Jump to content


Photo

Konkurs za školovanje 32 kontrolora leta


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
22 replies to this topic

#16 kaikaina

kaikaina
  • Members
  • 15 posts

Posted 26 April 2006 - 16:12

Nije to baš 4 sata, smena traje 12 sati, samo imaš dugačke pauze. Oni očekuju da kandidat radi sa završenom srednjom školom i 3 meseca obuke, tako da su jedini potrebni kvaliteti koncentracija i dobri živci (kao neka vežba izdržljivosti, pretpostavljam). Nemam pojma, zar vam se ne čini da je to super stavka u CV-u? A još ako imaju popuste na avionske karte...

#17 Amelija

Amelija
  • Members
  • 6,996 posts

Posted 26 April 2006 - 16:20

QUOTE(kaikaina @ 26 Apr 2006, 17:12)
koncentracija i dobri živci

upravo tako
zato i rekoh da ja to ne bih mogla da radim kako treba <previse sam rasejana a tu i tamo pomalo i zivcana>

QUOTE(kaikaina @ 26 Apr 2006, 17:12)
A još ako imaju popuste na avionske karte...

imaju
tj ajd da slucajno ne lazem narod, imali su (mozda se nesto promenilo u medjuvremenu)

#18 kingmaker

kingmaker
  • Members
  • 4,535 posts

Posted 26 April 2006 - 16:41

QUOTE(kaikaina @ 26 Apr 2006, 17:12)
Nije to baš 4 sata, smena traje 12 sati, samo imaš dugačke pauze.

znam, nego kazem kako ljudima zvuchi primamljivo kombinacija da radish ukupno 4 sata, a u pauzama pikas pingpong

#19 dare...

dare...
  • Members
  • 2,008 posts

Posted 26 April 2006 - 17:56

Ja stvarno ne znam kako to izgleda kod nas... Nikad nisam išao kod njih u toranj, ali sam par puta pričao sa pojedincima...

Predpostavljam da sam posao liči na onaj u američkim filmovima, ali niti su plate na istom nivou, niti je obim saobraćaja na tom nivou...

Što ne znači da se i jedno i drugo neće promeniti nabolje...

Monopolski posao puno znači, pogotovu u nesigurnim vremenima, a istovremeno je sigurno da zarađuješ najmanje dve (a verovatno više) profesorske/lekarske/inženjerske plate...

A posao ko posao... Sve je stvar rutine i da se naučiti...

Opušteno... innocent.gif

#20 Ivanho

Ivanho
  • Members
  • 1 posts

Posted 29 April 2006 - 00:04

Koliko se uobičajeno ljudi prijavljuje na ovakav konkurs?
Da li ljudi sa saobraćajnog fakultata (smer za avio-saobraćaj) imaju prednost?

#21 wagabund

wagabund
  • Members
  • 1,617 posts

Posted 29 April 2006 - 05:41

QUOTE(Ivanho @ 29 Apr 2006, 01:04)
Koliko se uobičajeno ljudi prijavljuje na ovakav konkurs?
Da li ljudi sa saobraćajnog fakultata (smer za avio-saobraćaj) imaju prednost?


mislim da izbor studija sa tim nema veze. na konkursu na kome sam ja ucestvovao bilo je nekoliko stotina ljudi.

#22 stvorina

stvorina
  • Members
  • 286 posts

Posted 29 April 2006 - 09:36

jel to izgleda neshto ovako??

link -> http://atcmonitor.com/

i tako blejish u monitor ceo dan i navodish letelice???

#23 dare...

dare...
  • Members
  • 2,008 posts

Posted 29 April 2006 - 13:51

Tako nešto...

Blejanje je vremenski ograničeno...zbog zamora, koncentracije i opažaja... ostalo je stvar rutine vremenom...

U svakom slučaju bolje nego raznošenje pošte, prepakivanje predmeta po radnom stolu, kopanje kanala, rada u bolnici, školi, fakultetu, opštini, domu zdravlja ili biti inžinjer u nekom Minelu ili IMR-u...

Radi se kraće i jednostavnije, a ima se više para... (o monopolu sam već govorio)

To što se prijavi par stotina je normalno... Isto je i na konkursima za stjuardese i mehaničare...

Računaj da 50%-70% otpadne na engleskom (u zavisnosti koliko je jak test) i još 50% na lekarskom i da 10% ima jaku vezu...

Znači u konkurenciji od 32 bar 10-15 može da upadne bez ikakve veze...

Pre 4 godine su bili konkursi u Jatu za 50-tak mehaničara i 50-tak stjuardesa i nisu ispunili pun broj jer je test iz engleskog bio jak, pa je posle trijaže i lekarskog ostao manji broj kandidata nego što se konkursom prima...

Naravno dosta ih je palo i na testu za droge/marihuanu jer je lekarski bio u septembru krajem burnog leta... dry.gif