Jump to content


Photo
- - - - -

Vlada Republike Srbije: "Budimo u kontaktu" - čemu to služi?


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 DiplomiraniDuduk

DiplomiraniDuduk
  • Members
  • 42 posts

Posted 10 November 2018 - 17:19

Na novom sajtu Vlade postoji forma za kontakt sa građanima. Stoji i sledeća napomena: 

"Било да имате питање, коментар, сугестију или било какав проблем који је у оквиру надлежности Владе, пошаљите нам своју поруку и потрудићемо се да вам одговоримо у најкраћем року. Уколико ваш проблем излази из оквира наших овлашћења, проследићемо поруку надлежној институцији."

 

Mi, obični građani, nemamo posla sa Vladom nego sa Opštinom. Pošto to izlazi iz okvira Vladinih ovlašćenja, žalbu će poslati opštini i time će za Vladu posao biti završen.

Da li je time posao završen i za građanina? Naravno, ne!

Čemu onda sve ovo?

 

Primer: administrativni postupak u opštini (ne živim u njoj!) traje 48 godina. Započet je 1970. godine! (Namerno ne navodim bliže podatke o predmetu i opštini.)

Već je 14. godina kako brat i ja (naslednici postupka) pokušavamo da prinudimo opštinu da taj postupak završi. 

Da li je išta pomoglo?

Naravno, ne!

 

Kada bih se žalio Vladi, oni bi to prosledili Opštini. Opština bi odgovorila: "Postupak je u toku." i svi birokrati srećni i zadovoljni!

Za građane - koga briga!

 

Prema tome, čemu "Budimo u kontaktu" služi?


  • 0