje je takodje sa smsom, kreditiranjem, parkingom,  gprsom, bez popusta, pretplate i pdv-a, tako da opet ne znas koliko si besplatnih minuta potrosio.

U mom slucaju besplatni minuti ne postoje, jer nisam na tim paketima. Jedino sto imam besplatno je 60 sms mesecno. Kada sam uzimao sim karticu pripaid tada nije ni postojao. Bilo je samo biznis, neki srednji i porodicni paket. Ja sam na biznis paketu. S tim sto sam se nedavno prebacio na neki biznis pro. I sada mi se vreme potrosenog razgovora meri u sekundama. Npr ako je impuls 30 sekundi a ja sam pricao 12 onda mi se cena 1 impulsa deli i obracunava koliko kosta 12 sek.

#12 mfmilan

mfmilan
  • Members
  • 6,795 posts

Posted 20 March 2007 - 12:22

QUOTE(anfield @ 19 Mar 2007, 04:45)
@Massive Attack
stanje na postpaidu mozes proveriti kucanjem komande *311# ... ili koga ne mrzi to moze uraditi na wap sajtu telenora ukoliko koristis GPRS

A da li postoji nesto slicno na MTS-u?

#13 evropa

evropa
  • Members
  • 23 posts

Posted 20 March 2007 - 16:57

QUOTE(clown @ 21 Feb 2007, 00:27)
korisnik sam telenor paketa mobilne telefonije "vise price 1000".
o detaljima paketa mozete saznati vise na http://www.telenor.c...ivate&page=3234
Kod ovog paketa pretplata je 1000 din bez pdv-a i toliki iznos mozete da potrosite na telefoniranje a da vam troskovi ne budu veci od pretplate. U tu pretplatu se ne racunaju sms poruke i gprs usluga (oni se dodatno naplacuju). Problem je u tome sto telenor ne omogucava korisnicima uvid u trenutno stanje potrosnje (u toku meseca) samo za telefoniranje vec za telefoniranje+sms+gprs (pozivom *311# ili uvidom u tekuce stanje na telenorovom sajtu). Dakle korisnik nikada ne moze da zna koliko mu je ostalo jos "besplatnog" telefoniranja (do 1000 din bez pdv) u toku meseca. na poslednjem racunu ukupna potrosnja mi je bila 1100 din a od toga samo 650 na telefoniranje. Dakle ja sam mogao da potrosim jos 350 dinara na telefoniranje a da mi racun bude isti! Telenor namerno skriva tekuce stanje troskova telefoniranja bez sms-a i gprs-a!
dakle ja bih mogao da znam ovaj podatak jedino u koliko bi mobilni telefon iskljucivo koristio za telefoniranje (bez sms i gprs) sto je suludo. Ovo je klasicno krsenje prava potrosaca koje ni u jednoj normalnoj drzavi ne bi moglo da prodje!




telenor=mobtel, lopine ostaju lopine

ništa se nije promenilo u ovom svinjcu.

unsure.gif

#14 eoten

eoten
  • Members
  • 1,132 posts

Posted 20 March 2007 - 17:45

QUOTE(mfmilan @ 20 Mar 2007, 12:22)
A da li postoji nesto slicno na MTS-u?

SMS poruka u tekst formatu "stanje" na broj 797. Kada sistem radi (a dosta cesto ne radi) dobija se poruka sa trenutnim zaduzenjem i kolicinom nepotrosenih "besplatnih" minuta unutar i van 064/065 mreze i preostali broj "besplatnih" SMSova.

#15 marko023

marko023
  • Members
  • 355 posts

Posted 29 March 2007 - 10:06

i ja sam vec dugo na postpaid-u i nikada nije bilo toga da znas koliko ti je ostalo besplatnih min/sms itd.
zna li neko da li to imaju inostrane mreze, kako je to napolju uradjeno?