Jump to content


Photo
- - - - -

VN Meksika 2017


  • Please log in to reply
108 replies to this topic

#16 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 27 October 2017 - 17:54

FP1, Botas oborio rekord staze, iza njega Hamilton pa dva Red Bula pa tek onda Ferarijevci.

 

Alonso osmi, ali Fandorn opet nije izlazio na stazu zbog kvara... :yawn:


  • 0

#17 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 27 October 2017 - 20:09

DNKIPuvWsAARmfu.jpg


Edited by /13/Ален Шмит/, 27 October 2017 - 20:28.

  • 0

#18 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 27 October 2017 - 21:42

DNK_nl6X4AEWfyb.jpg


  • 0

#19 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 27 October 2017 - 21:42

Rikardo ispred Hamiltona i Maksa u FP2.


  • 0

#20 Dzoni_m

Dzoni_m
  • Members
  • 1,793 posts

Posted 28 October 2017 - 08:31

Imas li ti oci bre? Zar ne vidis koliko su Japanci nesposobni, trebalo im je 5 meseci nakon pocetka sezone da isporuce konfiguraciju motora koju su planirali da donesu na prvi test u Barseloni, pola sezone nas je cak i Zauber prestizao kako je hteo, oba vozaca su vec na 11-12 potrosenih motora, i dalje nam fali nekih 60-tak konja, svaku trku startujemo sa +25 pozicija kazne i najcesce zavrsavamo odustajanjem zbog otkaza motora a nema nikakvih naznaka da ce da bude bolje? Sponzori se razbezali, preti pobuna u konstruktorskom timu, opstanak Meklarena je doveden u pitanje.

 

Ja sam prvi ovde govorio jos pre tri godine da Meklaren-Hondi ne trebaju ni Alonso ni Baton, jer je gubljenje vremena i novca placati ih da glume Marusiju na stazi. Nema ovo veze sa vozacima, Honda jednostavno nije kadra da proizvede F1 motor prema sadasnjim propozicijama.

 

Sve sto treba da urade da dokazu suprotno je da sledece godine sa STR zavrse sezonu ispred Meklaren-Renoa.

 

Dil sa Renoom za Meklaren je bukvalno slamka spasa, da se premoste tri sezone do novih pravila i da se povrati kredibilitet i kod sponzora i kod samih zaposlenih u ekipi. Bude li jos jedna sezona nalik ovim tri Prodromu i drustvo ce dici sidro, isporucili su aerodinamicki najbolji bolid na gridu ali ne mogu ni u bodove da udju s njim jer Honda nije kadra, i onda jos Japanci seru po njima i pricaju kako je motor super ali eto sasija nista ne valja a i vozaci sabotiraju. Ma, daleko im bila lepa kuca!

 

Kad dodju na snagu nova pravila za motore, onda ce se videti sta i kako u dugorocnom smislu, da li ce se Meklaren pozicionisati uz nekog od najavljenih novopridoslih proizvodjaca motora kao fabricka ekipa, da li ce krenuti sami da rade svoj motor, da li ce ostati sa renoom - u svakom slucaju kako god bilo od ovog sada gore nece biti!

 

 

Moje licno misljenje je da ste napravili goru stvar nego da ste ostali sa Hondom. Prvo ko vam garantuje da ce kombinacija Meklaren-Reno raditi? To sto vi vidite RB kako se bori sa Merc i Fer ne znaci apsolutno, apsolutno NISTA. Sve iz pocetka radite. Ni pouzdanost vam pomoci nece. I to treba da se stekne, jer je tesko pakovati te motore a posebno hladjenje. 

Da je ovo uradjeno u prvoj sezoni, sve bi imalo apsolutnog smisla. Ne radi, odjebes japanca pa iz pocetka. Ovako, na vise od polovine ere tehnicke evolucije? Samoubistvo. Treba vam kes da prezivite to sranje. Ko ce vam dati kada sponzora nemate? Ko ce vam dati tek na majke mi Reno ce da radi sledece sezone? 

Honda je ovde kriva 95% ovih 5% je sam Meklaren. Prvo sto je insisitirao na size zero, a onda sto ih nisu naterali u prvog godini da tesitraju na nekoj muli JEDNU specifikaciju dok ne proradi. Ovi iz RB ce uraditi to i garantujem da ce ta Honda vec sledece sezone praviti iste rezultate kao STR sa sadasnjim motorom ove. A ako budu bolji, vi slobodno katanche mozete da stavite. Sve one price o govno sasiji ima da vam tovare lopatom. Dokazi da nije, jer evo u STR-u to radi. 

Vama je JEDINI i JEDINI problem bila spanska primadona. Da je taj covek bio van fokusa, niko vam ne bi ni rec rekao, porodjajne muke, tavorili bi na zacelju i iza kulisa bi to resili. Ovako ste dozvolili da nezadovoljstvo jednog coveka razjebe ceo tim. Od ovoga se nece Meklaren oporaviti dugo godina. Para nema, Alonso ce otici, sta onda raditi? Te motore ima da platite, do nove tehnicke regulacije ima jos 3 ej TRI sezone. Jos ste uzeli inferiorniji motor? Pa gde je logika UOPSTE za ovaj potez? Jedino resenje je bilo Alonso sut karta, odabir jednog motora i tesitranje. Kada imas vozaca koji celom svetu vise GP2 GP2, normalno je da trazis instant resenje koje u tom svetu nece nikada biti tako brzo. Mali koraci.

 

Opet, ovo je moje razmisljanje, ne znaci da sam u pravi, niti pokusavam da se svadjam. Samo mi neki potezi nisu jasni, ponajvise slepo povladjivanje vozacu. Drugo nije smelo uopste doci do 4 sezone bez rezultata. Ako ste vec dosli i izgubili sve sponzore, a Honda vam daje pare, onda cuti i radi, otpusti ovog galamdziju i natrag u labaratoriju. 


Edited by Dzoni_m, 28 October 2017 - 08:31.

  • 0

#21 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 28 October 2017 - 14:30

Jos ste uzeli inferiorniji motor? Pa gde je logika UOPSTE za ovaj potez?

 

Inferiorniji u odnosu na sta? Hondu? Nije Reno inferiorniji od Honde 100%. A uzeli bismo mi Mercedes ili Ferari ali se picke usrale da cemo ih odrati pa nece da prodaju, jedino je Reno hteo da nam da motor.

 

Tikva je pukla jos zimus u Barseloni, nakon sto su Japanci celu medjusezonu pricali kako su resili problem i kako novi motor ima performanse ravne Mercedesu iz Abudabija 2016, kako sve super radi kod njih na stolu, da bi se ispostavilo da lazu ko kerovi, da se kompletan motor nije zavrteo do nedelju dana pred prvi test, da su testirali samo jednocilindricni model. I naravno da je sve pocelo da se raspada, te motor gubi ulje pod dejstvom G-sila, te vibrira pod odredjenim rezimom obrtaja (sto su Japanci pokusali da okrive sasiju, ona sama od sebe vibrira i skace toliko da izlomi motor), uz to snage jos uvek fali isto kao i prethodnih sezona. E, jos tada su Prodromu i ekipa dali ultimatum da ako za sezonu 2018. ne bude nabavljen motor koji funkcionise da ce svi kolektivno da daju ostavke pa nek Bulije i Braun sa Hasegavom sami konstruisu bolid.

 

Vec tada je krenula potraga za resenjem, pregovaranje sa Mercedesom o tehnickoj pomoci za Hondu (Japanci odbili - sta znaju ovi iz Mercedesa sto Japanac ne zna?), onda pregovori o snabdevanju motorima (Mercedes prvo rekao OK pa se onda predomislili, kad su videli kako bolid koji na pravcima gubi po 3 sekunde kroz krivine dobija 1s u odnosu na njihov), i kad je postalo jasno nas Mercedes samo zavlaci a Ferari nema interes da proda motore kontaktiran je Reno.

 

Alonso je tu odradio posao za tim u tolikoj meri sto je javno plasirao ono sto su Bulije i Braun mislili o Hondi ali nisu bili u situaciji da o tome govore. Nema ni jedne osobe u Meklarenu koja nakon tri godine Hondinih laznih obecanja, totalne nesposobnosti da urade motor i tvrdoglavog odbijanja da promene bilo sta u svom procesu zeli da nastavi da saradjuje sa njima.


  • 3

#22 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 28 October 2017 - 16:12

Vreme ce pokazati jeli Meklaren ispravno postupio ili ne. RA618H bi na papiru trebala biti kompetetivna PJ, ispravka ovogodisnjeg modela po Mercedesovom nacinu pakovanja. No nista sto je Honda uradila do dana danasnjeg ne uliva poverenje da ce proraditi u buducnosti. TR je jedini pristao na Hondino partnerstvo jer su finansijski jako nestabillni, Horner ih prodaje godinama a niko nece da ga kupi. Cak su razmatrali mogucnost Gelaelovog angazmana radi KFC sponzora.

Uglavnom, sve opcije su bolje od Honde.

.............................................................................

Poceo 3ST, Gazli stao zbog PJ. Par minuta pokusava da pokrene bolid uz pomoc inzenjera preko radija.
  • 0

#23 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 28 October 2017 - 16:25

Botas postavio novi rekord staze - 1:17.681

EDIT- vec ga skinuo. Novo veme: 1:17.537

Edited by /13/Ален Шмит/, 28 October 2017 - 16:27.

  • 0

#24 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 28 October 2017 - 16:43

Sad je Fetel oborio rekord staze s vremenom 1:17.230, RB, Mecka i Ferari jako stisnuti. Bice uzbudljiva trka.

Dok ovo pisem VER je oborio rekord staze za 7 hiljaditnki

EDIT

VER jos doradio rekord, sad je 1:17.113

Edited by /13/Ален Шмит/, 28 October 2017 - 16:50.

  • 0

#25 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 28 October 2017 - 17:07

DNPLKyDW0AAnYWG.jpg


  • 0

#26 4_Webber

4_Webber
  • Members
  • 17,335 posts

Posted 28 October 2017 - 18:04

Inferiorniji u odnosu na sta? Hondu? Nije Reno inferiorniji od Honde 100%. A uzeli bismo mi Mercedes ili Ferari ali se picke usrale da cemo ih odrati pa nece da prodaju, jedino je Reno hteo da nam da motor.

 

Tikva je pukla jos zimus u Barseloni, nakon sto su Japanci celu medjusezonu pricali kako su resili problem i kako novi motor ima performanse ravne Mercedesu iz Abudabija 2016, kako sve super radi kod njih na stolu, da bi se ispostavilo da lazu ko kerovi, da se kompletan motor nije zavrteo do nedelju dana pred prvi test, da su testirali samo jednocilindricni model. I naravno da je sve pocelo da se raspada, te motor gubi ulje pod dejstvom G-sila, te vibrira pod odredjenim rezimom obrtaja (sto su Japanci pokusali da okrive sasiju, ona sama od sebe vibrira i skace toliko da izlomi motor), uz to snage jos uvek fali isto kao i prethodnih sezona. E, jos tada su Prodromu i ekipa dali ultimatum da ako za sezonu 2018. ne bude nabavljen motor koji funkcionise da ce svi kolektivno da daju ostavke pa nek Bulije i Braun sa Hasegavom sami konstruisu bolid.

 

Vec tada je krenula potraga za resenjem, pregovaranje sa Mercedesom o tehnickoj pomoci za Hondu (Japanci odbili - sta znaju ovi iz Mercedesa sto Japanac ne zna?), onda pregovori o snabdevanju motorima (Mercedes prvo rekao OK pa se onda predomislili, kad su videli kako bolid koji na pravcima gubi po 3 sekunde kroz krivine dobija 1s u odnosu na njihov), i kad je postalo jasno nas Mercedes samo zavlaci a Ferari nema interes da proda motore kontaktiran je Reno.

 

Alonso je tu odradio posao za tim u tolikoj meri sto je javno plasirao ono sto su Bulije i Braun mislili o Hondi ali nisu bili u situaciji da o tome govore. Nema ni jedne osobe u Meklarenu koja nakon tri godine Hondinih laznih obecanja, totalne nesposobnosti da urade motor i tvrdoglavog odbijanja da promene bilo sta u svom procesu zeli da nastavi da saradjuje sa njima.

Ne slazem se. Dzoni je u pravu. Iz nekog nepoznatog razloga spanskoj primadoni su vlasnici Meklarena dozvolili da unisti divno prijateljstvo i medjusobno divljenje koje je vladalo na relaciji Meklaren-Honda. Dzonatan Nil, Zek Braun i Erik Bulije, osim sto im je naredjeno da cele godine lazu da su nezadovoljni Hondom i da nesto hitno mora da se promeni kako bi tim opstao, su plakali kada im je receno da Honda odlazi i dolazi Reno. Zek je rekao da je prelepo sto kao sef tima hoda u beloj kosulji na kojoj nema imena nijednog sponzora i da isto tako nalepnice sa logoima sponzora kvare estetski utisak o bolidu, uz iskrenu konstataciju da je 250 miliona izgubljenih za tri godine usled dva deveta i jednog sestog mesta u konstruktorskom sampionatu, i odlazak visedecenijskih partnera Tag Hojera i Mobil 1 nista naspram saradnje sa Hondom, jer prijateljstvo nema cenu. Piter Prodromou je u naletu iskrenog izliva besa izjavio: "Da sam ja zeleo da sasije koje dizajniram pobedjuju nikada ne bih ni odlazio iz Red Bula. U Meklaren sam dosao upravo zbog borbe mojih automobila za 14. mesto i da bih zaboravio taj nesnosni stres koji donose pobede." Ljudi zaduzeni za vazdusni tunel u Vokingu inzenjeri u neverici medjusobno pricaju da njihov zivot vise nema smisla. Bili su na pragu toga da od Japanaca nauce kako da rezultati dobijeni u vazdusnom tunelu ne odgovaraju performansama automobila na stazi, onako kako Hondini podaci sa dinamometra u vezi PU-ova posle nemaju veze sa onim sto se desi kada bolid napusti garazu. Mehanicari u cudu kazu da im je Spanac oduzeo pravo na rad i da je najlepsi osecaj koji su doziveli bio kada promene 2 motora za jedno jutro, a najbolje od svega situaciju oslikava izjava Fandorna, koji kaze da ce traziti raskid ugovora jer odbija i pomisao na situaciju u kojoj ne startuje sa kaznom +35, uz konstataciju da od prve trke u Australiji on startuje sa +35, da su mu zlikovci vec saopstili da ce sledece sezone svaku trku startovati iz top 10, i da on jednostavno odbija da promeni trkacku filozofiju koju je usvojio od Honde, da pravi vozac svaku trku startuje sa zacelja.

 

Spanac je celu ovu idilu srusio poput kule od karata.


  • 3

#27 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 28 October 2017 - 19:00

Gazlijevi problemi s PJ se nastavljaju i u kvalifikacijama, nece uopste voziti a na grbaci stoji mu 15 mesta grid kazne.
..............................................

Kvalifikacije su pocele!
  • 0

#28 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 28 October 2017 - 19:11

Aonso odvozio 1:17.8, koja zivotinja!
  • 0

#29 4_Webber

4_Webber
  • Members
  • 17,335 posts

Posted 28 October 2017 - 19:20

Kakva voznja Alonsa, samo 0.192 iza Hamiltona


  • 0

#30 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 28 October 2017 - 19:20

Ispali iz Kju1 su redom: ERI, WEH, MAG, GRO I GAS (bez vremena)

Zamislite koja bi cuda radio Alonso s Renoovom PJ u MCL32, jujujuju

Edited by /13/Ален Шмит/, 28 October 2017 - 19:22.

  • 0