Nije to baš 4 sata, smena traje 12 sati, samo imaš dugačke pauze. Oni očekuju da kandidat radi sa završenom srednjom školom i 3 meseca obuke, tako da su jedini potrebni kvaliteti koncentracija i dobri živci (kao neka vežba izdržljivosti, pretpostavljam). Nemam pojma, zar vam se ne čini da je to super stavka u CV-u? A još ako imaju popuste na avionske karte...
Konkurs za školovanje 32 kontrolora leta
Started by
dare...
, Apr 24 2006 14:06
22 replies to this topic
#16
Posted 26 April 2006 - 16:12
#17
Posted 26 April 2006 - 16:20
QUOTE(kaikaina @ 26 Apr 2006, 17:12)
koncentracija i dobri živci
upravo tako
zato i rekoh da ja to ne bih mogla da radim kako treba <previse sam rasejana a tu i tamo pomalo i zivcana>
QUOTE(kaikaina @ 26 Apr 2006, 17:12)
A još ako imaju popuste na avionske karte...
imaju
tj ajd da slucajno ne lazem narod, imali su (mozda se nesto promenilo u medjuvremenu)
#18
Posted 26 April 2006 - 16:41
QUOTE(kaikaina @ 26 Apr 2006, 17:12)
Nije to baš 4 sata, smena traje 12 sati, samo imaš dugačke pauze.
znam, nego kazem kako ljudima zvuchi primamljivo kombinacija da radish ukupno 4 sata, a u pauzama pikas pingpong
#19
Posted 26 April 2006 - 17:56
Ja stvarno ne znam kako to izgleda kod nas... Nikad nisam išao kod njih u toranj, ali sam par puta pričao sa pojedincima...
Predpostavljam da sam posao liči na onaj u američkim filmovima, ali niti su plate na istom nivou, niti je obim saobraćaja na tom nivou...
Što ne znači da se i jedno i drugo neće promeniti nabolje...
Monopolski posao puno znači, pogotovu u nesigurnim vremenima, a istovremeno je sigurno da zarađuješ najmanje dve (a verovatno više) profesorske/lekarske/inženjerske plate...
A posao ko posao... Sve je stvar rutine i da se naučiti...
Opušteno...
Predpostavljam da sam posao liči na onaj u američkim filmovima, ali niti su plate na istom nivou, niti je obim saobraćaja na tom nivou...
Što ne znači da se i jedno i drugo neće promeniti nabolje...
Monopolski posao puno znači, pogotovu u nesigurnim vremenima, a istovremeno je sigurno da zarađuješ najmanje dve (a verovatno više) profesorske/lekarske/inženjerske plate...
A posao ko posao... Sve je stvar rutine i da se naučiti...
Opušteno...
#20
Posted 29 April 2006 - 00:04
Koliko se uobičajeno ljudi prijavljuje na ovakav konkurs?
Da li ljudi sa saobraćajnog fakultata (smer za avio-saobraćaj) imaju prednost?
Da li ljudi sa saobraćajnog fakultata (smer za avio-saobraćaj) imaju prednost?
#21
Posted 29 April 2006 - 05:41
QUOTE(Ivanho @ 29 Apr 2006, 01:04)
Koliko se uobičajeno ljudi prijavljuje na ovakav konkurs?
Da li ljudi sa saobraćajnog fakultata (smer za avio-saobraćaj) imaju prednost?
Da li ljudi sa saobraćajnog fakultata (smer za avio-saobraćaj) imaju prednost?
mislim da izbor studija sa tim nema veze. na konkursu na kome sam ja ucestvovao bilo je nekoliko stotina ljudi.
#22
Posted 29 April 2006 - 09:36
jel to izgleda neshto ovako??
link -> http://atcmonitor.com/
i tako blejish u monitor ceo dan i navodish letelice???
link -> http://atcmonitor.com/
i tako blejish u monitor ceo dan i navodish letelice???
#23
Posted 29 April 2006 - 13:51
Tako nešto...
Blejanje je vremenski ograničeno...zbog zamora, koncentracije i opažaja... ostalo je stvar rutine vremenom...
U svakom slučaju bolje nego raznošenje pošte, prepakivanje predmeta po radnom stolu, kopanje kanala, rada u bolnici, školi, fakultetu, opštini, domu zdravlja ili biti inžinjer u nekom Minelu ili IMR-u...
Radi se kraće i jednostavnije, a ima se više para... (o monopolu sam već govorio)
To što se prijavi par stotina je normalno... Isto je i na konkursima za stjuardese i mehaničare...
Računaj da 50%-70% otpadne na engleskom (u zavisnosti koliko je jak test) i još 50% na lekarskom i da 10% ima jaku vezu...
Znači u konkurenciji od 32 bar 10-15 može da upadne bez ikakve veze...
Pre 4 godine su bili konkursi u Jatu za 50-tak mehaničara i 50-tak stjuardesa i nisu ispunili pun broj jer je test iz engleskog bio jak, pa je posle trijaže i lekarskog ostao manji broj kandidata nego što se konkursom prima...
Naravno dosta ih je palo i na testu za droge/marihuanu jer je lekarski bio u septembru krajem burnog leta...
Blejanje je vremenski ograničeno...zbog zamora, koncentracije i opažaja... ostalo je stvar rutine vremenom...
U svakom slučaju bolje nego raznošenje pošte, prepakivanje predmeta po radnom stolu, kopanje kanala, rada u bolnici, školi, fakultetu, opštini, domu zdravlja ili biti inžinjer u nekom Minelu ili IMR-u...
Radi se kraće i jednostavnije, a ima se više para... (o monopolu sam već govorio)
To što se prijavi par stotina je normalno... Isto je i na konkursima za stjuardese i mehaničare...
Računaj da 50%-70% otpadne na engleskom (u zavisnosti koliko je jak test) i još 50% na lekarskom i da 10% ima jaku vezu...
Znači u konkurenciji od 32 bar 10-15 može da upadne bez ikakve veze...
Pre 4 godine su bili konkursi u Jatu za 50-tak mehaničara i 50-tak stjuardesa i nisu ispunili pun broj jer je test iz engleskog bio jak, pa je posle trijaže i lekarskog ostao manji broj kandidata nego što se konkursom prima...
Naravno dosta ih je palo i na testu za droge/marihuanu jer je lekarski bio u septembru krajem burnog leta...