Jump to content


Photo
- - - - -

VN Australije 2019


  • Please log in to reply
190 replies to this topic

#181 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 19 March 2019 - 16:22

Ja mislim da ozbiljni timovi i nece dopustiti sebi taj luksuz da ganjaju FL zamenim guma u zadnjim krugovima. Ovo se moze ocekivati iz B grupe jer njima svakako znaci finansijski sto ce imati koji bod vise, a rizik im je minimalniji. Bar u pocetku, jer su svi oprezni po pitanju te taktike zamene guma zbog FL

 

tesko ce neko iz B grupe biti u situaciji da to radi kad se voze jedan drugom na braniku. Nema dovoljno rastojanja medju njima da se odradi pitstop a da se ne izgubi jedna ili vise pozicija. Samo je Lekler imao taj luksuz u Melburnu - prednost od ~30s medju vozacima u top 10 da je mogao da ode po nove gume i da ne izgubi poziciju.


Edited by Rad-oh-yeah?, 19 March 2019 - 16:22.

  • 0

#182 alek_the_great

alek_the_great
  • Members
  • 3,044 posts

Posted 19 March 2019 - 17:25

Maksimum 22sek je trebalo za stop. Botas je imao 3sek viska u jednom trenutku. Kod ozbiljnih timova to nista nije rizik.

Sent from my LG-H850 using Tapatalk
  • 0

#183 Xpert

Xpert
  • Members
  • 22,572 posts

Posted 19 March 2019 - 17:32

Maksimum 22sek je trebalo za stop. Botas je imao 3sek viska u jednom trenutku. Kod ozbiljnih timova to nista nije rizik.

Sent from my LG-H850 using Tapatalk

Zasto bi to radio? Hamilton je bio znacajno sporiji, Ferrari da ne pricam, eventualno Max, mada je on forsirao, tako da je tesko mogao nesto vise.


  • 0

#184 romantik

romantik
  • Members
  • 7,759 posts

Posted 19 March 2019 - 19:09

Maksimum 22sek je trebalo za stop. Botas je imao 3sek viska u jednom trenutku. Kod ozbiljnih timova to nista nije rizik.

Sent from my LG-H850 using Tapatalk

 

Svaki put postoje brojni rizici pri pit stopu, ali onaj najprisutniiji, tj najcesci je da ce nesto zabagovati u datom trenutku, tj 1 tocak zaglaviti pri skidanju ili stavljanju sto ce produziti zaustavljanje za 2 do 5 sekundi, te rizikovati pobedu, tj 1-2 zarad dodatnog poena zaista nije vredno. S druge strane kod Leklerka jedino su bili priisutni sporedni rizici, tipa da skroz odrade naopakao (kao sto Has radi) pa da otpadne tocak ili da prekrsi ogranicanje brzine prilikom odlaska kroz boks, a pri tome  je njegov ulog mnogo manji (10 bodova). Botasu je lako objasniti prezentiranjem ovih cinjenica da nisu zelili da mu rizikuju pobedu, dok bi Leklerka malo odvratili od zabrane preticanja prodajuci mu pricu da povlacenjem njega u boks tim dobija extra bod, a njegovim obilazenjem Vettela tim nema koristi, a ovako imaju nezadovoljnog vozaca, bod manje u konstruktorskom poretku i njohov najveci rival bod vise od neophodnog. Dakle Ferari je po svakoj logici morao da ga odvede u boks, ali po dobrom starom obicaju oni su izabrali pogresno resenje.


  • 2

#185 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 19 March 2019 - 22:23

Zaliha u MGP u Australiji je bila tolika da nove gume ne bi odvele Ferari do FL.
U samoj trci Ferari je odradio ono što je mogao. Trku su izgubili u petak i subotu.
  • 0

#186 djura.net

djura.net
  • Members
  • 1,975 posts

Posted 19 March 2019 - 23:01

Naravno da bi nove gume bile dovoljne za FL. Verovatno bi bile dovoljne i wiliamsu. I nije ferari bio los samo u petak i subotu, bili su losi i u nedelju.
  • 0

#187 Sam633

Sam633
  • Members
  • 453 posts

Posted 19 March 2019 - 23:16

U samoj trci Ferari je odradio ono što je mogao. Trku su izgubili u petak i subotu.

 

https://twitter.com/...941722712088576

 

Sad koliko je istina, videćemo.


  • 0

#188 =MetalHead=

=MetalHead=
  • Members
  • 226 posts

Posted 20 March 2019 - 14:20

Naravno da bi nove gume bile dovoljne za FL. Verovatno bi bile dovoljne i wiliamsu. I nije ferari bio los samo u petak i subotu, bili su losi i u nedelju.

 

 

It's funny 'cause it's true! :D (da najbrzi krug, ali ne i poen jer nisu bili u top10)

 

Bottas je vozio najbrzi krug u trci 1:25.580 dok je najbolje vreme Williams-a (Russel) u kvalifikacijama bilo 1:24.360, dakle vise od sekunde prednosti. 

Ali tesko izvodljivo, gotovo nemoguce... pored potpuno svezih guma, morali bi imati i bolid bez ikakvih ostecenja, prljavih hladnjaka, bilo cega sto moze uticati na performanse... i naravno qualification mode motora. 


  • 0

#189 romantik

romantik
  • Members
  • 7,759 posts

Posted 20 March 2019 - 17:49

Vilijams je i imao potpuno nove gume, jer ih nisu trosili u Q2 i Q3 :P


  • 0

#190 =MetalHead=

=MetalHead=
  • Members
  • 226 posts

Posted 20 March 2019 - 22:26

Vilijams je i imao potpuno nove gume, jer ih nisu trosili u Q2 i Q3 :P

 

S obzirom da nisu ni planirali da budu u Q2 i Q3 moguce da su ih i iskoristili tokom FP i trke, pa da nisu imali na kraju. Ali svakako nista to njima ne bi znacilo i da jesu. 

;)


  • 0

#191 romantik

romantik
  • Members
  • 7,759 posts

Posted 21 March 2019 - 07:29

Nisu, svi udju u kvalifikacije sa 6 novih setova, najcesce 1+1+4 ;)


  • 0