Jump to content


Photo
- - - - -

Mercedes 2019


  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#31 Duh sa sekirom

Duh sa sekirom
  • Members
  • 966 posts

Posted 09 April 2019 - 23:37

Nikad. Bezmude mečkine glavonje nikada više neće hteti da imaju dva jaka vozača u timu koji će se klati. Ono sa Rozbergom i Hamiltonom im je bilo isuviše.
Zato nisu uzeli Rikarda.
Zato neće otpustiti Botasa.

Edited by Duh sa sekirom, 10 April 2019 - 13:08.

  • 0

#32 stex

stex
  • Members
  • 995 posts

Posted 10 April 2019 - 08:15

Nema šanse! Rozberg i Hamilton su im bili dosta.


  • 0

#33 Dzoni_m

Dzoni_m
  • Members
  • 1,793 posts

Posted 10 April 2019 - 08:28

I ne treba. Isto bih postupio da sam na njihovom mestu.  Kada vi budete ulupali sopstveni novac u tim, onda dozvolite trkanje i rizik razbjanja bolida i gubljenja bodova. 


  • 0

#34 Hamilton

Hamilton
  • Members
  • 7,473 posts

Posted 10 April 2019 - 10:23

+1

Nikako.
  • 0

#35 =MetalHead=

=MetalHead=
  • Members
  • 226 posts

Posted 10 April 2019 - 11:44

Samo da dodam, i ja se apsolutno slazem sa vama, mislim da ti kontakti, ako i postoje, vise su opipavanje pulsa, drzanje Maksa zagrejanim za promenu ukoliko Hamilton odluci da kaze da mu je dosta...

 

A pre svega Mercedes mora da misli o tome kako ce zadrzati konkurentnost sa smanjenim budzetima narednih godina. 

 

 

p.s. da sam ja Toto Vulf, i pored eventualnog odlaska Hamiltona ne bih doveo Maksa. Mozda bi Rikjardo imao opciju da bude slobodan, a mozda bi i neki drugi, relativno mlad a dovoljno iskusan vozac (Hulk?) mogao da bude opcija, a tu je i opcija da se mozda nadje neki novi Leklerk...   


  • 0

#36 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 10 April 2019 - 16:11

Ovako, ako želiš da budeš najbolji moraš da biraš najbolje za tim. Počevši od šefova timova, inženjera u i van tima, mehaničara zaključno sa vozačima.
Od vozača koji mirišu na budućnost, tu su Lekler, Okon, Lando.
Max je previše egocentričan i previše glup za ono što korporaciji tipa Mercedes treba. To ne znači da neće MGP pipati njegov puls i nervirati duo fantaskus (Horner&drMarko) ali mrka kapa da će od toga nešto biti.
Rikardo da druge strane nije toliki kalibar da bi zamenio Hamiltona, koji jeste najbolji vozač na gridu zadnjih par sezona.
Dakle, ja bih da sam CEO Mercedesa vrlo radio na tome da privolim Leklera u tim.
To će biti jako teško, ali ne i nemoguće.
Ako to ne uspe, opalio bi generalku u timu, bacio par sezona, video šta Okon realno može i stavio "šapu" na Landa.
  • 0

#37 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 10 April 2019 - 16:29

Dodaj jos i Rasela na spisak, mali je stvarno dobar ali je Vilijams toliko djubre da ni Senu licno da vaskrsnu ne bi mogao da ga kvalifikuje van poslednjeg reda na gridu.


  • 0

#38 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 10 April 2019 - 16:50

Dodaj jos i Rasela na spisak, mali je stvarno dobar ali je Vilijams toliko djubre da ni Senu licno da vaskrsnu ne bi mogao da ga kvalifikuje van poslednjeg reda na gridu.

Ne sumnjam, ali za sada nisam video iskru genijalnosti u njemu, što ne znači da je dečak neće pokazati.
Lando, a pogotovo Lekler su to već uradili. Okon mi je tu najtanji koliko god ovo sad sumanuto izgledalo. Dečak jeste brz, ali je previše usijane glave u nekim situacijama.
Za top tim nije dovoljno da si odličan nego moraš biti vanzemaljac.
  • 0

#39 =MetalHead=

=MetalHead=
  • Members
  • 226 posts

Posted 10 April 2019 - 16:55

Vidi, da se ti i ja takmicimo u onim auticima za decu na akumulator, verovatno ne bi bilo vece razlike medju nama (pod uslovom da smo iste tezine). Ali da nas stavis u karting odrao bih te :) tako da neces bas moci tu iskru da vidis u Raselu ove godine, a ni Kubica nije jos za staro gvozdje. 


  • 0

#40 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 10 April 2019 - 17:05

Ali da nas stavis u karting odrao bih te :)


Biraj vreme i mesto, dajem ti pola kruga fore na tri kruga :)
  • 0

#41 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 10 April 2019 - 17:40

Ne sumnjam, ali za sada nisam video iskru genijalnosti u njemu, što ne znači da je dečak neće pokazati.
 

 

https://www.gptoday....test-in-bahrain

 

Ono, jes' da je u pitanju samo test, ali daj malom alat i uradice posao.


  • 0

#42 staneC

staneC
  • Members
  • 864 posts

Posted 11 April 2019 - 09:05

Maxa ne mogu da smislim, ali na početku nisam mogao smisliti ni Sennu ni Šumija*. I ne samo na početku. On je prgavost i egocentrizam njih dvojice doveo na viši nivo, a nema vodje tipa Dennis ili Todt, da ga vode.

Ali. Da ode Hamilton a Max je slobodan, Mercedes bi ga ladno doveo. Siguran sam, da bi se Max u Mercu smirio, jer je pulz u Mercedesu drugačiji a i ne bi imao dua fantastikusa, da mu štiti ledja. 

 

Da skratim, Max je zicer za top tim, koji želi titulu.

 

*Hebi ga, navijam za under doge (Mansell, Hill, ...). Čak i za Alonsa protiv Šumija.


  • 0

#43 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 14 April 2019 - 17:35

Ima jedna izreka koja kaže da kad je sve u redu stavi kamen u cipelu da te bar on žulja a ne nešto mnogo gore.
Iako to ne izgleda na prvi pogled, MGP je upravo u toj situaciji.
Tim je jači nego ikada, Luis je na vrhuncu, Botas pokušava da iz kože iskoči ne bi li sebe i Luisa pobedio, Toto kida, u fabrici(kama) timovi tačno znaju šta rade i nije problem da se i nakon par trka poprave neki fundamentalni zajebi.
Super. Svaka čast. Ali...
Došao je kraj Mercedesove strategije 2020 koja je vrlo široka u postajanje onog što kompanija zaista jeste. Lansirana 2010. dovela je do preko 40 novih modela što je rezultiralo prvim mestom po volumenu u tzv. premijum segmentu. Supremacija u vrhunskoj kategoriji auto sporta, ogroman marketinški potencijal koji to pruža, potpuna asimilacija AMG u fabriku, odličan rad trkačkih odeljenja i za niže kategorije pre svega GT3 i GT4.
Sve to je dovelo do ogromne finansijske dobiti, ali i ozbiljnih problema danas.

Jer, Daimler je u banani trenutno. Novi modeli kasne u proizvodnji, Tramp je "isekao" lude prodajne cifre u Kini, Brexit je uskomešao jedno od najvećih tržišta u Evropi, Arapi sve manje i pametnije kupuju, a Rusi su se okrenuli sebi.
Da priča bude još komplikovanija, kompletna auto industrija se nalazi na prekretnici tehnologija i niko zaista nema preciznu ideju da li je pure električni putnički auto rešenje.
Sve više miriše da će ljudi sve više iznajmljivati a ne kupovati putnička vozila. Potpuno je izvesno da će profiti koje generiše postprodaja tj. servisiranje vozila, doživeti kolaps
Troškovi održavanja Tesle model 3 u roku od 2 godine iznose tačno 0 EUR. Ni pneumatici se ne menjaju jer masovno imaju all season gume.

Dakle, struja. E pa tu Mercedes ne stoji baš najbolje. EQ brend tek treba da se etablirani, a Tesla, BMW, a pogotovu Tojota prodaju već 6 figure količinu vozila na električni pogon.
Dakle, kasne i to u nečemu što je vrlo opasno po opstanak kompanije.
Imajući navedeno u vidu, dr Ceče odlazi ove godine sa mesta prvog čoveka kompanije, a nasleđuje ga Norvežanin čije prezime još uvek ne umem da izgovorom.
Pitanje je da li će novi menadžment imati toliko sluha, novca a najkritičnije vremena da održi ovakvu dominaciju u F1 jer iza zavese se nalaze ooooozbiljni izazovi.
A Mercedes nije to što jeste i što se nadam da će i ostati što ovakve stvari shvata olako.

Zato, ne ljutite se na uspehe MGP-a. Nije nemoguće da gledamo labudovu pesmu jednog od najuspešnijih timova u istoriji F1.
  • 0

#44 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 14 April 2019 - 18:21

Sve to što si naveo se jezivo poklapa s Mercedesovim FE programom koji je pokrenut nedavno, novim Projektom Jedan hiperautomobilom, istekom konkorda 2020. godine te izmenama pravila za 2021. godinu. u F1 i VECu (LMP1 umire baš kao Prototip C nekada i dolaze Leman Hiperautomobili prototipovi).

 

Ne bi me uopšte začudilo da pređu u VEC u skorijoj budućnosti, bio bi logičan sled događaja ako se povuku iz F1.

 

Iako ne volim Mečkinu dominaciju, sviđa mi se način na koji pobeđuju. Užasno profesionalno i bez grešaka, Ferari pored njih izgleda ko neka amaterka ekipa.


  • 0

#45 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 18 April 2019 - 16:21

Apropo price o pregovorima izmedju Maksa i Mercedesa:
 

Max Verstappen insists he is happy at Red Bull-Honda.

In recent days, rumours have been swirling that the Dutch driver is in talks with Mercedes' Toto Wolff.

Verstappen, his father Jos, and now Wolff have denied it.

"When I heard that, I had to laugh," Wolff is quoted by Speed Week.

"I don't have Max's number, so calling him would be difficult.

"What Max said is right. I talk to Jos regularly because I consider him a friend. We joke about when we are going to put our toddlers in karts for the first time, but we do not utter a syllable about Max or his contract.

"If we did three 1-2s in a row, there is no need to talk about our drivers. For the period after 2020, we will first talk to Valtteri and Lewis and only then consider other options," Wolff added.

"From my point of view, there is no reason to change the driver lineup we have currently."

Also far-fetched is that Verstappen would want to be Lewis Hamilton's teammate at Mercedes.

"Yes, he really won't stop soon," Verstappen told Algemeen Dagblad newspaper.

"I have a contract with Red Bull, that feels good and we have started an interesting project with Honda," he added.


  • 0