WTA 2019.

• Please log in to reply
114 replies to this topic

#61 jevrem69

jevrem69
  • Members
  • 5,556 posts

Posted 19 February 2019 - 12:25

Nije anonimna uopste. Njeno godiste, pobedila je i u kvalifikacijama za AO, prosla do drugog kola. Trenutno bolja teniserka od Daniloviceve.

A to je ta ............. pa sem sto ju je pobedila u kvalifikacijama za AO, ne znam po cemu bi se inace culo za nju ..................... ova nasa je bar maznula turnir prosle godine .................

Edited by jevrem69, 19 February 2019 - 12:25.

#62 McLeod

McLeod
  • Members
  • 59,009 posts

Posted 19 February 2019 - 12:34

Inace 17-godisnjakinje osvajaju turnire svaki dan :D

Osvojila je Vimbldon kao juniorka, daleko je od nepoznate, mada Olga vazi za veceg talenta. Ali je ocigledno u ocajnoj formi i verovatno je poletela previse posle te titule.

#63 alcesta

alcesta
  • Members
  • 22,629 posts

Posted 19 February 2019 - 12:56

Još i krompir :( svakako ne pomaže ni to što je bez trenera, ali mora nešto ozbiljno da menja.

#64 jevrem69

jevrem69
  • Members
  • 5,556 posts

Posted 19 February 2019 - 17:14

Nase cure se danas pretplatile na krompirice .................... sta reci ..........

Ova Sabalenka moze konju rep da iscupa, ali Ivana ima i pobedu protiv nje ;) ...........

Edited by jevrem69, 19 February 2019 - 17:22.

#65 alcesta

alcesta
  • Members
  • 22,629 posts

Posted 19 February 2019 - 17:30

Ivana ima dve pobede protiv nje, ali to je bilo poodavno i očigledno više ne znači ništa. 

Osaka gubi od Kiki Mladenović koja nije u singlu odigrala nešto već ko zna otkad...

#66 jevrem69

jevrem69
  • Members
  • 5,556 posts

Posted 19 February 2019 - 17:37

Ivana ima dve pobede protiv nje, ali to je bilo poodavno i očigledno više ne znači ništa. 

Osaka gubi od Kiki Mladenović koja nije u singlu odigrala nešto već ko zna otkad...

proveravao sam i za tu drugu pobedu i ne nadjoh, mora da je bilo na nekom fjucersu ............... tesko je igrati protiv rknaste Sabalenke kada udje u udarac, ali mislim da bi recimo neka defanzivka tipa Sevastove to lako dovela u red ............. dobro je za Osaku da malo pocne da gubi, taman ce joj doci iz dupata u glavu sto je ispustila zlatnu koku ............................

Edited by jevrem69, 19 February 2019 - 17:39.

#67 alcesta

alcesta
  • Members
  • 22,629 posts

Posted 19 February 2019 - 18:20

Jeste bio neki tamo turnir, nebitan...

Nađoh sad kompletan intervju Osake u Dubaiju pa sam izvukla pitanja o treneru.To je bilo pre današnjeg poraza.

Q. Why the split from the coach after so much success with him?
NAOMI OSAKA: Yeah, I was expecting this question.

Like, for me, the main thing I know, everyone thinks it was a money-related issue, but it wasn't. For me, that's one of the most hurtful things I've ever heard. I travel with everyone on my team, I see them more than my family. I would never, like, do that to them.

Yeah, I think my reason is I wouldn't put success over my happiness. Like, I think everyone knows, in Charleston and stuff, I've had moments. I don't know, that's my main thing.

I'm not going to say anything bad about him because, of course, I'm really grateful for all the things that he's done. Yeah, I wouldn't just come here and say anything bad.

I feel like, if anything, you would have to be around him to see or ask him.

Q. Were you thinking about this during the Australian Open or before? Did that decision come to your mind after the Australian Open?
NAOMI OSAKA: No, it was kind of brewing in Australia. I think some people could see that if they saw how we interacted.

I would not want to split on really bad terms, I think, because of course he was sort of the one that, like, made me open up more to people. I didn't want it to be really, like, hard stopping.

Q. How have you felt since then? How have you felt since you made the decision?
NAOMI OSAKA: I felt really happy. I'm surrounded by people that genuinely care. They have such positive energy. I'm really grateful for everyone that's around me at this time.

Q. Who is with you here helping you? Do you have in mind the timeframe of when you would want to hire your next coach?
NAOMI OSAKA: Abdul is here, my dad is here. You probably won't see him because he'll be sleeping (smiling). Miss Superstar, Kristy, is here. And Yoshikawa-san.

Q. Do you have a timeframe of when you would like to hire a next coach?
NAOMI OSAKA: Yes, after this tournament I would want to start looking at people. It's not really ideal to go to Indian Wells without a coach.

Q. How does it impact you for this tournament this week, not having Sascha here?
THE MODERATOR: I think we can move on from the coaching questions.

NAOMI OSAKA: It's okay. I'm just trying to figure out what I should say.

Yeah, I mean, of course, he does a lot of things. I think, of course, I'm going to miss some of the things that he does.

But for me, all the people that I have right now, they're all willing to do the things that he does. I don't think it will be that much of a big deal.

Q. Because of the success you have had over the past year, your mentality now moving forward, your search for a coach, what would you be wanting in your next coach? What's the most important thing for you?
NAOMI OSAKA: For me, just to have a positive mindset. I don't want someone that's in the box saying negative stuff. That would be the worst.

Yeah, someone that's kind of direct, not afraid to say things to my face. I'd rather someone say it directly to me than go around my back. That's one of the biggest things.

Meni ovo sve više izgleda kao poprilično ružan rastanak. Čim neko kaže da neće loše da govori o onom drugom, a ne kaže istovremeno ništa lepo, zna se koliko je sati. I ove napomene na kraju... ko zna šta je tu bilo. Moguće je i što ciao kaže da je neki nesporazum uslovljen kulturološkim razlikama. Kako god, šteta. I za Osaku i za ženski tenis.

#68 jevrem69

jevrem69
  • Members
  • 5,556 posts

Posted 19 February 2019 - 18:35

Kulturoloske razlike ........................ mozda su buknule simpatije, a roditelji su to sasekli u korenu ............... :lol+:

#69 stefanija

stefanija
  • Members
  • 63 posts

Posted 19 February 2019 - 22:15

I meni se cini da su buknule simpatije.. Nece biti dobro za Osaku..

#70 stefanija

stefanija
  • Members
  • 63 posts

Posted 20 February 2019 - 14:05

Ovi je sad nece ostaviti na miru! https://video-it.eur...449/video.shtml

#71 ciao

ciao
  • Members
  • 5,415 posts

Posted 20 February 2019 - 14:23

Da tek sada je nadrljala - ganjace je sa pitanjem zasto sve dok nesto ne kaze a ako kaze bilo sta onda ce da nastave jos gore. Jedino da stisne zube i ladno prekida takva pitanja i odbija da odgovora. Ali i onda ce se osecati lose. Nadam se da bar ima dobar razlog sto se razisla sa njim.

Mora da i Bajina spopadaju novinari, nisam videla da je on bilo sta bilo kome rekao, to je dobro i za njega i za nju.

#72 stefanija

stefanija
  • Members
  • 63 posts

Posted 20 February 2019 - 14:51

http://www.tenniscir.../?refresh_ce-cp
Evo lepa analiza na tu temu.. Bice da su se zaljubili..

Edited by stefanija, 20 February 2019 - 14:54.

#73 alcesta

alcesta
  • Members
  • 22,629 posts

Posted 20 February 2019 - 15:43

Zašto li me ne čudi što prvi s tom pretpostavkom izlaze Italijani :P

#74 stefanija

stefanija
  • Members
  • 63 posts

Posted 20 February 2019 - 15:46

Amore :)

#75 alcesta

alcesta
  • Members
  • 22,629 posts

Posted 20 February 2019 - 20:29

Aleksandra izgubila od Kirstee. Lepo bi bilo da poveže par pobeda negde... nekad...