Jump to content


Photo
- - - - -

VN Bahreina 2019


  • Please log in to reply
144 replies to this topic

#136 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 31 March 2019 - 20:28

Izvrsna trka, kakvo bi tek bilo ludilo da je full grid. Kao što reče Radoje, ako krene F1 u ovom pravcu, izvrsno.
  • 0

#137 Hertzog

Hertzog
  • Members
  • 2,572 posts

Posted 31 March 2019 - 20:54

Kakvi smo ludaci, proslu trku popljuvali, odmah rekli kako su pravila sranje i kako ce sezona biti sranje. Nakon dve sedmice totalna euforija :)
  • 0

#138 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 31 March 2019 - 21:10

To ste samo vi Ferarijevci pali u paniku posle Melburna i 1-2 za Mercedes. :)

 

Ta staza je takva kakva je i tamo slabo da moze da bude dobra trka sa bolidima koji ovoliko zavise od aerodinamike i koji su ovako dugacki. Na "otvorenijim" stazama bice vise akcije. Sa druge strane, u Monaku ce opet biti vozic od starta do cilja.

 

Ali ono sto bi trebalo da bude cilj za F1 sto se tice pravila je da se u Monaku moze preticati makar koliko u Melburnu ove godine. Dakle, bolidi koji su kraci i koji vecinu prianjanja generisu mehanicki tako da im prljav vazduh nije velika frka - s takvim bolidima ce i Melburn biti odlicna trka.


  • 0

#139 Hamilton

Hamilton
  • Members
  • 7,473 posts

Posted 31 March 2019 - 21:11

Zao mi malog Leklera, zasluzio je da trku zavrsi u laganom tempu na p1.

Ipak, presrecan zbog Lewisa!
Hajde Lewise, idemo po jos jednu titulu.
  • 0

#140 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 01 April 2019 - 10:45

 

What happened to Leclerc's engine?
With Ferrari ruling out an MGU-H fault despite radio messages to Leclerc during the race having initially suggested otherwise, Binotto explained what the team knew so far.

"We are checking the engine now, we do not have yet a clear explanation for what happened," he said. "It is an engine problem. We had miscombustion on one cylinder.

"The engine will be back in Maranello for careful checks. The engine was running at the end of the race, so we will use it on Friday in China and we have an entire Friday to assess its behaviour, functionality and performance."

Binotto added: "It is a single problem that will be easily addressed. It's not the way we are using the engine or mapping or whatever, it's a single component failure that we'll find out."

 

Znači nije MGU-H nego je jauknuo SUS motor. Ovo je gora varijanta jer izostanak sagorevanja u cilindru može biti problem ili dovoda goriva ili paljenja smeše. U svakom slučaju je problem jer dovodi do povećanog opterećenja i na klipnom sklopu i na samoj radilici.

S obzirom da se Lekler izlanuo u live prenosu da su imali problem sa količinom goriva i da ih je SC praktično spasao sumnjam da je bio problem sa ubrizgavanjem i da je veća količina goriva dospevala u cilindar što je motor davilo.

 

E sada ako se ode dalje u pretpostavke, morali su da "zagase" motor da ne bi puklo čelo klipa ili da ne bi otišla klipnjača usled tzv "hidro udara". termin hidro udar se vezuje za prodor vode u cilindar gde se onda kapljica vode ponaša kao kamen i lomi deo koji je najizloženiji na smicanje, a to je upravo klipnjača.

 

Lekler je imao puno sreće ako je jauknula dizna, ali u svakom slučaju ja ne bih verovao više tom motoru bez ooooozbiljnog snimanja rengenom i detaljne provere da li je ijedan deo klipnog sklopa, bloka ili radilice popio deformaciju.

I da je preživeo, ne bih taj motor koristio gde se vozi većina kruga pod opterećenjem.

 

U sezoni gde su samo tri motora na raspolaganju ovo je ozbiljan udarac i sada se vidi koliko će pouzdanost biti bitan faktor.

Inače i lepa opomena Mercedesu da ne odšrafi svoje motore da im se ne bi desio scenario kao Ferariju.

 

By the way, Niko Rozberg tvrdi da je u Australiji Ferari imao problem sa hlađenjem motora i da su morali da "otvore" kanale za hlađenje čime su poremetili prijanjanje pogotovu na prednjim točkovima. Pored zavrnutog motora, auto je hronično podupravljao i imao problem sa držanjem guma u zadatoj temperaturi. Ovo je i razlog zbog koga je Vetel  bio loš jer on je jako loš sa autom koji ima jogunast prednji kraj.

 

Time do izražaja još više dolazi Šarl, jer je sa takvim, neprepoznatljivim autom sa testova, bio bolji.

 

 

Dakle, da se vratimo na Bahrein, opet je trku dobio tim koji je puno bolje izvršio pravilnu upotrebu podataka i sa testiranja i sa predhodne trke. Ali je takođe očigledno da Ferari ima ozbiljno dobar auto ali ga jednostavno treba "uterati" u zonu gde radi. Očigledno je da je to vrlo uska zona i da, demantujem sebe iz predhodne rečenice, nije ni malo jednostavno.

 

Dakle, MGP je "naterao" ferari da stvori monstruma, i sada ga treba "pripitomiti".

 

Velika je šteta što Reno očigledno nema potencijal da se upusti u tuču, jer su shvatili da samo rizikom po pitanju pouzdanosti mogu da zabeleže rezultat. Slažem se Radojem da Verštapen svojim talentom drži RB min 3 mesta iznad realnog dometa i da će se tek videti prava vrednost pogona Honde.

 

Ali, što je trka u Bahreinu nesumnjivo pokazala, prednje krilo radi posao za koji je i dizajnirano. Biće, vrlo ozbiljnog trkanja ove sezone.


  • 6

#141 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 01 April 2019 - 14:49

Horner nije propustio priliku da opljune, Renault im nije dozvolio da završe trku na podijumu a svejedno je da li su motori u RBR bolidima ili u Renault bolidima.

Jednom djubre, uvek djubre.
  • 1

#142 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 01 April 2019 - 18:00

Leclerc ignored order from Ferrari to stay behind Vettel
2019 Bahrain Grand Prix
1st April 2019, 16:09
Keith Collantine


Charles Leclerc ignored an order from Ferrari to stay behind his team mate when he overtook Sebastian Vettel for the lead of the Bahrain Grand Prix.

Leclerc told his race engineer “I’m quicker, guys” as he approached turn four after closing on his team mate at the start of lap five. The radio message was played on the world television feed, but the subsequent reply from his team was not.

Approaching turn 10, Leclerc was told “stay there for two laps, stay there for two laps”. However on the next lap Leclerc overtook Vettel around the outside of turn one.

Afterwards Leclerc said he was “just letting them know” with his original radio message. “Then I think I had an answer, saying to me ‘OK, stay like this for two laps’ but then on the next straight I had the opportunity to go for it, so I went for it and it was a successful pass.”

Ferrari did not communicate to Vettel that his team mate had been told to temporarily hold position. Leclerc was also told during the Australian Grand Prix to stay behind his team mate at the end of the race, an instruction he complied with.

Leclerc said the team had warned the drivers before the race to take extra care when fighting with each other.

“It’s always a tricky situation when you get to fight your team mate because the risks are very high. As in every team, I think, they warn you before the race: OK, you can try things on different people, but with your team-mate, please be careful. Which is something normal.

“But I had the opportunity on lap five and I didn’t hesitate, I just [went] for it. I was happy it was successful the first time I tried, especially after the bad start. So, yeah, happy with how it ended up.”

 

Bice kanda ovde repriza Alonso - Hamilton frke iz Meklarena 2007...


  • 0

#143 Ripper

Ripper
  • Members
  • 4,494 posts

Posted 01 April 2019 - 19:08

Evo ga i video.

 

https://twitter.com/...724894146416646


  • 0

#144 romantik

romantik
  • Members
  • 7,759 posts

Posted 02 April 2019 - 06:35

Neverovatno koliko je daleko bio na izlasku iz poslednje krivine. Ovde kao da je Vettelu radio cilindarr manje.


  • 0

#145 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 02 April 2019 - 12:27

Neverovatno koliko je daleko bio na izlasku iz poslednje krivine. Ovde kao da je Vettelu radio cilindarr manje.

 

DRS jebiga, mnogo su ga pojacali ove godine.


  • 0