Jump to content


Photo
- - - - -

VN SAD 2018


  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#61 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 21 October 2018 - 21:46

Inace, sva je prilika da ce Okon biti diskvalifikovan zbog neispravnog bolida - prekoracili su dozvoljen protok goriva.


  • 0

#62 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 21 October 2018 - 22:10

Odlična trka, oduševljen sam zbog Kimeta.
Vettela treba menjati, a agonija je produžena za 7 dana.
  • 0

#63 Duh sa sekirom

Duh sa sekirom
  • Members
  • 966 posts

Posted 21 October 2018 - 22:22

Mislim da je pre Ferari imao sreće da su Luisu otišle gume. Kimijeve gume su mnogo bolje izdržale taj tempo posle istog broja krugova, Luisove nisu. Loš set ili nesto drugo ne znam, ali nisam siguran da je Luis toliko spržio gume jureći Kimija posle vsc—a. Isto kao što Kimiju nisu izdržale gume u Monci. Inače je mečka poručila Luisu pre prvog stopa da uradi suprotno od Kimija. Kimi je ostao... Ali mislim da su Ferari i Kimi imali sreću ivda raktički nisu briljirali. Osim ako nisu toliko bili sigurni da je Ferari mnogo blaži prema gumama od Mečki.

Što se titule tiče to je potpuno rešeno. Šanse da vetel uzme titulu su mu iste kao da tri puta zaredom ubode sedmicu na lotou.
  • 0

#64 Duh sa sekirom

Duh sa sekirom
  • Members
  • 966 posts

Posted 21 October 2018 - 22:27

Odlična trka, oduševljen sam zbog Kimeta.
Vettela treba menjati, a agonija je produžena za 7 dana.


Agonija je produžena na još dve godine, koliko su produžili ugovor sa njim. Osim ako ga deran ne odvali od starta dogodine. Ali Ferari je jako uspešan u štrojenju dobrih vozača. Napraviće od klinca novog Barikela dok kažeš keks. Plašim se uništiće malog.
  • 0

#65 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 21 October 2018 - 22:31

@Zagor-te-nej

 

Rano je bilo zaustavljanje u 11. krugu, to nikakve teoretske sanse nije bilo da izdrzi od kraja. Jos jedno 5-6 krugova kasnije pa je moglo do kraja uz opreznu voznju, za voznju bez briga trebalo je jos nekih 10-12 krugova dakle skoro dupla duzina prvog stinta u odnosu na ovo sto je Hamilton uradio.


  • 0

#66 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 21 October 2018 - 22:35

 

Benson on Twitter: "Bad day for Haas - Grosjean gets a three-place grid penalty in Mexico for his collision with Leclerc and Magnussen looks set to be disqualified from ninth for using more than the permitted 105kg of fuel"

 

 

Romain Grosjean now two points away from a race ban after latest penalty


  • 0

#67 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 22 October 2018 - 01:01

Okon i Magnusen diskvalifikovani
 

Haas driver Kevin Magnussen has been disqualified from the result of the United States Grand Prix.

After hearing from the team, the stewards ruled Magnussen exceeded the maximum fuel consumption limit of 105kg during the course of the race. The Haas driver was originally classified ninth.

 

Esteban Ocon has been disqualified from the United States Grand Prix for exceeding the fuel flow limit.

After reviewing telemetry data from the car and speaking to representatives of the team and Ocon, the stewards ruled “the fuel mass flow exceeded 100 kg/hr during lap one of the race.”

 

To znaci da su Hartli i Erikson usli u bodove kao 9. i 10.


Edited by Rad-oh-yeah?, 22 October 2018 - 01:01.

  • 0

#68 Dzoni_m

Dzoni_m
  • Members
  • 1,793 posts

Posted 22 October 2018 - 07:52

I corava koka ubode neko zrno. To bi bio opis trke i pobede. Vidim da navijaci Kimija padaju u trans i pozivaju na reviziju sezone i sbbkbb podsku od pocetka a covek zadnji put pobedio 2013. Nidje veze. Hvala na pobedi, ali jedva cekam da se rastajemo.


  • 0

#69 mitarmitar

mitarmitar
  • Members
  • 187 posts

Posted 22 October 2018 - 08:40

Jedva cekam da se rastajemo,ali sa Fetelom.


  • 0

#70 romantik

romantik
  • Members
  • 7,759 posts

Posted 22 October 2018 - 09:38

Steta sto ova dvojica nisu diskvalifokovani odmah, pa da se okoristim u fantaziju, ovako em me ubili, em nisu uzeli bodove :frust:

 

Mercedes je imao inicijalno bolju startegiju, ali su skroz zeznuli drugi stop. Mogle su zute Hamiltonu verovatno izdrzati 45 krugova da ih je otpocetka negovao, ali to bi znacilo da bi nakon stopa bio 3-5 desetinki brzi a ne oko 2 sekunde po krugu. Po meni to je bio ispravan potez, nagaziti ih odmah i od starta se opredeliti za dva zsutavljanja, medjutim onda se prvo Kimi majstorski odbranio dva kruga od Luisa u kojima je ovaj izgubio 4-5 sekundi, sasvim dovoljno da uvuku Maxa u pricu, a onda ide i najveca greska Mercedesovih stratega jer se nisu unapred posvetili drugom stopu vec su odigrali kompromis.Oni su imali tad 2 izbora, prvi je da idu na zute gume, sto su i uradili, ali to je moralo da se desi istog momenta kad je prednost pala ispod 14 sekundi, umesto toga oni su ostali na stazi jos par krugova, time nisu nista dobili u pogledu razlike u svezini guma izmedju Luisa i Kimija, a izgubili su opet oko 5 sekundi na stazi. Druga opcija je bila da predju na ultrameke, mada nisam siguran ali mislim da nisu imali nijedan nov set isttih (a za to opet treba da zahvale onim besmislenim pokusajima u Q2 kad pri kraju odvozaju nov set i odustanu od kruga u poslednjoj krivini cime samo upropaste jedan set guma koji bi im juce doneo pobedu), a za prelazak na ultrameke morlai su cekati 40-krug. E sad ako bi tad ostalo par sekundi prednosti Luis bi anulirao oko 2.5 sekunde po krugu u prvih 4-5, to je 10-12 sekundi nadoknadjenih, i ako bi do tog 40-og sacuvao 4-5 sekundi onda bi bio u boljoj poziciji, u suprotnoj situaciji, ako bi mu oni bili u repu pre 40-og kruga, tad bi morao da se brani do 43-eg kako zna i ume, i ako bi uspeo da ih tih par krugova na starim gumama drzi iza sebe, tada bi imao jos vecu razliku na novim gmama, ali i zaostatak od skoro 20 sekundi, sa novim ultramekim mozda bi i uspeo tj zavisi koliko krugova bi mu one pruzale tu max razliku od oko 3 sekunde, ali sa setom koriscenih ultramekih on nije imao sansu u ovoj varijanti.

Kad se podvuce crta, situacaija u kojoj se nasao je nalozila da je morao u boks na zute, ali par krugova ranije nego sto je to uradio. Eto koliko je mala razlika od briljantnog strateskog poteza, do gubitka trke.


  • 0

#71 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 22 October 2018 - 09:39

Meni i dalje ne ide u glavu šta se desilo da žutim gumama na MGP-u juče. Najlakše bi bilo pretpostaviti da je set up uzrok, ali mi je to malo verovatno. Da je set up bio agresivan prema gumama stradale bi i prednje a ne samo zadnje gume.
Očigledno je Luis skuvao zadnje gume i otud pojava prskotina na površinskom sloju.
Sve mi se čini da je management obrtnog momenta odgovoran za pregrrvanje guma.

Bilo kako bilo, prijala mi je Kimijeva pobeda.
Baš je ok da čovek ipak ode iz tima sa bar jednom pobedom.
  • 1

#72 romantik

romantik
  • Members
  • 7,759 posts

Posted 22 October 2018 - 10:08

Odgovor je vrlo prost, Luis ih je spalio na pocetku stinta, isto kao Kimi u Monci, i posle nije bilo povratka za taj set. Kao sto sam vec pomenuo, po meni to i nije bila greska, vec ispravan potez Luisa i tima, samo je tajming drugog stopa bio pogresan.


  • 3

#73 Ripper

Ripper
  • Members
  • 4,494 posts

Posted 22 October 2018 - 11:48

Oba Mercedesa su imala probleme na softu, ne samo Lewis. Bottas je bio blizu Maxa nakon boxa, a razlika na kraju je bila preko 20sec. Ocigledno je sve islo po planu do jednog momenta i onda je usledio potpuni raspad i potop sa vremenima. Ekipa nije sa sigurnoscu mogla da zna zivotni vek guma jer u petak nisu imali priliku da odrade simulaciju trke. Pokusali su drugacijom strategijom da dodju do pobede i ovoga puta nije proslo. Generalno, nije prvi put Mercedesu da donesu losiju odluku pod VSC.

 

 

"I think it was about five laps too many for my tyres," said Bottas who was passed by Vettel two laps from the checkered flag.

"I told the team, maybe three laps from the end, that the tyres were suddenly starting to go and I was struggling in all the corners for traction.

"I tried to defend but he [Vettel] had just better life in the tyres and pulled more than five seconds in just one and a half laps, so it was pretty tough in the end.

Bottas admitted to being surprised by the difficulties he encountered with Pirelli's soft rubber.

"For me the supersofts worked well in the first stint and once people started stopping I was feeling comfortable with the tyres," he added.

"Initially I had some problems with overheating but then it was getting better and better. As the tyres were wearing we could push a bit more and even with the supersoft it was good.

"Obviously the soft was always going to be unknown. Normally it has been the better tyre on the long runs but today, for some reason it didn’t quite work."

 

 

 

Inace, ovo je od setova ostalo ekipama za trku:

 

DqCgeLzX4AAbH4d.jpg


  • 0

#74 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 22 October 2018 - 12:23

Ima jos jedan detaljcic a to je da su u Pireliju odlucili da podignu minimalni pritisak u zadnjim gumama izmedju kvalifikacija i trke, tako da je ponasanje guma bila nepoznanica za sve timove. Ocigledno neki su se u tome snasli bolje od drugih (a moguce je da su neki i inace setapovali bilid sa visim pritiskom u gumama pa ih ovo nije pogodilo).


  • 0

#75 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 22 October 2018 - 14:35

Fotografija dana

 

0clmbf4zmqt11.jpg


  • 0