Jump to content


Photo

kad ce investicije?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
46 replies to this topic

#46 Number ONE

Number ONE
  • Members
  • 227 posts

Posted 14 June 2007 - 12:33

QUOTE(Number ONE @ 31 Mar 2007, 21:36) <{POST_SNAPBACK}>
Nego ozbiljno, ovo me je dosta iznenadilo:

http://www.b92.net/b...id=133&start=10

1. Taj sporazum sa Rusijom ipak sluzi necemu
2. Nadam se da ce Zastava da shvati da ne mora da bude alfa i omega "srpske automobilske industrije"


Linkovi se istumbali, ovo je vest na koju sam mislio

QUOTE
Lor otvara fabriku u Bačkoj Topoli
Bačka Topola -- Francuska kompanija Lor otvoriće u Bačkoj Topoli fabriku za proizvodnju vozila za transport putničkih automobila.

Lor je sa 70 odsto svetskog tržišta lider u proizvodnji tih transportera koje će iz Bačke Topole izvoziti na rusko tržište.

Lor će zaposliti 220 radnika, a proizvodnja novog preduzeća "Lor-srb" će u renoviranim i savremeno opremljenim halama bivše građevinske firme Prvi maj startovati već početkom maja. Predviđen kapacitet produkcije je 480 transportera godissnje, a celokupna proizvodnja, vredna oko 20 miliona evra, biche izvezena u Rusiju.

Namera te kompanije je i da razvije kooperantsku mrežu za potrebe proizvodnje transportera za putničke automobile, ali i da proširi tu produkciju, jer se Lor bavi i proizvodnjom tramvaja i planira da svojim tramvajima osvoji i balkansko tržište.


Nisam upoznat sa proizvodnjom vozila za transport putničkih automobila, ali sa 220 radnika proizvodnja od 480 komada godisnje?

Edited by Number ONE, 14 June 2007 - 20:04.


#47 NenadMM

NenadMM
  • Members
  • 212 posts

Posted 14 June 2007 - 15:24

QUOTE(Number ONE @ 14 Jun 2007, 13:33) <{POST_SNAPBACK}>
Nisam upoznat sa proizvodnjom vozila za transport putničkih automobila, ali sa 220 radnika proizvodnja od 480 komada godisnje?


Nesto vise o produktivnosti po zaposlenom u auto-industriji se moze naci ovde a ako je relevantnija proizvodnja kamiona onda se na ovom linku moze videti da moguce ocekivati da nedeljno svaki zaposleni "napravi" (ucestvuje u pravljenju/sklapanju) oko 15 vozila.

Dobro verovatno se radi samo o sklapanju ali po kompleksnosti zadatka moguce je da domaca fabrika nece imati bas tako velike izazove.

Prema tome, od tih 220 radnika, u proizvodnji ce verovatno raditi njih 200. Naravno mislim da mozemo da ocekujemo da ce tih 200 praviti i do 2000 vozila bez problema kada se skroz uhoda sistem.