Jump to content


Photo

Dadaizam


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
8 replies to this topic

#1 MaryPoppins

MaryPoppins
  • Banned
  • 750 posts

Posted 09 November 2006 - 18:37

sretna svadba.

kume, izgore ti kesa!

aj sad, veselo.

#2 beeva

beeva
  • Members
  • 440 posts

Posted 09 November 2006 - 18:42

treba da idem na svadbu najboljem drugu i to u ulozi kuma..e sad ne znam kakav poklon da kupim..
ipak sam student..a ne znam da li je svadba seljackog ili normalnog tipa

#3 MaryPoppins

MaryPoppins
  • Banned
  • 750 posts

Posted 09 November 2006 - 18:58

bez obzira na tip snajke, ženika, popa, ruralnog grada il štagod, ti pazari
nešto nekorisno, to uvek pali i neće da im smeta u kući, jerbo će isti proslediti drugoj svadbenoj povorci, a taki možbiti imaš već u svojoj fijoci, te će ti se majci uzvratiti isti ko lesi jer

poznajem te po koraku
izvečeri u tajnosti
za celu istinu, osoba u uniformi za 7 dana

usnia sam

esma pesma
poe vo česma

tarot ne radim


sledeći načos

#4 elle

elle
  • Members
  • 4,479 posts

Posted 09 November 2006 - 20:14

nema slavlja bez Knjaza, a ni većeg gmaza
mrvljena majčina dušica i bagrem od meda vrcani, drogiramo se sa žirafama, gavran je u bajboku, never more
nikad ne bejaše više svadbi bez sarane reko Hugh Grant, koji nije ni grand ni donacija, kasmo kod projekta produžavanja dužne ljudske vrste, sa posebnim osvrtom na administrativni - općina i Božiji - crkva, aspekt. ima tu i nekih ukrštanja reči, vidi pod enigmatski časopisi.

dakle svadba i sve što ona sobom nosi


kuma, grofica u ostavci


naravoučenije: bez sarme nema karme


ps babe koje gladau tv u 3 ujutro ima das obraduju onolko
sakriti kasete lične orirode i društva


mada mošbiti da se baš ona slikavala za Playboy, prevazidjena ko gameboy... suza suzu stiže
dok joj je mama u trudovima tri ( 3 ) dana (dana) plakala gorko i ljuto ( načos) i druge priče, koje nemaju veze sa Vasilisom Prekasnom