Jump to content


Photo
- - - - -

Sta vozite?


  • Please log in to reply
1931 replies to this topic

#1666 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 14 May 2017 - 19:08

Mazda 6 je opasan auto, pogotovo 2,2 nafta. Ali mora da bude karavan, jer je opet isti problem (prelepog) sedana, mali otvor, ništa ne možeš da gurneš u gepek, iako je veliki. Samo najlon kese.

 

I 2,0 benzin je ljut motor.

 

Jedino što je malo tesna, mene je dosta pritiskala centralna konzola na desnu nogu, a to nisam debeo čovek, znaju me ljudi ovde. :lol+:

 

508 je mnogo komforniji.

Subaru legacy, tuce sve te malesne i lepusskaste automobile. Sedan ima otvor da mozes King-Konga da uguras u gepek, a kad ga natovaris ogibljenje ni ne oseti. :)


  • 0

#1667 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 14 May 2017 - 19:18

Subaru legacy, tuce sve te malesne i lepusskaste automobile. Sedan ima otvor da mozes King-Konga da uguras u gepek, a kad ga natovaris ogibljenje ni ne oseti. :)

 

Subaru je druga kategorija u odnosu na Mondeo / Passat / Insignia / 508 / Superb

 

Kao prvo, kod nas se ne prodaje, a kao drugo, najjeftiniji Levorg je za 724.000,- CZK sa motorom iz kosačice za travu. Za te pare kupiš 508 sedan Allure, 180 HP, automat i još ti ostane 9.000,- CZK da propiješ. Ili da kupiš GoPro i turiš iza šoferšajbNe.


  • 0

#1668 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 14 May 2017 - 19:23

Subaru je druga kategorija u odnosu na Mondeo / Passat / Insignia / 508 / Superb

 

Kao prvo, kod nas se ne prodaje, a kao drugo, najjeftiniji Levorg je za 724.000,- CZK sa motorom iz kosačice za travu. Za te pare kupiš 508 sedan Allure, 180 HP, automat i još ti ostane 9.000,- CZK da propiješ. Ili da kupiš GoPro i turiš iza šoferšajbNe.

Ovde u US, a o Kanjada je to mid-size, sa Camry i BMW 3. Meni je cak i jedan kolega indus, kad je cuo koliko kosta, rekao da sam mogao da kupim Camry i da mi ostane para. :lol+:

Subi je dobar jer puzi na sva 4 tocka, ali je ruzan.


  • 0

#1669 Alfred J. Kwak

Alfred J. Kwak
  • Members
  • 4,233 posts

Posted 15 May 2017 - 01:20

Problem u celoj prici je sto za 10 000 evra ponuda novih automobila koji bi mi privukli paznju nije velika. Hečbek recimo KIA Ceed mi se svidja i ona ne ide ispod 12 000.

Za Sedan je tek mizerna ponuda. Tipa Skoda Rapid koja mi se uopste ne svidja. Pezo 308 hečbek je lep ali je isto jak sa cenom.

Ja generalno prelazim 15 000km i meni je skroz okej da nadjem recimo Insigniju 2013 oko 80 000 km i za 2-3 godine cu izaci do 130. Naravno takav auto nije lako pronaci, ali meni se to cini najboljom kupovinom.

Mazda 6 o kojoj sam govorio mi je prakticno nova, ali odbija me jer je benzinac i drugar zbog toga hoce i da je proda jer nije zadovoljan. Pre toga imao 2.2 dizel ubica.

Edited by Daldri, 15 May 2017 - 01:21.

  • 0

#1670 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 15 May 2017 - 01:25

Problem u celoj prici je sto za 10 000 evra ponuda novih automobila koji bi mi privukli paznju nije velika. Hečbek recimo KIA Ceed mi se svidja i ona ne ide ispod 12 000.

Za Sedan je tek mizerna ponuda. Tipa Skoda Rapid koja mi se uopste ne svidja. Pezo 308 hečbek je lep ali je isto jak sa cenom.

Ja generalno prelazim 15 000km i meni je skroz okej da nadjem recimo Insigniju 2013 oko 80 000 km i za 2-3 godine cu izaci do 130. Naravno takav auto nije lako pronaci, ali meni se to cini najboljom kupovinom.

Mazda 6 o kojoj sam govorio mi je prakticno nova, ali odbija me jer je benzinac i drugar zbog toga hoce i da je proda jer nije zadovoljan. Pre toga imao 2.2 dizel ubica.

Kia ti je odlican auto, a garancija im je, cini mi se i u Srbiji, jaka. 100000km bumber to bumper. Moj bi bio kia, bez razmisljanja.


  • 0

#1671 zoran59

zoran59
  • Members
  • 10,124 posts

Posted 15 May 2017 - 07:13

Zoran je imao mazdu 6 ....

Mazda 6 je opasan auto, pogotovo 2,2 nafta. .....

 

Imao '06. Mazda 6 Sportwagon (tj. kombi/karavan/nazovi-kako-hoces).

Do Ascarijevog posta, nisam ni znao da je postojala 2.2 dizel. Moja je bila V-6 3.0 230KS (ili tu negde) benzinac. Mislim da je isti motor isao i u neke Fordove - tj. da su to bili isti auti, samo sa drugacijom limarijiom. Automatic (jebiga, i zena treba da vozi), 5 ili 6 brzina (ne secam se).

Uz nju (auto, ne zenu :D  ), imao sam i Ford F150 20-ak godina star. Odlican za prevoz pizdarija oko kuce (daske, sadnice i razne gluposti za projekte, pa motocikla za utrke).

 

Citava stvar je bila slucajna.

Ukrali mi Ford Taurus (3.0 V6). Policija ga nakon nekoliko dana nasla, ali sjebanog. Na brzinu kupio Kia Spectra 5 (2.0, mislim da je u Evropi prodavan sa 1.6 motorom) - strasan autic, kao go-kart. Uzivao. A onda ga jedne noci parkirao na ulici, a u njega se zabije pijana budala kamionom. Totalka. 

Pre 10 godina. Pa odoh da trazim sledeca kola. U obzir sam uzeo i Mazdu 3 ili 5. Bog te ne *ebo, kod dilera naidjem na ovu 6-icu. Godina je bila 2007. i dileru vec dolaze '08. modeli, a sestica poslednji '06. auto na terenu. Nalepnica kaze $28 000, a prodavac kaze - evo za $18 800. To vece, pogledam oglase na netu, vidim da se polovne '06. sa desetak 000 milja prodaju za 21/22 000 - i ujutru odmah kupim.

 

Nenadjebiv auto. Ipak, ne bez problema. Izuzetno udobno sediste, ima i "lumbar support" koji moze da se steluje po vozacu. I odem na redovni servis (uslov za garantni rok), a sediste se "promeni". Valjda je mehanicar bio debeo. Sjebe mi taj lumbar support, a na delove se ceka par meseci...

Ta Mazda je imala vise stvari koje mi ne trebaju, za mnoge nisam ni znao - 100 lampi, grejanje levo-desno i gore-dole. Samo radio je imao vise opcija vise nego cela moja kuca.

 

I Mazdu su ukrali, nakon par/nekoliko godina.

To je poslednji auto koji sam kupio nov, necu vise nikada. Ne slazem se sa misljenjima izrazenim u prethodnim postovima.

Barem ovde, autu pada vrednost 10% cim ga iz ducana dovezes kuci. Bacene pare. Istovremeno, garantni rok je sve duzi. Koreanci (Kia i Hyundai) nude 10 godina na mehaniku, transferabilno (na sledeceg vlasnika). Kupis 5 godina star, imas 5 godina garanciju.

 

I nije kao nekad. U mojoj mladosti, na (ili pre) 100 000 km se pravila "generalna opravka". A vi pricate o polovnim kolima sa toliko predjenih km, bez servisa.

 

Danas, nova kola su samo za hvalisanje da su nova.

Moja tasta (danas ima preko 80 godina) bi primetila razliku ako bi je neko prevezao u fici ili stojadinu. Nece primetiti ako je neko preveze u 5 godina starom Opelu ili novom Mercedesu.


  • 0

#1672 todorovic

todorovic
  • Members
  • 3,253 posts

Posted 15 May 2017 - 08:52


Ja generalno prelazim 15 000km i meni je skroz okej da nadjem recimo Insigniju 2013 oko 80 000 km i za 2-3 godine cu izaci do 130. Naravno takav auto nije lako pronaci, ali meni se to cini najboljom kupovinom.

 

Naravno da ti je to ok, ali nesto sumnjam da tako nesto mozes naci za 10k evra :)

Imaj u vidu da ako kupujes polovan auto od 10k evra, moras imati jos 2k stalno u steku odvojeno za eventualne popravke sto ti nije neophodno za nov auto. Tako da sa tih dodatnih 2k dolazis negde vec do 12k sto ti dodje vec do novog auta, Kia ceed, Hyundai i30, Hyundai Elantra, bio je na nekoj akciji i golf za 13k, onda astra j sedan za neke slicne novce...
Ovaj golf je bio odlicna kupovina, ne znam da li ga ima jos po toj ceni, jer je sasvim solidan auto a u srbiji ga posle 5 godina mozes prodati za 14k evra :D


  • 0

#1673 L.Sprewell

L.Sprewell
  • Members
  • 10,793 posts

Posted 15 May 2017 - 09:23

Koji ce ti djavo dizel ako prelazis 15k kilometara?
  • 0

#1674 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 15 May 2017 - 09:39

Koji ce ti djavo dizel ako prelazis 15k kilometara?

 

 

Koji će mu djavo auto uopšte ako prelazi 15k?

 

Neka uzme olovku i stavi na papir, jeftiniji mu je taxi.


  • 0

#1675 Alfred J. Kwak

Alfred J. Kwak
  • Members
  • 4,233 posts

Posted 15 May 2017 - 11:07

Auto koristim samo za dalja putovanja. Sigurno jedno 5 puta godisnje odem autom van zemlje. Vikendima po Srbiji. Zato mi je udobnost bitna stavka.

KIA Ceed je stvarno lep auto ali mi se cini da bi sa jacim motorom i paketom opreme izasao na 15 000.
  • 0

#1676 L.Sprewell

L.Sprewell
  • Members
  • 10,793 posts

Posted 15 May 2017 - 11:09

Vidi neki Ceed par godina star, 1.4 benzin ti je dovoljan. Svi su u garanciji, pa si i sa te strane miran.
  • 0

#1677 Doorn

Doorn
  • Members
  • 14,739 posts

Posted 15 May 2017 - 11:55

Izgleda sam ja glup jer nista ne shvatam te vase racunice oko kupovine auta. Nov ili polovan, benzin,dizel, nafta, gas, garancija, na steku 2k za popravke....Ja znam da se na svakom autu gubi novac. Na nekom vise, a na nekom manje. I zavisi gdje se to sve uzima i odrzava. 

 

Ja bih volio da znam sta je to polovan auto. Jel to nesto od 5 do 10 godina staro, starije od 10 godina ili cim se prvi vlasnik sa njim provoza? 

 

Jos veca mi je misterija pitanje koliko trosi. 


  • 0

#1678 Musky

Musky
  • Members
  • 4,450 posts

Posted 15 May 2017 - 14:39

primer:

kolega pazario francuza dizela sa proverenih 160 hiljada...a prelazi 7-8 iljada po sezoni.

to ništa ne znači...sem da kao i svi francuzi nema problem sa korozijom.

- premalo je prešao da bi kod prethodnog vlasnika imao problem sa turbinom, diznama ili pumpom - znači sleduje.

- dovoljno je prešao za intervenciju na torziji ...po uglu zadnjih točkova - takođe sleduje uskoro.

- premalo je prešao za zamenu seta kvačila ali druk ležaj se već čuje - sledi što pre.

- plus motor je sa plivajućim zamajcem i svim što sleduje uz njega.

 

samo ulaganjem u zadnje tri stavke cena, inače jako fino očuvanog i nečukanog auta,

raste do nivoa na kojem je prodaja za par godina da bi se kupio mlađi polovan dizel, totalno neisplativa,

a cena po kojoj je kupljen je daleko od povoljne.

 

sve ovo u korist priče da je benzinac sa lancem i bez torzije dovoljno sejf početak za polovan auto.


  • 0

#1679 angelia

angelia
  • Members
  • 15,569 posts

Posted 15 May 2017 - 15:17

To je poslednji auto koji sam kupio nov, necu vise nikada. Ne slazem se sa misljenjima izrazenim u prethodnim postovima.

Barem ovde, autu pada vrednost 10% cim ga iz ducana dovezes kuci. Bacene pare. Istovremeno, garantni rok je sve duzi. Koreanci (Kia i Hyundai) nude 10 godina na mehaniku, transferabilno (na sledeceg vlasnika). Kupis 5 godina star, imas 5 godina garanciju.

 

Delimicno, u principu polovni ima smisla ako je oko 3 godine star, negde oko 30,000-35,000 milja predjenih. Tu imas garanciju barem jos dve godine (nisam znala da Koreanci daju duze) i onda ga se resis. Kad izracunas nakon 3 godine te otprilike kosta isto kao i leasing za novog. 

Pricam u US, gde si uzeo polovan nakon jednog vlasnika na leasingu koji je vozio oko 10-12k milja godisnje (sto je pristojno). Tu mu je cena nekih 50% originalne. Vec u trecoj godini kad krece servis - leasing pocinje da bude bolji finansijski.

 

Ovo sve naravno zavisi i od proizvodjaca. Japanci se bolje pokazuju na vecoj miljazi po pitanju servisa, pa se mogu i duze voziti.


  • 0

#1680 Stojke1234

Stojke1234
  • Banned
  • 5,254 posts

Posted 15 May 2017 - 15:17

Za 10k evra si na sajmu imao bas dobre ponude. A polovan ne moze da se poredi sa novim,ma koliko presao.
  • 0