Jump to content


Photo
- - - - -

VN Meksika 2017


  • Please log in to reply
108 replies to this topic

#91 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 29 October 2017 - 21:59

Kakav je ovo cirkus na podijumu???


  • 0

#92 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 29 October 2017 - 22:00

37312868494_1dd2b4b8df_z.jpg


Kakav je ovo cirkus na podijumu???

Hteli smo FRIDOM, dobili smo FRIDOM. Berni se prevrće u grobu...


  • 0

#93 Dzoni_m

Dzoni_m
  • Members
  • 1,793 posts

Posted 29 October 2017 - 22:02

Sta je bilo na podijumu? Rano ustajanje vec sam u horizontali Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#94 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 29 October 2017 - 22:03

Sta je bilo na podijumu? Rano ustajanje vec sam u horizontali Sent from my iPhone using Tapatalk

 

https://streamable.com/hy7xd


  • 0

#95 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 29 October 2017 - 22:19

Sta je bilo na podijumu? Rano ustajanje vec sam u horizontali Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ma jos malo sabanisanja u americkom stilu. U Ostinu su eksperimentisali sa procedurom pred trku, sad su pravili cirkus na podijumu.


  • 0

#96 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 29 October 2017 - 22:41

Čestitke Maxu na pobedi i Hamiltonu na tituli.

 

Jbg, nije se ovde izgubila titula, missim, džabe sve ovo danas....

 

Još tri sezone pa je sve nepoznato. Ko će uzeti petu titulu kao prvi, HAM ili VET?


  • 0

#97 Hertzog

Hertzog
  • Members
  • 2,572 posts

Posted 29 October 2017 - 23:06

Vettel. :)

Al DJ na podiumu, evo usracu se
  • 0

#98 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 29 October 2017 - 23:19

Ko će uzeti petu titulu kao prvi, HAM ili VET?


U ovom momentu bolje je pitanje hoce li HAM sustici Sumaherovih 7.

 

VET ce tesko do jos jedne titule ako on i Ferari nastave da prosipaju bodove kao ove sezone - sanse su mu tu negde u rangu ALO za trecu titulu, dakle ne bas apsolutno nemoguce ali ne mnogo verovatno. Ferari je dobar deo sezone imao bolid bolji od Mercedesa, a izgubili su obe titule na vozacke brljotine, takticke greske i nepouzdanost.

 

S obzirom sta nam je Mecka servirala prethodnih 4 sezone malo je verovatno da ce ono bas jako da zabrljaju, a bez toga ja ne vidim da ovakav Ferari ikako moze do titule, pre ce ih RBR skinuti s trona. Crveni moraju jako puno toga da isprave na organizacionom planu da im se ne ponovi ovakva sezona.


  • 0

#99 alpiner

alpiner
  • Members
  • 11,330 posts

Posted 30 October 2017 - 09:54

Ted preneo priču iz Renaulta da su presvirali motore i podcenili nadmorsku visinu. Ferrari i Mercedes su sa druge strane došli sa veoma kozervativnim setapom.

 

Pazi sa koliko su se oni promašili kada su Ricu doneli stari isluženi motor :ajme:   Ladan šamar

 

Pored svoga priređenog na stazi zadovoljan sam kuda ide Rendža. Tu je brzina sada ide poslednji korak i vijanje pouzdanosti. Taj motor ima u sebi dovoljno pametnih rešenja da može do pobede sa pravom šasijom. Zaostatak postoji, ali nije nedostižan.

 

U Viryu je od pre dve godine potpuno nova mlada ekipa ljudi i sugurno je da im pored nedostatka iskusnih inženjera treba vremana da sastave funkcinalan tim. Ipak je to borba sa najvećima i ništa se u današnjoj F1 ne stvara za sezonu-dve. 

 

Zato što su mladi i hrabri ne zameram im za sav priređeni vatromet motora na stazi


Edited by alpiner, 30 October 2017 - 16:29.

  • 0

#100 stex

stex
  • Members
  • 995 posts

Posted 30 October 2017 - 11:16

Čestitam navijačima Merca i Luisa!

Interesantno mi je bilo da gledam kako Prstić pretiče, a Šaban se muči za isto.

Ove godine, Magarići su sami sebe s*ebali za titulu.

Čudan mi je i podatak o max brzini, tj razlika između Kimeta i Vetela. Razlika u motoru ili nešto drugo?


  • 0

#101 Doorn

Doorn
  • Members
  • 14,739 posts

Posted 30 October 2017 - 11:24

Čestitam navijačima Merca i Luisa!

Interesantno mi je bilo da gledam kako Prstić pretiče, a Šaban se muči za isto.

Ove godine, Magarići su sami sebe s*ebali za titulu.

Čudan mi je i podatak o max brzini, tj razlika između Kimeta i Vetela. Razlika u motoru ili nešto drugo?

Sabanov auto podesen za cist vazduh i praznu stazu ispred. Kad ono prc...


  • 0

#102 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 30 October 2017 - 12:32

Čestitam navijačima Merca i Luisa!

Interesantno mi je bilo da gledam kako Prstić pretiče, a Šaban se muči za isto.

Ove godine, Magarići su sami sebe s*ebali za titulu.

Čudan mi je i podatak o max brzini, tj razlika između Kimeta i Vetela. Razlika u motoru ili nešto drugo?

 

Sabanov auto podesen za cist vazduh i praznu stazu ispred. Kad ono prc...

 

A i dobar deo patosa mu je falio celu trku, Fetel mu u prvoj krivini odvalio pola difuzora, pokazao Ted Kravic posle trke.

 

No u svakom slucaju ove godine smo imali prilike da vidimo koliko Mercedesov koncept bolida dobro funkcionise pod idealnim uslovima ali koliko je i osetljiv na bilo kakva odstupanja od njih. Sa druge strane, Ferarijev bolid ima mnogo siri optimalni rezim rada i funkcionise i kad stvari nisu idealne. Rekao bih da je Mecka i dalje bila brza ali samo za nijansu kad su uslovi optimalni, ali pod realnim uslovima na vecini staza ove godine ipak je Ferari bolje funkcionisao.

 

I na kraju su nekako uspeli da izgube obe titule...


  • 0

#103 staneC

staneC
  • Members
  • 864 posts

Posted 30 October 2017 - 13:26

Ne znam. Meni se čini, da je od onog nesrečnog zatvranja Maxa u Singapuru sve krenulo nizbordo. 

 

Lewis je od Singapura dalje imao. 1,2,1,1 i juče 9,

Vettel je od Singapura dalje imao:RET,4,RET,2 i juče 4.

 

Hamilton ove godine nema ni jedan RET. Prošle je zbog njih izgubio titulu.

 

Bez Kimijevog fenomenalnog strat u Singapuru i normalne svećice u Japanu, ganjali bi se oni još. Umesto RET i RET bilo 1 i 2(1).

 

Kod ekipne titule Kimi ima 3 RET i jedno 14 mesto. Bottas ima jedan RET i najlošiji završetak na 6 mestu. A produžili su Kimiju još za godinu...


  • 0

#104 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 30 October 2017 - 14:30

Ne znam. Meni se čini, da je od onog nesrečnog zatvranja Maxa u Singapuru sve krenulo nizbordo.

 

Pa to, to je bio momenat kad se sve slomilo, i onda u Maleziji i Japanu samo zakucan poslednji ekser. Do tada je Ferari imao inicijativu a Mercedes ih je vijao.

 

Da je Fetel u Singapuru pustio Maksa i da je iz prve krivine izasao drugi (ili cak i treci, efektivno jos uvek drugi jer bi ga Kimi svakako propustio), Hamilton koji se lose kvalifikovao bio bi iza njega. Sa te pozicije Fetel jos uvek ima sanse da pretekne Maksa za pobedu ali to nije ni bitno jer Maks nije s njim u trci za titulu, Hamilton bi zavrsio trku negde 4-5 (ovako uzeo pobedu), Fetel se vraca na celo sampionata. U Maleziji Ferari je imao bolid za 1-2, ali su se samoeliminisali tehnickim problemima - Fetel u kvalifikacijama, Kime na startu. Tu je Mecka bila slabija i od RBR pa bi Hamilton opet konkurisao tek za 4-5-6 (a uzeo je drugo). I onda Japan i opet kvar Fetela - tu su Mecke funkcionisale, ali je mogao bez problema da bude 2-3.

 

To su tri vezane trke gde je prosuto previse bodova a na svakoj je realno trebalo ocekivati Fetela na podijumu i bar na 2 od 3 Hamiltona iza njega.

 

Dakle, neka bude u Singapuru Fetel drugi (+18), u Maleziji pobednik (+13) i u Japanu treci (+15) = 323 bodova. Neka Hamilton u Singapuru bude cetvrti (-13), u Maleziji cetvrti (-6) i pobeda u Japanu (0) = 314 bodova bi bilo trenutno stanje na tabeli nakon SAD i Meksika, Fetel 9 bodova u prednosti.

 

EDIT: losa mi je matematika, ispravio...


Edited by Rad-oh-yeah?, 30 October 2017 - 17:39.

  • 0

#105 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 30 October 2017 - 17:00

Bolid je bio ove godine za titulu. Prvi ozbiljan takmac MGP posle 3 godine.

Biće nam žao ove sezone još dugo vremena.
  • 1