sta li je tek zakonodavcu bilo na umu kad je sankcionisao ubistvo ili silovanje?
QUOTE
B92: Ministre, da li postoji u našem zakonodavstvu bilo koji član zakona koji eksplicitno zabranjuje bilo kakvu emotivnu vezu i svaku drugu vezu između profesora i učenika?
Vuksanović: To je neki ljudski prirodni zakon. Verovatno zakonodavac nikad nije razmišljao tako izopačeno, da su mu te stvari bile na umu u tolikoj meri da bi to stavljao u neku odredbu zakona.
a evo kako ministar pravda zlostavljanu devojcicu:
QUOTE
Naravno, devojčica koja ima 12-13 godina nije u prilici da to sama reši, ona je nažalost samo u prilici da to krije od svih, krijući svoju neprijatnost i sramotu. Prosto, treba biti čovek i to razumeti, i ja vidim samo u tome jedno jedino tumačenje. Jer, da je to lako prijaviti, da taj bude sa sigurnošću kažnjen, odstranjen, a da vi nemate nikakvu sramotu na svom putu daljem u životu, onda bi sigurno to bilo odmah i prijavljeno.
a evo kako dozivljava licenciranje nastavnika:
QUOTE
Dakle, nije toliko reč o proveri struke, jer tu proveru smo imali ranije, ljudi završe fakultet, polože stručni ispit i tu nema nikakvih problema. Međutim, ovaj karakterni deo je znatno problematičniji, jer vi možete imati nekoga ko je super student, ali kao ličnost je problematičan.
a sad vrhunac:
QUOTE
Deca u drugom razredu osnovne škole imaju osam godina i već su poprilično zrela za tu vrstu simbolike koju književnost podrazumeva. Interpretacija književnog dela je nešto što je zadatak i učitelja u nižim razredima i profesora kasnije. Naravno da je to simbolika i treba da decu uputi da i u današnje vreme neko ko donosi novinu, ko je istovremeno vrlo moderan, bez obzira što je i tradicionalan, i donosi neku novinu da je taj zapravo pozitivan i da ne treba da se izdvajamo od tog sveta. I pošto ceo svet ima prozor, ima svetlost jednako u XII i u XX veku, simboličkim rečnikom rečeno, mi Srbi treba da imamo tu svetlost.
...
Ovo su stare priče, i one su pune izvesne simbolike i pouke, koju decu treba da nauče. Jer, deca naravno sve direktno shvataju, i bukvalno kao i mi odrasli, ukoliko ne uzmemo literaturu u kojoj se učimo simbolici.
e ja mislim da je dno dotaknuto.
ovaj je opasno glup, a mi smo najebali.